Postcrossing 4

07-03-2010 12:00 2997 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
Ik heb me de hele dag zooooo verveeld dat ik maar even een ben gaan taggen als beloning hihi... nu naar de brievenbus rennen! ook nog 2 paaskaarten gemaakt en die gaan naar mama en schoonmama! Lief hè
3 kaarten bij mij hihi 1 uit een RR en 2 officials, Duitsland en Finland.

Nog steeds geen kaarten aangevraagd, mag er 4 aanvragen, 3 zijn nog onderweg :-)
Pstt, Stefanie ik heb ook nog steeds geen kaarten aangevraagd.....Wat zijn wij goed.
Vandaag een kaartje uit China gehad. Wel een leuk plaatje, maar helemaal geen tekst behalve het ID. Geen datum, geen afzender, letterlijk niets. Heb dus maar een lege Hurray gestuurd, vond het niet leuk.
Hier helemaal niets vandaag..

Wel heb ik weer kaarten bij I-drukker besteld. Als ik ze op tijd ontvang dan neem ik ze mee de 11e. We zouden toch ook nog I-drukker kaarten ruilen??
Anita, gefeliciteerd met je zoon!! Jeeee! Gaat het goed?!

Zijn er al nieuwe Idrukker kaarten? Leuke ?

Ik ben nog steeds ziek, bah! Ik hoop maar dat ik vannacht wel slaap, want ik word er letterlijk moe van!

Had vandaag 2 kaarten, uit Rusland en Amerika, beide wel oke. En had en hurray, dus kan nog 1 nieuwe kaart aanvragen, maar denk dat ik ook maar ga wachten nu

Teigera, niet eens een happy pc? Stom!
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Twee kaartjes voor mij vandaag: Rusland en Belarus
Gut, ik vergeet helemaal Anita te feliciteren met haar zoontje! Geniet er lekker van!

Nee Janna, geen nieuwe maar ik vond die van deze zo leuk!

Die is leuk C_estelle!
Ik hoorde vanochtend al vroeg de brievenbus klepperen en vond (tussen de blauwe enveloppen, brrrr) twee prima kaarten.

Uit de States een kaart met een recept voor Arizona Chili, vanavond maar meteen op het menu gezet, vond het wel bij het weer van vandaag passen.

De andere is een mooie Salvador Dali kaart die je in eerste instantie op het verkeerde been zet, erg leuk, zag het pas toen ik de kaart scande.

Haha, ik zie het skateverhaal helemaal gebeuren. Ik woon langs zo'n skateroute en zie ze vanuit mijn keukenraam voorbij komen: fanatiekelingen, dames in mooie outfits, moeder met dochter(s) of vader & zoon samen, van alles dus. Altijd leuk!
quote:steph schreef op 31 maart 2010 @ 20:19:

Pstt, Stefanie ik heb ook nog steeds geen kaarten aangevraagd.....Wat zijn wij goed.

Hé super haha!! Wat hebben wij een enorm engelengeduld

c_estelle die had k al Word mooi onthaald bij sommige mensen, hij is ook echt leuk! Als ik het niet vergeet, probeer ik mijn i-drukker-kaarten mee te nemen :-)
Tine, ik had gisteren een kaart uit Rusland. Een kunst-kaart, misschien toch eens in mijn profiel zetten dat ik kunst nog moet leren waarderen... Maar ik vind alle kaarten leuk!

Deze kaart had ik alleen nog niet geregistreerd en toen was ik hem kwijt. Ik had hem het laatst op de tafel zien liggen. Dus ik vraag aan mijn 2,5 jarige zoon of hij weet waar de kaart van mama is die op tafel lag. Zegt hij luid en duidelijk: buiten!

Nou had hij gisteren de sokjes van zijn zus door de brievenbus naar buiten gegooid, dus ik even voor de zekerheid op de deurmat buiten gekeken, niets. Dus ik balen, want zo kon ik hem niet registreren.

Ging ik gisteravond boodschappen doen, zie ik een stukje verderop in de straat in de bosjes mijn kaart liggen. Weggewaaid en nat van de regen... oeps. Maar hij was nog leesbaar (wel een beetje krom), dus ik kon hem registreren.

Nu ben ik wel gewaarschuwd dat ik mijn loonstroken en andere vertrouwelijke post niet binnen mijn zoons handbereik moet leggen, want hij is snel... En het lijkt me raar als de buurman mijn loonstrook op straat vind...

Wat een avontuur voor een postkaart (ik heb het niet tegen de verzender verteld, maar het is nu wel een onvergetelijk kaartje voor mij!).
Geweldig verhaal van je zoontje, Plieno! Hij lijkt onschuldig, maar nee hoor, tis oppassen geblazen. Maar hij was wel ontzettend eerlijk om te zeggen dat de kaarten buiten was!

Teigera: Wat jammer dat er helemaal niets op je kaartje stond Dan zou ik ook geen uitgebreide hurray schrijven... mijn vriend kreeg van de week een lege kaart in een envelop, heeft ie in de hurray geschreven dat de tekst van de kaart afgevallen was!

Mijn kaart naar China is na 14 dagen al geregistreerd! Hoeraaaaaa! Ze vond het een mooie en romantische kaart (een stelletje bij zonsondergang/opgang/geen flauw idee).

Mijn nieuwe kaart mag naar Deutschland! Een vrouw die heel veel aparte wensen heeft, maar wel leuk hoor! Kan zo nog niet bedenken welke kaart ik daarheen kan sturen, maar zal zo ff door mn voorraad snuffelen!
En Kozoo, volgens mij schreef jij nog dat je de kaarten van pp-junkie.com niet zo goed vond qua kwaliteit. Waren dat die 3 gratis kaarten of had je een echte bestelling gedaan?

Ik vind ze kwalitatief ook iets minder mooi dan kaarten die het driedubbele kosten. Het papier is misschien iets dunner, maar de voorkanten vind ik echt leuk. En ik zag gisteren dat er ook weer veel nieuwe bij zijn gekomen. Ook van het koningshuis een paar. Maar goed, ik ga verder geen reclame maken, ik vind het zelf alleen fijn om een adres te hebben waar ik binnen mijn budget kaarten kan kopen (nu nog postzegels voor de halve prijs...). En af en toe koop ik een duurdere kaart, soms vraag ik ook kaarten voor mijn verjaardag of aan de Sint (vinden jullie dat raar?).

Kan iemand mij nog uitleggen waarom een tag of RR leuker is (op een leuke aanvulling op) het officiële postcrossing?

Ik heb wel eens een swap gedaan, omdat iemand me dat vroeg, dat vond ik erg leuk (was een kaart voor mijn zoontje en voor haar dochter).
Ik heb gewoon één van de Duitse mevrouw's favorites! Die gaat die kant uit dus :-) Joehoe!
@Plieno > toen mijn zoon de leeftijd van jouw zoontje had gooide hij alles wat hij in zijn handen kreeg in de afvalbak. Stond ik elke avond tussen de rotzooi te graaien naar van alles en nog wat. Maar goed, het is een fase...
JJ, dat is humor zeg van je vriend.

Plieno, bij een RR weet je zeker dat jij van het onderwerp ook een kaart krijg. Mocht de kaart niet aankomen dan moeten ze nog eentje (of meerdere als dat erbij staat, bv een groepje vann 3) sturen. Bij een tag is dat niet zo, soms sturen ze er dan nog eentje (ervaring van mij is dat dus niet).
Ik kon het niet laten en heb weer een kaart aangevraagd. Moet naar Australie naar een vrouw die perse kaarten wil van slangen. Tja, die heb k niet dus dan houdt t op he :-)

Komt er morgen nog post? Gezien het goede vrijdag is? En maandag sowieso niet natuurlijk :'(
Alleen maar kaarten van slangen, die wil ik juist niet, gedsie! Misschien moet je een kaart met een muis sturen, voedsel voor de slangen

Ja, jammer hè dat er maandag geen post komt. Morgen weet ik eigenlijk niet, maar zaterdag natuurlijk nog wel! Hopelijk een extra dik pakket voor ons vandaag of zaterdag!
Morgen komt er gewoon post hoor, ook in het gelovige Venray.
3 officials bij de post vandaag! Jeeeeeej :-) En ook nog eens 3 erg leuke kaarten! Lekker vol met tekst!

1 uit Finland, van een Duitse die daar nu op vakantie is, met een hert erop.

1 uit Polen, van de plaats Pszczyny (hoe zou je dat moeten uitspreken?), lekker kleurrijk.

1 uit Litouwen met prachtige natuur erop!

Ik is blij!
Bij mij in de bus lag een kaart uit Tegelen (limburg).

Vandaag eindelijk de drie kaarten gepost die al een aantal dagen klaar lagen.

De vrouw uit Duitsland heeft mijn kaart nog niet geregistreerd. Ik had gesuggereerd dat ze haar profiel wat vriendelijker kan maken. Hij reist nu 11 dagen.

TIP: beledig een medepc-er nooit VOORdat ze je kaart heeft geregistreerd
OOPS, Ligaa, dat gaat een expired worden! Waarom schrijf je ook zulke onaardige dingen op je kaart?

Hihi, kan me jouw reactie wel indenken hoor bij zo'n dwingend profiel!
plieno, hihi, leuk zoontje...

Ligaa... oh... ik ben er bang voor ja...

JJ, goeie, van je vriend!...

Hier een hele leuke kaart, met een varkentje, Waldemar, uit een kinderboek.
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Ligaa, toch foei had ik niet van je verwacht (jaja). Toch geen 1aprilgrap?

Ja, weer een kaart. Een RR uit Rusland, deze was van kastelen. Toevallig ook nog eens een Unesco, dubbelplezier.

edit, ook nog twee hurrays. Allebei heel leuk.
anoniem_45725 wijzigde dit bericht op 01-04-2010 18:56
Reden: edit
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven