E=MeetC2 (we meet again!)

01-11-2009 23:07 3071 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat de vorige meet zo goed was bevallen en vele forummers aangaven weer/deze keer wel te willen komen, doen we het nog een keer! En, aangezien Einstein op 20 maart zijn relativiteitstheorie publiceerde: E=MeetC2!

Tijd: 16:00

Plaats: Utrecht

Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!

Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).

Extra mededelingen:

Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.

Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!

Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil

Kom je deze keer (weer)?

Totaal aantal stemmen: 160

Neen, ik pieker er niet over (26%)
Ja echt wel! (34%)
Misschien (31%)
Ik kan (weer) niet... (10%)
Fniel, goed dat de tranen zijn opgedroogd.

Oh nee, dat gingen we niet meer doen hè?

Boogje moest hoesten trouwens. Geen idee of hij ook keelpijn had. Ik hoef in ieder geval níet te hoesten.

Neem je naast de boedelbak wel een auto mee? Want ik geloof niet dat die dingen in de trein mogen.
quote:qwertu schreef op 20 maart 2010 @ 11:49:

Fniel, goed dat de tranen zijn opgedroogd.

Oh nee, dat gingen we niet meer doen hè?

Boogje moest hoesten trouwens. Geen idee of hij ook keelpijn had. Ik hoef in ieder geval níet te hoesten.

Neem je naast de boedelbak wel een auto mee? Want ik geloof niet dat die dingen in de trein mogen.

Ik heb geen trekhaak, maar tiewraps moeten het ook wel houden denk ik!

En hier ook hoesten
Hellup, ik sta wel op hyves maar heb nog geen bericht met nadere details. Heb net een berichtje gestuurd naar X, hoop dat ik nog wat hoor..... Wat heb ik gemist? Wat heb ik verkeerd gedaan?
quote:qwertu schreef op 20 maart 2010 @ 11:38:

Ik heb geen bibbers, maar wel keelpijn. Wij hebben toch geen woorden nodig, Qwert. Ik kan toch alles al lezen in de spiegels van je ziel, je prachtige ogen...
Known to cause insanity in laboratory mice
quote:Vinyl schreef op 20 maart 2010 @ 11:50:

En hier ook hoesten Oh ja, jij wel!
Yep, tiewraps will do the trick.
Lys, dat is ook zo, waar maak ik me ook zorgen om.
Eierdoppie, geen paniek. Dat moet nog wel geregeld kunnen worden...
Je kunt trouwens nog veel meer doen, met die dingen.

Neem je wat mee naar de meet?
Stuur anders in ieder geval even een mail naar proostchat@live.nl
Nou Q dat was precies wat ik gedroomd had!! Dat jij en Lys aan mij aan het Brummelfrummelen waren.
Even flink wat muziek afspelen van Julien Clerc:

- Ce n'est rien;

- Vernise;

- This Melody.

voordat ik het zonder muziek moet stellen.
World of Warcraft: Legion
quote:Brummetje schreef op 20 maart 2010 @ 11:58:

Nou Q dat was precies wat ik gedroomd had!! Dat jij en Lys aan mij aan het Brummelfrummelen waren. Damn, dat moet een nacht zijn geweest om nooit te vergeten!
Hahaaha, Brum toch!
quote:hans66 schreef op 20 maart 2010 @ 11:58:

Even flink wat muziek afspelen van Julien Clerc:

- Ce n'est rien;

- Vernise;

- This Melody.

voordat ik het zonder muziek moet stellen. Heb ji de locatie wel goed bekeken en het programma aldaar voor vanavond?
Eierdoppie, ik kan via-via misschien nog wel wat voor je betekenen... weet niet of Minny en Zwieber nog online komen namelijk.

Kun je mij via hyves even een berichtje sturen? Ik ben Q.
Ook wakker en redelijk actief. Word hyper door de zenuwen......nog een kopje koffie maar.

Ik ben heel benjkeuwd naar jullie allemaal. Ik heb in elk geval mn outfit redelijk snel beslist, tot nu toe......

*doet nog een koffie en peuk*
oh oh, ik kan mobiel niet bij de hyve! Wil iemand even kijken of er iemand in het meerijden topic nog gereageerd heeft op mijn berichtje dat er met mij meegereden kan worden? Zo niet, dan pak ik zo de motor, is wat practischer qua parkeren...
quote:Lika schreef op 20 maart 2010 @ 12:11:

oh oh, ik kan mobiel niet bij de hyve! Wil iemand even kijken of er iemand in het meerijden topic nog gereageerd heeft op mijn berichtje dat er met mij meegereden kan worden? Zo niet, dan pak ik zo de motor, is wat practischer qua parkeren...Nee, geen reactie meer na jouw vraag van gisteren 22 uur.
Nope, geen meerijder, Lika. Je kunt op de motor dus!
Ehhh... wat Fniel zegt.
EIERDOPPIE, je hebt mail!
qua outfit: ik ben blij met alles wat schoon is en niet onder gespuugd door mijn jongste
Pfffffff, maar goed dat ik toch nog even de mail checkte.
Lieve dames en heren ik ga jullie vanmiddag zien. Sluit kleptop af en ga nog even hier wat dingen doen voordat ik jullie ga meeten... Hasta la pasta

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven