Goed gemutst!
dinsdag 23 maart 2010 om 22:42
Jongste zoon van mijn zusje (net twee) heeft ook echt al voorkeur voor bepaalde kleren. Hij wil 1 bepaald truitje absoluut niet aan want 'nee mooi'. Jongetje hier zal het allemaal worst wezen, die trekt gewoon aan wat ik neerleg voor hem. Bij Kruimel merk ik er ook niet veel van. Meisje vindt het wel belangrijk wat ze aanheeft, maar ze wil niet hetzelfde als ik (want dan zou ze wel eens een rokje willen).
Koekerd is even de babyfoon bij de buren aan het terugbrengen en heeft voor het gemak de voordeur open laten staan, lekker fris
Koekerd is even de babyfoon bij de buren aan het terugbrengen en heeft voor het gemak de voordeur open laten staan, lekker fris
dinsdag 23 maart 2010 om 22:45
Ik heb weleens kleding van de buurvrouw 'geweigerd'. Heel ondankbaar misschien maar was van die enorm dure merkkleding wat haar kind wel staat maar wat gewoon niets is voor Mini. En ik vond het ook niet leuk. Als Mini dat had aangetrokken was ze Mini niet meer geweest.
Ik lig al een hele tijd in bed maar ik ga nu ook echt slapen.
Ik lig al een hele tijd in bed maar ik ga nu ook echt slapen.
dinsdag 23 maart 2010 om 23:10
quote:Pammie schreef op 23 maart 2010 @ 22:10:
Herkenbaar, dat wil Mini ook. Van die zwierjurkjes en gebreide jurkjes. En haar broek net zo strak rond haar benen als bij mama (ik krijg haar maar niet uitgelegd dat mama dat weer minder leuk vindt )
Jullie zijn wel weer op dreef vanavond zeg, terwijl ik de was opvouw
moest even grinniken op Pammie's opmerking. Limoen kon dat laatst ook zo leuk vertellen: mama, waarom heb ik van die dunne beentjes, ik wil ook dikke benen, zoals jij
Zwierjurkjes zijn ook favoriet "want die gaan zo mooi open als een bloem, als je ronddraait"
Ik ben pislink op man. Limoen komt de laatste tijd zo ongeveer iedere dag thuis met poep in haar onderbroek. Het is me nog niet duidelijk of ze steeds te laat is, of ze gewoon niet goed haar billen af kan vegen, of ze het wel of niet weet dat het mis is gegaan, en of ze dan wel of niet aan juf durft te vragen om een verschoning. Maar goed, ik was meestal de onderbroekjes uit. Nu vroeg ik man vanavond het te doen. En hij weigerde. Hele flauwe discussie volgde, of eigenlijk, hij zweeg en ik accepteerde het niet. Ben zo boos. Ik ben tenslotte een vrouw, was uiteindelijk zijn conclusie. En ; dan zou hij de onderbroek wel weggooien.
Edit: hij heeft het toch maar gedaan
Herkenbaar, dat wil Mini ook. Van die zwierjurkjes en gebreide jurkjes. En haar broek net zo strak rond haar benen als bij mama (ik krijg haar maar niet uitgelegd dat mama dat weer minder leuk vindt )
Jullie zijn wel weer op dreef vanavond zeg, terwijl ik de was opvouw
moest even grinniken op Pammie's opmerking. Limoen kon dat laatst ook zo leuk vertellen: mama, waarom heb ik van die dunne beentjes, ik wil ook dikke benen, zoals jij
Zwierjurkjes zijn ook favoriet "want die gaan zo mooi open als een bloem, als je ronddraait"
Ik ben pislink op man. Limoen komt de laatste tijd zo ongeveer iedere dag thuis met poep in haar onderbroek. Het is me nog niet duidelijk of ze steeds te laat is, of ze gewoon niet goed haar billen af kan vegen, of ze het wel of niet weet dat het mis is gegaan, en of ze dan wel of niet aan juf durft te vragen om een verschoning. Maar goed, ik was meestal de onderbroekjes uit. Nu vroeg ik man vanavond het te doen. En hij weigerde. Hele flauwe discussie volgde, of eigenlijk, hij zweeg en ik accepteerde het niet. Ben zo boos. Ik ben tenslotte een vrouw, was uiteindelijk zijn conclusie. En ; dan zou hij de onderbroek wel weggooien.
Edit: hij heeft het toch maar gedaan
dinsdag 23 maart 2010 om 23:20
woensdag 24 maart 2010 om 07:44
quote:citronella schreef op 23 maart 2010 @ 23:10:
[...]
Ik ben tenslotte een vrouw, was uiteindelijk zijn k*topmerking.
En daarom moet jij de onderbroeken in huis wassen? Oef, ik geloof niet dat ik de neiging zou kunnen onderdrukken daar heel kinderachtig op te reageren.
De dag moet nog beginnen en ik ben nu al moe: weer eens vanaf 4 uur wakker geweest. Misschien dat ik de volgende keer maar een Nippo moet doen en man dan maar ga wakker te maken om te gaan vrijen
[...]
Ik ben tenslotte een vrouw, was uiteindelijk zijn k*topmerking.
En daarom moet jij de onderbroeken in huis wassen? Oef, ik geloof niet dat ik de neiging zou kunnen onderdrukken daar heel kinderachtig op te reageren.
De dag moet nog beginnen en ik ben nu al moe: weer eens vanaf 4 uur wakker geweest. Misschien dat ik de volgende keer maar een Nippo moet doen en man dan maar ga wakker te maken om te gaan vrijen
woensdag 24 maart 2010 om 10:14
Koffie dan maar?
Zou man dat waarderen Mif?
Wat een kutopmerking Citro, zou ik ook pislink om worden.
Nacht was beter, ik moest om half 3 wel een autootje zoeken maar verder lekker geslapen. Nu ga ik even opruimen en dan de tegels van de voortuin begieteren met anti-groene-aanslag-spul. Was en vaatwasser draaien al, boodschappen zijn gedaan.
De kinderen hebben een leuke ochtend; Mini ging door het dorp wandelen langs de favoriete plekjes van klasgenootjes (thema deze week is 'je omgeving') en Mannie ging naar het museum.
woensdag 24 maart 2010 om 12:05
Hij legde het vanmorgen nog even uit (ik had gisterenavond geen zin meer om met hem te praten) : Jij doet toch ook geen klusjes in huis. Dat klopt, in die zin, ik boor niet, alles wat met een schroevedraaier of hamer moet doe ik ook wel. Maar ja, hij kookt ook niet, doet nooit administratie, koopt nooit kleren voor de kinderen, zet nooit de wasmachine aan (tenzij ik de was en het wasmiddel er al in heb gedaan) dus ik vond zijn argument niet van toepassing.
Boerenbond is het nou echt weer voor, veel plezier!
Boerenbond is het nou echt weer voor, veel plezier!
woensdag 24 maart 2010 om 12:42