Kabouters Kookkunsten!

04-03-2010 14:29 507 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat mensen mijn Spaghetti avontuur zo grappig vonden.. hier een algemeen topic voor mijn kookkunsten haha!

Hierrrrr vind je trouwens mijn Fanhyve! *klikkerdeklik*
quote:nazife schreef op 24 maart 2010 @ 21:01:

[...]

-want als je dat wel doet dan gaan we vechten hoor-

Ja leuk!!! Kunnen we een bloemetjeskussengevecht houden! Vind ze prachtig hoor, heel smaakvol ook. En met Kabout's borden erbij helemaal áf!

Ik word nu wel heel erg nieuwsgierig naar minikabouters... die zijn toch heul heul heul klein? Ga er even naar zoeken.
Hahhahah ja die zie je amper nouja zoals al in dat topic gezegd.. ik denk echt niet dat ik zwanger ben..
Djiez.... ga ik op zoek naar minikaboutertjes, stuit ik op wel heel bijzondere plaatjes in dat topic. Moest gewoon mijn pizza van vanavond weer mijn slokdarm induwen.

Hadden we niet even kunnen waarschuwen?
Kijk, een uitleg over eventuele zwangerschappen en dan zulke anatomische beelden erbij, kan ik dan wel weer begrijpen.

Ga nog even terugkijken (als ik nog durf...) voor de rest van de uitleg. Misschien kan ik er nog wat van leren!
Ben weer bijgelezen! Vervelend dat je je zo rot voelt. Heb zelf helaas ook vaak last van blaasontsteking, maar zere borsten heb ik daar nog nooit van gehad. Niet zo gek dat er aan een zwangerschap gedacht werd, maar dat is het blijkbaar toch niet.

Houd je taai! Ik hoop dat je je snel beter voelt.
ik vind dat we dit mogen benoemen tot een officiele forum term: "kabouter-moment" wie stemt voor?
heeeeee, offtopic, ik zie dat Kabouter met een hoofdletter is en nazife niet...ik wil ook een hoofdletter(ook al gebruik ik ze in postings eigenlijk nooit want dan is het mobiel forummen veel te irritant), dat ik daar toen niet aan gedacht heb he.
Hahahah sja.. zit er een beetje ingebakken die leestekens

En kaboutermoment.. dat is wel iets positiefs toch
Duh, je bent beroemd!
Hahahah jeujjjjjj!
Zo...het is angstig rustig hier...

Wat is trouwens een kaboutermoment? Of ben ik echt heel dom met deze vraag?

Zie nu trouwens voor het eerst (foto's doen het op mijn werk vaak niet) die foeilelijke prachtig bijpassende bordjes van Kabouter...het wordt echt een schitterend geheel op deze manier. Dit vraagt om een heerlijke kaboutermaaltijd!!

Ben je al weer wat opgeknapt Kabouter?
Ik wil denk deze maken straks, maar ik heb een combioven, dus ik kan dan de magnetron niet gebruiken.. iemand tips?
quote:Mittens schreef op 29 maart 2010 @ 21:38:

Zo...het is angstig rustig hier...

Wat is trouwens een kaboutermoment? Of ben ik echt heel dom met deze vraag?

Zie nu trouwens voor het eerst (foto's doen het op mijn werk vaak niet) die foeilelijke prachtig bijpassende bordjes van Kabouter...het wordt echt een schitterend geheel op deze manier. Dit vraagt om een heerlijke kaboutermaaltijd!!

Ben je al weer wat opgeknapt Kabouter?Jaaaaaah! Voel me al een stuk beter! Ik zit even te wachten op iets, maar ik weet iig zeker dat ik niet zwanger bent
Ziet er lekker uit! Die groente kun je ook gewoon in een pannetje koken, hoeft echt niet per sé in de magnetron. Neem je diepvriesgroente? Dan staat op de verpakking hoe lang het moet koken (niet te lang, anders wordt het snot....)
Joepie!! Zo ff boodschappen doen dan
Shit...vanmiddag zit ik niet achter de computer...kan ik het niet volgen
Oh word toch pas vanaaf, Vriend moet naar de kaakchirurg rond 16, dus zijn we pas rond 18 thuis denk
Kan hij wel eten dan vanavond...???
kaboutertje dat maakt idd niks uit, groente gewoon in een pannetje koken zoals op de verpakking staat! ziet er niet alleen lekker uit...IS lekker, heb het wel eens gemaakt.

Een kaboutermoment is het beste te beschrijven als een catastrofale(schrijf je dat zo?) doch komische blunder!
Ja hij kan eten haha! We gaan alleen een plan van aanpak maken dacht ik! (hoop ik!)

En ik heb alles in huis behalve die boterdinges, die kon ik niet vinden
Zoooooooo.. ik ga zo beginnen
Ik zit er klaar voor Kabouter..
*het klapbankje en tafeltje met hip design staan klaar, wie wil aanschuiven...wees welkom*
Ah...ik kom precies op tijd zie ik, hoewel ik over een minuut of 10 weer de deur uit moet.

Kaboutermoment: check!! Zojuist één achter de rug...ik was een broodje in de oven aan het maken, dat wil zeggen, het lag onder de grill. Alleen dus veel te dicht tegen de grill aan. Kijk ik na een paar minuten naar de oven....staat mijn broodje in de fik!!!! En niet gewoon een beetje rook, echt vlammetjes! Ik schrok me de klere! Ik helemaal in paniek mijn vriend gebeld (heb ooit eens meegemaakt dat een oven als een gek stond te roken en in de fik ging toen het deurtje open werd gemaakt) want wist niet wat te doen. Hij bleef gelukkig kalm, zei mij het deurtje open maken en toen heb ik het rooster uit de oven gepakt en het broodje gedoofd...................

Moet er overigens niet aan denken wat er was gebeurd als ik niet in de keuken had gestaan...we gaan dit weekend meteen even iets van blusmiddelen aanschaffen, want ik heb dus helemaal niets in huis...leermoment van de dag...zeg maar....

Kabouter, succes met je pasteitjes!!!
He Nazife...jammer dat ik niet aan kan schuiven bij je! Volgende keer ben ik weer van de partij hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven