LLS KMT GD

20-03-2010 09:44 2525 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo, een nieuw topic. Alles komt altijd weer goed. Ook een van mijn motto's. Het bewijs zijn de opdracht van Lien nu, het feit dat ik zo goed in mijn vel zit na jarenlang tobben met werk, Pebblo die geen enge kanker heeft.

Laat het ook een hoopgevend motto zijn. Voor wie het nodig heeft.
Aha! Ik vroeg me altijd al af waar LP voor stond.

Ik had net een vreemde ervaring. Poppetje werd wakker waardoor ik naar boven moest en Dim in een wel heel bizarre houding op zijn bed zag liggen. Bleek geplast te hebben, dus heb hem eruit gehaald en terwijl ik hem een schone pyjama aan sta te trekken (til je voet nou ohop) begint ie ineens te plassen! Zo midden op het kleed in zijn kamer. Ik werd echt heel boos, maar was zo zielig want hij was gewoon niet wakker en werd dat door mij en keek toen zo geschrokken. Arm menneke, normaal als ik hem zijn pyjama uittrek als hij nog slaapt is het natuurlijk ook om te plassen. Nah ja, kleed kan wel weg nu.
Of is het een beeldmerk? Het is niet echt een logo denk ik.
Ahh, arme Dim!

Sorry, moest er ook wel om lachen, ik had je gezicht wel willen zien als zo'n kind ineens gaat staan plassen

En jij dus ook weer wat geleerd
Ik zie nog niks maar met SG van vanavond gaat het ook vast niet lukken.
Nou, ik ging echt gillen. Ook niet een beetje ofzo, nee echt gelijk een liter.
Arm manneke. En arme mama, niet leuk als ze zo van je schrikken.
Ahhh.. Het lijkt al snel heel veel he, misschien is het kleed nog wel te redden?

Is hij wel weer snel rustig gaan slapen of is hij er echt klaarwakker van geworden?
Nee, hij tukte zo verder in mijn bed. Hoefde ook niet te huilen ofzo maar had echt zo'n verschrikte blik in zijn ogen, hij werd gewoon echt wakker van mij, terwijl hij stond te plassen. Zielig.

En ga ik was vouwen en lekker op tijd naar bed. Het was gezellig!
Maar dan heb je hem dus vast niet echt de stuipen op het lijf gejaagd

Ik ga ook, voel me nog steeds niet denderend en ik zit echt in te storten nu. Nog steeds koortsig en rillerig (maar draadloos internet doet het sinds kort gelukkig weer goed, dus ik kan op de bank onder een dekentje forummen).
Goedemorgen, BNJMN is alleen maar aan het dreinzen en de dag is nog maar net begonnen. Nu ja, als het weer zo lekker wordt als gisterenmiddag komt het vast goed.

Mille, doe je rustig aan? Is de meivakantie de eerste vakantie? Ja waarschijnlijk. Ik heb net een paar dagen gereserveerd om te gaan kamperen. De kinderen hebben ruim twee weken vrij (30 april tot en met 16 mei) en ik zag het niet zitten alle dagen te overbruggen thuis en NSO. Dus we gaan lekker van woensdag tot en met zondag in NL kamperen. Hopelijk is het 's ochtends dan ook warm, want ik moet er nu nog niet aan denken.
Goedemorgen!

Ben een dagje thuis Lien en ik ga zo nog even terug mijn bed in, dus komt goed met dat rustig aan doen (hoewel, vanavond wel naar school want rapportavond..).

Het zou nog veel mooier weer worden dan gisteren, dus gewoon naar buiten mikken, die BNJMN!

En leuk, kamperen in de meiakantie. Gaan wij misschien ook nog wel een paar dagen doen, maar dan wordt het een lastminute-actie. Hangt af van het weer enz.
Heel goed Mille, een dagje in bed en dan vanavond ook op tijd weer weg van die rapporten toestand.

Zo, heb net met heel veel moeite mijn mobiele telefoon achter verwarming vandaan gevist. Heel handig, zo'n loslopende peuter... Zag al helemaal voor me dat die telefoon ging rinkelen met mooie opdrachten en dat ik er niet meer bij kon.
Goedemorgen! Gezellig hier gisteravond. Ik was heel de dag niet zo lekker, had koorts (39, vind ik best hoog. ik heb nooit koorts) en ben dus om 19 uur naar bed gegaan. Nu gaat het wel geloof ik (heb om 5.30 paracetamol genomen, werkt misschien nog), ben alleen snipverkouden.

Is niet handig dat ik ziek ben nu Pebblo ziek is. Maar mijn koorts was hoger dus ik movht naar bed. (En na 2 maanden is Pebblo er wel aan gewend koorts te hebben. Zou dat geen kwaad kunnen voor je lichaam?)

Verder zijn we vandaag dus VRIJ!

KP is ook nog thuis, kan allang weer naar school maar we verwennen hem met een extra dagje.

Ik heb Eten Bidden Beminnen gelezen en vond het eigenlijk een stom boek. Een ech vrouwenboek. Ik lees nu gebundelde columns van Aaf Brandt Corstius. Nieuwe Maarten het Hart hebben wij denk ik wel, Pebblo leest alles van hem en heeft onlangs een heleboel boeken gekocht. En zo heb ik nog een hoop in huis dat ik moet/wil/kan lezen.

10 minutengesprekjes waren lovend. Kinderen toetsen beide alles op niveau A, en zijn met lezen én met rekenen de middenmoot vooruit. KP moet minder kletsen, want houdt andere kinderen van hun werk als hij al klaar is. En de juf verwacht dat hij eind groep 3 al aan de tafels begint omdat hij vooral in rekenen heel erg goed is. GP moet minder behulpzaam zijn (?). Hij wil zo graag klusjes voor de juf doen dat andere kinderen niet aan bod komen.

Pebblo is nu met KP naar speelgoedwinkel om een kado uit te zoeken omdat hij zo dapper is geweest met neusamandel en buisjes. Hij zal wel verwend worden, daar is Pebblo beter in dan ik. Ik had hem ook gewoon weer naar school gestuurd vandaag.

En het sausje van de burrito's moet er deels op en de rest ernaast om te dippen LLL. Ik vind de Wereldgerechten burrito's lekker en ook de Turke Durum die we zondag aten.

Gisteren aten we op verzoek van KP net als Mille andijviestamppot en vanavond wordt het spaghetti.

Mijn kinderen hebben maar 1 (ruime) week meivakantie.

Morrie, de definities van beeldmerk en logo lopen een beetje door elkaar heen. Maar in mijn beleving is het geheel van tekst en beeld een logo, en is een beeldmerk dat deel dat geen tekst is. Hoewel... HEMA is een logo dat alleen uit tekst bestaat en ik zou dat toch ook een sterk beeldmerk noemen. Logo en beeldmerk is hetzelfde. Zonder tekst heet het een vignet.
Gek Pebbles, hier wel gewoon twee weken meivakantie.

Doe jij ook rustig aan? Ik denk idd dat paracetamol gewoon nog niet uitgewerkt is (duurt wel 6-8 uur). En morgen, dan moet een van jullie zich dus wel misschien ziek naar de winkel slepen? Dan zeker vandaag even niks doen!
Hier ook twee weken meivakantie, maar vorig jaar hadden wij maar anderhalve week ipv twee weken.

En wat lekker dat jullie gaan kamperen Lien, hebben jullie kampeerspullen?

Ik moet werken, dus vakantie vieren zit er hier niet in!

Wind, wanneer moet jij eigenlijk weer beginnen met werken?

Pebb, wat een slimme kinders heb jij zeg! Zat GP ook alweer wat lekkerder in zijn vel op school?

Knorrie is goed te pruimen vandaag, hij jammet niet meer constant als ik bij hem wegloop en gaat ook zelf spelen. Weliswaar met Schorries lego, maar zolang Schorrie er niet bij is mag dat van mij wel. Als Schorrie er bij is trouwens ook, maar dan mag het van hém niet.

Hier begint het eigenlijk net sinds een uurtje lekker weer te worden, volgens mij was het gisteren lekkerder? Nou ja, de was hangt hier lekker buiten en iedereen is vrolijk dus het maakt ook niet uit.

Trouwens, Pebb, mijn broertje had twee jaar terug dus dat CMV virus, en ook dagelijks koorts voor een paar maanden. Dat kon geen kwaad, maar hij onderdrukte het wel met paracetamol, dat mocht van de artsen en hij had het ook nodig omdat hij anders de hele dag knallende koppijn had. Hij moest dan zijn paracetamolspiegel op peil houden door het om de paar uur te slikken. Dag in dag uit meer dan de toegestane dosis. Mag Pebblo dat niet?

Hij heeft niets aan die koorts overgehouden maar zijn conditie ging er wel enorm van achteruit, en je kon aan hem zien dat het lichaam echt hard aan het werk was (ingevallen gezicht enzo).

Ik ga nog even met geld goochelen. Jammer dat het er nooit meer van wordt . Wat echt irritant is nu is dat ik enorm aan het voorfinancieren ben. Heb wel gewerkt maar nog geen geld gevangen. Dat geld komt ook pas over een ruime maand, als ze op tijd betalen. De beloning komt zo laat dan! Maar aan de andere kant, de laatste betaling komt dan wel als je al een maand niet meer aan het werk bent .
Wat klep ik toch veel.
Kleppie .

Wij gaan betereboerenbed.nl doen. Veel te veel geld voor een kampeervakantie, maar wel erg lekker als het regent of weet ik wat. Gewoon alles in tent-huisje . En dat wordt nog wat, want tegen die tijd heb ik zeker nog geen factuur betaald gekregen, dus er moeten nog flink wat ge-BH-internet-shopt worden door de rest van NL .
Heb je dat niet al eerder gedaan? Komt me bekend voor.

Ja, is wel echt irritant hoor want het komt er op neer dat we nog steeds geld van spaarrekening moeten halen. Maar komt ook doordat Harrie nog op twee facturen zit te wachten, althans, de betaling daarvan. Maar met eind van de maand in zicht is dat niet zo'n lekker gevoel.

Ik ben tekst voor mijn website aan het schrijven. Is best lastig want ik moet mezelf verkopen .
Gezellig toch Morrie zo'n klep

Leuk Lien dat boerenbed! Vrienden van ons doen dat ook al een paar jaar, maar het lijkt mij zo eng met die houtkachel. Ik heb wel eens gekeken maa ergens op die site staat iets over een kokendheet deurtje, vind je dat niet eng met BNJMN? Ach ik ben ook gewoon een zeikerd waarschijnlijk.

En wat balen Pebbles dat jij nu ook ziek bent! Ik vind 39 graden ook hoog, doe maar lekker rustig aan. En wat Morrie zegt over paracetamol heb ik ook eens gehoord van bevriende huisarts. Je mag meer dan de dosering op het pakje, en dan is het beter om het op peil te houden. Is geloof ik ook het advies om koortsstuip bij kinderen te voorkomen. Paracetamol kan geloof ik sowieso niet veel kwaad.

Voel jij je weer beter Mille?

Verbaal incontinente collega is verliefd.... nu zit er helemaal geen stop meer op.
Jep Morrie, hebben we zelfs al drie keer gedaan . Afgelopen zomervakantie met BNJMN en toe was het hondsvermoeiend, want BBJMN continu gestrekt in de Limburgse klei.

Die kachel is inderdaad wel gevaarlijk, maar je kan tegenwoordig ook buiten koken, dus gewoon hopen op mooi weer. En we nemen kinderbedje mee en desnoods tijdens koken binnen dus BNJMN in dat bedje. Of een rondje wandelen of weet ik wat. Gewoon lekker buiten is vooral fijn en dat het verwarmd kan worden is vooral prettig maar niet altijd noodzakelijk. O ja, wel om thee en koffie te kunnen zetten, maar dan zitten we BNJMN met een tuigje ergens buiten vast .

Nu dochter halen, daarna gelukkig geen programma meer.
O arme LLL, een verliefde kakelaar, oordoppen in ?
Oh LLL, ik heb medelijden...

Pebblo moet morgen naar andere longarts en gaat dan e.e.a. vragen. Ook of er iets is tegen hoesten en de pijn in zijn middenrif en longen.

Morgen gaan we als het goed is allebei werken. En Pebblo's vader werkt ook elke donderdag mee. De dinsdag-oppas dag van schoonmoeder is deze week niet doorgegaan omdat ze een paar dagen weg waren dus -als het goed is- past zij morgen op Moshje. Which reminds me... ik heb geen 3 voedingen op voorraad. Beetje bij zien te kolven dus nog ergens vandaag.

We hebben net de tuin opgeruimd. Lekker.

Oh, ik hoor mijn schoonouders, later!
O jee LLL, dat is niet fijn. Maar ja, hopen dat het snel over is is ook geen optie want dan krijg je dat gezeur weer .

Ik word net gebeld door moeder van vriendje waar Schorrie speelt dat ze hem straks thuis komt brengen. Wat een luxe. Hopen dat Knorrie nog even doorslaapt dan heb ik het prima naar mijn zin zo .

Jemig, ik wil ook op vakantie met mijn kinderen als ik zo lees op die boerensite .
Ja zie, voor alles is een oplossing. Maar ik ben echt gewoon niet zo'n geschikte moeder van drie denk ik soms, want word al panisch bij de gedachte dat ik er dan drie in de gaten moet houden terwijl er zo'n kachel staat te loeien. Ach, ze worden vanzelf groter en dan komt het vast wel goed.

En ik hoop inderdaad maar niet dat het snel over is, dan is het drama pas echt compleet . Maar oh oh wat een geleuter .
Onze oudste twee zijn al wel voor rede vatbaar, althans, meestal . Dat scheelt echt wel denk ik, we hoeven maar op 1 exemplaar echt te letten, de rest kan redelijk goed omgaan met instructies . Maar op zich zijn we eerste keer ook gegaan toen Kiloknaller bijna 3 was geloof ik, of bijna 2, zou ook kunnen en toen ging het ook prima, met dus twee jongere kinderen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven