Good Luck

20-03-2010 08:45 2503 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!
Ha Hel, hier laatst ook vergeten gordel bij Cee om te doen. Ze kwam met haar neus tegen voorstoel toen we ook vrij hard op de rem moesten, schrok best.

Ja hoor, nieuwe manager is oude manager. Erg fijn, want weet wat hij doet
Mamax, de test zei net dat ik morgen moet gaan naar de kliniek dus ik heb net al een afspraak gemaakt. De aanhouder wint. Ben je al een beetje opgeknapt?

Helen, ach arme Mare wat een schrik in de auto. Ik wil ook wel graag naar de lammetjes toe maar ik vind het ook wel een beetje eng met de Q koorts. Het zit hier best veel in de omgeving (hebben al een brief gehad van de gemeente).

Star, hoe was het winkelen?
Stressed is just desserts spelled backwards
Spannend Mal, ik zal weer voor jullie duimen!

Nog wat laten hangen in Compustad Ster? Of viel het tegen?

Ben ik nou zo'n watje? Heb net 1 verhuisdoos met knutsels van Maxi en een halve van Mini naar zolder gebracht. Kan gewoon niks weggooien...
Alvast heel veel succes, Mal!! Wie weet wat deze ronde jou brengt. Ik hoop met je mee.

Hoe is het daar, Mamax? Ze zijn wel van de kwakkelige he. Is het iets om een keer naar een homeopaat te gaan of ben je daar niet zo van? Je krijgt toch zoveel bezoekjes vergoed..

Bridges, wat een leuke foto's!! Heb ze allemaal aandachtig bekeken, erg gaaf. Je zag er super uit en je kindjes en oja man ook. Is dat een nieuwe vriendin van je vader?

Fijn dat je moeder weer thuis is!

Jin, nog 1 daggie!! Poehee, ik doe het je niet na hoor. Goed gedaan mama de bezigheidstherapeute.

Rottig van zijn gedrag in het theater. Ik kan me er wel wat bij voorstellen, al zijn onze kids niet te vergelijken. Maar die teleurstelling snap ik wel, dat jouw kind anders reageert als je hoopt. En alle energie die je erin steekt..

Waar heeft hij wel veel plezier in/kan hij helemaal in op gaan?

CG is b.v. helemaal maf van fietsenrekken. Daar gaan we dan soms gewoon spelen.

Die eetfoto's!! Nouja, leuk voor later, zullen we maar zeggen.
Viel mee hoor, 3 truitjes, een rokje en een jurkje. Ben ook nog niet echt tevreden dus
quote:compu schreef op 30 maart 2010 @ 15:37:

Die eetfoto's!! Nouja, leuk voor later, zullen we maar zeggen.Pcies
Compu, kwam jurk/tuniek die je zaterdag aanhad bij Tally Ho vandaan?
Watje, check

Ik gooi echt niks weg.
Volgende eettentje moeten we eigenlijk halverwege even een stoelendans doen. Ik heb nu bijna niet gesproken met Enka en Naatie bijvoorbeeld
Tally Ho verkoopt 'm ook idd, ik kocht 'm bij Groovy Jeans.

Waar was jij geslaagd in voormalig Bridgesstad?
Hallo daar allemaal.

Hel, moet je niet ook een inzittenden verzekering hebben voor je kinderen vervoerd in de auto? Ik vind het ook vreemd, los in de auto. Doe het wel met mijn nichtje 800 meter, maar dan weet mijn zus ervan. Zou het ook niet relaxt vinden.

Oja, wb die suiker in mijn urine vorige week; ik zei dat gisteren tegen de vk en zij zei dat dat heel veel voorkomt bij zwangere vrouwen en dat dat dus niets betekend.

Stomme ha assistent in paniek voor niets. Dom zeg.... En ik daarom ook in de stress. Ik laat me niets meer aanpraten hoor.

Grappig, ik mail net met een meisje met wie ik op yoga zat toen in van L zwanger was, allebei van de 1e toen.. Had haar heel lang niet gesproken door de verhuizing enzo. Zij wilde altijd 4 kinderen, net als ik. En ik vroeg me af hoe het met haar ging. Ik mail dus dat ik van de 3e zwanger ben en hoe het haar vergaat. Blijkt zij er al 4 te hebben nu! Ik wist dat ze nog een zoontje had gekregen en laatst is ze van een 2ling bevallen!

