Gezondheid alle pijlers

Blaasontsteking!

23-03-2010 07:46 207 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou.. mijn blaasontstekingvraag gaat niet echt meer op he..

***originele bericht***

Pff heb alweer een blaasonsteking! Heb al een paar dagen pijn in mn borsten en ze zijn wat groter, ben misselijk en zeurende pijn in mijn onderbuik. Tekenen voor mij dat ik een blaasontsteking heb. Bij mij gaat namelijk het plassen geen pijn doen, en ik hoef ook niet extreem veel. ( Echt alles gaat zeer doen, behalve mijn blaas. Vroeg aan de dokter hoe dat kon, maar die snapt het ook niet)

Maargoed, die blaasontsteking dus.. heel vaak als ik sex heb gehad met mijn vriend dan hou ik er een blaasontsteking aan over! We hebben al geprobeerd handen te wassen van te voren enzo, maarja dat is pas een downer haha!

Zoenen -> Handen wassen -> frutten -> condoom om..

Je begrijpt.. dan heb ik al bedacht wat ik aan ga trekken morgen, wat we eten en de boodschappen die gedaan moet worden

Iemand tips of suggesties? Dan ga ik zo weer even lekker in een potje plassen

***einde originele bericht***
En heb je dan ook met zekerheid te horen gekregen of je niet zwanger bent?

Sterkte Kabouter, klinkt naar hoeveel pijn en misselijkheid je hebt...
Ja, want ze heeft een test gedaan in mn urine, en daar kwam niets uit.. en áls ik het al zou zijn, dan moet ik het nu een week of 6/7 zijn ongeveer. Dan zou je toch al positief moeten piesen denkik
Goed waardeloos, Kabouter, dat je je zo ellendig voelt! Ik hoop dat snel achterhaald wordt wat er aan de hand is. Voor nu: .
Bedankt

Ik dacht, kan ik niet zo'n babyophaalcentrum bellen en dan vragen of hun ff in mn buik willen kijken of is dat raar? Dan weet ik iig waar ik aan toe ben.
Vandaag de uitslag kabouter! Spannend Hoe laat krijg je die?
Nee ik heb hem al, ik moet maandag terug komen met weer urine. Er is niets gevonden in mijn urinekweek van dinsdag.

Ik heb echt menstruatiekramp.. misschien toch nog nasleep van de Map? Ik eet amper, ben nu ook niet echt upermisselijk. Wel hoofdpijn en gevoelige borsten, maar heb het idee dat ze wel iets minder gevoelig zijn. Ben ook erg moe. Maarja dat kan ook allemaal door de AB komen natuurlijk.. behalve de menstruatiekramp dan, die kan ik echt niet verklaren. Ben ook aan de racekak.. terwijl er bijna geen eten ingaat..

Moest mijn AB kuur afmaken, maar zie er niet echt heil in..
Oh en ik bedoelde natuurlijk verloskundige ipv babyophaaldienstdinges ik ben dement aant worden hahah

K ga trouwens zometeen zo'n predictor vroege test doen.. als die ook negatief is, dan weet ik t ook niet meer, maar dan ben ik iig 100% zekerweten niet zwanger. T zou al 6/7 weken nu zo moeten zijn dan, en dat zou echt wel te zien moeten zijn. Dan kan ik dat iig alvast uitsluiten, en dan zal dit wel nieuwe kramp zijn voor mijn menstruatie over 2/3 weken. Alleen wel raar dat ik niet mijn hormoonboost heb gekregen (meer zin in sex enzo)

Lijkt me duidelijk
topic is verplaatst naar gezondheid
Niet om je bang te maken... maar dat zei de digitale test van clear blue ook bij mij... (maar dat had ik ook al eerder op dit topic genoemd, beter zijn die kruidvat testen met streepjes..)
Ja maar heb hier in de buurt geen kruidvat, en die had ik van de week ook gedaan en was negatief. Maargoed, ik geloof er niet zo in dat k alsnog zwanger ben, ik denk dat mijn menstruatie gewoon vroeg op gang komt vanwege de map, en daarom zo'n kramp heb enzo..

Ik weet het ook niet meer, de testen afgelopen weken, (dokter,hema,kruidvat,clearblue) waren negatief. Ik heb de morningafterpil gebruikt, heb gemenstrueerd, mijn urine is helemaal schoon..

Het zal wel tussen mijn oren zitten ofzo, buikgriep heerst (die heb ik nu dan een week of 2/3, en misselijk wordt je door hcg, en hcg meten ze in een urinetest en dat is er dus blijkbaar niet), en misschien is mijn menstruatie nog van slag door die morningafterpil en doen daarom mijn borsten/baarmoeder zeer en moet ik veel plassen.

Want ik geloof niet zo in chlamydia, dan had ik dat bij mijn uitstrijkje 2 jaar terug al moeten hebben, toen was ik nog aan pil en deden we het zonder condoom
Nou ik heb mn antibiotica weggegooid.. en ik ga zo ff mijn afspraak afzeggen Ben er nu wel klaar mee.. misschien gaan de verschijnselen dan ook weg
quote:Kabouter23 schreef op 23 maart 2010 @ 07:46:

Pff heb alweer een blaasonsteking! Heb al een paar dagen pijn in mn borsten en ze zijn wat groter, ben misselijk en zeurende pijn in mijn onderbuik. Tekenen voor mij dat ik een blaasontsteking heb. Bij mij gaat namelijk het plassen geen pijn doen, en ik hoef ook niet extreem veel. ( Echt alles gaat zeer doen, behalve mijn blaas. Vroeg aan de dokter hoe dat kon, maar die snapt het ook niet)

Maargoed, die blaasontsteking dus.. heel vaak als ik sex heb gehad met mijn vriend dan hou ik er een blaasontsteking aan over! We hebben al geprobeerd handen te wassen van te voren enzo, maarja dat is pas een downer haha!

Zoenen -> Handen wassen -> frutten -> condoom om..

Je begrijpt.. dan heb ik al bedacht wat ik aan ga trekken morgen, wat we eten en de boodschappen die gedaan moet worden

Iemand tips of suggesties? Dan ga ik zo weer even lekker in een potje plassen

Hey!

Sowieso: altijd meteen plassen na de seks. Is niet leuk, maar wel zo handig. Tijdens het vrijen kunnen er bacteriën bij je urinebuis komen en dat vergroot de kans op een blaasontsteking. Wanneer je na het vrijen gaat plassen, spoel je de urinebuis weer schoon.

Verder is het lastig, ik heb zelf eens gehad dat ik heel slecht tegen de 'normale' bacteriën van mijn toenmalige vriend kon, ik had daardoor altijd blaasontsteking als we seks hadden gehad. Helemaal gek werd ik er van! Nu heb ik sowieso al mijn hele leven last van blaasontstekingen, maar zo vaak als dat ik het toen kreeg was echt niet normaal. Bij mijn huidige vriend heb ik er veel minder last van, dus dat is wel opvallend. Maar ja om nu uit mekaar te gaan vanwege een blaasontsteking..dat zou ik je ook niet aanraden
Bedankt voor de tips
hai hai,

Hier nog een bemoeial.. Ben ook de dupe van veeeeel blaasontsteking..

Wat bij mij werkt is iedere dag een vitamine C tabel nemen van 1000. Je hebt ze in bruistablet vorm en in capsule geloof ik. Bij mij werkt het perfect. Ik heb wel een gelezen dat als je eenmaal blaasonstekening hebt gehad je er eigenlijk zeer moeilijk vanaf komt en het zo weer krijgt. Met die vitamine C houdt je de zuurtegraad op pijl.. En natuurlijk veel drinken en plassen daarna :P
Haaa kabouter!

Nee, als je 6/7 weken zwanger zou zijn zou je nu echt al een positieve test moeten hebben! Echt vreemd man....

Maar misschien kan het ook iets met je hormonen te maken hebben?
Ja kweenie.. ik voel me nu wel wat beter zonder die AB

Nog wel steeds moe, en misselijk en mn borsten zijn gevoelig, en die menstruatiekramp.. maar heb vandaag een hele drukke dag gehad, en dit is voor het eerst dat ik ontspan.. dus weet nog niet zo goed hoe ik me eigenlijk voel hahah! (duidelijk he )
Nou.. ik ben ontspannen.. en voel me nog steeds.. hetzelfde hahahaha! Maar het is denk wel hormonaal want mn tepels zijn de hele dag op de uitkijk
je bent gewoon geyl
quote:dangeensuus schreef op 28 maart 2010 @ 10:03:

je bent gewoon geylWas ik maar geyl..
Ohja.. morgenochtend naar de dokter.. moest toch gaan van vriend..
Ik heb niet alles doorgelezen, ik heb wel 4 maanden geleden 2 keer een blaasontsteking achter elkaar gehad. Ik vertrouwde het niet, de dokter heeft me doorgestuurd naar het ziekenhuis voor onderzoek van urine en bloed en ja hoor...chlamydia en gonorroe. Er was helemaal niets te vinden. Ik kreeg van iemand de tip om Vitamine C1000 te slikken (capsules van de HEMA). Dat doe ik nu elke dag, en heb nergens meer last van gehad. Voel ik dan toch iets branden bij het plassen, dan neem ik nog wat extra cranberrycapsules...

Misschien heb je er iets aan...
Dankjewel Ik slik elke dag femfit En van die vitamine C idd!

Ik heb ook bedacht dat mijn gewone cyclus misschien toch weer opgepakt is zegmaar, en dat ik daarom nu kramp heb, dan zou het rond de 6e moeten beginnen.

Maar het voelt wel als menstruatiekramp en toch weer niet.. lastig uit te leggen! Dat is net als dat je het verschil voelt tussen gewoon poepen en diarree.. snapje?

Heb iig urinepotjes bij de kruidvat gehaald, hahaha die zijn wat groter (om eerder het misplas verhaal te voorkomen ) En ik moet er relatief laat zijn, het gaat me echt niet lukken om mijn urine de hele ochtend op te houden,en ik dacht dat je er maximaal 2 uur van te voren in mag plassen zodat de dokter er nog wat aan heeft
Nou... spannend.. nog een uurtje!
Nou ben net bij de dokter gewest. Ik had andere dokter en die hoefde niet te testen op Chlamydia.

Ik heb nog steeds dezelfde klachten, en mijn urine was weer helemaal schoon (geen infectie, geen zwangerschap) en ze weet niet of ik nou wel of niet zwanger bent. Ik moet over 2 weken nog eens bellen hoe ik me dan voel, en dan gaat ze eventueel een bloedtest doen of ik niet alsnog zwanger ben.

2 weken!!! Straks blijk ik toch zwanger te zijn.. moet ik nu wel of niet opletten wat ik eet? Moet ik rekening houden met een eventueel kindje in mijn buik of niet? Ik vindt dit echt niet leuk meer zo onderhand.. (Niet dat ik het eerst wel leuk vond trouwens )

/edit: Heb net nog even gekeken, stel dat mijn gewone menstruatie nog doorzet ondanks de verstoorde cyclus van de morningafter, dan zou ik het 01-04 moeten worden. En dan kan ik nu al wel menstruatieklachten hebben natuurlijk. Alleen kan ik de misselijkheid niet verklaren dan.

Dus het is afwachten of ik het "gewoon" de 1e word, of een nieuwe cyclus heb door die pil en het de 13e word,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven