Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Lelie fijn dat het zo gezellig was met je vriendinnen
ja nog wakkerrrr.
Cum non tum age
thuis
quote:Q-Q schreef op 29 september 2007 @ 19:46:

Veel plezier Miran!! hoe gaat het sweety?
quote:noa schreef op 30 september 2007 @ 00:47:

ja nog wakkerrrr.

Hoe kan dat nou?

Ga lekker in bedje liggen..........of niet?
Haha Miran, was 't gezellig?
jaaaa, thx

jij nog wakker? Ik ga slapen nu....
Ja, heb even de soundtrack van de film die ik net heb gekeken gedownload, mooooiii! Wowie

Nu lekker douchen!

Welterusten allen!
Slaap lekker !
zoo thuis.. ff glas rode wijn ..

en dan 3x plassen en dan slapen
Fijne Zondag Allemaal

Goedemorgen.

Vleerdes, lekker aan t slapen.
Cum non tum age
Goedemorgen!
Goedemorgen!

ExBM belde me nog gister, leuk hè Blij dus!

Vandaag een lui dagje, vanavond weer de hort op (naar familie)..

En wat zijn jullie plannen en hoe is het met jou, Lief meisje?
quote:summerxx schreef op 29 september 2007 @ 22:36:

Ok even samenvattend; ik reageer me af, kruip in de slachtofferrol, het heeft geen zin om zo boos te worden? Waarom zou ik boos worden? Ik moet mezelf alles laten zeggen door dames en heren die mij erg goed denken te kennen...

En ow ja ik ben onredelijk, ik heb mezelf niet onder controle, ik heb een kort lontje en vat grapjes over mijn naam / taalgebruik verkeerd op, eigenlijk betekent het dat ik ze gewoon moet pikken want eej er staat toch een emoticon bij. Ik vat de dingen negatief op, en mijn nieuwe job brengt onzekerheid en paniek met zich mee, waar heb ik dat gezegd? En niemand zit hier om mij onderuit te halen, nee ok, dat gebeurt ook totaaaaaaaaaaaal niet he? En tja IK zit natuurlijk overduidelijk niet lekker in mijn vel, en jullie kunnen er natuurlijk er niks aan doen dat ik mezelf alleen voel, alleen mij aanhoren en lezen. Waar is dat gebeurd dan? Heb ik iets gemist?

En ipv van te zeggen, sorry Summer we hadden wel wat meelevender kunnen zijn, krijg ik een en al verdediging en aanval van jullie naar mij toe als ik er iets van dúrf te zeggen ook door personen die mijn post niet eens gelezen hebben dus niet weten waar ze over oordelen! Dus ik wil jullie nog even bedanken voor het feit dat jullie zo ondersteunend en begripvol, waren, echt naar me hebben geluisterd, me knuffels gegeven hebben, en me hebben opgebeurd. Ik weet nu in ieder geval op wie ik kan rekenen en wat ik moet doen als ik in een dip zit, dan ga ik naar het Singlesforum en ben ik zo weer helemaal happy door alle goede adviezen die er gegeven worden en het medeleven wat ik dan krijg. NOT!!!

Maar nee, nu is het de omgekeerde wereld en moet IK mn excuses aanbieden aan personen die zich verkeerd uitdrukken of flut adviezen geven. Nou de groeten als je dat verwacht dan heb je de verkeerde persoon voor je! Maar ik heb het al vaker gemerkt op dit topic dat men het niet zo kan waarderen als je het ergens niet mee eens bent en daar ook nog iets van durft te zeggen. Dus bij deze bedankt voor alle "goeie" adviezen, en jullie "meelevende" reacties. Teveel sarcasme? Dat was toch nodig in het leven? Hahahahahahaha!!! Jij hoeft mij in ieder geval geen excuses te maken summer....nergens voor nodig! Echter, ik vind dat je nu nogal overtrokken bezig bent. Is een forum ook niet bedoelt voor wat ontspanning en fun? Tuurlijk kan je ook lekker van je afschrijven en je probleem voorleggen. Daarom vind ik het erg jammer dat je de bewuste post hebt verwijderd, want wilde daar graag nog een serieuze reactie op geven. Maar goed, jij waardeert onze grapjes met een vette knipoog niet, dat is dan jouw probleem. We hebben hier het beste met je voor hoor, maar jij interpreteert dat volkomen anders......jammer! Nogmaals, het is duidelijk dat je me nog maar half kent, anders was je reactie waarschijnlijk wat milder geweest.
Goedemiddag overigens,

Gisterenavond stamkroegje bezocht waar ik wat oude bekenden tegenkwam. Was erg gezellig....auto maar laten staan in het dorp waar de stamkroeg is...was niet meer in staat auto te rijden. Hebben jullie allemaal een gezellige avond gehad gisteren?

@ Lelie1: exBM? leg eens uit?
Hi dudes, wat is het hier geseeellliiiigggg

Dank nog voor alle beterschapswensen, weet je wat?? Ik denk dat het geholpen heeft!! Ik ben weer beter..Nou ja, behalve dan dat ik door een superpil nu al 50 uur niet heb kunnen euhhh. Maar goed, das beter dan om de 15 minuten. Ghegheghe

Miran, wowie wat klinkt het leuk die zoenman. Kun je niet es een heeeeel klein beetje meer vertellen?

En desmuis, jeeeee mig, wat was jij er eughm vroeg bij vanochtend zeg , was het gezellig?? Wat vreet jij uit op zo'n nacht? Ik heb wel weer ns zin in heftige single stap-verhalen hihi, dus kom maar op met alle smeuïge details allen!!

Lm leuk dat je er bent! Hoe is het met je? En hoe is het met BM, is die al vertrokken of heb je daar nog nieuws van gehoord?

Lelie, wat ben je weer lekker druk. Goed hoor! Hoe is het met jouw vel? Zit je dr alweer ietsje beter in?

Xander, hoe was het in jouw stamkroegje? Laat gemaakt? Jij nog spannende singledingen meegemaakt? Spannender dan saucijzen invriezen???

Noa :( en lig je wel goed op schema? (over twee weken zou je weer volledig gerevalideerd zijn??) Hoe zit dat met werken dan nu? Lukt dat wel? Of wordt je op een stoel neergeplempt en hop werken maar?

Jee ik zit volgens mij in de vragen modus...Ik stel er wel erg veel! En nu vergeet ik Inge nog. Zozoz, dus jij houd wel van wat griezelen? En hou je dan meer van echt bloederige films of van films waarin meer suggestie gewekt wordt? Pff ik keek me vroeger ook suf naar thrillers en horrors, tot ik op een gegeven moment een vriend kreeg die er niet naar wilde kijken. Toen heb ik heel lang niet gekeken en nu kán ik het bijna niet meer, krijg er gewoon buikpijn van haaha. verder nog wat leuks gedaan vandaag?

Ik ben vrijdagavond lekker toch nog naar die beurs gegaan. Heb mn ogen uitgekeken, jeetje wat zijn er toch een hoop rare dingen te vinden op erotisch gebied. Verder was het érg leuk en wijd ik er niet teveel over uit, dan maak ik jullie alleen maar jaloers hehehe.

Zaterdag moest ik nog wel wat bijkomen, was nog niet helemaal beter. Maar s avonds moest ik ook alweer de hort op, had met vriendinnen een Comedy night en een etentje. Daarna zijn we nog in een foute tent gaan stappen met té jonge gasten. Nu ben ik nog niet écht oud maar dat voelden wij ons toch wel daar...dan ishet erg hoor.

Vandaag ben ik poepie chagerijnig, heb waanzinnig klote gedroomd vanacht en opeens heeft mijn lijf tegen alle regels in besloten ongesteld te worden. Met een volle buik van uhm obsti-dinges erbij voel ik me dus echt zwaar onaantrekkelijk. is maar goed dat ik in Zeeland zit, ver weg van de beschaving

Nah, jullie hebben me wel weer opgevrolijkt, en ik zal voor de zekerheid deze post eerst even kopiëren voor hij straks misschien ineens weg is en mijn hele dag vergalt (zou niet de eerste keer zijn hoor )...

Toedeledokie en tot snel
Hee Nemo, klinkt leuk zeg, jouw weekend, nouja tot nu toe dan, dat is minder. Heb je nog wat leuks gekocht op die beurs of gewoon inspiratie opgedaan voor thuis?

Ik ben niet aan het werk, kan mijn eigen werk niet doen, normaal gesproken zou ik vervangend werk kunnen doen, maar daar heb ik nog niks over gehoord. Dinsdag is het 2 weken geleden en dan wil ik eens kijken of ik kan hardlopen, als dat gaat, dan gaat werken ook zeker. Alhoewel die schoenen bij mn uniform niet comfortabel zitten, maar daar verzin in wel wat op dan.
Cum non tum age
Nemo : k heb nachtdiensten vandaar dat ik op dt tijdstip online was..

Nu net wakker .. dusse ga ff douchen en veeeel koffie drinken
Hi Nemo,

Niet te merken dat je chagerijnig bent hoor, leuk verhaal plemp je hier nier! Blij dat je weer beter bent, en hoop dat je weer snel "normaal" naar de WC mag gaan. Ik ben eens in Egypte op vakantie geweest....daar ging het met mijn darmen aardig mis

Zelfs Norrit (of hoe heet die meuk?) hielp niet....pffff, wat was dat een ellende!

Nou, je mag gerust wat meer vertellen over je beursbezoek, zelf ben ik daar ook eens geweest....wel grappig!

Jij dus ook een leuke nacht gehad met vriendinnen en stappen in een foute tent ??

Het stappen was gisteren erg leuk, en rolde rond 02.15 de kroeg uit, zo de taxi in... Vrouwelijk schoon genoeg, maar er zat voor mij niks leuks tussen... Ben zowieso al niet het type om te gaan "jagen" als ik uit ga. Dus even geen spannende singledingen meegemaakt.

Ik heb je postings niet allemaal gelezen....maar hoe is jouw status momenteel?
Oh suf van mij...ja inderdaad lelie schreef het ook al :S

Naja, jammer genoeg dus geen spannende heftige verhalen van de vleerdes

Noa, vooral die schoenen ja..mag je niet op iets comfortabeler laag schoeisel verschijnen? Wat wel netjes is uiteraard...Ben benieuwd of het lopen gaat lukken morgen, succes hoor!
quote:Vleermuis28 schreef op 30 september 2007 @ 18:23:

Nemo : k heb nachtdiensten vandaar dat ik op dt tijdstip online was..

Nu net wakker .. dusse ga ff douchen en veeeel koffie drinkenGoedemorgen Vleermuis! Lekker geslapen?
Oh en over de beurs...uhm we hebben niet echt veel bijzonders gekocht. 2 dingetjes waar ik toch maar niet over ga uitwijden en vooral gewoon leuk gekeken. En eigenlijk gingen we heel tevreden naar huis, tevreden over hoe wij het hebben dan...maar dat wisten we al wel

Xander, weet je wat? Ik vul gewoon het lijstje nog eens in (sssstt ik ben hier een klein beetje illegaal...niet verder vertellen he?)

- Leeftijd? 24 ben ik, over n maandje 25, ohnee nog 2 maanden

- Hoe lang al single? Niet meer singol, sinds 7,5 maanden

- Langste relatie ? 6 jaar, samengewoond etc

- Kortste relatie? 1 nacht?

- Regio? Utrecht

- Aan het daten? nee dus niet meer, wel gedaan

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ? Schorpioen

- Kinderen of kinderwens ? Ja, best wel

- Hobby's (speciaal voor Q) vanalles
Hahaha!, thanx Nemo! En als je toch maar niet wil uitwijden....begrijpelijk hoor
Xander, hoe zit het nou met je koffiedate? Hebben jullie iets concreets? Of zie je haar zo regelmatig dat je toch wel binnenkort iets af kunt spreken?

En wat ik me afvraag...

Jij bent ietsje ouder dan ik, en hebt een leeftijd waarin toch behoorlijk wat vrouwen al één of meerdere kinderen zullen hebben. Hoe sta jij daar tegenover? Zou je er problemen mee hebben als je een leuke vrouw tegenkomt die moeder is of val jij sowieso meer voor het type ongebonden bewust kinderloze vrouw?

Misschien stel ik wel enorm persoonlijke vragen, maar het is iets wat me wel bezig houdt...je hebt immers vrijgezellen in alle categorieën. Ik zou me van mijzelf bijvoorbeeld ook erg goed kunnen voorstellen (ik heb een grote kinderwens, niet voor nu wel voor later) dat ik, wanneer ik op iets latere leeftijd kinderloos vrijgezel zou raken, toch wel kritisch ook zou zijn ten aanzien van die wens. Ik bedoel, je kijkt daar dan toch nog meer naar en misschien is het zelfs best een issue dan...maar wellicht dat het voor mannen hoe dan ook anders ligt? Ben benieuwd zomaar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven