Postcrossing 4

07-03-2010 12:00 2997 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
Jippie! Ik had vandaag wel 3 kaarten in de bus! Een leuke vintage kaart uit polen, een singleview uit SouthCarolina (ik ben flink staten aan het verzamelen denk ik! ) en een mooie kaart uit Portugal met alleen maar Happy postcrossing...

Zo even registeren.

Chayuz, doet die Engelse gozer toevallig ook aan WTJ?

Hij is er wel creatiever van geworden! haha

Jammer Tine van je sollicitatie. Was dat toevallig in mijn durpie?

Tof trouwens, Italiaans studeren. Ik ben ook aan een opleiding Italiaans begonnen maar kon het niet meer met mijn werk combineren en toen moest ik helaas stoppen. Nu ontbreekt me er nog steeds de tijd voor helaas. Of eigenlijk..... mijn prioriteiten ligggen ergens anders

Ik heb een mail gehad van de locatie in Utrecht. De details mail ik even door aan degenen die komen!

Zo lekker weer naar het theater. Ik heb er zin in!

Morgen zal ik uitgebreider reageren.....
Jammer zeg tine!! Hoop dat je snel iets vind!

Heb net een hurray ontvangen van de jongen uit NL, dacht, ik vraag er stiekem nog een aan.. hopelijk niet te ver weg, dan is deze er waarschijnlijk weer voor 11 april. Mag weer naar NL, Dame uit het HOOOOOOGE noorden, ene C. L uit W. Niet van hier... ( denk ik )

Kon er een heeeeeeeeeeeeeel verhaal opschrijven, heb ook dit forum vermeld ;)
Ja, leuk is dat he Justme!

Ow.. ik ga m'n hyves bekijken C_Estelle!

Jammer Tine...

Geen PC post hier vandaag.. en geen hurrays ook...
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Mijn eerste expired ooit

Maar wel een superleuke kaart uit Finland gekregen vandaag! Met allemaal gekleurde snoepjes erop, jammie!
@Tine > He, wat jammer nou, maar die leuke job voor jou komt er aan, zeker weten!

@Chayuz > Ik vond het wel een geestige kaart van die knip-en-plakknul. Inspiratie opgedaan voor jouw WTJ?

@Steph > Zo, heb jij de economie in Almelooooooo even een boost gegeven....

@Kozoo > Ook zo'n fan van Grey's A. Zelfs mijn man kijkt mee.

@Kobe > Fijn dat jouw dochtertje weer wat is opgeknapt. En wat voor lelijks gaat er nu de bus in?

@C_estelle > Leuk, zo'n stapel kaarten, lekker begin van het weekend.

@Zazana > Heb 10 jaar in Italie rondgezworven met mijn vorige (half-Italiaanse) partner. Mijn huidige partner is francofiel (snik).

@Janna > Geen post? Dan maar lekker kleuren en plakken, toch?

@Jokejacket > Las ik nou op PC dat jij bij die meet in De Egel was vorig weekend? En veel kaarten verstuurd?
hahaha Steph, was het moooooooi in almelooooooo :D

wat een wereldstad is het he!

en ik denk dat die man inderdaad ook aan WTJ doet haha! ik kan zo'n kaart opzich wel waarderen hoor, maar heb er eerst wel ene half uur naar zitten staren alsof ik een logica in zocht oid ;)

c'estelle, waar ga jij vanavond heen voor een voorstelling. Andere jaren ben ik altijd heel actief geweest wat betreft theater, maar helaas dit jaar gaat dat een stuk minder worden!

Jockejacket, mooi balen van je expired kaart! dat al je andere kaarten maar gewoon mogen aankomen
Postbode bracht vandaag 1 kaartje, een toeristische multiview uit DL. Kreeg ook een hoera uit NL, gisteren gepost en vandaag al een favorietje.

Heb nog geen nieuw adres aangevraagd, kijken of ik dat kan: er een nachtje over slapen...
Hier een idrukkerkaart in de bus, weinig tekst. Blegh dus. Voor straf gaat de kaart gelijk in de kaartendoos, en wordt hij niet tentoongesteld in mijn woonkamer.

Ook een adres aangevraagd. Ook weinig geluk, veel moeilijke wensen.

JJ jammer voor je (expired)

Tine ook jammer voor jou van je sollicitatie

Kozoo ook jammer dat je geen kaarten had. Gelukkig is er nog een zaterdag!
-foutje-
Hi Ladies,

O Steph je bent bij Preston Palace geweest? lekker, was het je eerste keer? Is het aan te raden?

Wat een bijzonder kaartje chayuz! Heb je al gevraagd aan hem of hij ook een wrecker is? (bedenk me dat ik er dit weekend best ook weer eens in kan gaan werken)

Oe, neferisis dat jij dat kan, een nachtje erover slapen Ik kan dat niet, kreeg vanavond mijn 20e hurray uit Belgie en ja, toen mocht ik er ineens 2 aanvragen, en dat ook gedaan, ook al wordt de postbus pas zondag gelicht, kon niet wachten. Op naar de 40

Mijn volgende 2 kaarten mogen naar China en Japan, naar een 11jarig meisje, leuk leuk.

Heb van de week weer gratis kaartjes bij Idrukker besteld. Het 'tegelkaartje' zeg maar, vond hem niet helemaal geweldig, maar had al zolang niet meer besteld Hier toevallig iemand die idrukker kaartjes van die poes op de laptop te ruil? Ik bied groeten uit holland kaarten en het delfstblauwe tegel kaartje.

Enne, meiden, vinden jullie het ook niet een beetje stil vanuit Anita.....tis al eind Maart dus wie weet, spannend!
VrouwLimburg, de dag is nog niet om en ik heb mijn hand al een paar keer boven de "send card" knop gehad... Ik wil ook op naar de 40 > was ik nog maar zo jong, haha.

Jaha, het is heel stil rond Anita! Stilte voor de (weeën)storm?!

Is PP een sauna? Ik vroeg me al af wat Chayuz had uitgespookt, dacht dat ze een rare actie met haar WTJ onder de douche had uitgevoerd ;)
@Tine: wat jammer zeg! Hopelijk vind je snel een leuke baan waar je goed past.

@chayuz: wat bijzonder die kaart! Leuk ook dat hij zo creatief is met de postzegel. Ik vind het echt leuk gedaan!

Vandaag hier een kaartje uit China, en het kaartje zonder ID-nummer van gisteren heb ik inmiddels kunnen registreren. Ik mocht nog een kaartje sturen, kon me niet inhouden en die gaat naar Taiwan.

Overigens, ik heb wat mensen uitgenodigd via hyves om vriendjes te worden maar ben nu alweer t overzicht kwijt van wie ik wel en niet gevonden heb. Vind t best een gek idee, zo'n meet, en de 11e kan ik sowieso niet, maar misschien vind ik het een andere keer wel leuk om te doen.
Zo bijna 10 pagina's bij moeten lezen in twee dagen tijd.

In die tijd heb ik 4 Hurray's ontvangen: Taiwan 8dgn, NL 2 dgn, Australië 28 dgn en Engeland 2 dgn.

En zowel gisteren als vandaag een leuk kaartje voor de kinderboekenRR

Goedemorgen!

Neferisis: De meeting in Rotterdam (bij de Egel en lunch in Bazar) was het weekend van 27 februari al. Maar daar gaat het in de blog wel over ja! Leuk hè dat ik ook nog een eervolle vermelding krijg haha. Enne Paulo en Ana hebben van mijn appeltaartje meegegeten whaa!!

Nu ff uitgebreider gelezen dan gisteren...

Tine: **knuffel voor jou** wat balen!

Anita: is het een meisje of jongetje?! Hihi....

VrouwL: Jij hebt goed opgelet zeg! Ik moet eerlijk bekennen dat ik het nog niet opgemerkt had dat het stil is rond Anita.

Steph: Goed om te horen dat je het lekker hebt gehad in PP!

Chayuz: Bijzonder frutseltje ontvangen!

Ik heb nog geen nieuw adres aangevraagd voor die expired... ff geen zin in! Heb er toch nog 9 van de 10 onderweg.

Morgenavond zie ik pas de post van vandaag... spannend!

Iedereen een heel fijn weekend!
quote:Jokejacket schreef op 27 maart 2010 @ 07:26:

Iedereen een heel fijn weekend!Jij ook JJ!
Oe spannend ja... heb Anita ook al een poosje niet gespot hier. Hoop dat ze al mooi aan het genieten is van haar gezinnetje

Iedereen ook een fijn weekend van deze kant.
Jammer zeg Tine.

Neferisis, nee was niet de eerste keer. PP is een all-inclusive hotel. Ze hebben daar alles, zwembad/kermis/bowlingbanen/bios/minigolf/biljart/games. Bij het zwembad verschillende sauna's. Alles is indoor. Ook onbeperkt eten/drinken.

Hier drie adressen aangevraagd, Finland/Japan en naar Nederland (iemand die ik ken van een andere hobby!).

Prettig weekend met veel hurrays en kaarten.
Klopt Anita......*zit ze op het kindertopic?*
Goedemorgen

Nog een goeie 4000 kaarten te bezorgen en dan wordt de 4miljoenste kaart ontvangen!!! Iemand van hier? lol

Heb wel meegedaan(net zoals tig anderen) vanuit welk land naar welk land de 4miljoenste kaart gaat. Heb ingezet op Belarus to Finland, maarja, heb niet alle voorgangers gecheckt of die er nog niet bij stond.

Fijn weekend!
haha neferisis, hoezo 'ik vroeg me al af wat chayuz heeft uitgespookt' ik ben de onschuld zelfe!
quote:vrouw1968limburg schreef op 26 maart 2010 @ 22:39:

Hi Ladies, vinden jullie het ook niet een beetje stil vanuit Anita.....tis al eind Maart dus wie weet, spannend!

Het is zeker stil om Anita heen..

Heb even onder het loepje gekeken en zag dat ze sinds 23 maart niet meer gepost heeft op het forum (ook niet andere topics..)

Zou het kindje dr nu al zijn denken jullie .
quote:chayuz schreef op 27 maart 2010 @ 10:40:

haha neferisis, hoezo 'ik vroeg me al af wat chayuz heeft uitgespookt' ik ben de onschuld zelfe!

En dan zo'n heel heel heel onschuldig gezichtje dr bij .

Haha ik zie het al voor me..
Dat zou natuurlijk wel heel leuk zijn :D hebben wij weer een reden om een kaartje te sturen :D
Doet Anita ook mee aan de hyvesruil enzo?
dat is een goede, geen idee eigenlijk... komen we snel genoeg achter als iemand zegt "jaaa ik heb haar adres wel"

maar echt noa-lynn, ik heb niet voor niks in het ware leven "angel" in mijn naam zitten haha!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven