bubbelvinyl

donderdag 18 maart 2010 om 21:47
Anderhalf jaar geleden zijn we verhuisd en moest alles snelsnelsnel. Op de vloer kwam dus zeil - omdat je daar geen vuil op ziet - en dat hebben we aan de randen vastgeplakt met tape.
Helaas helaas is dat niet genoeg. In de open keuken bubbelt het. Da's heel lelijk. En zonde, want het is echt een mooie vloer om te zien - mat antraciet met een houtnerf erin - en ik wil em na zo'n korte tijd nog niet vervangen.
Kan het een oplossing zijn om het zeil in de keuken te verlijmen, zodat het weer glad is, of kan dat niet en moet dan eigenlijk alles verlijmd worden?
Of wordt het misschien heel erg lelijk?
Iemand tips?
Helaas helaas is dat niet genoeg. In de open keuken bubbelt het. Da's heel lelijk. En zonde, want het is echt een mooie vloer om te zien - mat antraciet met een houtnerf erin - en ik wil em na zo'n korte tijd nog niet vervangen.
Kan het een oplossing zijn om het zeil in de keuken te verlijmen, zodat het weer glad is, of kan dat niet en moet dan eigenlijk alles verlijmd worden?
Of wordt het misschien heel erg lelijk?
Iemand tips?
donderdag 18 maart 2010 om 22:26
donderdag 18 maart 2010 om 22:28
Geen idee of je een groot oppervlakte moet bedekken Tilalia, want anders kun je overwegen (met nadruk overwegen) om toch de gehele vloer te vervangen. Soms is dat goedkoper dan verlijmen of plakken met tape. Zeker ook omdat het zeil al aan het lubberen is (nu heten het nog bubbels maar het is een voorbode van lubberen) Klinkt ranzig terwijl ik dit opschrijf hahaha.

donderdag 18 maart 2010 om 23:17
quote:twinkeling schreef op 18 maart 2010 @ 22:20:
Verder zou ik het gewoon niet weten. Heb even gezocht naar klusfora, maar die zijn of muisstil, of ze doen niet aan Vinyl.goed actief forum http://forum.fok.nl/forum/99
Verder zou ik het gewoon niet weten. Heb even gezocht naar klusfora, maar die zijn of muisstil, of ze doen niet aan Vinyl.goed actief forum http://forum.fok.nl/forum/99
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
donderdag 18 maart 2010 om 23:20
quote:tilalia2 schreef op 18 maart 2010 @ 23:02:
Het is een stuk van anderhalf bij 4, dus best veel om te vervangen...
Meestal is de breedte toch 4 meter breed of heb je een smallere rol gekozen?
En zo enorm duur is zo'n oppervlak toch ook niet? Duur vinyl kost zo'n euro of 60 per strekkende meter van een 4 meter rol toch? Dus dan heb je voor 100 euro een nieuwe vloer..... Niet een heel astronimisch bedrag, hoewel ik snap dat je het niet elk jaar opnieuw uit wil geven aan je vloer....
Het is een stuk van anderhalf bij 4, dus best veel om te vervangen...
Meestal is de breedte toch 4 meter breed of heb je een smallere rol gekozen?
En zo enorm duur is zo'n oppervlak toch ook niet? Duur vinyl kost zo'n euro of 60 per strekkende meter van een 4 meter rol toch? Dus dan heb je voor 100 euro een nieuwe vloer..... Niet een heel astronimisch bedrag, hoewel ik snap dat je het niet elk jaar opnieuw uit wil geven aan je vloer....
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross