Postcrossing 4

07-03-2010 12:00 2997 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
Allereerst: alle zieken > zo sneu dat jullie net op deze zonnige dag moeten binnen zitten, hoop dat jullie er snel weer bovenop zijn!

Vandaag twee kaarten binnen gekregen:

* Een zonnig Limburgs landschap (maar niet van "onze" Limburgse vrouw )

* Een prachtige mythologische kaart uit Finland met een Tonttu erop. Had ik nog nooit van gehoord. Blijkt een soort kabouter te zijn die je huis beschermt, maar ook voor problemen kan zorgen als je hem niet vertroetelt. Soort Dobby dus, maar dan anders.

Stik, nou ben ik vergeten langs de Bruna te gaan . Was wel in het dorp, maar zoon moest nieuwe broeken hebben en dus andere winkels van binnen gezien. In het weekend in de herkansing dan maar...
Janna, bij de Bruna krijg je bij besteding van 5 euro een Nijntje gelukspoppetje.
quote:neferisis schreef op 24 maart 2010 @ 18:05:

Janna, bij de Bruna krijg je bij besteding van 5 euro een Nijntje gelukspoppetje.Oh! Leuk!! Hmmm, weet eigenlijk niet eens of hier een bruna zit... Denk 't eigenlijk niet..
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Vandaag een Hurray uit China, zeer aandoenlijk in heel slecht Engels geschreven. Maar ze vond het kaartje mooi en was enthousiast dus ik vond het heel lief!

Verder lagen er drie kaartjes op me te wachten toen ik thuiskwam, uit Brazilie, Spanje en de USA. Alledrie mooie kaarten en lekker vol beschreven. Ook lagen de nieuwe postzegels van pmk op me te wachten en een setje kaarten van idrukker, dus ik kan vanavond weer aan de slag! Had namelijk geen postzegels meer dus ik moest even geduld hebben. Ik mag nu in ieder geval vanavond twee kaartjes versturen.
Hé jullie!

Ik meld me maar weer eens even. Heel eerlijk? Nee, ik heb niet álles gelezen. Vanaf pagina 21 tot hier was met net ietsje te ver. In de tussentijd heb ik natuurlijk wel wat kaarten en hurray's ontvangen. Vandaag nog. Een kaartje met een bloemenboeket in een melkkan (heel landelijk-lente) uit Duitsland en een hurray uit China.

De 'reistijd' lijkt trouwens enorm kort de laatste tijd. Twee dagen vanuit Engeland, vier dagen naar USA, drie dagen vanuit Duitsland, zes dagen vanuit Polen etc. Hebben jullie dat ook? of is PC mij goed gezind de laatste tijd?

Nog twee van mijn zeven kaarten zijn onderweg. Naar Taiwan al 25 dagen en naar USA maarliefst 33 dagen. Bij hoeveel dagen expired een kaart ook al weer?

Fijne avond!!
Net klaar met werken en dr lag braaf een kaart uit de USA op me te wachten. Helaas met alleen 'Greetings from..' dr op geschreven.

Najah tis een leuke dierentuinkaart.

Verder bij inkclub.com postkaarten besteld met een blanco voorkant, zodat ik zelf de voorkant kan printen erop .

Leek me erg leuk..

Krijg ze waarschijnlijk volgende week binnen.

Vind het jammer dat Idrukker (gisteren) nog geen andere kaarten heeft die we gratis kunnen bestellen .

Mag met het weekend weer aanvragen..

Edit: Idrukker heeft 2 nieuwe kaarten

Wat zouden jullie doen: dan gewoon die stroopwafelkaartjes kiezen of even wachten..

Of even overleggen hier welke kaarten te bestellen bij Idrukker .
anoniem_89977 wijzigde dit bericht op 24-03-2010 21:10
Reden: idrukker toegevoegd
% gewijzigd
Ik vind de nieuwe kaarten niet zo leuk. Ik heb laatste die van potjepootjebaden besteld maar kan er thuis nog bestellen :-) Weet nog niet welke, ik wacht nog af.
Nee de nieuwe kaarten bij Idrukker zijn echt NIET leuk... Met dat delftsblauw is op zich leuk, alleen die tekst :S:S

Misschien moeten we zelf iets inleveren bij Idrukker, krijg je er ook nog eens heeeeeel veel van als je winnaar bent.
Kan dat? Zelf iets bedenken? Leuk!! Of moet je het heel moeilijk aanleveren ofzo?

*ziet mogelijkheden!*
Hallo allemaal!

Wow wat is er weer veel gepost...

Weet niet meer wie het vroeg, maar mijn kaarten mogen naar:

- Polen;

- Duisland;

- China;

- India (gééén leuk profiel. Hij spaart postzegels en bankafschriften, verder staat er niets...)

Mag er nog 2 meer aanvragen maar wacht nog even af.. kijken hoe lang ik dat vol ga houden!

Lang geleden had ik een setje gratis kaarten besteld bij The Postcard Store, deze zouden naar mijn oude adres verstuurd worden. Nooit ontvangen.. inmiddels 3 weken geleden een nieuw setje ontvangen op mijn nieuwe adres. Kreeg ik vandaag als nog een envelop met 5 gratis kaarten, ware afgeleverd op mijn oude adres. Dus nu heb ik er 10

Beterschap aan alle zieken!

Beetje egoïstisch berichtje, maar ben moe en wil graag slapen.
WEBstrijd

Gratis Ansichtkaarten heeft de WEBstrijd. Maak zelf een ansichtkaart en stuur die naar Gratis Ansichtkaarten. 1 maal per maand kiezen we de beste ansichtkaart en de maker krijg 625 van deze ansichtkaarten GRATIS toegestuurd. De winnende ansichtkaart wordt toegevoegd aan de website zodat andere deze kaart ook kunnen bestellen.

zie hierboven ;)
Maar wat ben je met 625 van je kaarten haha, dan heb ik kaarten voor de komende 10 jaar :P
quote:StefanieV schreef op 24 maart 2010 @ 22:03:

Maar wat ben je met 625 van je kaarten haha, dan heb ik kaarten voor de komende 10 jaar :P

Niet als het een van ons is, dan verdelen we die gewoon!

Willen degenen die nog niet gereageerd hebben via Hyves dat even doen, dan kan ik daarna gaan reserveren voor de 11e april...
Hihi ook waar, ieder 60 ofzo :D
Ja, of je hebt heel veel postcrossing topic vriendinnetjes die je blij kunt maken...

Maareh... je mag em dus maken hoe je wilt?

-Wreck this card...

-Postcrossing rules...
Ik bedoelde eigenlijk, 't moet niet perse in een bepaald formaat qua pixels ofzo iets...
Ja als je naar de site gaat heb je een tabje staan met Webstrijd, kijk daarmaar eens ;)
Fijn, vannacht nog twee Hurrays!! Een uit Rusland, na 35 dagen (was al bang dat hij niet aan zou komen) en een uit Nieuw Zeeland na 12 dagen. Vanavond dus weer fijn nieuwe kaartjes uitzoeken en schrijven.

Prettige dag allemaal!!
Goedemorgen!! Ik probeer al de hele ochtend via hyves te reageren maar die doet het niet hier.. Dus bij deze ik kom ook gezellig naar de meet!

Gister 1 kaart van kinderboeken RR. En nog een hurray!! Nieuwe kaart mag naar China..
Kon het niet laten en heb weer een adres aangevraagd, deze mag naar USA, die op de 8ste en 9de plaats staat, dus al heeeeeeeeeel veel kaarten ;) Heb een mooie uitgezocht, passend bij het profiel.
Ik kan nog wel een adresje aanvragen nu toch? Dat komt vast nog wel aan voor 11 april?! Toch?!
Oh, en ik kreeg heel lief een berichtje terug van die vrouw waarvan ik het ID nr. op had moeten laten zoeken. Leuk!
Tuurlijk Janna ;) Hahaha

Ik heb er nog wat reserve staan... van de 12 heb ik er nu 6 onderweg. Dus mocht er nog wel een aanvragen, heb er nu dus 7 onderweg. Anders neem je toch een paar kaarten mee, waar je dan de namen op kan schrijven ;)

Lief zo'n berichtje!
Toch 2 adressen aangevraagd.... eentje binnen Nederland (dus hopelijk snel een hurray) en eentje naar Hongarije.

Fijne dag allemaal!
Toch een adres aangevraagd, natuurlijk

Engeland, een stom profiel van een jongen die net lid is. Heb maar een groeten uit Holland kaart geschreven. Hij had pas 1 kaart verstuurd...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven