Eerlijk zijn.

30-03-2010 13:28 130 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Normaal gesproken ben ik niet iemand die zichzelf bloot geeft (hebben meer mannen last van) maar in dit geval is het nodig.

Ik ben een jongen van in de twintig en loop nu al enige tijd met schuldgevoelens rond. Ik zal er geen lang verhaal van maken maar jullie een korte weergave van de feiten geven.

Ik ben op regelmatige basis naar de dames van plezier gegaan. Dit heb ik echter nooit in relatie gedaan. Sterker nog, ik heb nog nooit een serieuze relatie gehad tot op heden. Sinds kort is iemand in mijn omgeving hier achter gekomen en heeft mij hierover aangesproken. Mijn reactie was dat ik het ook niet iets vond om trots op te zijn en het zeker niet meer wilde gaan doen.

Sindsdien loop ik eigenlijk met mijn ziel onder mijn arm en vind het moeilijk om nog contact te maken met dames. Ik heb het gevoel alsof ik een eikel ben en geen respect heb voor vrouwen.

Wat ik van mezelf echter wel weet is dat ik iemand ben die dit nooit in relatie zou doen. Maar het doet me wel pijn om te constateren dat ik me hier niet van heb kunnen weerhouden.

Wat ik mezelf af vraag is hoe met name de vrouwen hier op het forum hier tegen aan kijken. Zou je überhaupt nog wel een relatie willen met iemand die in het verleden regelmatig dit soort contacten had? De dames bezoek ik nu niet meer omdat ik echt toe ben aan een liefdevolle relatie waarin respect en eerlijkheid voorop staan. Ik hoor graag hoe jullie hier over denken.
Hoi,

Ik zelf zou geen relatie willen met een man die naar de dames van plezier is gegaan.
Nee, daar kan ik heel duidelijk over zijn. Ik had een vriend, die me toen vertelde na 2 maanden dat hij ook de dames van plezier had bezocht. Omdat hij moeilijk contact kon leggen met vrouwen (mij had hij via een datingsite benaderd, dat durfde hij nog net). Ik knapte daar zo op af, dat ik de prille relatie heb verbroken.

En waarom heb je nooit een "normale" relatie gehad?
Dat hangt geheel en al van de man in kwestie af.
waarom niet op een andere manier proberen van je onzekerheden af te komen?

ik zou het ook een gigantische afknapper vinden als ik wist dat mijn nieuwe vlam naar de dames van plezier is gegaan...sorry, maar het komt op mij over alsof je geen 'echte vrouw' denkt/kunt krijgen...
Ik zou ook niet snel een relatie met iemand aangaan die naar de hoeren ging....

Ik vind dat iets over die persoon zeggen en hoe hij over seks denkt...

Sorry, niks voor mij
Vind het niet erger dan kerels die elke week 'n ander neukertje scoren in de kroeg. Misschien juist minder erg, want als ze naar de kroeg gaan voor 'n seksdate dan zijn ze ongetwijfeld bedreven in 't liegen om 'n vrouw maar in hun bed te lullen.
.
Er zijn waarschijnlijk vrouwen die dat niet leuk vinden.

Aan de andere kant kan ik mij best voorstellen dat een man het zou kunnen doen als hij niet aan een relatie toe is, of als hij heel verlegen is en durft zijn wensen te laten zien alleen als hij weet dat de andere er na wel gaat luisteren en dat is als hij een "klant" is.
Als een partner me zou vertellen dat hij vroeger wel eens geweest is zou ik daar niet zo`n probleem mee hebben.. immers het is voor mijn tijd...

Nu hij met mij is verwacht ik overigens wel monogamie.. en ook dames van plezier zijn dan uit den boze.

Verder vind ik het niet zo anders dan met veel andere dames het bed gedeeld hebben.. je hebt er voor betaald, nou ja.. dat is dan zo.. voor mij voelt het niet anders of je nou 10 prostituees hebt bezocht of 10 scharrels hebt gehad..
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Je hoeft je echt niet schuldig te voelen hoor!

En als je niet wilt dat je vriendin dit weet vertel je het haar toch gewoon niet?

Als ik alle vrouwen moet geloven die zeggen niet zo'n man te willen, zijn er kennelijk genoeg mannen die hier niet over praten!
Je hoeft het toch niet te zeggen als je een relatie krijgt?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
TO, ik vind overigens het bezoek aan een prostituée los staan van respect voor vrouwen.

Wat dat betreft ben ik het eens met elninjoo, ik zie geen verschil tussen betalen voor seks of iedere week een vrouw oppikken uit de kroeg om mee te bumschen.
Ik denk zeker niet makkelijk over seks. In dat opzicht vind ik het ook verkeerd om een one-night-stand te hebben en iemand het idee te geven dat je voor haar wilt gaan. Dit zie ik echter wel veel terug bij andere mannen. Als ik op het werk mannen soms hoor praten over vrouwen dan lijkt me dat persoonlijk meer respectloos dan het bezoeken van een dvp. Ik denk dat ik meer respect voor vrouwen heb dan dit soort gasten.
Je kunt ook ONS hebben en iemand niet het idee geven dat je ervoor wilt gaan.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Je hoeft je niet schuldig te voelen, je hebt toch niemand gekwetst? Of je het verteld is je eigen keuze.

Maar zoals hier al te lezen valt, er rust een behoorlijk taboe op.

Er zijn genoeg mannen die voor hun relatie naar de dames van plezier gingen. Dit staat elkaar niet in de weg. Zolang je het maar niet tijdens een relatie doet.

Jezelf wel even laten testen op een SOA voordat je je vriendin besmet.
Ik ben het ook eens met Elninjo.

Wat kan mij het nou bommen dat hij bij de hoeren is geweest. Liever dat juist ipv dat er een scharrel na verloop van tijd aan de deur staat (echt gebeurd )
Ik vind het juist wel respect hebben voor vrouwen.

Sommige mannen hosselen ' weerloze' vrouwen in de kroeg of nog erger verkrachten ' iemand' . een ander kiest voor een prof en betaald daar voor.

je kan dit natuurlijk van allemaal verschillende kanten bekijken.
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
quote:rob1985 schreef op 30 maart 2010 @ 13:47:

In dat opzicht vind ik het ook verkeerd om een one-night-stand te hebben en iemand het idee te geven dat je voor haar wilt gaan. Dit zie ik echter wel veel terug bij andere mannen.Hoeft niet verkeerd te zijn, mits er duidelijkheid bestaat over de one night stand.. Echt niet iedere vrouw zit na een one night stand te wachten op een man die voor haar gaat..
Je hoeft je hier helemaal niet lullig om te voelen hoor Rob! Een vriend van mij van ongeveer dezelfde leeftijd heeft ook hetzelfde 'probleem'. Van een relatie is het nog nooit gekomen, maar ja, de behoefte aan seks is er natuurlijk wel. Ik heb het er nooit met hem over, maar ik vermoed dat hij ook wel eens betaald heeft voor seks. Het zou zeker niet mijn ding zijn, maar ik kan er absoluut begrip voor opbrengen dat je op die manier toch aan je trekken komt. Kerels die elke week weer een ander het bed in lullen, die zijn pas triest!
quote:nouschi schreef op 30 maart 2010 @ 13:42:

Je hoeft het toch niet te zeggen als je een relatie krijgt?

Daar heb je een punt nouschi. Alleen zou ik het persoonlijk wel overwegen. Puur op basis van eerlijkheid zou ik het dan haar vertellen en ook garanderen dat ik daar dus helemaal klaar mee ben.

Edit: Bedankt voor de reacties tot dusverre. Ik verwacht niet dat iedereen hier hetzelfde over denkt maar het helpt mij wel om hier een streep onder te kunnen zetten.
Je hoeft je nergens voor te schamen vind ik.

Je doet het toch niet tijdens een relatie? En hopelijk niet in een discutabele setting, waar mogelijk de vrouw gedwongen wordt tot prostitutie?

Als een eventuele nieuwe vriendin op je sexverleden afknapt, zegt dat iets over haar en haar normen en waarden.

En daar is niks mis mee, maar dan passen jullie kennelijk toch niet bij elkaar, hoe jammer voor beide partijen dan ook.

Ik zou er zeker niet over liegen. Je hoeft er niet mee te koop te lopen, maar leugens komen een keer uit en ik weet zeker dat meer vrouwen moeite hebben met het liegen dan met het sexverleden van de partner.
Waarom zou dat een probleem zijn? Ik zie niet waarom het anders zou zijn dan een man die god mag weten hoeveel scharrels heeft gehad. Ik vind een man die buitensporig veel bedpartners gehad heeft niet zo aantrekkelijk, maar of het scharrels uit de kroeg waren of zgn dames van plezier maakt mij dan weer geen bal uit.

Daarbij moge het duidelijk zijn dat zodra een man een relatie met mij heeft er geen sprake meer kan zijn van welke andere dame dan ook.
quote:rob1985 schreef op 30 maart 2010 @ 13:51:

[...]

Daar heb je een punt nouschi. Alleen zou ik het persoonlijk wel overwegen. Puur op basis van eerlijkheid zou ik het dan haar vertellen en ook garanderen dat ik daar dus helemaal klaar mee ben.Niet op de eerste date dan he?
Ik wist niet dat dit zo'n hot issue kan zijn! Die dames zitten daar niet voor de lol en leven er goed van. Je bent echt de enige niet! Of ik er moeite mee zou hebben als mijn man dat had gedaan voor ons? Ik denk het niet. Ik heb liever dat hij ervoor betaald dan dat hij iemand misbruikt/gebruikt.

Als ik jou was zou ik me er niet zo druk over maken. Het is een mogelijkheid en jij maakt daarvan gebruik. Punt. Klaar. Wat mij betreft...
Volg je hart. Dat klopt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven