Bezem-Topic deel 7 !

15-03-2010 10:03 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.

En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.

Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5

bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Naar London en naar mevrouwtjePoes is simpelweg super!

*we hebben met de Nietjes wel eens een minimeet in London gedaan, was supergaaf, maar veeeel te kort*
Middag lieffies!

Het sneeuwt hier nat! Getver............

Ixsje is ook al ziek, koorts, hangerig, huilerig en slecht slapen. Niet leuk dus. Ik ga straks even naar dochter toe zodat zij boodschappen kan doen.

Beterschap voor alle ziekies.

Geniet!
Oh en wij kunnen ook de 17de!
Ja Gold zullen we dan mee naar Londen gaan voor een meet.

Jammer dat het voor één of twee dagen niet te doen is.

Nik ik hoop dat het niet hét virus is.

Druif hoe gaat ie?? Als je zegt dat het vandaag is, geloven we er niets van.

Goh op mijn werk zijn ze het zeker vergeten. Ben niet in de maling genomen.

Ik zou eigenlijk mijn broer wel een keer flink willen pakken, maar dat lukt nooit via de telefoon. Mijn stem is te herkenbaar.

'k Ga er toch even over nadenken. Misschien iets via de SMS.
quote:BuurvrouwJanssen schreef op 01 april 2010 @ 12:10:

Oh en wij kunnen ook de 17de! Fijn Buuf, er stond een vraagtekentje. Dus gelukkig.
Heel ff snel,

GL kijk je uit met Habbo, die chatfunctie die erop zit kan wordt nooit ergens opgeslagen.

Mijn buurmeisje is gelokt door een kinderlokker en gelukkig vertelde ze over de man weer mee ze ging afspreken.

Dit alles via habbo, kind is pas 11.

Ben erg druk maar huis is schoon door de schoonmaakster, de lieverd.

Ik lees straks wel even bij en S vor iedereen.
Zeg wat is dat voor een raar iets dat Habbo. Nooit van gehoord.

Wat een engerds zitten er zo te horen.
Idd om het een open chatfunctie heeft..... je kan gewoon met een pedo vriendjes worden en chatten, erg eng, nooit bij stil gestaan...
Oh!Hier zitten ze ook vaak op Habbo!Ik dacht dat dat wel kon...

Gelukkig zit Oudste meestal naast me als ze dat speelt.

Ik heb net 3 vuilniszakken kleren van Oudste uit de kast gehaald.Dat word flink shoppen vanavond!

Nu eerst even eten en dan weer puin ruimen!
Mamz,wil je met me meerijden de 17e?
Welke maat kleding doe jij weg van je oudste Coe?

Tja dat Habbo- Hotel, ik heb me er eerlijk gezegd nooit zo in verdiept. Ik geloof dat ooit wel eens haar account is gehacked en toen was ze al haar 'bezittingen' ofzo kwijt.

Over vriendjes maken en zo ben ik niet op de hoogte, ik zal daar eens wat meer info van inwinnen bij de oudste.

*gaat zich in een hoekje zitten schamen*

Nu koffie bij vriendin.

Wat heb ik het toch weer zwaar....
Voornamelijk 170/176 Gold.
Ik wil graag mee met je de zeventiende, Coebergh..

Heb zoon al verteld dat hij pech heeft met Habbo. Hij is ook al boos geweest. Ik ben een mietje en vooral bang voor keyloggers die vervolgens aan de haal gaan met mijn internetbankierenwachtwoord of zo iets.

Al weet ik ook wel dat ik dat mietjezijn niet eeuwig vol kan houden. Misschien lukt het ooit om Oudste op een eigen laptop te krijgen met een eigen netwerk. En dan kunnen we met hem aan de slag over vreemden op internet en het kinderlokkerverhaal.
Oeh Coe, daar moet mijn Troela nog ingroeien.

Kunnen we misschien een deal maken, of heb je al adressen waar je je spul kwijt kan?

Koffie bij vriendin was erg gezellig

Straks was vouwen en opruimen

En koken. (Wat zullen we vanavond eens eten???? )

Daarna 10-minutengesprek op school bij de meester van Troela.

Zal wel weer allemaal goed zijn want ze had een mooi rapport.
Ik heb de goede kleding in zakken in de schuur staan.Als ik jou er blij mee kan maken dan graag,anders gooi ik het bij de polen van mijn werk af.

Mijn troela is dus uit de kindermaten

Word vanavond goed zoeken naar leuke kleding voor haar ben ik bang.Damn,ze is bijna 12 en moet naar de damesmaten.

Leuk dat het leuk was bij vriendin Morgen komt mijn vriendin

Mamz,ik heb hier nog een oude pc.Volgende week komt de pcman,als ie hem aan de praat krijgt wil jij hem dan voor Oudste?Of vind je dat iets teveel van het goede,een pc voor hem.

Hij heeft hier altijd dienst gedaan als pc voor de kinderen,maar Oudste heeft haar eigen laptop en middelste gebruikt die van mij en zijn playstation.

En welke maten hebben jouw jongens?

Resultaat vandaag:7 vuilniszakken met troep(of wat ik troep vind
Eh ja, ik denk wel dat ik geïnteresseerd ben Coe.

Doe maar even niet naar de polen.

Wat wil je er voor in ruil?

Moeten we even een mini-meet regelen binnenkort!
Ik heb interesse voor maat 128 (mss nog 122) en maat 140 (mss al maat 146).

Die pc, man, daar moet ik even over nadenken. Ooit heeft hij uiteraard een eigen middel nodig, maar ik had er nog geen haast mee, gezien zijn geneigdheid tot verslaving. *die uiteraard stukken minder is als pc niet op netwerk is aangesloten*

Ik denk dat het toch iemand anders blijmaken wordt. Ook gezien de beperkte ruimte in huis.

Konijnen hebben hun vaccinatie gehad (wat ben ik braaf, onze konijnen waren de enige op die tijd op het konijnenspreekuur) en ik heb naast konijnenvoer een kersenboom gekocht. Nu nog maar een paar jaartjes hier blijven om ervan te genieten.
Ik heb een versleten knie. Ik had een leuke, jonge en heel erg duidelijke orthopeed. Die ook nog een gespecialeerd is in knieën.

Ik moet gaan tennissen, fietsen en wandelen, want de knie is veel te stijf. En hij denkt dat de pijn dan minder moet worden.

Met een kunst knieschijf (geen hele kunst knie) wil hij nog (heel lang) wachten. Halleluha wat een geluk, want daar zou ik dan helemaal niet blij mee zijn geweest. Ik weet nu wel hoe mijn knie eruit ziet. HIj heeft er een tekening van gemaakt waar de slijtage precies zit. Heel erg duidelijk en heel veel tijd. Wat een verademing met die andere. Tape is ouderwets en achterhaald, dat schrijft hij al niet meer voor. Heb ik potdikkeme drie weken voor niets met tape rond gelopen.
Lekker dan Zoeb!

Moet je nog naar hem terug?
Erik is de Mol en HPL de Lul.
En hoe heb jij je gevoeld vandaag Nikki?

Zoeb, geen tape, geen operatie, dus nu maar aan de tennis?
Ja als de klachten erger worden. En anders over een half jaar pas. Maar hij denkt dat als ik ga sporten, de knie minder stijf wordt en het zou dan beter moeten gaan. Dat de pijnklachten dan ook een stuk minder worden. Ik ben gewoon veel te voorzichtig geweest.
DRUIFJUH..... OEHOE. Ben je er nog?
quote:Goldielocks schreef op 01 april 2010 @ 20:42:

En hoe heb jij je gevoeld vandaag Nikki?

Zoeb, geen tape, geen operatie, dus nu maar aan de tennis? Ja echt wel dat hij dat voorschreef. Met brase dat dan weer wel.
Darmen rommelen nog wat en ik ben nog regelmatig naar de wc geweest.

Maar het valt me allemaal reuze mee, zeker in vergelijking met vannacht.

Mijn oude moeder heeft ook een versleten knie, ze heeft er de ene keer meer last van dan de andere.

Ik moet zeggen dat ze niets aan sport doet.

Ze loopt wel veel en van de zomer fietst ze veel, maar verder......................................
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Mogguh!

Ik moet gaan werken, zal wel een van de weinige werkende mensen zijn, zo vlak voor Pasen.

Zouden de winkels vandaag gewoon open zijn, of gaan die eerder dicht op

Goede Vrijdag?

Mmetje heeft vannacht weer gespookt. Hij is zwaar verkouden en wordt nu 's nachts wakker omdat hij daar last van heeft

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven