Wreck this journal
vrijdag 12 maart 2010 om 14:36
dinsdag 30 maart 2010 om 23:17
Ik keek net op bruna.nl (want ik wil van die geluksnijntjes en dacht dat ik bij hun dus nog wel een journal voor vriendin kon bestellen) maar alleen de Nederlandstalige versie is er te bestellen. Die verschijnt op 30-6 dit jaar, voor ¤11,99!
(Valt trouwens in de categorie psychologie... )
(En als jullie nog Nijntjes over hebben..)
(Valt trouwens in de categorie psychologie... )
(En als jullie nog Nijntjes over hebben..)
woensdag 31 maart 2010 om 10:43
woensdag 31 maart 2010 om 11:07
quote:Schravelvot schreef op 31 maart 2010 @ 10:43:
Ik heb hem helemaal doorgebladerd maar ben hem niet tegengekomen.
Beginopdrachten na 'materials':
page numbers
crack the spine
leave this page blank on purpose
stand here
pour, spill etc coffee
poke holes
draw fat lines
handprints
color this pageDit is in het andere boek de burn page
page numbers
crack the spine
stand here
pour, spill etc coffee
poke holes
draw fat lines
handprints
color this pageDit is in het andere boek de burn page
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
woensdag 31 maart 2010 om 11:09
Summer en 69: Top dat jullie de boeken binnen hebben! Veel wreck-plezier!
69: jij bent wel heel enthousiast gelijk allemaal opdrachten gaan doen! Al verslaafd?
Emmetje: waarmee heb je gegooid op je bladzijde met dat dartbordje? Ziet er leuk uit met al die vrolijke kleuren!
Ik heb ook de versie met de 'burn this page'-opdracht... Schijnt een oudere versie te zijn. Maar kennelijk verkoopt bol zowel de nieuwe als oude versie... volgens mij staat de opdracht 'stand here' (uit de versie van Schravelvot) niet in mijn versie.... dat zal dan wel de vervanger zijn voor het verbranden!
69: jij bent wel heel enthousiast gelijk allemaal opdrachten gaan doen! Al verslaafd?
Emmetje: waarmee heb je gegooid op je bladzijde met dat dartbordje? Ziet er leuk uit met al die vrolijke kleuren!
Ik heb ook de versie met de 'burn this page'-opdracht... Schijnt een oudere versie te zijn. Maar kennelijk verkoopt bol zowel de nieuwe als oude versie... volgens mij staat de opdracht 'stand here' (uit de versie van Schravelvot) niet in mijn versie.... dat zal dan wel de vervanger zijn voor het verbranden!
woensdag 31 maart 2010 om 11:25
quote:biol schreef op 31 maart 2010 @ 11:07:
[...]
Dit is in het andere boek de burn page
Oké! Grappig dat er meerdere versies van zijn.
Ik heb me voorgenomen mijn journal mee naar Lowlands te nemen, staan erg leuke opdrachten in die je daar uit kunt voeren Wat zal me dat een smeerboel worden gheghe
[...]
Dit is in het andere boek de burn page
Oké! Grappig dat er meerdere versies van zijn.
Ik heb me voorgenomen mijn journal mee naar Lowlands te nemen, staan erg leuke opdrachten in die je daar uit kunt voeren Wat zal me dat een smeerboel worden gheghe
woensdag 31 maart 2010 om 14:03
quote:Schravelvot schreef op 31 maart 2010 @ 10:43:
page numbers
crack the spine
stand here
pour, spill etc coffee
poke holes
draw fat lines
handprints
color this pageDie heb ik idd niet.
page numbers
crack the spine
stand here
pour, spill etc coffee
poke holes
draw fat lines
handprints
color this pageDie heb ik idd niet.
woensdag 31 maart 2010 om 16:07
M'n wreckinspiratie is nu al op.
Ik heb de creativiteit van een stoeptegel en kan nog geen poppetje tekenen dus ik loop een beetje vast. Nu zie ik dat boek binnenkort op de oudpapierstapel belanden en dat vind ik toch zonde.
Hoe spill ik iets creatief? Ik heb al koffie uitgeniest op m'n boek, maar dat vind ik eigenlijk onhygienisch.
En die pagina's waarop ik moet doodle-en, het ziet er niet uit.. Het wordt gewoon niet mooi, en bij jullie wel ;'(
Ik heb de creativiteit van een stoeptegel en kan nog geen poppetje tekenen dus ik loop een beetje vast. Nu zie ik dat boek binnenkort op de oudpapierstapel belanden en dat vind ik toch zonde.
Hoe spill ik iets creatief? Ik heb al koffie uitgeniest op m'n boek, maar dat vind ik eigenlijk onhygienisch.
En die pagina's waarop ik moet doodle-en, het ziet er niet uit.. Het wordt gewoon niet mooi, en bij jullie wel ;'(
woensdag 31 maart 2010 om 16:24
Ik kan ook totaal niet tekenen Noahtb, maar klieder gewoon raak. Knoei met verf en zie wat het wordt, klieder met koffie en zie wat je ervan kunt maken. Als je iets onhygienisch vindt, kun je het ook strijken om de bacterieen dood te maken. Knip plaatjes uit folders en plak die in, veertjes van de straat, mooie wikkels van etenswaren. Of mooie stickers van de toko.
woensdag 31 maart 2010 om 16:25
Voorbeeldje:
Dit is de vingerafdrukkenpagina. Vond ik de uitgelezen kans om m'n lippenstiften allemaal eens te testen.
Het ziet er gewoon vies uit! Het is gewoon niet creabea. Ik voer alle opdrachten letterlijk uit en "interpreteer" het niet op m'n eigen manier. De handafdruk heb ik met schoenpoets gemaakt, dat gaat dus niet meer van je handen af (ja, grote klauwen )
Zo, even m'n frustratie eruit. Ga dadelijk het boek aan een elastiek binden en ermee rond meppen, opdracht is vast bedoeld voor momenten als deze..
Dit is de vingerafdrukkenpagina. Vond ik de uitgelezen kans om m'n lippenstiften allemaal eens te testen.
Het ziet er gewoon vies uit! Het is gewoon niet creabea. Ik voer alle opdrachten letterlijk uit en "interpreteer" het niet op m'n eigen manier. De handafdruk heb ik met schoenpoets gemaakt, dat gaat dus niet meer van je handen af (ja, grote klauwen )
Zo, even m'n frustratie eruit. Ga dadelijk het boek aan een elastiek binden en ermee rond meppen, opdracht is vast bedoeld voor momenten als deze..
woensdag 31 maart 2010 om 16:37