Jongensnamentopic!
donderdag 11 maart 2010 om 10:06
mariss, we zijn er voor 90% uit, maar helemaal zeker zijn we nog niet, dus ik blijf wel meelezen voor het geval dé naam voorbij komt.
Blogbabe: Ties, tja, ik wetehet niet Brent vind ik leuk, vriend niet, Siem, nee ken een siem en die is vreselijk! of Duuk, nee denk ik aan de dukes of hazzard!
Miffy,
wat denk je van (sorry als er dubbel bij zitten!) :
Floris
Matthijs
Laurens
Sebas(tiaan)
Jesper
Tijmen
Jonas
marnix
Manuel
Lucas?
groetjes didi
Blogbabe: Ties, tja, ik wetehet niet Brent vind ik leuk, vriend niet, Siem, nee ken een siem en die is vreselijk! of Duuk, nee denk ik aan de dukes of hazzard!
Miffy,
Floris
Matthijs
Laurens
Sebas(tiaan)
Jesper
Tijmen
Jonas
marnix
Manuel
Lucas?
groetjes didi
woensdag 17 maart 2010 om 15:12
woensdag 17 maart 2010 om 15:31
quote:didi1001 schreef op 11 maart 2010 @ 10:06:
Miffy,
Floris
Matthijs
Laurens
Sebas(tiaan)
Jesper
Tijmen
Jonas
marnix
Manuel
Lucas?
Daar zitten leuke namen tussen, maar ze vallen allemaal af omdat ze al voorkomen in de nabije familie/niet mooi klinken samen met de achternaam/teveel lijken op de naam van grote broer...
Bedankt voor het proberen!
Ries, ik kan me bij allebei de namen wel een jongetje voorstellen, maar niet echt een volwassen man.
Miffy,
Floris
Matthijs
Laurens
Sebas(tiaan)
Jesper
Tijmen
Jonas
marnix
Manuel
Lucas?
Daar zitten leuke namen tussen, maar ze vallen allemaal af omdat ze al voorkomen in de nabije familie/niet mooi klinken samen met de achternaam/teveel lijken op de naam van grote broer...
Bedankt voor het proberen!
Ries, ik kan me bij allebei de namen wel een jongetje voorstellen, maar niet echt een volwassen man.
donderdag 18 maart 2010 om 09:23
donderdag 18 maart 2010 om 09:47
Pinkeltje, van jouw suggesties stonden er een paar al op mijn lijstje en een paar vallen af wegens te populair/komt al voor in de omgeving/is de naam van onze kat /associaties met mensen die ik niet leuk vind, maar aan Julian had ik nog niet gedacht en die vind ik leuk. Die gaat dus op het lijstje! Bedankt voor de tip.
Bij Guus, Minke en Teun, en niet op jouw lijstje: Jelle, Sebo, Stijn, Pim?
donderdag 18 maart 2010 om 09:54
quote:Miffy schreef op 18 maart 2010 @ 09:47:
Pinkeltje, van jouw suggesties stonden er een paar al op mijn lijstje en een paar vallen af wegens te populair/komt al voor in de omgeving/is de naam van onze kat /associaties met mensen die ik niet leuk vind, maar aan Julian had ik nog niet gedacht en die vind ik leuk. Die gaat dus op het lijstje! Bedankt voor de tip.
Bij Guus, Minke en Teun, en niet op jouw lijstje: Jelle, Sebo, Stijn, Pim?Julian is anders ook een behoorlijk populaire naam. Maar wel leuk.
Bij Guus, Minke en Teun, en niet op jouw lijstje: Jelle, Sebo, Stijn, Pim?Julian is anders ook een behoorlijk populaire naam. Maar wel leuk.
donderdag 18 maart 2010 om 10:00
quote:Roelfien schreef op 18 maart 2010 @ 09:54:
[...]
Julian is anders ook een behoorlijk populaire naam. Maar wel leuk.Grappig, in onze omgeving had ik 'm nog nooit gehoord, maar hij blijkt inderdaad in de top 20 te staan en aanzienlijk vaker voor te komen dan Julius - ik had andersom gedacht. Hm, toch nog eens over nadenken dan.
[...]
Julian is anders ook een behoorlijk populaire naam. Maar wel leuk.Grappig, in onze omgeving had ik 'm nog nooit gehoord, maar hij blijkt inderdaad in de top 20 te staan en aanzienlijk vaker voor te komen dan Julius - ik had andersom gedacht. Hm, toch nog eens over nadenken dan.
donderdag 18 maart 2010 om 10:02
donderdag 18 maart 2010 om 10:06
donderdag 18 maart 2010 om 10:07
quote:Miffy schreef op 18 maart 2010 @ 10:06:
[...]
Alleen zo lastig dat we dus weer een jongensnaam moeten bedenken
(Toen ik thuiskwam thuis na de twintig weken echo kwam mijn zoon helemaal blij op me afgestormd, en ik dacht smeltend: joepie, straks nog zoéén )Ik heb ook twee jongens en ik vind het geweldig!
[...]
Alleen zo lastig dat we dus weer een jongensnaam moeten bedenken
(Toen ik thuiskwam thuis na de twintig weken echo kwam mijn zoon helemaal blij op me afgestormd, en ik dacht smeltend: joepie, straks nog zoéén )Ik heb ook twee jongens en ik vind het geweldig!
donderdag 18 maart 2010 om 12:46
quote:Miffy schreef op 18 maart 2010 @ 09:47:
Sebo heb ik nog nooit van gehoord, doet me aan de Febo denken.
Stijn is leuk, maar erg populair.
Jelle...nee
Pim...nog niet afgeschreven.
Verder doet bij ons het goed: Sebas, Bastiaan, Hugo, Thom, Sjors...
Sebo heb ik nog nooit van gehoord, doet me aan de Febo denken.
Stijn is leuk, maar erg populair.
Jelle...nee
Pim...nog niet afgeschreven.
Verder doet bij ons het goed: Sebas, Bastiaan, Hugo, Thom, Sjors...
zondag 21 maart 2010 om 11:43
quote:Pinkeltje81 schreef op 18 maart 2010 @ 09:23:
Lastig he, een naam kiezen, wij zijn er ook nog lang niet uit..
Zelf zijn we ook nog op zoek, maar het blijft lastig. Dus spuit nog eens wat ideeen die passen bij Guus, Minke en Teun...
Mink
Bink
Morris
Boaz
Max(ime)
Joep
Jan
Marc
Mats
Rumer
Mart
Zeger
Rubin
Tian
Sebas
Bas(tiaan)
Roan
Jarne
Arno
Jurre
Lucas
Luc(o)
Twan
Wout
Ole
Sepp
Rens
Faas
Mick
Bram
Cas
Nils
Tijl
Ties
Stef
Vince
Siep
Chiel / Giel
Sorry als ik in herhaling val!
Lastig he, een naam kiezen, wij zijn er ook nog lang niet uit..
Zelf zijn we ook nog op zoek, maar het blijft lastig. Dus spuit nog eens wat ideeen die passen bij Guus, Minke en Teun...
Mink
Bink
Morris
Boaz
Max(ime)
Joep
Jan
Marc
Mats
Rumer
Mart
Zeger