Wat is jouw meest vreemde eet-tic?

20-09-2008 21:29 377 berichten
Kan van alles zijn.

Ik eet bijvoorbeeld ALTIJD na het stappen een appel. Waarom? Geen idee.

En ik lust alleen chocolade als het uit de koelkast komt:S

En jullie?
Alle reacties Link kopieren
quote:Elynn schreef op 19 maart 2010 @ 14:16:

Had je bericht beter niet kunnen lezen, El_lebel. Nu komt m'n wasabi-trauma in alle hevigheid boven (als in: zonder te weten wat het is vanwege de onschuldige groene kleur een veel te grote lik nemen, met als gevolg stoom uit m'n oren en een niet te blussen brand in mond en neus). Aah... Dat had ik een keer met een schijfje groene peper: dacht dat het olijf was! Maar kan nu gelukkig goed tegen pittig..
Volgens mij valt het met mijn eettics nog wel mee.

Het hagelslag uit het pak eten ken ik.

Boterham met pindakaas en hagelslag ken ik.

Welke ik nog niet voorbij heb zien komen en wat écht heel erg lekker is: Pannenkoek met pindakaas en suiker. Heerlijk.

Ik eet niet zo vaak pannenkoeken, maar als ik dat een keer eet dan moet dat er op...
pasta met tonijn en tomatensaus, na een avondje uit :-D
- Chips en melk (schijnbaar niet de enige);

- Chips en drop;

- Bordje met alleen hagelslag (thuis mocht dat niet, maar bij oma altijd:P);

- Vroeger deed ik altijd een frikandel opensnijden mayo er tussen smeren en een frietje (frietandel met mayo);

- Bijna overal de korst vanaf eten;

- Als we vroeger pannenkoeken maakten en er was nog wat beslag over at ik dat ook op (Net zoals het beslag van cake en kruimel vlaai of speculaas, lekker ongezond);

- Yoghurt sla saus bij de frieten.

Valt nog wel mee...
Ik lust geen ijskoude water,liever lauwwarm

En lust geen frisdrank geen enkele veeeel te zoet!

En geen slappe zoete yoghurt..

Verder geen gekke dingen denk ik..
Ojaaa! bij het ontbijten moet ik elke dag maar dan ook elke dag een sneetje volkoren met chocopasta eten! anders begint mijn dag niet goed..
Sinassnipper met melk of stukjes kaas in de cola dippen...
Yraatje, pindakaas en suiker is ook heerlijk op gewoon brood!

Vroeger aten wij pannenkoeken met appelmoes...
vroeger bij mijn oma maakten wij kleine mini burgertjes, zo noemde wij ze; paprikachips met komkommer en zo maar stapelen tot ze zo groot waren dat je ze, net

als zo'n big mac, amper naar binnen kon werken.

Maar de zoute smaak van de chips met de frisse smaak van komkommer vind ik een heerlijke combi! Doe ik nog steeds wel eens, thuis bedoel ik, niet op een feestje hoor :-)
ik vind macaroni lekkerder als ik hem s middags kook en dan tot s avonds in de vergiet laat "drogen" en dan pas eten.
Liever een bevroren boterham, dan als 'ie al ontdooid is.

álles met ketchup, dus ook rijst, macaroni, curry e.d. Zitten er nog zoveel kruiden/saus door, er móet ketchup bij.

Warm eten ritueel: warm eten, toetje, glas siroop, mok thee.
Ik eet kauwgom in bed, en val er soms ook mee in slaap.
quote:Zamirah schreef op 20 maart 2010 @ 21:09:

Ik eet kauwgom in bed, en val er soms ook mee in slaap.Dat deed ik vroeger ook, toen ik wakker werd met kauwgom in mijn haar
Mayo mengen met appelmoes, lekker bij patat en vlees. Hardgekookte eieren, het geel weggooien en het wit bestrooien met hagelslag en zout.
Jeetje, wat komen hier een gore dingen voorbij
Bietjes met appelmoes, bietjes zijn geen bietjes als ik het niet eet door de appelmoes.. Krijg ik er meteen weer trek in!
Ik kan 's ochtends niet eten. Nooit.

Tenzij ik de avond ervoor pasta (het liefst penne) carbonara heb gemaakt, daar krijg ik om 7 uur 's ochtends wel 2 volle borden van weg.
ladiosa, ik eet ook het liefst pasta als ontbijt haha. maar dan het liefst met tomatensaus en gesmolten kaas of spitskool.
ladiosa, ik eet ook het liefst pasta als ontbijt haha. maar dan het liefst met tomatensaus en gesmolten kaas of spitskool.
Ik lees hier dat er een paar het liefst nieuwe dingen open maken maar ik maak het liefst dingen op:P

Zoals het laatste beetje cola, laatste beetje cruelsi of chocoladepasta (zodat ik daar een broodje in kan doen:P)
quote:Jerry555 schreef op 18 maart 2010 @ 18:34:

koude gehaktbal in plakjes op broodHet állerlekkerst is koude speklap op brood en dan in hele kleine stukjes gesneden. Ik bak de speklappen niet, maar kook ze in bouillon. Dat is op zich al heerlijk, maar koud op bróód..... Ze zouden het in de supermarkt moeten verkopen!
wie is nog meer verzot op 'lepelen' ???

lepeltje door de pindakaas, lepeltje door de nutella en ga zo maar door. Stomme tic, vette tic ook, niet heel verantwoord, maar wel heel lekker.

Wat ik ook heerlijk vind, is een dikke korst van bruin brood door de appelstooppot halen zodat er lekker veel aan blijft kleven en dan opsmikkelen. (zoals je een haring met uitjes je mond in laat glijden)
cherise, zal het eens gaan uitproberen met speklap!
Macaroni opwarmen en dan een lik mayo erdoorheen, koude friet met zout en mayo, brood met gebakken ui, restjes satésaus op bord en met brood schoonvegen, tomaat met suiker, smeerkaas met jam op een pitabroodje, pannekoeken met niks...
geroosterd brood met kruidenkaas van de lidle waar vers gesneden knoflook door heen geroerd is en dat op het brood smeren om daarop een plak metworst op te leggen.

Een plak metworst mer verse gesneden knoflook een heel teentje kan precies

Een bol (in paarse velletjes) knoflook fijn hakken door de mayo mengen wat water toevoegen en goed door roeren en dat als saus bij shoarma..............

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven