Afvallen met...
zaterdag 3 april 2010 om 13:37
Ik ben weer thuis! Gisteren gezellig geshopt en gekletst met Erwtenmama, héél leuke gordijnstof gekocht, alle laatste dingetjes van babyuitzetlijstje en m'n moeder heeft echt een supertoffe theemuts voor me gemaakt, voor mijn oililytheepot. Ga ik nog even op de foto zetten. Gisteravond naar mooi concert geweest, daarna bij ouders geslapen en nu net weer thuis. Nu ben ik een beetje gaarrrrrr
Ik heb Meerdijk gisteren gemist, maar ik ben teleurgesteld dat jullie zo lang moesten nadenken over wie Roodkapje is, want ik had toch al lang verteld dat Isabella terugkwam met Amy. Tsskkk, jullie luisteren helemaal niet naar mij
Ik ga zo even terugkijken denk ik
Peas on earth!
zaterdag 3 april 2010 om 15:21
zaterdag 3 april 2010 om 15:38
*stopt vingers in oren om Moos niet te horen*
Broer sms'te ook al dat het in Zweden zonnig was.
Hier schijnt de zon inmiddels ook af en toe, maar ook nog wel flinke buien.
Vriendin uit Fryslân zou begin v/d middag komen, maar om 14:15u sms'te ze dat ze er rond 16u zou zijn. Dus heb ik in de tussentijd wat belastingdingen gedaan, en foto's voor opa & oma geprint (wat een gek•t is dat iedere keer! Ben er nu achter gekomen dat ik via draadloos printen niet de opdracht 'randloos printen' kan geven omdat de printer dan niet meer reageert) , in t fotolijstje gedaan en ingepakt.
Nu ga ik op zoek naar een regenboog, want het regent én de zon schijnt!
Broer sms'te ook al dat het in Zweden zonnig was.
Hier schijnt de zon inmiddels ook af en toe, maar ook nog wel flinke buien.
Vriendin uit Fryslân zou begin v/d middag komen, maar om 14:15u sms'te ze dat ze er rond 16u zou zijn. Dus heb ik in de tussentijd wat belastingdingen gedaan, en foto's voor opa & oma geprint (wat een gek•t is dat iedere keer! Ben er nu achter gekomen dat ik via draadloos printen niet de opdracht 'randloos printen' kan geven omdat de printer dan niet meer reageert) , in t fotolijstje gedaan en ingepakt.
Nu ga ik op zoek naar een regenboog, want het regent én de zon schijnt!
zaterdag 3 april 2010 om 18:07
Moos, wat klinkt je reis leuk!
@ Erwt: Was het nog goed te doen om moeder niet te vertellen wat voor eentje Doperwt er is en toch goeie gordijnen te scoren?
Hier vandaag lekker uitgeslapen, nog wat werkdingen gedaan, boodschappen en proeftaartje voor de bruiloft opgehaald. Is heel mooi geworden! Dus helaas, ik moet zo aan de taart
En opruimen, waarom het toch in hemelsnaam zo'n zut hier? Hebben andere mensen dat ook, of heb ik troepkabouters?
@ Erwt: Was het nog goed te doen om moeder niet te vertellen wat voor eentje Doperwt er is en toch goeie gordijnen te scoren?
Hier vandaag lekker uitgeslapen, nog wat werkdingen gedaan, boodschappen en proeftaartje voor de bruiloft opgehaald. Is heel mooi geworden! Dus helaas, ik moet zo aan de taart
En opruimen, waarom het toch in hemelsnaam zo'n zut hier? Hebben andere mensen dat ook, of heb ik troepkabouters?
zaterdag 3 april 2010 om 19:07
Ha!
Jee, leuk Erwt, van de gordijnen, ik ben benieuwd!
Zijn het inderdaad geslachtsneutrale gordijnen? (wát een woord!)
Hier wel ok, beetje rare dag, rare dingen en een baalbui. Kortom: tijd om lekker vroeg naar bed te gaan!
En New York, zucht... wat héérlijk Moos, ben niet jaloers hoor
En Kees, wat náár nou dat je moet proeven, maar het is voor een goed doel
Jee, leuk Erwt, van de gordijnen, ik ben benieuwd!
Zijn het inderdaad geslachtsneutrale gordijnen? (wát een woord!)
Hier wel ok, beetje rare dag, rare dingen en een baalbui. Kortom: tijd om lekker vroeg naar bed te gaan!
En New York, zucht... wat héérlijk Moos, ben niet jaloers hoor
En Kees, wat náár nou dat je moet proeven, maar het is voor een goed doel
zaterdag 3 april 2010 om 19:13
Heb de hele middag in de stad gehangen met een vriendin. Gelunched, geshopt en gedronken. Toen ein-de-lijk de zon ging schijnen zijn we direct op het terras aan het witbier gegaan
Daarna wel binnen gaan zitten want het hagelde
Nu zo eerst maar eens wat eten.
Erwt, klinkt als een goede dag met je moeder!
Vinyl, hoe komt het dat het een rare baaldag is?
Daarna wel binnen gaan zitten want het hagelde
Nu zo eerst maar eens wat eten.
Erwt, klinkt als een goede dag met je moeder!
Vinyl, hoe komt het dat het een rare baaldag is?
zaterdag 3 april 2010 om 19:13
zaterdag 3 april 2010 om 19:16
Ja, zon gaat ook wel weer schijnen.
Heb net een heel rot verhaal gehoord over mijn lieve tante. Dat raakt me.
Daarnaast gaat OBM me maandag bellen. Ik had hem gefeliciteerd met zijn verjaardag. En gezegd dat ik hem graag zou uitnodigen voor een verjaarsdrankje. Maar dat het stil bleef sinds vorige week, dus dat ik niet zeker wist dat hij het leuk zou vinden om nog af te spreken.
Hij reageerde met: dankjewel voor je leuke sms, ik neem maandag echt even contact met je op! Fijne avond!
Maar ja, geen antwoord op mijn vraag.
Ik vandaag gezegd dat ik het heel leuk vindt om maandag even te bellen, maar als hij liever niet meer afspreekt ik het liever nu hoor.
Geen reactie.
Tsja, is dat dan slecht teken (hij is geirriteerd?) of goed teken? (man denkt: laten weten als ik niet wil afspreken, ik wil wel, dus hoef niks te laten horen)
Nou ja, ik weet niet, heb er een rotgevoel over, en samen met dat andere verhaal heb ik een baalbui.
PS. dit verhaal wis ik straks weer ivm herkenbaarheid, dus liever niet quoten....
Heb net een heel rot verhaal gehoord over mijn lieve tante. Dat raakt me.
Daarnaast gaat OBM me maandag bellen. Ik had hem gefeliciteerd met zijn verjaardag. En gezegd dat ik hem graag zou uitnodigen voor een verjaarsdrankje. Maar dat het stil bleef sinds vorige week, dus dat ik niet zeker wist dat hij het leuk zou vinden om nog af te spreken.
Hij reageerde met: dankjewel voor je leuke sms, ik neem maandag echt even contact met je op! Fijne avond!
Maar ja, geen antwoord op mijn vraag.
Ik vandaag gezegd dat ik het heel leuk vindt om maandag even te bellen, maar als hij liever niet meer afspreekt ik het liever nu hoor.
Geen reactie.
Tsja, is dat dan slecht teken (hij is geirriteerd?) of goed teken? (man denkt: laten weten als ik niet wil afspreken, ik wil wel, dus hoef niks te laten horen)
Nou ja, ik weet niet, heb er een rotgevoel over, en samen met dat andere verhaal heb ik een baalbui.
PS. dit verhaal wis ik straks weer ivm herkenbaarheid, dus liever niet quoten....
zaterdag 3 april 2010 om 19:27
Haha, lekker!!
Ja, verwarrend van OBM. Kan maandag nog steeds beide kanten op. Maar ik heb echt heel veel moed verzameld om vannacht die vraag te stellen: vind je het nog wel leuk. Zette me schrap voor een antwoord. En die sms kwam heel snel, maar dan zonder antwoord.
Moeten wachten tot maandag is killing. Bah!
Dus taart:gráág! Ben benieuwd naar de foto!
Ja, verwarrend van OBM. Kan maandag nog steeds beide kanten op. Maar ik heb echt heel veel moed verzameld om vannacht die vraag te stellen: vind je het nog wel leuk. Zette me schrap voor een antwoord. En die sms kwam heel snel, maar dan zonder antwoord.
Moeten wachten tot maandag is killing. Bah!
Dus taart:gráág! Ben benieuwd naar de foto!