Goed gemutst!

07-02-2010 20:50 2501 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Pammie schreef op 23 maart 2010 @ 21:55:

Oh, welke?

Ik zit bij WE online te kijken.Volgens mij het hele forum ineens, want hij gaat stukken trager
Remma, dat doet Mini ook. Kijk anders eens op Wehkamp met haar. Name-it is ook nog redelijk betaalbaar en dat kon de goedkeuring van Mini dan wel weer wegdragen (vandaar haar paarse skinny).
Kleertjes.com is bij jullie dus ook zo traag? Dat vind ik echt zo'n nadeel aan die site.
Name-it valt inderdaad nog wel mee wat de prijs betreft, en het is voor jongetjes net wat minder donkerblauw-donkergrijs-donkergroen dan de meeste kleren.
Leuk jurkje trouwens Mif maar inderdaad, wat een geld.
Wehkamp hadden we ook gekeken idd. Maar was ook niet naar madams zin.

Paarse skinny had ze al, haha, maar die vond ze dus wel leuk.
Ik heb 'm wel alleen besteld omdat ik binnenkort nog een keer iets aanmoet waar ze me niet al in kunnen uittekenen
In feite wil meis net als mama. Skinny's, tregging/jeggings, jurkjes met legging. Dus volgens mij ga ik maar met haar rondje stad, langs alle kinderafdelingen. Dan komt het wel goed.
Wij hadden vandaag een studiedag over Taal. Ik heb eerst met een stuk of wat collega's loesjeposters gemaakt. Daarna workshop taal en beeld, ook erg leuk. Allemaal ideeën opgedaan voor lessen, altijd goed.
Zo.

Heb net mijn hardloop-huiswerk gedaan. Met 2 collega-loopsters, is veel leuker dan zelf 10 rondjes om het blok rennen. Nu legitiem bankhangen.

Ik ben net als Remma van de geen toeters en bellen. Wel streepjes en stipjes. Ik wil ballerina's ook helemaal strak, er mag alleen een strikje op.

Heb echt geen idéé wat H is, en door die opmerking over de MAC snap ik het helemaal niet meer.

Anky, dat klinkt als een heel fijne vakantie!! En wat leuk dat Sien al zo goed kan skieen.

Goed ook van de Remmakinders, allebei het C-diploma. Hier gaat meisje sneller dan jongetje, dus ik heb goede hoop dat ze rond de zomervakantie allebei hun A-diploma hebben (of bijna hebben, als ze zich maar kunnen redden zonder bandjes heb ik al een veel relaxtere vakantie).

Ik heb geen idee hoe lang en zwaar Kruimel is, we gaan over een paar weken naar CB. Hij heeft truitjes 92, broeken 86. Jongetje is 122 cm geloof ik, en meisje 112. Gewicht weet ik niet, jongetje is niet veel zwaarder dan meisje. Zijn voeten zijn ook maar krap 1 maatje groter, heel typisch vind ik dat.
Herkenbaar, dat wil Mini ook. Van die zwierjurkjes en gebreide jurkjes. En haar broek net zo strak rond haar benen als bij mama (ik krijg haar maar niet uitgelegd dat mama dat weer minder leuk vindt )
Ik heb voor meisje een kobaltblauwe skinny (van de V&D), zo leuk is die. Hij zit ook erg okee.

Had je leuke Loesjeposters bedacht Remma?
Morgen geen school, joepie. Eerst komt de kringloop een heleboel troep ophalen, dan ga ik Kruimel heel vroeg in bed stoppen en dan gaan we 's middags lekker naar de speeltuin.
Nou, het gaat een beetje met elkaar en op elkaar doorgaan, qua tekst. En door steeds papier door te geven, krijg je uiteindelijk een hele verzameling kreten op een bepaald onderwerp (we hadden 20 onderwerpen, want 20 personen). Op ieder A4'tje staan uiteindelijk per onderwerp een heleboel kreten (het papier gaat rond, iedereen schrijft iets). Van elke a4'tje worden de leukste omcirkeld (door iedereen) en de kreten met de meeste cirkels, werden voorgelezen. Mijn kreten zaten er ook bij inderdaad.

Die worden meegenomen naar het hoofdkantoor in Arnhem alwaar ze door de loesjemensen worden bekeken en beoordeeld en als ze Loesjewaardig zijn, dan worden het dus echt posters zeg maar.
Goed Koek!
Wat lollig lijkt me dat, als je je eigen tekst op zo'n poster terugziet. Kans is natuurlijk niet zo heel groot, maar toch.
Oooo, troep opruimen is altijd goed. En past ook zo lekker in het voorjaar vind ik
Leuk, Remma, van dien Loesje-posters! Zou leuk zijn als een kreet van jou gedrukt werd!

en wat een gepraat over kleding! ik ben duidelijk geen echte vrouw, met nauwelijks schoenen en in de zomer vnl gympen (lang leve de sokken ) en rokjes en jrukjes dus duidelijk ook niet. Moet nog goed uitzoeken wat Poek en Slof nodig hebben. Kreeg vandaag wel weer een zak kleding van collega; Poek was weer helemaal gelukkig. Zitten dan vaak dingen bij die ik nooit zou kopen, maar die haar dan wel weer leuk staan, en/of die ze zelf heel leuk vindt (bloesjes bv)

ben net als Koek dan wel weer sportief geweest; na 3 maanden mijn sportschoolabonnement voor nop betaald te hebben, nu dus maar eens nuttig geweest in de sportschool; gaf wel weer een goed gevoel. Nu volhouden.
Stiekem lijkt het me trouwens wel fascinerend, die Youtube filmpjes van Citroman. Koekerd's hobby tegenwoordig is om auto's te kijken op MP. En daar doet hij dan ook verslag van en ik moet steeds meekijken. Doodsaai.
quote:koeky schreef op 23 maart 2010 @ 22:25:

Stiekem lijkt het me trouwens wel fascinerend, die Youtube filmpjes van Citroman. Koekerd's hobby tegenwoordig is om auto's te kijken op MP. En daar doet hij dan ook verslag van en ik moet steeds meekijken. Doodsaai.

Dat is vaak wel zo Sok. Meis krijgt ook wel eens kleren die ik niet zelf zou kopen en die haar wel heeel leuk staan en die ik dus achteraf ook wel leuk vind.

Ik vind het ook wel leuk om te zien dat de kinderen zo echt hun eigen stijl en smaak hebben.
ik ga trouwens weer eens slapen (ik heb af en toe het idee dat ik dat om de 5 minuten meld, de dagen vliegen voorbij)

hoor dat 'shalalie' net op de achtergrond, wat een idioot liedjes zeg! :puke:
Ja, ik ben helemaal opruimerig altijd zodra het een beetje lente-achtig wordt. Het is alleen nooit genoeg, er komt toch elk jaar meer troep bij.
quote:remma schreef op 23 maart 2010 @ 22:28:

Dat is vaak wel zo Sok. Meis krijgt ook wel eens kleren die ik niet zelf zou kopen en die haar wel heeel leuk staan en die ik dus achteraf ook wel leuk vind.

Ik vind het ook wel leuk om te zien dat de kinderen zo echt hun eigen stijl en smaak hebben.ja, ik vind dat ook wel bijzonder. Slof had vorig jaar een bloesje, stond hem enig. Alleen begon hij altijd te brullen als we hem dat ding aantrokken; hij vond het niks
Ik heb van een collega wat positiedingen gekregen in de categorie "zou ik zelf nooit uit het rek gehaald hebben, maar staat wel leuk". Het is alleen een beetje raar om naar mijn werk te gaan in haar kleren

Ik ga ook naar boven. Heb geloof ik structureel wat meer slaap nodig dan normaal.
Hahaha, dat is wel grappig, dat je dan in de kleren komt waar je collega eerst in liep. Het is maar voor zo kort, zwangerschapskleren, ik vond het toch altijd wat zonde om daar heel veel geld aan uit te geven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven