Good Luck

20-03-2010 08:45 2503 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!
Voel me nu wel weer een stuk beter. Vanmiddag even gewzndeld in het Vondelpark, lekker om er even uit te zijn. Rare gevoel in m'n arm ook al 2 nachten niet meer gehad, dus het zal toch wel bij de griep horen.

Ik denk dat ik de planken beits in noten vergrijsd (heb ik ook op de salontafel, vind ik erg mooi icm het roomwitte van het onderstel).
Klinkt mooi, heel Riviera Maison

Fijn dat het weer beter gaat, klonk toch wel rot allemaal!
Suze, over tafels gesproken: Mocht je nog interesse hebben om te ruilen dan laat je het maar weten hoor. ik kan ook wel even een fotootje maken, mss vind je die scheur te erg.

Voorlopig staat ie hier niet daar vent geen nwe wil Maar als ik dezelfde een slag groter ruil valt het hem mss niet op ha ha.
Vond het zelf ook wel een beetje engig hoor.

Ik heb vent zelfs zover dat ik morgen in Bridgesstad nieuwe poten ga halen. Vond deze niet Riviera genoeg
Mamax
Ik ga dinsdag naar Bridgesstad shoppen denk ik
O nee, voormalig Bridgesstad dus.
Grrr vent snurkt en moet morgen vroeg op (en volgens mij moet hij vroeg op omdat hij een extra opdracht heeft plus die stomme lunch met oud studiegenote), dus ik was weer klaar wakker en ben maar beneden gaan zitten de x factor te kijken. Irritant, ben ook moe.

Zo even gemopperd;-)
O is dat DE lunch Amalia?

Gosje, het is best vroeg zeg maar. Valt me tegen dat uur. Zit op het werk en de server ligt plat. Had ik zelf dus ook nog wel even plat kunnen blijven liggen aangezien de IT jongens er pas rond 9 zijn
Ja die lunch idd Star.

Het was hier 8.10 vanmorgen dus ik klaag niet. Was zelf al een half uur daarvoor wakker geschrokken dus kon op mijn gemak douchen en ontbijt klaar maken en tadaaaa : op tijd op school! Ik vond het veel te fijn dat ze uitsliepen, ga ze dan niet wekken hoor

nou, vandaag maar eens het eerste babywasje erin denk ik
Huh, maar wat doe jij om 08.00 op werk dan Star? Waar heb je je kinderen gelaten?

Achterlijk plan, die zomertijd. Ik heb medelijden met alle juffen vandaag, met hele klassen vol onuitgeslapen chagerijnige kinders...

Jin, een nog voor het theater. Ik hoop ook dat jullie snel die handvaten krijgen. En WOENSDAG D-day.

Mamax, gelukkig geen rare klachten meer dus? Vondelpark, leuk! Nog bij het Blauwe Theehuis geweest? O, ging jij nou nog lammetjes kijken ergens bij jou in de buurt? Potentiele vriendin wilde met de kindjes bij ons in de buurt, maar dat is afgelast ivm Q-koorts dus misschien kunnen we uitwijken...
Hel, ik ga met Maxi's school bij de opa van één van de klasgenootjes. Ik weet niet of hij normaal ook kijkers heeft. Goh, is dat hip, potentiele vriendinnen

We hebben bij Vertigo even een broodje gegeten, was erg goed.

Ik heb Maxi thuis vandaag. Hij werd om 4.15 wakker met weer eens een Pseudokroep aanval. Tot 7.45 heeft hij er 3 gehad, dus vent is lekker met hem onder de douche gaan staan en ik heb school afgebeld.

Leuk zo'n babywasje Amalia. Staat altijd zo leuk aan de waslijn.
He, arme Maxi... Drie aanvallen, wat veel. Ga je daar nog mee naar de ha of is het een kwestie van uitzitten?

O ja, nou weet ik het weer, je bent carbitch voor het lammetjesevent met school. Dat zal wel niet voor "particulieren" zijn dan. Zie inmiddels dat Ministerie officieel alle lammetjesdagen heeft afgelast. Ga wel bij de stadsboerderij bij ons in dorp kijken, daar staan lammetjes in een klein weitje, ook leuk. (stadsboerderij in dorp, hmm, vaag. Ze noemen het een stadsboerderij omdat 'ie midden tussen de huizen staat - leuk, maar blij dat ik niet naast woon )

Haha, heb in dorp wel wat contacten, meer dan kennis maar nog niet echt vriendin, zeg maar. Vond Jin 'dr "potentiele vriendin" wel toepasselijk.
Nee hoor, ze kunnen er niks mee. De laatste keer wel een keer naar de HA post gereden midden in de nacht omdat hij er niet meer uit kwam. Daar geven ze hem dan een pufje, maar dat sloeg niet aan. Het is eigenlijk gewoon een kwestie van uitzitten. Hij is er nu wel moe van en wilde zelf ook niet naar school vandaag. Dan morgen maar weer.

Bij ons is toch helemaal geen Q-koorts nog toch?
Dat dacht ik al (dat ha er weinig aan kan doen). Naar hoor. Dagje bijkomen bij mama zal hem goed doen.

Vaag he, die Q-koorts? Zie nu op kaart van RIVM wel een besmettingshaard in NH (kaart opent niet dus kan niet zien waar precies). Verder schrijven ze dit:

Mogen er dit jaar lammetjesaaidagen worden georganiseerd?

Alleen bedrijven die vorig jaar al volledig gevaccineerd zijn, en waarbij geen Q-koorts is vastgesteld, mogen lammetjesaaidagen organiseren. Niet of onvolledig gevaccineerde bedrijven en bedrijven die besmet verklaard zijn mogen geen lammetjesaaidagen organiseren.
Hel, Eetje om 7.45 op kdv afgeleverd, Ceetje door Starman laten brengen. Simpel

Vanmiddag om 15.15 gesprekje met juf, ben benieuwd!
Q koorts toch meer in zuiden? Jammer van lammetjesdagen. Ceetje gaat vrijdag met vriendinnetje eieren schilderen en paasbrood maken, hoe knus
Ach wat schattig, Ceetje belt om te vragen of ik het fijn op mijn werk heb. Nou reuze kind
O ja, papa inschakelen, zo kan ik het ook Star! Straks vroeg klaar dus? Beter! Aaah, lief van Ceetje... Spannend, gesprek straks (ik woensdag).
Leuk lammetjesdagen! Wij hebben vorige week op Texel veel lammetjes gezien (zelfs met zo'n stukje navelstreng er nog aan, cute!!!) maar eigenlijk alleen vanuit de auto, wel jammer. Mss dit weekend op de boerderij bij vrienden van mijn ouders, ik ga toch die kant op. Maar aan de andere kant... we komen eigenlijk nooit bij die mensen. ook weer zo wat.

Mamax, sterkte met Maxi

Hmm, babywasje aan de lijn. Bij mij gaat het meeste gewoon de droger in hoor Wordt het ook lekker zacht ha ha.
Poes D is weggelopen
Stressed is just desserts spelled backwards
Hmz, allochtoontje van me had juf verkeerd begrepen, gesprek dus pas volgende week woensdag. Ze bedoelde vanmiddag 15.15 afspraak maken over wanneer gesprek

Oooooooo was poes D vorige keer ook al niet weg?
quote:Star schreef op 29 maart 2010 @ 13:29:

Oooooooo was poes D vorige keer ook al niet weg? Ja, zij is echt de ontsnap poes. Ik zag al dat ze gisteren het lek probeerde te vinden in de schutting (steeds op andere plekken klimmen en de afrastering bekijken) maar nu heeft ze toch iets gevonden en ik heb geen idee waar. Maar ze is dus al uren weg. Als ze maar niet wordt overreden . Ik heb al buiten gezocht en geroepen, maar ze komt niet.
Stressed is just desserts spelled backwards
Mal, die kat springt heus niet opeens voor de auto hoor! Geen zorgen. Het is lekker weer, iedereen wil naar buiten, katten ook. Komt vanzelf weer terug lopen. Echt gaat goed komen.

Maar niet leuk
O ja Maxi, beterschap! Ik dacht dat pseudokroepp wel over was op deze leeftijd, naar lijkt me dat!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven