Good Luck

20-03-2010 08:45 2503 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!
Al gekeken of ze niet in schuur zit ofzo?
Ja, heb overal al gezocht, ook in de buurt.

De vorige keer kwam ze terug toen het donker werd, dus ik hoop nu ook dan (duurt alleen nog zo lang!)
Stressed is just desserts spelled backwards
Ja, het wordt nu net langer licht....

Ah, eetfoto's op de groep! Gezellig (even wat afleiding Mal)
Ik zag ze vanmorgen even snel ja, leuk!
Star en Bam, ik vind het zulke lieve kadootjes!!! Jongens gingen al meteen met de knuffel op stap, dus die heb ik opgeborgen en het jurkje gaat met het babywasje mee binnenkort

Echt heel lief!

En dat mutsje. . tja, ha ha
Najaaaaa, ik het hele huis doorzocht en 100 keer geroepen naar dat stomme beest, komt ze ineens doodleuk aanwandelen. Heeft gewoon ergens binnen gezeten!
goedzo!
Eén poes kwijt en weer terecht, 1 afspraak om een afspraak te maken en 1 opgeborgen knuffel. Of heb ik wat gemist?

Bam, hoe is 't met zieke Juul? Hij zat er zielig bij toen je zaterdag weg ging...

Kokos, en hoe is het met jou, ben je een beetje bijgekomen?
Ha fijn Mal, drukte om niets
quote:amalia schreef op 29 maart 2010 @ 16:59:

Ha fijn Mal, drukte om niets Ja, stom beest. Ik had al helemaal een knoop in mijn buik.
Dit is stom:

ik open het topic hiernaast Dra-ma en krijg een heel verhaal van Bam met een baaldag: overspannen man (??) buggy net gekocht (voor wie???) en toen keek ik naar de naam van TO; helemaal geen Bam, maar wel dezelfde avator!

Naaaa, net als dat je niet 2x dezelfde naam mag gebruiken vind ik dat de avator ook exclusief moet zijn.

En dat wil ik kwijt
Haha, ja, dat had ik ook Amalia. Vond het al niks voor Bam. Bleek gelukkig ook zo.
Suus, je hebt mail!
Oh bah wat eng die aanslagen in de metro van Rusland. Ik vind dat altijd zulke enge verhalen. Ik durfde na 9/11 ook niet meer in de metro in Amsterdam (hoefde ik gelukkig ook nooit maar toch).

Hai!

Star wanneer heb je nu de afspraak?

Amalia; ha fijn, nu al lekker aan het nestelen!

Mal: fijn dat kwijtte poes weer terecht is!

Foto's: zien er leuk uit! Bam heeft de foto's zeker gemaakt?

Mijn moeder is thuis!
voor Bridgemama! Fijn dat ze weer thuis is!

voor Mal die d'r poes weer gevonden heeft!

voor Amalia die d'r babywasje eindelijk kon doen!

en voor de foto's op de groep, vind het nog steeds jammer dat ik niet mee kon.

voor mij, Maxi heeft nu ineens weer koorts. En ik wil nog zoveel doen voor de Paas!
Hoera, we krijgen echt een dochter en ze ligt netjes op schema qua groei en met haar hoofdje naar beneden.

En dat gepor onder mijn borst wat best pijnlijk begint te worden is dus een prikkend voetje

Stop daarmee! Au

Mamax, hoe is het met jou nu? Ben jij zelf weer opgeknapt.

Jee, Maxi weer ziek. Ook sneu.. ook voor jou natuurlijk. Beterschap voor het menneke.
quote:mamax schreef op 29 maart 2010 @ 20:20:

voor Mal die d'r poes weer gevonden heeft!

Ik weet het niet met deze zin....

quote:amalia schreef op 29 maart 2010 @ 19:34:

Oh bah wat eng die aanslagen in de metro van Rusland. Ik vind dat altijd zulke enge verhalen. Ik durfde na 9/11 ook niet meer in de metro in Amsterdam (hoefde ik gelukkig ook nooit maar toch).

Ik heb daar dus echt helemaal geen last van dat soort angsten. Ben niet zo bang voor, wat ze in de eerste instantie bijvoorbeeld dachten, Tsjetsjeense rebellen.
Afspraak nu woensdag de 7e Bridge.

Hoest met mams?
Mijn kleinste meisje ligt alleen in haar wiegje boven, da's nieuw. Ben benieuwd hoe lang ze slaapt
Mamas geniet van het thuiszijn en is vanavond even naar tante. Die is echt nog niet op de been en mijn moeder met AB... Dus die moesten even samen snotteren geloof ik.

Meisje in wiegje... ach gosje... Toch nog wel op jullie kamer?

Ga je nou morgen naar voormalig bridgesstad?

Mamax: hè sneu voor ventje... En voor jou. Zou fijn zijn als het even klaar is daar!
Agos, arme zusjes samen

Jaaaaaaa zeker nog bij ons op de kamer, daar slaapt ze nog wel een maand of 6.

Morgen met mams naar voormalig Bridgesstad ja.
Mijn managerette is overigens voorgoed exit, ze heeft besloten het aanbod tot andere baan niet aan te nemen.
Leuk!

Ik ga vrijdag met mijn kleine man de stad onveilig maken. bijzonder slecht idee want eerste kaasmarkt, maar ja. We zijn samen vrij dus gaan wat leuks doen en deze keer mag ik het leuks kiezen vind ik In de zomervakantie mag hij een keer kiezen!

(en hoop nog zomerjassen te kunnen scoren want ben natuurlijk weer te laat en zie echt niks leuks)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven