And he is gone....

30-03-2010 16:11 212 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendje is weg....voor een maand op vakantie! Inmiddels is hij een paar dagen weg en ik mis hem echt zo erg. Ik heb echt amper meer lol in het leven. Alles gaat op de automatic pilot.

Gelukkig laat hij af en toe wel wat horen, maar ach niks is in mijn ogen genoeg. Zijn moeder belde mij vandaag en zij vertelde dat ze hem al had gesproken op skype. Meteen was ik jaloers...waarom skypte hij niet met mij? (terwijl ik niet eens Skype heb...)

Ik ben zo bang dat hij iemand anders tegen komt....iemand die knapper en leuker is. Ik weet niet wat ik moet zonder hem. Ik heb geen zin om een avond thuis te zitten maar elke avond volplannen is een lastige opgave...Hoe doen jullie dat als je alleen thuis bent of zijn jullie ook elke avond de hort op??

Tips to survive this....
Vibrator.

En ik denk hij niet met je skypte omdat je geen skype hebt....
Skype downloaden? Zo gepiept...
Ik zou toch proberen wat meer af te spreken met vrienden en familie, want als je elke avond gaat zitten piekeren of je vriend iemand anders tegen komt..... wordt het wel een lange maand voor je! En als je genoeg te doen hebt, dan vliegt de maand om en zijn jullie ook weer blij om elkaar te zien met genoeg gespreksstof. En dat nadenken over andere vrouwen, dat zou ik niet teveel doen. Dat kan overal namelijk, niet alleen als hij op vakantie is. Beetje vertrouwen hebben in hem.
Stressed is just desserts spelled backwards
Maak van deze gelegenheid gebruik om te leren alleen te zijn. Het is heel handig in de rest van je leven als je jezelf als prettig (en voldoende) gezelschap ervaart. Lees eens een boek, kook een lekker diner helemaal voor jezelf. Geniet ervan!
Djiezzz een máánd!

Waar hebben we het over zeg.

Tips to survive this?

Gewoon blijven ademhalen en de maand is zo om.
quote:Vickyk schreef op 30 maart 2010 @ 16:11:

Tips to survive this....

Ja. Stoppen met miepen, piepen, zeuren en zelfmedelijden hebben. Geef jezelf een schop onder je kont. Je bent toch zeker geen klein kind. Bovendien gaat het maar om een maand. Niet aanstellen dus. Ik dacht verdorie dat het hier ging om een overlijden of iets vergelijkbaars.

En ja, hij kan een ander tegenkomen. En als hij daar iets mee doet, dan is het een eikel en zit de liefde voor jou ook niet diep. Wil je dan met zo iemand verder?
Wat ontzettend aantrekkelijk zo een afhankelijke vrouw..nergens geen zin meer in..yek. Geef jezelf een trap onder je kont en gedraag je. Ga leuke dingen doen! Of ga een maand je druk maken over wat hij doet..heb je lekker veel te vertellen straks als hij weer terug is..
Ik vind dat je je een beetje aanstelt.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:mamalief schreef op 30 maart 2010 @ 16:14:

Djiezzz een máánd!

Waar hebben we het over zeg.

.Nou, inderdaad. Ik wou dat die van mij een keer een maand weg was, wat een rust!
quote:delphicat schreef op 30 maart 2010 @ 16:14:

Maak van deze gelegenheid gebruik om te leren alleen te zijn. Het is heel handig in de rest van je leven als je jezelf als prettig (en voldoende) gezelschap ervaart. Lees eens een boek, kook een lekker diner helemaal voor jezelf. Geniet ervan!

Dat dus.

Je moet je eigenwaarde en plezier niet aan je vriend koppelen. Het sterkt jou juist wanneer je je eigen mannetje kan zijn.

maar echt hey.. een maand.

Dat gaat toch zo voorbij?

Mijn broer is nu al 8 maanden weg. Dat is pas lang.
Poelepoelepoelepoes!
Een maand? En je hebt nu al geen lol meer in het leven?

Wel wat zwaar op de hand niet.
Wist je dat hij ook in NL een ander kan tegenkomen als hij even een boodschapje gaat doen? Of op zijn werk? Als hij gaat stappen met vrienden? Enz...
quote:Maleficent schreef op 30 maart 2010 @ 16:16:

[...]

Nou, inderdaad. Ik wou dat die van mij een keer een maand weg was, wat een rust! Nou inderdaad..elke avond eten wat en hoelaat je wil..boeken lezen..heerlijk!
Vorige week ging ie nog 3 weken trouwens.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Dus..anders nog iets vickyk?
Haha chocoladereep

dat lijkt mij ook wel heerlijk. Elke dag koken waar je zelf zin in hebt zonder gezeur dat hij liever wat anders had willen eten.
quote:nouschi schreef op 30 maart 2010 @ 16:18:

Vorige week ging ie nog 3 weken trouwens.Oh jee, de vergrootglaasjesbrigade patrouilleert weer
ja maar het is zo lastig. Komende avonden staan allemaal vol, uitgezonderd goede vrijdag...en ik raak meteen in paniek. Hoe kan ik mij de hele dag ALLEEN vermaken??? Ofwel 24 uur lang alleen...?

Skype....daa rhou ik niet zo van. Vind het alleen jammer dat hij zijn mama wel heeft geskypt en mij pas een dag later wat mailt...alsof ik minder belangrijk ben :(
Ben jij echt zulk verschrikkelijk gezelschap dat je niet alleen kunt zijn? Dan is je vriend misschien wel blij met zijn maandje weg... Pfff
Ach 3 weken een maand een dag..het is allemaal gewoon niet te doen! Levensvreugde in een klap weg!
quote:Vickyk schreef op 30 maart 2010 @ 16:19:

ja maar het is zo lastig. Komende avonden staan allemaal vol, uitgezonderd goede vrijdag...en ik raak meteen in paniek. Hoe kan ik mij de hele dag ALLEEN vermaken??? Ofwel 24 uur lang alleen...?

Skype....daa rhou ik niet zo van. Vind het alleen jammer dat hij zijn mama wel heeft geskypt en mij pas een dag later wat mailt...alsof ik minder belangrijk ben :(Tering zeg, je maakt echt een grapje he...... in paniek? Hoe je je de HELE dag ALLEEN kunt vermaken? Ga hier mee door en je bent je vriend strak kwijt. Onvolwassen gedrag zeg
quote:chocoladereep schreef op 30 maart 2010 @ 16:17:

[...]

Nou inderdaad..elke avond eten wat en hoelaat je wil..boeken lezen..heerlijk!Zeker heerlijk, een maand is veel te kort!

De mijne komt nie weer wat een genot eigenlijk
Plan leuke dagen met vrienden of vriendinnen, zoek je familie op, knip het gras met een nagelschaartje (mag je de mijne ook komen doen als je geen raad weet met je tijd), zoek lekkere recepten, ga hardlopen, lees een boek uit, neem een cursus paaldansen (vind ie ook wel leuk denk ik) en download Skype.

Pffff
Nee echt?
Weet je wel wat skype is?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven