EN wat eten we vandaag?

22-03-2010 21:26 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vertel ons wat je vandaag gaat eten!!!

Wegens succes zijn onze vorige topics gesloten, maar niet getreurd, hier is het nog na te lezen!

2e deel

En wat eten we vandaag?

mylenevalerie in "En wat eten we vandaag?"
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Owja, ik ben 27
quote:sartan schreef op 25 maart 2010 @ 16:45:

[...]

ziet beeld voor zich van twee hele kleine oude dametjes mét rollator op de (m)eet... laat maar...Maar dan zijn we uiteraard wel ontzettend jong van geest... ... dat dan weer wel... Ik moet wel zeggen dat mensen vaak niet denken dat ik al tegen de veertig loop ( gister was ik nog "bijna 39", vandaag "loop ik al tegen de 40") juist omdat ik klein ben. Ontzettend off topic allemaal...
En vanavond eet ik mn restje salade (eigenlijk ben ik al begonnen ). En morgen eten we pannenkoeken bij vrienden (die niet wisten dat t pannenkoekendag is, haha)
Hier is het vanavond een cordon bleu, gekruide gebakken krieltjes en een mix van bloemkool/brocoli/worteltjes. Als toetjen heb ik '3 chocolades' ijs gescoord, met een flesje chocosaus.
Jeetje, wat een jonge mensen hier allemaal! ( dacht dat de meesten echt ouder waren, gezien hun enorme onuitputtelijke recepten.

Ik ga vandaag aan de zelfgemaakte braadstomkip ( dus zelf gekruid) met krieltjes met dille en een groentesalade ( met o.a. lente-ui, witlof, witte kool,enz)

Ik ben zelf overigens 23.
alsof jonge mensen niet kunnen koken
we eten toch wel lasagne, ik baal. vertel later nog wel hehe. nu eerst thuis zien te komen zonder om te vallen van de honger.
@mittens, het feit dat mijn man turks is maakt mij nog niet turks
Wij aten stroganoff met aardappelpuree. Beide uit een pakje :puke: Vriendlief kan best koken af en toe, vandaag duidelijk niet....

MV, ik had van jou wel eens de gevulde portobello gezien. Heb jij voor mij je recept? Wil het zaterdag graag maken. Dank u!
quote:Cherise1981 schreef op 24 maart 2010 @ 23:09:

Oh en ik ben ook 28.

Age, ik had jou echt veel ouder geschat. Géén idee waarom, maar dacht eerder achterin de 30/ begin 40 Stom hoe je een idee bij iemand kan hebben die je helemaal niet kent

Nou ja, misschien moet ik het maar als een compliment opvatten Ik vind mezelf soms nog zo jong overkomen en vind dan dat ik best wat volwassener mag worden...

Hier staat de lasagne in de oven. Met weinig saus, want ik had de porties saus kennelijk ingevroren op een pastasaus hoeveelheid, en niet op een lasagnesaus hoeveelheid. En ik had ook geen zin om nóg een portie te gaan ontdooien, want ik was ondertussen aan het skypen met moeder, broer en zussen
Geitenkaaslasagne en een dame blanch op.
Liever elitair dan een pauper!
Zoomix, hoe was je meeloopdag?
quote:Lampje2204 schreef op 25 maart 2010 @ 19:53:

Zoomix, hoe was je meeloopdag?Kei geslaagd want ik heb vanmiddag gehoord dat ik de baan heb! Yessss! Vandaar ook mijn choco-ijs toetje van vanaaf
Naar aanleiding van de vraag van MV ga ik hier maar ook weer meeposten. Heb dat vroegah wel eens gedaan maar niet heel fanatiek.

Ik kwam bekaf tuus en mijn lieverdje had al een heerlijk pruttelend pannetje op het vuur staan met biologische zilvervliesrijst, sperziebonen en rode kip. Heeerrrrrrlijk
aangestoken door de soarmatopic,

buurrrppp..... zelfgemaakte kipsoarma met uitjes,champignons,paprika met zelfgemaakte knoflooksaus en rauwkostsalade.

1 ding is zeker;ik heb vannacht geen last van vampieren
quote:Zoomix schreef op 25 maart 2010 @ 20:06:

[...]

Kei geslaagd want ik heb vanmiddag gehoord dat ik de baan heb! Yessss! Vandaar ook mijn choco-ijs toetje van vanaaf Héééé gefeliciteerd, zeg! Strontmisselijk van tevoren, maar dan heb je ook wat... Toetje verdiend!
He Koor, leuk dat je er weer bent. Gezellig.

Cherise, ik heb 3 gerechten met gevulde kaas portabello's volgens mij hier eens op het forum gezet.

Wil je met gorgonzola, geitenkaas of ........ wat? Als voorgerecht of hoofdgerecht?

Morgenochtend moet ik om half 8 naar de huisarts maar als jij weet welke je bedoelde en hier post dan zal ik die morgenochtend even hier posten.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
@age, ik heb precies hetzelfde als jij, dat ik mezelf soms echt zo jong vind overkomen. en hier ook lasagne vandaag en nazman heeft me daarna meegenomen om ijsje te eten bij de italiaan, want ik dacht dat ik mijn tentamen had verpest(en had hard geleerd dus was erg teleurgesteld in mezelf) maar had een dikke 8.5
en zoomix, fijn dat je meeloopdag een succes was!!
Gefeliciteerd met het halen van je tentamen, Nazife! En hóe ook nog...
quote:Lampje2204 schreef op 25 maart 2010 @ 20:16:

[...]

Héééé gefeliciteerd, zeg! Strontmisselijk van tevoren, maar dan heb je ook wat... Toetje verdiend! Haha, inderdaad!! Ik stuiter nu weer even verder door mijn huisje...
zoomix, zin om te duo-stuiteren?
quote:nazife schreef op 25 maart 2010 @ 20:24:

@age, ik heb precies hetzelfde als jij, dat ik mezelf soms echt zo jong vind overkomen. en hier ook lasagne vandaag

Maar jij bént ook jong!

Mijn stagiaire is ook 20! Zelfs mijn jongste zusje is nog ouder

Wat goed van die 8,5!

En Zoomix, gefeliciteerd met je baan!!!
quote:nazife schreef op 25 maart 2010 @ 20:33:

zoomix, zin om te duo-stuiteren?

Sure!! Ik stuiter links, jij rechts?

@ Agent L en de anderen: dank je! Ik ben er heul blij mee!!
Thanks, Myleen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven