Postcrossing 4

07-03-2010 12:00 2997 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
Vandaag 2 kaartjes in de bus : Belarus 4 dagen onderweg geweest en Taiwan, ook 4 dagen onderweg.

Kreeg een hurray uit Brazilie. Ben nr : 220 met verzenden en 254 voor ontvangen kaarten. Mijn brievenbus is 15 dagen happy geweest.

Die laatste kaart vind ik wel leuk, de anderen minder. Moomin kaarten zijn altijd erg leuk!!
Bedankt voor jullie antwoorden. Ik vond de kaart ook niet zo mooi, maar ik ben blij dat jullie er ook zo over denken (over het algemeen). Ik hou niet zo van die quotes, zoals de kaarten die jij liet zien Janna.

Justme, gefeliciteerd met de mooie plaats in de Nederlandse ranglijst.
Ook hier een kaartje uit Finland Op de voorkant een gapend katje en achterop een postzegel die wij ook hebben gebruikt voor onze vakantiepost tweeenhalf jaar geleden.

Ik vind zo'n kaart niet vervelend om te krijgen. Deze foto is niet heel mooi, maar de voorbeelden van Janna vind ik wel mooi.
Heb ook weer stiekem een kaartje aangevraagd.. ( naja mocht er nog 8 versturen.. dussss.. mag naar NL (volgens mij weer niet iemand van jullie) een E te M (zuiden van het land)
Zo, da's netjes Justme!

Ik ben iets in de 2000 ofzo... geloof ik... zal eens kijken
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Country ranking by sent: 1340th

Country ranking by distance: 1378th

Oh, valt mee...
Ik had vandaag 1 kaart uit Engeland en blijkbaar is er gisteren een kaart van mij aangekomen in Zweden alleen heb ik geen Hurray ontvangen :=( Travel-tijd 3 dagen dus dat was lekker snel.

Museum bezoek lijkt me leuk als we er nog tijd voor over hebben....

@Janna > de kaart met de lotus zo in mijn brievenbus mogen vallen.

@Justme > ik heb weer niks met Moominkaarten terwijl mijn dochter nog steeds met smart zit te wachten op haar eerste exemplaar.
Bedankt voor de felicitaties.

Het gaat hier hartstikke goed.

Kleine man drinkt zijn flesjes lekker leeg en slaapt heel veel.

Oke, nu ligt hij een beetje te mopperen in de box.

Grote meid is met papa in de tuin aan het werken.

Die is ook helemaal dol op haar broertje.

Las dat jullie ook al hadden ontdekt dat er nieuwe I-drukker kaarten zijn.

Ik heb de lammetjes besteld.

Hopelijk heb ik ze snel binnen, vind ze zo schattig.

Wil van het weekend er weer even voor gaan zitten om wat adressen aan te vragen.

Er zijn de afgelopen dagen 4 kaarten van mij geregistreerd.

Ook zelf leuke kaarten ontvangen, oa uit wit-rusland, kentuky en Nederland.

Ga zo ook eens kijken hoe het met mijn ranking enzo staat.

Allemaal een fijn paasweekend en niet te veel eitjes eten he.
Mogge!

Oh ik had maar geen getal staat achter de country ranking in de overzichtsmail van postcrossing. Ik balen, was wel nieuwschierig. Maar ontdekte net dat het bericht te wijd is om te lezen en ik hem dus eerst uit moest 'vouwen'. En het staat er wel! Ik ben:

Country ranking by sent: 201st

Country ranking by distance: 197th

Wel netjes he, vind het nog best hoog. Ik heb de afgelopen maand helemaal niet echt veel verstuurd en mn mailbox was 'maar' 13 dagen happy.

Ik vind dit soort overzichtjes leuk om te zien! Ook hoeveel ik naar welk land heb gestuurd afgelopen periode.

Plieno: Ik had bij PPjunkie een proefbestelling gedaan (gelukkig). Op de site staan echt superleuke dingen en hele mooie kaarten, maar ikzelf ga daar niks bestellen vanwege de kwaliteit.

Ik heb trouwens ook de lammetjes kaarten besteld bij Idrukker, haha, dus nu hebben we daar met zn allen wel genoeg van Ik neem ook wel wat kaarten mee om te ruilen op de meet, heb ook nog andere.

De kaarten van ligaa en Janna vind ik wel mooi. Ik hou juist wel van one-liners, quotes en gezegden. Wel afhankelijk van wat voor afbeeling erop staat, maar ik kan het zeker wel waarderen.

Geen kaarten ontvangen de afgelopen 3 dagen. Ga denk ik zo wel een sturen, had nl 2 hurrays gekregen.

Hoop dat we allemaal een gezellig pasen hebben!
Goedemorgen!

Gisteren een leuk uitje van het werk gehad dus toen niet kunnen checken wat ik had.

Ik had 2 Hurrays in mijn mailbox en aangezien ik er nu 101 heb verstuurd mag ik er 10 onderweg hebben. Ik kan nu nog 4 kaarten aanvragen maar die hou ik netjes voor volgende week!

Mijn kaarten naarn ZuidAfrika en Duitsland zijn aangekomen en van beide heb ik een leuk berichtje gehad. Helaas zijn de kaarten (nog) niet ingescand.

Mijn mailbox was afgelopen maand trouwens 11 dagen happy en dit zijn mijn andere stats:

Country ranking by sent: 693rd

Country ranking by distance: 820th

En deze kaart is het meest favoriet gemaakt:

Ik geloof dat dat hier een van de minst favoriete kaarten van the Postcard Store is... Zo zie je wat smaken verschillen!

Nu op naar het voetbalveld, Larf heeft een voorbereidende wedstrijd voor het komende toernooi in België!
Kozoo, jij staat ook hoog zeg! Die lammetjes wilde ik ook Ik kijk van de week nog even of ik alweer kan bestellen... Als iemand me het helpt onthouden neem ik ook Idrukker kaarten mee zaterdag!

Die kaarten die ik gepost had kun je oa bij de wereldwinkel (en dat soort winkels) kopen.

C_Estelle, succes bij de voetbal! Ik vind dat nou ook niet echt de mooiste postcardstore kaart nee...

Fijne paasdagen alvast!!
Oh, en Anita, fijn dat het allemaal lekker loop met jullie kleine man erbij! Echt een gezinnetje, hihi. Leuk hoor!
Anita, klinkt goed met de uk zeg.

C_estelle, wens Larf succes met het voetballen.

Een kaart uit Brazilië en een hurray uit Montenegro (29dagen). Nog 6 zijn er onderweg waarvan er eentje 60 dagen is.....
Zo ik zal me ook maar weer eens bij jullie voegen, wat hebben jullie weer een hoop geschreven zeg! Niet bij te houden haha!

Hier al drie dagen geen post... Wel ondertussen twee hurrays!

Maar ik wacht nog even met aanvragen want dat doe ik volgend weekend:) Ik heb wel nog een RR te schrijven, die is om volgende week te versturen dan net wat lang dus ja dan maar vandaag! Hier mij ranking van maart

Country ranking by sent: 2341st

Country ranking by distance: 3181st

En mijn brievenbus was 8 dagen happy.

Ben er nog lang niet dus hahahaha! Maar goed ik ga lekker verder! Heb net vandaag weer 2 leuke kaartjes gekocht!

Nou ik ga weer even verder... Misschien nog even mn ogen dicht doen vanmiddag. Ik slaap op zolder, en tussen het plafond en het dak zitten muizen... Vorig jaar al en toen werd het in de winter stil, maar sinds begin deze week zijn ze terug.. En ze maken zoveel herrie snachts dat ik gewoon niet kan slapen.. Ik heb gisternacht zelfs op de bank geslapen.. Ik kwam gewoon niet in slaap en het was al half 3 en vrijdag overdag moest ik aant werk..Dus een beetje wakker hoofd is dan wel fijn.. Vanmiddag gaat de plafond plaat eruit en dan komen er middelen waarvan de beesten niet blij worden.. gna gna.. Maar goed... Ik ben er weer even vandoor, tot later!!
Tine, vervelend dat je niet kan slapen.

Heb hier ook gebroken nachten, maar die zijn een stuk minder erg als ik naar het mooie koppie van mijn knulletje kijk.

Ben echt verliefd op hem!!!!

C-estelle, succes voor Larf bij het voetballen.

En voor jou langs de zijlijn, hoop dat je het droog houdt.

Even mijn stats bekeken.

Ranking by sent 2276th

Ranking by distance 2245th

En mijn mailbox was 9 dagen happy!!
O Anita ik kan het me zo voorstellen!!! Fijn dat hij het zo goed doet joh!! Geniet ervan!

*gaat nu even muis onterende spullen kopen.. gna gna gna*
Anita, wat fijn te lezen dat alles goed gaat. Geniet maar lekker van je mooie knul!

Hier nog geen post gehad en nog geen Hurray's. Maar misschien komt dat nog.

In ieder geval wil ik alvast iedereen hier fijne Paasdagen wensen! En hopelijk met wat beter weer, want hier regent het al de hele ochtend...
Tine, goed werk om zo'n spul te kopen. Wij hebben hier buiten vallen staan als je een eekhoorn in een kooi hebt krijg je vanzelf muizen, dus dieronvriendelijke vallen gekocht ( al 5 gevangen/dood).
Zo de muizen moord kan beginnen!! Hoop niet dat hier mensen zijn die hier valikant op tegen zijn...

Heb korrels gehaald!! In de hoop dat die goed hun werk doen. Ze had ook nog van die klassieke valletjes voor me, maar dan moest ik elke keer op zoek naar vermorzelde muizen.. Nee hoor dan maar zo nu schijnen ze zichzelf op te schuilen en dan van binnen uit te drogen.. Klinkt goed toch hahaha! Ik ben er klaar voor! Nu de muizen nog!!!

Steph, heb je een eekhoorn dan? Wat gaaf!!!

Teigera, onder tussen al post gehad? Jij ook fijne paasdagen!!

Voor de rest natuurlijk ook hele fijne paasdagen!!!
Ik heb die korrels ook wel eens gebruikt in mijn oude huis.

Daar hielp het niet, want het waren er zoveel (muizen), daar was niet tegen op de doden/vergiftigen.

Toen ben ik maar verhuist.
Mijn kaartje naar de Ukraine is ook aangekomen. Het is haar vijfde ontvangen kaartje en ze vind hem leuk.

Oja, mijn twee kaarten die nog onderweg zijn doen er al 35 dagen (Taiwan) en 42 dagen (USA) over. Die laatste is dus precies expired als wij samenkomen. Ik neem daarvoor ook alvast een kaartje mee om met z'n allen te beschrijven, dan zijn het er al zes :-}
@chrisy. raar geen hurray ontvangen...

@Anita, wat fijn dat alles goed gaat, heerlijk gezinnetje zo!

@Kozoo jij staat ook goed ja ;) Ik had hetzelfde als jij hoor... dacht al he... ok.

@c-estelle, vind de citroen kaart wel grappig,m aar zou mijn favoriet ook niet worden.

@tine, veel succes met muizenjacht... heb je je tarzan, nee jane outfit al uit de kast gehaald.

@evelinemos, je hebt groot gelijk, zou maar zo kunnen.

Ik heb vandaag 2 kaartjes ontvangen een uit Slovenie, viewkaart, maar wel een leuke, ook leuk verhaaltje erop. En een uit Finland moomin, dus was er wel blij mee!

Iedereen fijne paasdagen enne niet te veel eieren eten
*komt alleen even 'Hallo' zeggen en voor iedereen een fijn pasen!*
Er gebeurt weinig hier

deze week 3 kaartjes gekregen China Taiwan en Belarus

Ik mag 6 adressen aanvragen maar ben bang dat ik dan de 11e niets heb de kaarten zijn vreselijk lang onderweg

polen 16 dgn

rusland 24 dgn

japan 24 dgn

china 54 dgn

spanje usa en wit rusland 6 dagen dat valt nog mee

Nederland 17 dagen ik heb haar gevraagt of de kaart is aangekomen maar dus niet

vandaag maar een nieuwe op de post gedaan de eerste zal wel zoek zijn geraakt bij de post

Mijn ranking van maart is

ranking by send 133

ranking by distence 137

@ Anita gefeliciteerd met je zoon mooi dat alles goed gaat

@ Tine veel succes met de muizenjacht

Ik heb nog wel gratis kaarten besteld bij

https://www.drukwerkdeal.nl/

een gratis monsterbox

ik weet niet of het wat is en hoeveel kaarten ik kan ook geen voorbeeld kaarten vinden

Als ik ze voor de 11 april krijg zal ik ze meenemen

Allemaal fijne paasdagen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven