EN wat eten we vandaag?
maandag 22 maart 2010 om 21:26
woensdag 24 maart 2010 om 15:19
quote:dolfje schreef op 24 maart 2010 @ 12:34:
[...]
Aan de ene kant lijkt het me leuk,aan de andere kant durf ik niet en dan ligt het er ook nog aan waar het is....Ik weet niet of ik het goed heb begrepen maar er word dan voor ons gekookt! Gewoon doen, ik ken ook niemand irl uit dit groepje.
[...]
Aan de ene kant lijkt het me leuk,aan de andere kant durf ik niet en dan ligt het er ook nog aan waar het is....Ik weet niet of ik het goed heb begrepen maar er word dan voor ons gekookt! Gewoon doen, ik ken ook niemand irl uit dit groepje.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
woensdag 24 maart 2010 om 15:23
Jammer Mittens, het klonk ook wel als een leuk receptje voor de Paasdagen, maar als je niet van asperges houdt, houdt het hele verhaal op natuurlijk...
Off topic: Ik ben bijna 39... Hmmm, dat klonk echt alsof je een kind vraagt hoe oud hij is en dat het dan antwoordt "bijna vier" en dan ook nog vier vingertjes opsteekt... Dat van die vingertjes lukt bij mij al niet meer...
En wortel-gembersoep... yummie!
Off topic: Ik ben bijna 39... Hmmm, dat klonk echt alsof je een kind vraagt hoe oud hij is en dat het dan antwoordt "bijna vier" en dan ook nog vier vingertjes opsteekt... Dat van die vingertjes lukt bij mij al niet meer...
En wortel-gembersoep... yummie!
woensdag 24 maart 2010 om 15:26
quote:Lampje2204 schreef op 24 maart 2010 @ 15:23:
Jammer Mittens, het klonk ook wel als een leuk receptje voor de Paasdagen, maar als je niet van asperges houdt, houdt het hele verhaal op natuurlijk...
En wortel-gembersoep... yummie! volgens mij ben ik trouwens hier de jongste met mijn 20 jaar (en zelfs dat lukt al niet meer met vingertjes)
En wortel-gembersoep... yummie! volgens mij ben ik trouwens hier de jongste met mijn 20 jaar (en zelfs dat lukt al niet meer met vingertjes)

woensdag 24 maart 2010 om 16:21
Vandaag brood met..... <tromgeroffel>
pesto, hüttenkäse, tomaat, rucola en een flinke drup olijfolie.
En 1 met super goede rosbief van wat wij hier liefkozend de "gouden slager" noemen, bio, eko en alle ander keurmerken, en ontzettend lekkere zelfgebraden rosbief (alsof je goede entrecote zit te eten) maar dúúr... ppfff ) 't is dat we van die etensgekken zijn hahah.
En toe een solruta cracker met gemberjam.
(oh en ik ben 41, maar geestelijk natuurlijk niet ahem )
pesto, hüttenkäse, tomaat, rucola en een flinke drup olijfolie.
En 1 met super goede rosbief van wat wij hier liefkozend de "gouden slager" noemen, bio, eko en alle ander keurmerken, en ontzettend lekkere zelfgebraden rosbief (alsof je goede entrecote zit te eten) maar dúúr... ppfff ) 't is dat we van die etensgekken zijn hahah.
En toe een solruta cracker met gemberjam.
(oh en ik ben 41, maar geestelijk natuurlijk niet ahem )
woensdag 24 maart 2010 om 16:36
woensdag 24 maart 2010 om 17:18
woensdag 24 maart 2010 om 17:19
quote:Kalliope schreef op 24 maart 2010 @ 17:17:
Jeeeeeeeejh ik heb hem! 7 van de 40 vragen fout, grens zit meestal op 13.
Nazife...in de 40?
GEFELICITEERD
ja, in de 40, inschattingsfoutje? of nee, eigenlijk kun je dat niet inschatten. misschien dat het soort nickname je aan een bepaalde leeftijd doet denken? ( kL3in m3IsJe ------ 14 )
Jeeeeeeeejh ik heb hem! 7 van de 40 vragen fout, grens zit meestal op 13.
Nazife...in de 40?
GEFELICITEERD
ja, in de 40, inschattingsfoutje? of nee, eigenlijk kun je dat niet inschatten. misschien dat het soort nickname je aan een bepaalde leeftijd doet denken? ( kL3in m3IsJe ------ 14 )
woensdag 24 maart 2010 om 18:33
woensdag 24 maart 2010 om 18:41
Zo, ik ben hier anderhalve dag niet geweest, zo weer pagina's vol geschreven door jullie
First things first: hoor ik iets over lekkere kikkererwten snacks? Die ga ik zeker proberen, klinkt heerlijk!
En vanavond: restjes van gisteren. Heb gisteren een interessante mix van sushi, maaltijdsalade en soep gegeten (bij vriend) en eet zo meteen lekker de restanten daarvan!
MV/Age: leuk! Wie of wat moet ik mailen? Het lijkt me trouwens (persoonlijk) leuker om dat buiten het foodsurfing te doen ivm het 'verslag' dat er dan van komt. Maar goed, misschien ben ik de enige die er zo over denkt?
First things first: hoor ik iets over lekkere kikkererwten snacks? Die ga ik zeker proberen, klinkt heerlijk!
En vanavond: restjes van gisteren. Heb gisteren een interessante mix van sushi, maaltijdsalade en soep gegeten (bij vriend) en eet zo meteen lekker de restanten daarvan!
MV/Age: leuk! Wie of wat moet ik mailen? Het lijkt me trouwens (persoonlijk) leuker om dat buiten het foodsurfing te doen ivm het 'verslag' dat er dan van komt. Maar goed, misschien ben ik de enige die er zo over denkt?
Dat zeg ik....
woensdag 24 maart 2010 om 18:45
Hello ladies,
Ik ga zo stukjes kipfilet bakken met gyros kruiden en daar ga ik een ordinair lekkere pita gyros mee maken. Pitabroodjes, een enorme hoeveelheid zelfgemaakte knoflooksaus en andijviesalade met komkommer en rode ui erbij.
Overigens ben ik 36.
(Nazife: jij ging toch op het budget letten deze maand; lukt dat een beetje, je eet nog steeds zulke lekkere dingen en veel variatie)
Ik ga zo stukjes kipfilet bakken met gyros kruiden en daar ga ik een ordinair lekkere pita gyros mee maken. Pitabroodjes, een enorme hoeveelheid zelfgemaakte knoflooksaus en andijviesalade met komkommer en rode ui erbij.
Overigens ben ik 36.
(Nazife: jij ging toch op het budget letten deze maand; lukt dat een beetje, je eet nog steeds zulke lekkere dingen en veel variatie)
woensdag 24 maart 2010 om 20:09
nu dan het krispi verslag: had een beetje ervan geproefd van tevoren en vond het idd al erg zout dus heb hem gemengd met gewone paneermeel! ik vond het wel ok, smaak van de dille had er van mij iets meer uit mogen komen en ik denk dat hij uit de oven lekkerder is dan uit de pan. nazman on the other hand was razend enthousiast(heb uit liefde de helft van mijn portie ook maar afgestaan ) dus hij blijft hier wel op het menu. over paneermeel gesproken: ik ben altijd bang/het is zo dat als de kip eenmaal gaar is is mijn paneerlaagje altijd zo donker en dat is net zo lekker maar niet zo mooi. wat kan ik hier tegen doen?