E=MeetC2 (we meet again!)

01-11-2009 23:07 3071 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat de vorige meet zo goed was bevallen en vele forummers aangaven weer/deze keer wel te willen komen, doen we het nog een keer! En, aangezien Einstein op 20 maart zijn relativiteitstheorie publiceerde: E=MeetC2!

Tijd: 16:00

Plaats: Utrecht

Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!

Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).

Extra mededelingen:

Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.

Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!

Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil

Kom je deze keer (weer)?

Totaal aantal stemmen: 160

Neen, ik pieker er niet over (26%)
Ja echt wel! (34%)
Misschien (31%)
Ik kan (weer) niet... (10%)
quote:Dushi74 schreef op 19 maart 2010 @ 23:05:

He wat jammer nog een die niet komt. He Buster je wordt toch niet bang he.....

Boogje, DS en Hans dat wordt weer een heel "harem" voor jullieDat geeft niet hoor. Boogje, DS en ik hebben wel eerder met dat bijltje gehakt... 31 oktober, toen de vorige meeting was. Volgens Minny en Zwieber (die het toen ook georganiseerd hadden) waren er 55 vrouwen en 5 mannen. Echt, het was een enorm kippenhok!
World of Warcraft: Legion
Zoebie, zou wel leuk zijn als je nog langs kon komen!
Dankje Friez!

Ga je dan ook mee de rookruimte in want daar is het vast het engst!
Ja, de eerste was zo leuk. En ik heb morgen verder toch niets.

Als het nog lukt tenminste.
quote:roque schreef op 19 maart 2010 @ 20:54:

Ghe, maar je wilt wel een liveverslag ?

Ik ben dus benieuwd wie morgen om 16:00 de spits gaat afbijten. Forummers die dan niet aanwezig kunnen zijn, kunnen nog altijd op het forum kijken; net zoals de vorige keer.

Even kijken naar de klok... nog 17 uur te gaan, en dan gaat het beginnen!
World of Warcraft: Legion
quote:hans66 schreef op 19 maart 2010 @ 23:12:

[...]

Echt, het was een enorm kippenhok!

Joh?

Mijn oren zijn net weer genezen
Gaan we dit topic nog even vol maken voor de meet begint?
En zo is de farm (met kippenhok) weer in ons midden... hahaha

Ik heb er zin in... onmeunig zin in.
quote:mamalief schreef op 19 maart 2010 @ 23:14:

Dankje Friez!

Ga je dan ook mee de rookruimte in want daar is het vast het engst!Ja hoor BAM, als ex-roker mocht ik van Zwieb daar wel naar toe
Dushi: hou jij de bank vrij? Kan ik eens in het echt naast je op de bank zitten
Gaat lukken Friez
Yo chica's! (en klein aantal heren dan..)

Zit ook een beetje in dubio, ik = ook zwak, ziek, misselijk momenteel. Laat het dus maar even van morgen afhangen of ik die kant nog op kom. Hope so! If not: Veel plezier, if wel dan kan het feest beginnen als ik er ben.
Ja lekker is dat, straks kom je níet. Zitten we daar een beetje te sikkeneuren de hele avond, want tja, zonder Bam geen feestje.

(Hoop dat je je morgen goed genoeg voelt om te komen! )
He Bam ook jij al in de lappenmand. Volgens mij moeten we geen meeting houden maar een ziekenboeg opzetten. (grapje, vindt het erg vervelend dat zoveel mensen ziek zijn)
Bam je moet komen hoor!

Wil nu mijn bijna-naamgenoot wel es zien.
Ik ben ook flink aan het hoesten .. maar dat schijnt hip te zijn op het moment..
BAM volgens mij blijven we samen over!

Kunnen we meteen wel naar LLL toe.

Scheelt 2 uren rijden
Ik ben ook aan het twijfelen... heb een klein puistje
Known to cause insanity in laboratory mice
Wil niet al die zooi op Q d'r schoot smeren...
BAM, als Friez ff niet kan, vergezel ik je wel de rokersruimte in. Ik slinger me zo om je heen. Doe 't met liefde.
Tering, het ziet er niet uit.

BAM, neem je een extra masker mee?

Bedankt.
Er schijnt ook gewoon echt iets te heersen, hoor het van iedereen. Soort misselijk gevoel, duizeligheidje, niet helemaal lekker op je pootjes en koorts. Als het dan maar gewoon ff doorzet en je na een dag vanuit je nest doelloos internetten en een beetje in slaap sukkelen maar weer het vrouwtje bent..

Ik ben ook wel heel benieuwd, BAM! Maar ach, je bent online leuk dus dat zal in real life ook wel zijn. Heb er zin in en ga m'n best doen. Voldoet een slordig opgevouwen A4-tje met daarop mijn nick, gepropt in mijn decolletée ook als geldig naambordje trouwens? Heb echt geen tijd gehad om iets anders te organiseren ofzo heur.
quote:Bambi schreef op 20 maart 2010 @ 00:03:

Ik ben ook wel heel benieuwd, BAM! Maar ach, je bent online leuk dus dat zal in real life ook wel zijn.Valt enorm tegen zonder toetsenbord.

Hou die gedachte vast en blijf erin geloven!
Jongelui, ik kan er niet bij zijn, dat is al de tweede keer maar des te meer reden om deze GOEDE TRADITIE voort te zetten net zolang totdat Muis er een keertje bij is, maar zodra ik kan lees ik mee en ik wens iedereen heel veel plezier!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven