Jongensnamentopic!
dinsdag 23 maart 2010 om 16:21
dinsdag 23 maart 2010 om 17:29
dinsdag 23 maart 2010 om 21:21
grijs; Borre vind ik een gave naam!!! Wat ik er leuk bij vind passen is bijvoorbeeld;
Sam, Flint, Abe, Jur, Harm, Finn, Abel, Joep, Tijl, Mels, Mingus.
Jessicaca; Lars vind ik ook een mooie naam. Jurre vind ik er erg goed bij passen. Wat vind je anders nog van Jesse, Thomas, Timme, Siebe, Maurits, Julian, Twan, Milan, Reinout, Floris.
Sam, Flint, Abe, Jur, Harm, Finn, Abel, Joep, Tijl, Mels, Mingus.
Jessicaca; Lars vind ik ook een mooie naam. Jurre vind ik er erg goed bij passen. Wat vind je anders nog van Jesse, Thomas, Timme, Siebe, Maurits, Julian, Twan, Milan, Reinout, Floris.
woensdag 24 maart 2010 om 09:37
quote:grijs74 schreef op 24 maart 2010 @ 09:00:
lasse vind ik erg leuk, die gaat op mijn lijstje. Heb al wat namen gegoogled inderdaad maar elke keer heb ik niet dat 'wow dat is hem' gevoel.
@catooo, finn is errug leuk!
Vind je de combinatie Borre en Lasse niet té? Ik zou juist niet kiezen voor een naam met dezelfde soort uitgang.
Wat ik leuk vind passen bij Borre:
Jonas
Wout
Lars
Timon
Niels
Pepijn
Chris
Koen
lasse vind ik erg leuk, die gaat op mijn lijstje. Heb al wat namen gegoogled inderdaad maar elke keer heb ik niet dat 'wow dat is hem' gevoel.
@catooo, finn is errug leuk!
Vind je de combinatie Borre en Lasse niet té? Ik zou juist niet kiezen voor een naam met dezelfde soort uitgang.
Wat ik leuk vind passen bij Borre:
Jonas
Wout
Lars
Timon
Niels
Pepijn
Chris
Koen
woensdag 24 maart 2010 om 10:13
woensdag 24 maart 2010 om 10:20
quote:allis schreef op 24 maart 2010 @ 10:14:
nou t mag wel wat verschillen, maar het zou mooi zijn als het wel een beetje op elkaar lijkt, anders moet hij door mijn vriend anders genoemd worden dan door mij. Mijn vriend is Brits, vandaar.Jullie kunnen toch afspreken hoe de naam uitgesproken wordt? Ik neem aan dat hij jouw naam toch ook niet anders uitspreekt dan jij en andersom?
nou t mag wel wat verschillen, maar het zou mooi zijn als het wel een beetje op elkaar lijkt, anders moet hij door mijn vriend anders genoemd worden dan door mij. Mijn vriend is Brits, vandaar.Jullie kunnen toch afspreken hoe de naam uitgesproken wordt? Ik neem aan dat hij jouw naam toch ook niet anders uitspreekt dan jij en andersom?
woensdag 24 maart 2010 om 10:28
nee klopt hoor, we kunnen daar onderling natuurlijk afspraken over maken. Maar dat wil niet zeggen dat schoonouders, tantes, ooms enzo zich daar ook aan houden. We zullen natuurlijk best vaak in Engeland zijn en dan willen we het niet steeds uit hoeven leggen. En als we voor een engelse uitspraak gaan zit hij hier op zwemles en school en moet hij het daar uitleggen.
Het is trouwens nog helemaal niet zeker dat het een jongetje is... Kan net zo goed een meisje worden, maar ja, da's een ander topic
Het is trouwens nog helemaal niet zeker dat het een jongetje is... Kan net zo goed een meisje worden, maar ja, da's een ander topic
woensdag 24 maart 2010 om 11:02
haha oscar kan echt niet! Mijn vriend was een beetje alleen door de afstand en door het feit dat ik het kindje bij me draag en ij dus de enige is die echt alleen is. Toen hebben we Oscar bedacht, da's zijn lintworm. Dan heeft hij ook een kleintje in zijn buik... Maar zo kunnen we nu dus niet het kindje noemen, dan hebben we hem vernoemd naar een virtuele lintworm!
woensdag 24 maart 2010 om 12:43
quote:allis schreef op 24 maart 2010 @ 10:08:
hebben jullie leuke suggesties voor een naam die zowel in het engels als in het Nederlands leuk is uit te spreken, geen verwarring oproept en niet te ingewikkeld is?
wat vind je van:
Jayden
Nolan
Julian
Owen
Dex
Sem
Ilay
Josh
Vince
Fynn
Scott
Jack
Samuel
Luca
Noah
Toby
Finley
Kai
Kian
Ewan
hebben jullie leuke suggesties voor een naam die zowel in het engels als in het Nederlands leuk is uit te spreken, geen verwarring oproept en niet te ingewikkeld is?
wat vind je van:
Jayden
Nolan
Julian
Owen
Dex
Sem
Ilay
Josh
Vince
Fynn
Scott