Pff, moet er niet aan denken ha ha. Leek me altijd leuk, 2 kinderen en dan nog een 2 ling, maar ik was heel blij 1 hartje te zien bij de 1e echo

Tot zover mijn bijdrage.
Tally Ho en Sissy Boy.
Ik heb vanmiddag echt TE schattige teenslippertjes gekocht voor Mr J bij de Intratuin, en hij loopt er goed op! Hij wil ze niet eens meer uit

(is een beetje voor rond het zwembad enzo op vakantie)

Leuk Mal!

B heeft ook met zo;n bandje, maar het probleem bij hem is dat dat bandje steeds losschiet en hij wel gewoon goed doorloopt, maar hij wel begint te piepen dat het niet goed zit.... Hopelijk gebeurt dat bij deze niet.

Ik denk trouwens dat ik die bandjes er maar eens af ga knippen..
Oooh mooi koppie heeft Sylvie vd Vaart met dat korte haar!
Mal, ik duim weer voor jullie! Wat spannend!

Mamax, beterschap voor alle mannen zeg. Wat een gedoe bij jullie.

Hel, ik ben ook niet zo van de kindjes los vervoeren in de auto. Wel leuk een doorbitch! Man kon niet ?

Amalia, wow vier kindjes! Die heeft haar handen echt vol zeg.

Compu, fietsenrekken, das ook apart ja . Hier een obsessie voor lampen en stoplichten. Gilt de hele boel bij elkaar als hij ze niet kan zien bijv. als we staan te wachten, of als we ineens een andere weg nemen. Vermoeiend he? Maar die fietsenrekken ga ik onthouden haha.

Wat een leuke foto´s zeg! Vooral die van al jullie gerechten. Ik rolde bijna van mijn stoel zeg!
Star, geslaagd met shoppen?

Mal, leuke slippers voor Mr J.!
Bam, waar ben je? Alles oke?

Naatie, hoe bevalt je nieuwe baan? Ben je nu deze week begonnen?

Cin, hoe was het vorige week?

Juud, ben je nerveus voor de operatie?

Bridges, hoe gaat het vandaag met moeders en tante? Nog nieuws?

Suze, heb je al een dress gevonden?

Kokos, waar ben je? Ik mis je hier al even!

Enka, blijft man voorlopig thuis? Of moet hij weer weg voor het werk?
Slippers zijn leuk Mal! Ga van de week eens kijken voor mijn mannen!

Compu, gebruik wel homeopatische middeltjes, maar dat doormeten enzo geloof ik niet zo in. Ben wel een keer naar NES geweest, vond het frappant hoe ze met een handafdruk m'n zwakke plekken feilloos in kaart kon brengen, maar voor de kinderen zou ik dat evengoed niet snel doen. Het moet gewoon zomer worden!

Amalia, leuk, 4 kinderen! Wij hadden er ook wel 4 gewild, gezellig!

M'n jongste ventje slaapt nu in het bed van z'n broer Wat gaat het snel...
Mamax, ik vind het hier ook zo snel gaan. Jongste heeft al maat 92-98. Echt geen baby meer. Wel heel lief dat hij in dat bedje slaapt.
Hai!

Jin: morgen De dag! hopelijk mag het gips er voorgoed af!!!

Star: matig geslaagd dus. jammer! nog frietjes gegeten?

Mamax: Ah wat worden ze dan groot hè!

Amalia: zo een 2ling. Pittig hoor, wel leuk! Ach, jij eerst deze maar en daarna vent nog maar een keer bewerken

Gordels: oei ik ben er ook altijd wel mee bezig... Moet er niet aan denken... Maar nu had hij ook keer gewoon in gordels gezeten voor ienieminiestukje van vriendje naar hier... Gelukkig in gewone gordel wel, maar zonder zitje of zo. En volgende week gaan ze naar de boerderij... eens vragen hoe ze dat doen...
Leuke slippers Mal! En morgen dus weer, spannend!
Geen frietjes gegeten, wij zitten altijd in patisserie in straatje waar Ab Donkers zit

Hier gaat het ook snel; jongste meisje wil niet meer liggen en zit dus in buggy-gedeelte van wagen sinds vandaag
Jee zeg! Dat gaat zeker snel! Vlotte dame!

Ah en ken de plek die je bedoelt, goed vertoeven!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven