4e kindje...
dinsdag 24 november 2009 om 21:38
Hoi...
Ik ben Kaatje en sinds 14 weken zwanger van ons 4e kindje.
Ik ben eind mei uitgerekend. Maar bij de andere liep in ook ver overtijd, dus dat zal wel juni worden.
Mijn oudste zoon is 8 en half. dan heb ik een dochter van 6 en half. En nog een zoontje van 2 en half.
Zijn er nog meer mama's die zwanger zijn van hun 4e??
Leuk als je hier met me mee kletst!!!
KUS K
Ik ben Kaatje en sinds 14 weken zwanger van ons 4e kindje.
Ik ben eind mei uitgerekend. Maar bij de andere liep in ook ver overtijd, dus dat zal wel juni worden.
Mijn oudste zoon is 8 en half. dan heb ik een dochter van 6 en half. En nog een zoontje van 2 en half.
Zijn er nog meer mama's die zwanger zijn van hun 4e??
Leuk als je hier met me mee kletst!!!
KUS K
vrijdag 12 februari 2010 om 20:07
hoi
Zeker stil. Druk met klussen denk ik.
Inmiddels hier alweer 19 weken.
Ja we gaan het echt stiekem doen.
Mijn moeder is 6 jaar geleden overleden. Ik had toen 2 kindjes, jongste 4 maanden.
We zijn vlak voordat onze oudste werd geboren gepartnerschapt.
We zouden nog gaan trouwen. Maar zonder mijn moeder hoeft het niet meer en met mijn vader heb ik niet eens meer contact. Moest zo nodig in een sekte gaan zitten met zijn nieuwe doos.
Afgelopen kerst hem en mijn schoonouders een romper gestuurd bij de kerstkaart, van in juli graag terugbezorgen.
Mijn schoonouders vinden het wel veel, maar zijn er erg blij mee.
Mijn vader laat niets horen.
Jammer.
Dus vandaar alleen een omzetting naar huwelijk.
Ik ben alweer 19 weken. en voorspoedig.
Wij fietsen wat af. Toen ik de jongste kreeg waren ze 4, 2 en 0
Dus 2 in de fietskar ( burley delight) achter de mamafiets en eentje achterop.
Gaat prima. Ook kun je de kar als kinderwagen gebruiken.
Ik heb hem gelukkig nog. Als dit kleine ukie wordt geboren wordt hij nog een keer gebruikt. Hoef ik tenminste geen 2 uur per dag op en neer naar school te lopen met de kinderwagen.
Zeker stil. Druk met klussen denk ik.
Inmiddels hier alweer 19 weken.
Ja we gaan het echt stiekem doen.
Mijn moeder is 6 jaar geleden overleden. Ik had toen 2 kindjes, jongste 4 maanden.
We zijn vlak voordat onze oudste werd geboren gepartnerschapt.
We zouden nog gaan trouwen. Maar zonder mijn moeder hoeft het niet meer en met mijn vader heb ik niet eens meer contact. Moest zo nodig in een sekte gaan zitten met zijn nieuwe doos.
Afgelopen kerst hem en mijn schoonouders een romper gestuurd bij de kerstkaart, van in juli graag terugbezorgen.
Mijn schoonouders vinden het wel veel, maar zijn er erg blij mee.
Mijn vader laat niets horen.
Jammer.
Dus vandaar alleen een omzetting naar huwelijk.
Ik ben alweer 19 weken. en voorspoedig.
Wij fietsen wat af. Toen ik de jongste kreeg waren ze 4, 2 en 0
Dus 2 in de fietskar ( burley delight) achter de mamafiets en eentje achterop.
Gaat prima. Ook kun je de kar als kinderwagen gebruiken.
Ik heb hem gelukkig nog. Als dit kleine ukie wordt geboren wordt hij nog een keer gebruikt. Hoef ik tenminste geen 2 uur per dag op en neer naar school te lopen met de kinderwagen.
dinsdag 16 februari 2010 om 20:47
Mijn vierde kindje is inmiddels geboren. Afgelopen donderdag is Kate met een keizersnee ter wereld gekomen. Sinds zondag zijn we weer thuis en de kleine doet het perfect (eet en slaapt).
De oudste twee kinderen logeren nog steeds bij opa en oma tot en met zaterdag en de jongste is wel thuis. Dus ik probeer zoveel mogelijk in bed te liggen om uit te rusten. De kraamverzorgster blijft nog tot en met donderdag. Volgende week heeft mijn schoonzusje gelukkig een weekje vrij genomen om te helpen in de vakantie.
De oudste twee kinderen logeren nog steeds bij opa en oma tot en met zaterdag en de jongste is wel thuis. Dus ik probeer zoveel mogelijk in bed te liggen om uit te rusten. De kraamverzorgster blijft nog tot en met donderdag. Volgende week heeft mijn schoonzusje gelukkig een weekje vrij genomen om te helpen in de vakantie.
woensdag 17 februari 2010 om 01:43
Jammie gefeliciteerd!!Zo leuk zo'n groot gezin. Zelf heb ik er 3. Maar als ik zie hoe de oudste met de kleine omgaan is zo leuk. Had graag een 4e gewild maar hier houden we het bij 3. Wel heel leuk te lezen hoe het jullie met 4 vergaat.
En na 3 musketiers een klein meisje. Leuk hoor. Die kleine zal me een partij beschermd worden. Geniet met z'n allen van jullie wonder. Wat mij opviel bij de 3e. Wij kregen niet alleen een baby maar het hele gezin leefde mee en kreeg een baby.
En na 3 musketiers een klein meisje. Leuk hoor. Die kleine zal me een partij beschermd worden. Geniet met z'n allen van jullie wonder. Wat mij opviel bij de 3e. Wij kregen niet alleen een baby maar het hele gezin leefde mee en kreeg een baby.
woensdag 17 februari 2010 om 07:38
Jamme...
GEFELICITEERD!!!!!!!!
Wauw, daar was ze dan eindelijk. Wat een leuke naam. Is het je tegengevallen, de keizersnee??
geniet lekekr van je kleine moppie en rust lekker uit...
BEPPE...
Je hebt gelijk, hoor als je het zo doet. kan me voorstellen dat de glans er toch een beetje af is als je moeder er niet bij kan zijn. En balen dat je vader helemaal niet reageerde.
Nou ja, niets aan te doen.
Hier inmiddels 26 weken en druk aan de klus. Heb alles geverfd in de babykamer. Vandaag behangen. Ben nog steeds ontzettend verkouden... Pfffff!!!
GEFELICITEERD!!!!!!!!
Wauw, daar was ze dan eindelijk. Wat een leuke naam. Is het je tegengevallen, de keizersnee??
geniet lekekr van je kleine moppie en rust lekker uit...
BEPPE...
Je hebt gelijk, hoor als je het zo doet. kan me voorstellen dat de glans er toch een beetje af is als je moeder er niet bij kan zijn. En balen dat je vader helemaal niet reageerde.
Nou ja, niets aan te doen.
Hier inmiddels 26 weken en druk aan de klus. Heb alles geverfd in de babykamer. Vandaag behangen. Ben nog steeds ontzettend verkouden... Pfffff!!!
woensdag 17 februari 2010 om 12:39
Kaatje, Ja heel jammer. Maar nu vandaag toch getrouwd.
Werden we ook nog gefeliciteerd. Grappig.
Voelt er niets van. Er verandert toch niets aan mijn naam.
Allles was al goed geregeld.
Schilder ze.
Jammie
gefeliciteerd met jullie prachtdochter. Vanavond hoop ik met de pretecho te weten te komen wat het wordt.
Morgen naar de 9 maanden beurs. Kijken en kopen met mijn vriendin. Het is toch alweer bijna 4 jaar geleden dat ik ben bevallen. Zijn wel erg veel nieuwe leuke hebbedingetjes.
20 weken morgen. We zijn bijna op de helft.
Werden we ook nog gefeliciteerd. Grappig.
Voelt er niets van. Er verandert toch niets aan mijn naam.
Allles was al goed geregeld.
Schilder ze.
Jammie
gefeliciteerd met jullie prachtdochter. Vanavond hoop ik met de pretecho te weten te komen wat het wordt.
Morgen naar de 9 maanden beurs. Kijken en kopen met mijn vriendin. Het is toch alweer bijna 4 jaar geleden dat ik ben bevallen. Zijn wel erg veel nieuwe leuke hebbedingetjes.
20 weken morgen. We zijn bijna op de helft.
donderdag 18 februari 2010 om 07:50
BEPPE...
Nou, van harte gefelciteerd met je huwelijk!!!! Heb je ondanks alles toch nog een beetje een leuke dag gehad??
Hoe was je pretecho??? Weet je wat het wordt??
Spannend...
Veel plezier op de 9 maanden beurs. ik ben er ooit 1 keer geweest, maar NOOOOIIIITTTTTT meer... haha
Zoooo druk.
Ik ga zo weer verder met behangen. Wordt erg leuk...
Nou, van harte gefelciteerd met je huwelijk!!!! Heb je ondanks alles toch nog een beetje een leuke dag gehad??
Hoe was je pretecho??? Weet je wat het wordt??
Spannend...
Veel plezier op de 9 maanden beurs. ik ben er ooit 1 keer geweest, maar NOOOOIIIITTTTTT meer... haha
Zoooo druk.
Ik ga zo weer verder met behangen. Wordt erg leuk...
vrijdag 26 februari 2010 om 21:43
@ Kaatje
Lekker behangen?
Is het kamertje al klaar?
Ik ga over 2 weken beginnen met alles ombouwen.
Morgen kleertjes uitzoeken.
Ja gewoon een leuke dag.
De pretecho was grappig. Ukkie lag met het gezichtje tegen de placenta aan te knuffelen.
Moet even bellen voor een nieuwe foto.
Ja we weten wat het wordt.
9 maanden beurs was erg gezellig. 's avonds viel mee met de drukte. Veel gelachen.
Dochtertje van 5 kreeg vandaag bij bevolkingsonderzoek te horen dat haar linkerniertje vergroot is. Zorgelijk. Huisarts is op de hoogte gesteld van de bevindingen. Ik moet maandag bellen.
In het ergste geval ga ik bij haar op de kamer. Maar als het ernstig is dan zijn we er gelukkig snel bij.
En ik zal dan in het ziekenhuis moeten bevallen. Toch weer anders dan ik mij had voorgesteld. We zitten nu wel een beetje in een dipje. Ik heb vertrouwen dat alles goed komt. Dus wat mijn levensmotto is. Geniet van alle dagen en alle kleine dingen in het leven.
21 weken inmiddels. Alles voorspoedig.
Groetjes Beppe
Lekker behangen?
Is het kamertje al klaar?
Ik ga over 2 weken beginnen met alles ombouwen.
Morgen kleertjes uitzoeken.
Ja gewoon een leuke dag.
De pretecho was grappig. Ukkie lag met het gezichtje tegen de placenta aan te knuffelen.
Moet even bellen voor een nieuwe foto.
Ja we weten wat het wordt.
9 maanden beurs was erg gezellig. 's avonds viel mee met de drukte. Veel gelachen.
Dochtertje van 5 kreeg vandaag bij bevolkingsonderzoek te horen dat haar linkerniertje vergroot is. Zorgelijk. Huisarts is op de hoogte gesteld van de bevindingen. Ik moet maandag bellen.
In het ergste geval ga ik bij haar op de kamer. Maar als het ernstig is dan zijn we er gelukkig snel bij.
En ik zal dan in het ziekenhuis moeten bevallen. Toch weer anders dan ik mij had voorgesteld. We zitten nu wel een beetje in een dipje. Ik heb vertrouwen dat alles goed komt. Dus wat mijn levensmotto is. Geniet van alle dagen en alle kleine dingen in het leven.
21 weken inmiddels. Alles voorspoedig.
Groetjes Beppe
zaterdag 27 februari 2010 om 11:48
Beppe, wat een vervelend bericht van je dochtertje. Wat kan er gebeuren met een vergrote niet ? Ik hoop dat het meevalt.
Hier gaat alles goed. Herstel van de KS valt me best mee. Gelukkig heb ik de afgelopen week hulp gehad van mijn schoonzus zodat ik smiddags nog naar bed kon. Ik ben nog wel moe, maar dat komt natuurlijk ook door de gebroken nachten, maar heb niet veel last van de wond of mijn buik.
Kate doet het uitstekend, slaapt veel en drinkt al haar flessen leeg, ze komt netjes iedere 4 uur. Snachts soms wel 5 uur.
Het lastigste is dat ik niet mag tillen (ook de maxicosi niet) dus ik kan nog niet ergens heen. En het is ook geen weer om te gaan lopen, helaas. Dus ik ben alleen nog maar thuis en dat word ik wel zat. Maar ja, volgende week gaan de kids weer naar school.
Hier gaat alles goed. Herstel van de KS valt me best mee. Gelukkig heb ik de afgelopen week hulp gehad van mijn schoonzus zodat ik smiddags nog naar bed kon. Ik ben nog wel moe, maar dat komt natuurlijk ook door de gebroken nachten, maar heb niet veel last van de wond of mijn buik.
Kate doet het uitstekend, slaapt veel en drinkt al haar flessen leeg, ze komt netjes iedere 4 uur. Snachts soms wel 5 uur.
Het lastigste is dat ik niet mag tillen (ook de maxicosi niet) dus ik kan nog niet ergens heen. En het is ook geen weer om te gaan lopen, helaas. Dus ik ben alleen nog maar thuis en dat word ik wel zat. Maar ja, volgende week gaan de kids weer naar school.
zaterdag 27 februari 2010 om 19:50
De jongens zijn echt heel lief voor hun zusje. Zelfs de jongste van twee, waarvan ik verwacht had dat hij erg jaloers zou zijn, is dat helemaal niet. De middelste van 4 heeft al een paar keer een flesje gegeven. Ze geven haar kusjes en zeggen dat ze schattig is. ze blijven alleen hardnekkig HIJ zeggen.
zondag 28 februari 2010 om 20:27
zondag 28 februari 2010 om 21:08
Wat leuk om te lezen over gezinnen met vier kinderen. Misschien heb ik al wel eerder gereageerd (heb alleen de laatste twee blz gelezen). Als ik echt naar mijn gevoel kijk, zou ik graag nog een 4e willen. Jongste is 10 maanden en slaapt nog niet al te best. Volgend jaar gaat de middelste ook lekker tot half 3 naar school. Ik wil dan definitief gaan kijken wat we gaan doen, want mijn man denkt er hetzelfde over: gevoel zegt ja, maar als we gaan nadenken... We hebben hier ook niet echt een opvangnetwerk omdat we geen familie in de buurt hebben.
Gefeliciteerd Jammie, met Kate! Leuke naam ook.
Gefeliciteerd Jammie, met Kate! Leuke naam ook.
zondag 28 februari 2010 om 21:11
Dat maakt het lastiger he Faye, wij hebben ook geen familie in deze stad.
Leuk Jammie, en hier kwam na twee jongens een meid en vier jaar later is nog steeds vrijwel alles roze (of rood met witte stipjes haha) en madame schreeuwt moord en brand als ze een keer een broek aan moet. In haar spel is ze wel best stoer; lego, kapla, bomenklimmen, ze doet alles mee. Poppen zijn vooral voor in bed.
Leuk Jammie, en hier kwam na twee jongens een meid en vier jaar later is nog steeds vrijwel alles roze (of rood met witte stipjes haha) en madame schreeuwt moord en brand als ze een keer een broek aan moet. In haar spel is ze wel best stoer; lego, kapla, bomenklimmen, ze doet alles mee. Poppen zijn vooral voor in bed.
maandag 1 maart 2010 om 07:47
Goedemorgen...
Kamertje schiet op hier.
Nu de laatste dingen aan het doen, zoals gordijntjes enzo.
Vandaag hebben we de 3D-echo!!!!!
Ben zoooo benieuwd...
BEPPE...
Oh, wat een schrik joh. Ik hoop dat alles meevalt. Wat kunnen ze doen aan een vergrote nier??
Opereren??
Sterkte, hoor!!!
JAMMIE...
Fijn dat het zo goed gaat!!
Kan me voorstellen dat je onderhand eens ergens heen wil. Dat binnenzitten is ook niets. Het moet gewoon mooie weer worden!!!!!
En wat lief dat dr broers zo lief voor dr zijn. Ja, ze zijn elke keer gewend aan een broertje, nu even omschakelen naar een zusje, een ZIJ... haha
FAYE-C...
Ik kan alleen maar zeggen : DOEN!!!
Maar goed, dat is natuurlijk makkelijk gezegd nu ik zwanger ben van de 4e... haha
Ik vind het superleuk. En druk is het toch wel.
Maar ik heb wel makkelijk praten natuurlijk. De oudste 2 kids gaan zelfstandig naar school en Boris is "al" 3...
Succes met je keuze...
Kamertje schiet op hier.
Nu de laatste dingen aan het doen, zoals gordijntjes enzo.
Vandaag hebben we de 3D-echo!!!!!
Ben zoooo benieuwd...
BEPPE...
Oh, wat een schrik joh. Ik hoop dat alles meevalt. Wat kunnen ze doen aan een vergrote nier??
Opereren??
Sterkte, hoor!!!
JAMMIE...
Fijn dat het zo goed gaat!!
Kan me voorstellen dat je onderhand eens ergens heen wil. Dat binnenzitten is ook niets. Het moet gewoon mooie weer worden!!!!!
En wat lief dat dr broers zo lief voor dr zijn. Ja, ze zijn elke keer gewend aan een broertje, nu even omschakelen naar een zusje, een ZIJ... haha
FAYE-C...
Ik kan alleen maar zeggen : DOEN!!!
Maar goed, dat is natuurlijk makkelijk gezegd nu ik zwanger ben van de 4e... haha
Ik vind het superleuk. En druk is het toch wel.
Maar ik heb wel makkelijk praten natuurlijk. De oudste 2 kids gaan zelfstandig naar school en Boris is "al" 3...
Succes met je keuze...
woensdag 3 maart 2010 om 15:43
@ kaatje, hoe was je 3d echo?
Ik heb hem ook gehad. Gaaf. Volgende week nog een keertje. Het lag met het gezichtje in de placenta te knuffelen.
Vrijdag naar het ziekenhuis. Nog even wachten voor onze kleine meid.
Kamertje al helemaal klaar?
Ik moet nog beginnen. Het kriebelt wel al.
@ Faye-C ik zeg ook doen. Maar ik heb ook makkelijk praten. ik heb er straks 3 op school. Waarvan 1 adhd-er. Dus druk heb ik het al.
@ Jammie, geweldig he om te zien hoe de grote broers het doen met hun kleine zusje.
Mijn dochter is al helemaal in de wolken. Zij was de eerste van de kinderen die de baby volde schoppen.
groetjes Beppe
Ik heb hem ook gehad. Gaaf. Volgende week nog een keertje. Het lag met het gezichtje in de placenta te knuffelen.
Vrijdag naar het ziekenhuis. Nog even wachten voor onze kleine meid.
Kamertje al helemaal klaar?
Ik moet nog beginnen. Het kriebelt wel al.
@ Faye-C ik zeg ook doen. Maar ik heb ook makkelijk praten. ik heb er straks 3 op school. Waarvan 1 adhd-er. Dus druk heb ik het al.
@ Jammie, geweldig he om te zien hoe de grote broers het doen met hun kleine zusje.
Mijn dochter is al helemaal in de wolken. Zij was de eerste van de kinderen die de baby volde schoppen.
groetjes Beppe
donderdag 4 maart 2010 om 20:47
Hoi...
3D-echo was echt super!!!!
Ze wilde geen tek stil leggen, was alleen maar in de weer met dr handen, voeten en navelstreng... haha
Maar wat een bijzondere ervaring.
Beter dat je nog een keer mag!!! Ons poppeke lag ook steeds verkeerd, maar na een keertje flink hoesten, draaide ze goed.
Kamertje schiet nu hard op. Ben nu druk aan het naaien. Wil nl alles zelf maken. Gordijnen, lakentjes, kruikenzakken, badcape enz...
verder alles goed met iedereen???
Tis weer rustig hier!!
3D-echo was echt super!!!!
Ze wilde geen tek stil leggen, was alleen maar in de weer met dr handen, voeten en navelstreng... haha
Maar wat een bijzondere ervaring.
Beter dat je nog een keer mag!!! Ons poppeke lag ook steeds verkeerd, maar na een keertje flink hoesten, draaide ze goed.
Kamertje schiet nu hard op. Ben nu druk aan het naaien. Wil nl alles zelf maken. Gordijnen, lakentjes, kruikenzakken, badcape enz...
verder alles goed met iedereen???
Tis weer rustig hier!!
woensdag 17 maart 2010 om 15:31
HOi ALLEMAAL
Goed nieuws over mijn dochtertje. Ze heeft geen ernstige afwijkingen haar nier is langgerekt. Ze heeft alleen ergens een enorme allergie voor.
Gelukkig. We willen niet weten waarvoor.
Hier inmiddels bijna 24 weken en druk bezig de zolderkamer te schilderen en alle babykleertjes en spullen uit te zoeken.
Al drie mega zakken voor de kringloopwinkel.
Gister nog eventjes een extra 3d echo gehad. het geslacht klopte. Nu wel mooie foto's.
Een heerlijk rustig kindje.
Groetjes jullie allemaal.
Het is echt rustig.
Beppe
Goed nieuws over mijn dochtertje. Ze heeft geen ernstige afwijkingen haar nier is langgerekt. Ze heeft alleen ergens een enorme allergie voor.
Gelukkig. We willen niet weten waarvoor.
Hier inmiddels bijna 24 weken en druk bezig de zolderkamer te schilderen en alle babykleertjes en spullen uit te zoeken.
Al drie mega zakken voor de kringloopwinkel.
Gister nog eventjes een extra 3d echo gehad. het geslacht klopte. Nu wel mooie foto's.
Een heerlijk rustig kindje.
Groetjes jullie allemaal.
Het is echt rustig.
Beppe
zaterdag 20 maart 2010 om 08:51
Ja rustig hier, hé. Met valgen is het druk en dan weer een tijdje niets.
BEPPE, fijn dat alles goed was. En met aan allergie is goed te leven, toch. Wat bijzonder dat ze dat nu al konden zien!!!
Lekker genieten, hoor.
Hier gaat alles zn gangetje. Alweer bijna 31 weken zwanger. En nu beginnen de bekende kwaaltjes. Rigpijn, 'snachts naar de wc, tintelhanden...
Babykamer is helemaal klaar!!!!!
Joehoeeee...
Nu volgend project : Geboortekaartje!!!
BEPPE, fijn dat alles goed was. En met aan allergie is goed te leven, toch. Wat bijzonder dat ze dat nu al konden zien!!!
Lekker genieten, hoor.
Hier gaat alles zn gangetje. Alweer bijna 31 weken zwanger. En nu beginnen de bekende kwaaltjes. Rigpijn, 'snachts naar de wc, tintelhanden...
Babykamer is helemaal klaar!!!!!
Joehoeeee...
Nu volgend project : Geboortekaartje!!!
zondag 21 maart 2010 om 20:52
Jij schiet al lekker op met je weken. Ik nu 24 weken en mijn gewone kwaaltje. Mijn bekken is slapjes. Dus als ik weer eens veel te veel gedaan heb, pijnlijk met lopen.
De babykamer is bijna af. Nog een kleurtje bijwerken. Dan een klein gordijntje naaien en alles in elkaar zetten en ophangen.
De babywas is al klaar, nu alleen nog drogen en strijken.
Geboortekaartje daar zeg je mij wat. Daar moet ik ook nog aan beginnen. Maar eerst de kinderen hun kamertjes.
Jij nog een paar weekjes werken?
Ik nog 5 weken dan 2 weken op vakantie en dan nog 4 weken.
Dus eigenlijk ben ik aan het aftellen. Na mijn vakantie zijn er nog 14 werkbare dagen. Ik heb gezegd dat ik door zou werken als mijn lichaam het toelaat. Dinsdag laatste avonddienst. Ik stop met 36 weken. En omdat ik het geslacht weet van de baby, denk ik toch stiekem aan ( sssttt) een 5de.
groetjes Beppe
De babykamer is bijna af. Nog een kleurtje bijwerken. Dan een klein gordijntje naaien en alles in elkaar zetten en ophangen.
De babywas is al klaar, nu alleen nog drogen en strijken.
Geboortekaartje daar zeg je mij wat. Daar moet ik ook nog aan beginnen. Maar eerst de kinderen hun kamertjes.
Jij nog een paar weekjes werken?
Ik nog 5 weken dan 2 weken op vakantie en dan nog 4 weken.
Dus eigenlijk ben ik aan het aftellen. Na mijn vakantie zijn er nog 14 werkbare dagen. Ik heb gezegd dat ik door zou werken als mijn lichaam het toelaat. Dinsdag laatste avonddienst. Ik stop met 36 weken. En omdat ik het geslacht weet van de baby, denk ik toch stiekem aan ( sssttt) een 5de.
groetjes Beppe
zondag 21 maart 2010 om 20:58
Hi...
Oh ja, de babywas!! Ik heb alles gekocht en netjes opgehangen / opgevouwen in de kast. Maar misschien toch eerst maar even wassen.
Zeker al die hydrofielluiers, enzo.
Hier zijn alle kamers klaar. Heb ze vorige week zelfs al helemaal uitgesopt. Zeker die van Roos was hard nodig.
Nu alleen nog maar bijhouden.
Dus ons volgende project is het kaartje.
Al weet ik nog steeds niet precies wat ik wil. Ja, iets met de kids of met een klavertje 4.
Ik werk niet officieel. Dus heb ook geen recht op verlof. Dus in orincipe probeer ik het nog wel een tijdje vol te houden. Ach, het is maar 4 uurtjes in de week. Da's nog te overzien.
En een 5e????
Wauw!!!
Nee, hier is deze echt defenitief de laatste. De kamers zijn op... haha
xxx
Oh ja, de babywas!! Ik heb alles gekocht en netjes opgehangen / opgevouwen in de kast. Maar misschien toch eerst maar even wassen.
Zeker al die hydrofielluiers, enzo.
Hier zijn alle kamers klaar. Heb ze vorige week zelfs al helemaal uitgesopt. Zeker die van Roos was hard nodig.
Nu alleen nog maar bijhouden.
Dus ons volgende project is het kaartje.
Al weet ik nog steeds niet precies wat ik wil. Ja, iets met de kids of met een klavertje 4.
Ik werk niet officieel. Dus heb ook geen recht op verlof. Dus in orincipe probeer ik het nog wel een tijdje vol te houden. Ach, het is maar 4 uurtjes in de week. Da's nog te overzien.
En een 5e????
Wauw!!!
Nee, hier is deze echt defenitief de laatste. De kamers zijn op... haha
xxx
maandag 22 maart 2010 om 20:30
We hebben vandaag 2 keer een zwangerschapstest gedaan en beide keren gaf de test 'Zwanger' aan!!!
Zou het dan toch? nu al?
Krijgen we écht een 4de kindje?!
We zijn echt heel erg gelukkig ermee, al zijn we natuurlijk nog erg voorzichtig enzo, want ja....ik kan het nog nauwelijks geloven!
Ik heb wel al last van 'vage klachten' en rugpijn....
Morgen ga ik naar de dokter.
Héél voorzichtig zijn we héél erg gelukkig en door het dolle heen!
Ons gezin wordt compleet!
Zou het dan toch? nu al?
Krijgen we écht een 4de kindje?!
We zijn echt heel erg gelukkig ermee, al zijn we natuurlijk nog erg voorzichtig enzo, want ja....ik kan het nog nauwelijks geloven!
Ik heb wel al last van 'vage klachten' en rugpijn....
Morgen ga ik naar de dokter.
Héél voorzichtig zijn we héél erg gelukkig en door het dolle heen!
Ons gezin wordt compleet!
dinsdag 23 maart 2010 om 07:59
WAUW!!!!!!!
Wat een goed nieuws!!!!
Van harte gefeliciteerd, hoor Geniet er lekker van. Ik hoop op een goede zw.schap voor je.
Wanneer ben je dan uitgerekend???
Hier begint het een beetje zwaar te worden. Mn buik is groot, mn rug doet zeer, ik heb onwijs last van tintelhanden...
Maar goed, moet nog even, dus niet zeuren, maar doorgaan!!!
31 weken vandaag!!
Lekker weer, dus dat is heerlijk.
Wat een goed nieuws!!!!
Van harte gefeliciteerd, hoor Geniet er lekker van. Ik hoop op een goede zw.schap voor je.
Wanneer ben je dan uitgerekend???
Hier begint het een beetje zwaar te worden. Mn buik is groot, mn rug doet zeer, ik heb onwijs last van tintelhanden...
Maar goed, moet nog even, dus niet zeuren, maar doorgaan!!!
31 weken vandaag!!
Lekker weer, dus dat is heerlijk.
dinsdag 23 maart 2010 om 08:17
Ik kom ook even zwaaien. Schrijf hier veeeeel te weinig dus krijg eigenlijk veeeeel te weinig mee. Maar hoop dat als ik wat minder moe ben ik dit topic ook volop kan volgen
Hier gaat alles goed. Vandaag 12 weken zwanger en mag straks naar het zh voor de dubbeltest. Ben benieuwd hoe beejb er straks uitziet
Hier gaat alles goed. Vandaag 12 weken zwanger en mag straks naar het zh voor de dubbeltest. Ben benieuwd hoe beejb er straks uitziet