Gezondheid alle pijlers

Blaasontsteking!

23-03-2010 07:46 207 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou.. mijn blaasontstekingvraag gaat niet echt meer op he..

***originele bericht***

Pff heb alweer een blaasonsteking! Heb al een paar dagen pijn in mn borsten en ze zijn wat groter, ben misselijk en zeurende pijn in mijn onderbuik. Tekenen voor mij dat ik een blaasontsteking heb. Bij mij gaat namelijk het plassen geen pijn doen, en ik hoef ook niet extreem veel. ( Echt alles gaat zeer doen, behalve mijn blaas. Vroeg aan de dokter hoe dat kon, maar die snapt het ook niet)

Maargoed, die blaasontsteking dus.. heel vaak als ik sex heb gehad met mijn vriend dan hou ik er een blaasontsteking aan over! We hebben al geprobeerd handen te wassen van te voren enzo, maarja dat is pas een downer haha!

Zoenen -> Handen wassen -> frutten -> condoom om..

Je begrijpt.. dan heb ik al bedacht wat ik aan ga trekken morgen, wat we eten en de boodschappen die gedaan moet worden

Iemand tips of suggesties? Dan ga ik zo weer even lekker in een potje plassen

***einde originele bericht***
Waarom zou de assistente dat gezegd hebben dan? Hebben ze ook getest op zwangerschap?
quote:Kabouter23 schreef op 23 maart 2010 @ 13:15:

[...]

Mijn vriendin is zwanger geworden tijdens sex toen ze menstrueerde! Dus dat kan wel hoor

Maar ik kan het dus niet zijn Ja, qua zwanger worden/menstrueren is alles mogelijk inderdaad, maar niet perse waarschijnlijk
Weet ik niet, maar ze vroeg wel hoe zeer mijn borsten deden enzo, want ik moest een blaadje invullen met daarop mijn klachten. Daarop had ik ook gezet dat ik de Map had genomen en gewoon een menstruatie gehad had.

Stel dat ze die test gedaan hebben moet hij negatief geweest zijn, anders had ze het wel aan de telefoon gezegd toch? Ze laten je toch niet langskomen, alleen om je te zeggen dat je zwanger bent?
quote:Kabouter23 schreef op 23 maart 2010 @ 13:15:

[...]

Mijn vriendin is zwanger geworden tijdens sex toen ze menstrueerde! Dus dat kan wel hoor

Maar ik kan het dus niet zijn Ik hoop het voor je kabouter!!!!
Bel ik net de dokter voor mijn uitslag, zegt de stagiaire dat deze wel binnen is maar eerst besproken moet worden met de huisarts en het is veel te druk nu. Of ik morgen maar terug wil bellen. Nou eigenlijk niet, ik heb er last van en mijn kuur houdt vandaag op. En dan ben ik weer niet mondig genoeg om toch door te zeuren. Balen.

Haha, Kabouter, nu ben ik ook weer een beetje bang omdat het eerst met de huisarts besproken moet worden. Dat meisje ging eerst in het systeem kijken en zag dat de uitslag er was maar ze zei zelf niks. Ik verwacht dat als ik nu een sterkere kuur zou krijgen dat ze dat wel kon melden. Hmmm, hoop dat het morgen mee valt.

Jij heel veel succes over een half uurtje! Ik blijf dit topic volgen.
Nee ik moet gewoon naar de huisarts en weet al dat het geen blaasontsteking is.. ik ben zo nerveus zeg.. niet normaal!
Stel dat ze die test gedaan hebben moet hij negatief geweest zijn, anders had ze het wel aan de telefoon gezegd toch? Ze laten je toch niet langskomen, alleen om je te zeggen dat je zwanger bent?[/quote]

Al helemaal niet om je te vertellen dat je niet zwanger bent en geen blaasontsteking hebt...

Ik zou het niet raar vinden als je daarvoor wél moet komen want als je al hebt aangegeven dat je de MAP hebt gebruikt zal de HA er vanuit gaan dat je dus niet bezig bent om zwanger te worden op dit moment en dan is het wel netjes het even rustig en persoonlijk te melden toch?
Oh kabouter wat spannend!

Ik moet zeggen bij al die jaren van blaasontstekingen heb ik ook nooit last van mijn borsten gehad... Sinds een paar weken, maar ik ben zwanger, dus helaas klinken jouw klachten bekend.

Ik denk dat de assistent het juist niet zelf zou zeggen, dat de huisarts dat misschien persoonlijk wil doen omdat je afgelopen periode een MAP hebt genomen...
Misschien willen ze nog aanvullende tests doen? Blijft speculeren. Nog even doorbijten en afwachten helaas
Wat suuz zegt dus
Maar een paar jaar terug, toen had ik ook zulke pijntjes en toen was het ook een blaasontsteking. Toen dacht ik namelijk wel dat ik zwanger was. En toen zei die dokter dat het een blaasontsteking was. Dus vandaar dat ik daaraan dacht.

Het zal gewoon door de morningafter komen.. en heel gek (heb k altijd als ik naar de dokter moet) nu heb ik dus nergens last van.. behalve blindheid haha ik met mn -0.75 bril zie nu geen reet.. (voor de nietkenners: 0.75 is echt maar een klein verschil met "normaal" )
Ik hoop voor je dat het niets is! (ik ga er nl. ook vanuit dat je geen zwangerschapswens hebt op dit moment als ik je zo lees) Succes met de laatste wacht-momenten!
Nouja we willen wel graag een kindje, maar ben nu nog werkloos, en we zijn nu pas echt aan het doorkrijgen hoe samenwonen werkt (routine en rekeningen enzo) dus het zou enorm slecht uitkomen. Vandaar dat ik de map had geslikt
ik bedoelde ook 'op dit moment' maar kan me voorstellen dat het wel spannend is! Je weet nu gewoon helemaal niet waarom de dokter je wil zien!
Nee ze vroegen wel door waar de buikpijn precies zit, en hoe mn borsten voelen en of ik even langs wil komen..

Joh misschien is het gewoon niets, maar gewoon controle ofzo, preventief voor een blaasontsteking..
nou.. tot zo he
Succes kabouter!
Kabouter, ik duim voor je!

Ik kom zo weer even kijken hoor.
Ik heb ook heel vaak een blaasontsteking (alhoewel het de laatste tijd wel weer goed gaat, afkloppen!) dus ik lees dit topic met een schuin oog mee. Maar als ik jou was Kabouter, dan had ik em nu toch wel een beetje geknepen! Ik hoop dat alles gewoon in orde is. Laat je gelijk als je terug bent iets horen hier?
Ik zit as we speak te duimen voor je...
*Duimt mee*
Ja die pijnlijke borsten horen echt niet bij een blaasontsteking.

Ik heb er echt 101 gehad en had nooit last van me borsten

Waarom laat je je urine niet een keer op kweek zetten of heb je dat al gedaan.

Ik had het bij me ex om de haveklap echt niet normaal..elke maand wel, en nu bij deze vriend niet..nooit gehad..misschien draagt je vriend wel een bepaalde bacterie bij zich?

Ik nam ook altijd alle voorzorgsmaatregelen bij mijn ex en niks hielp

Wat je ook een keer kan vragen is een onderhoudsdosering nitrofurantoine...1 x perdag voor het slapen gaan..vraag er maar eens na.

Je moet als je dat nog niet gedaan heb ook eens op vaginale infecties laten testen en chlamydia..die kunnen ook een sluimerende steeds terugkerende blaasontsteking geven

Sterkte
*duimt mee* (ook dat spreekuur geen uur uitloopt )
Jeetje, kom ik nu pas achter dit topic. Dat wordt weer de hele middag op F5 drukken. Succes Kaboutert!
Wie zonder zonde is gooie de eerste steen
Nou ik ben niet zwanger denkt ze, want dat kwam niet uit de test. Maar zeker weten doet ze het niet. Ze heeft inwendig onderzoek gedaan, en mn onderuik is wat gevoeliger, maar in mijn buik niet. Nu heeft ze mijn urine op kweek gezet, en moet ik vrijdag even bellen. En als ik volgende week nog zo'n last heb moet ik een zwangerschapstest doen, en dan haar bellen want dan wil ze testen op chlamydia, maar da lijkt me sterk, want vriend en ik hebben vaker sex gehad zonder condoom toen ik nog aan de pil was, en toen had ik ook nooit ergens last van.. En ik heb nitrofurantoine meegekregen om te gaan slikken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven