Fysiotherapeut

03-04-2010 12:42 95 berichten
Alle reacties Link kopieren
Halloo allemaal,

Ik ben nu twee keer bij de fysiotherapeut geweest en dit is een leuke jongen om te zien,ook wel van mijn leeftijd,ook hebben we tijdens de behandelingen met elkaar kunnen lachen om oefeningen enz.Als ik naar hem kijk voel ik dat hij op een bepaalde manier naar mij kijkt. Ik zou meer over hem te weten willen komen......

Hebben jullie tips enznenz
Gewoon bespringen. Hij is namelijk niet beroepsmatig in je geinteresseerd. Hij wil je!
Weet je zeker dat hij niet getrouwd is?
Zeggen dat je last hebt van de spier in je lies, of hij even wil kijken/voelen.

Wel aandenken om je mooiste setje aan te doen!
haah oh dit zijn wel andere reactie`s dan die ik op een andere site kreeg.

Ehmm niet beroepsmatig in me geintresseerd???

Hmm geen trouwring of foto`s of dergelijke;)

Heb last van me kuitspier dus dat is al bekend en zal niet gelijk me leuke setjes denk ik aan komen,denk dat dat ``te``over komt.
Andere fysiotherapeut zoeken.
Ok andere fysiotherapeut zoeken en het gevoel/contact met deze fysiotherapeut
quote:lichtpuntjes schreef op 03 april 2010 @ 12:56:

Andere fysiotherapeut zoeken.Dat dus ...
Ja maar dan blijf ik dus met het gevoel zitten dat ik hem beter zou willen leren kennen,en de fysio gaat verder goed
dan ga je naar de nieuwe fysio voor behandeling, en de ouwe stuur je een kaartje of ie met je uit wil
quote:tesil25 schreef op 03 april 2010 @ 12:55:

haah oh dit zijn wel andere reactie`s dan die ik op een andere site kreeg.

Ehmm niet beroepsmatig in me geintresseerd???

Hmm geen trouwring of foto`s of dergelijke;)

Heb last van me kuitspier dus dat is al bekend en zal niet gelijk me leuke setjes denk ik aan komen,denk dat dat ``te``over komt.Dat zegt helemaal niets. Ik heb ook een keer een leuke vent ontmoet, wilde ik beter leren kennen maar bleek getrouwd te zijn, droeg geen ring of zo. Mss draagt hij geen ring omdat het niet handig is op z'n werk, bv. bij massages enz.
Haha,hm ja dit is me tweede fysio al,de andere was een hele chagerijnige vrouw.

Zo een idee had ik ook al wel,ik had hem opgezocht op msn(waar op de andere site mensen zeiden dat kun je toch niet maken blabla)En daar staat wel een mailadres,ander adres zoiezo niet,ja of het adres van de fysio.......

NOu hij doet ook steeds zijn horloge af,hij is denk een jaar of 28 en doet niet aan massages zijn eigen woorden.......
Bij rugbehandelingen komt er vaak wel een korte massage bij kijken om de zaak goed los te werken. Ik heb enige ervaring met fysiotherapeuten en manueel therapeuten. Ze waren tot nu toe allemaal aardig en vakkundig. Mijn huidige therapeut is in de vijftig en getrouwd.

Ik vraag me af of je gewone vriendelijkheid niet iets te snel verwart met romantische interesse.
Ik vrees dat je inderdaad meer denkt te zien dan er is.. En been there done that. Ik was echt een beetje verliefd op mijn fysio een paar jaar terug. Leuke jongen, ziet er goed uit, maar 1,5 jaar ouder etc etc.

God wat heb ikmijn vriendinnen lastig gevallen met verhalen als 'ohhh hij is zó leuk, en vandaag vertelde hij dat hij dit en dit ging doen en hij moest steeds lachen om wat ik zei' en ga zo maar door. Vriendinnen waren echte vriendinnen dus knikten en oeh-en ahden braaf mee.

Tránen met tuiten toen de behandeling klaar bleek te zijn..

En drie maanden later herkende hij me niet eens meer op straat Echt gewoon een vriendelijke en sociale jongen die makkelijk met mensen in gesprek raakt dus.

(saillant detail; heb inmiddels een véél leukere vriend, maar zit sinds een tijdje weer bij deze fysio. En ik zie nu alle jonge meisjes zich precies zo gedragen als ik een paar jaar terug deed..)
ik denk dat het moeilijk is uit te leggen wat mijn gevoel is,ik probeer hier neer te zetten wat ik merk/zie.

Hoe dat voor iemand anders is is natuurlijk altijd moeilijk,en ik denk helemaal bij een fysiotherapeut.

Maar ik ben gewoon benieuwd wat daar verder achter zit.

Soms denk ik dat dat heel vreemd is,maar het is toch ook gewoon een mens
quote:tesil25 schreef op 03 april 2010 @ 13:13:

Haha,hm ja dit is me tweede fysio al,de andere was een hele chagerijnige vrouw.

Zo een idee had ik ook al wel,ik had hem opgezocht op msn(waar op de andere site mensen zeiden dat kun je toch niet maken blabla)En daar staat wel een mailadres,ander adres zoiezo niet,ja of het adres van de fysio.......

NOu hij doet ook steeds zijn horloge af,hij is denk een jaar of 28 en doet niet aan massages zijn eigen woorden.......Dat is dan duidelijk toch?
Ik begrijp ook jullie verhalen wel,maar het voelt best frustrerend,dat je bij wijze van spreken een leuke jongen ziet(inderdaad ziet er leuk uit,praat leuk om het zo maar te zeggen enzenz).

En verder niet weet wat je daar nu mee moet,iets meer duidelijkheid zeg maar.
Ik heb ook zo'n therapeut gehad, maar ging er niet op in omdat ik gelukkig getrouwd ben. Later hoorde ik dat hij met verschillende dames een relatie had (in de behandelkamer!). En hij was wel getrouwd!
Ehhm duidelijk dat hij zijn horloge afdoet,en dus ook zijn evt.trouwring.......

Tja dat is denk ik gissen naar
Andere fysio zoeken.

Je kan hem uiteraard mee uit vragen, maar volgens de officiële regels omtrent uitgaan met een ex-patiënt moeten jullie elkaar minstens een half jaar na afsluiten van de behandeling niet gezien of gesproken hebben. Anders zet hij zijn carrière op het spel.
En dat hij om je lacht en vrolijk en joviaal is, dat hoort bij zijn vak.

Als hij chagrijnig en boos staat te behandelen komt niemand terug (zoals jij ook niet meer naar die vrouwelijke, chagrijnige therapeut wilde).
Hoi Lein,

bedankt voor je reactie,die duidelijk zoek ik wel denk ik.

Kom jij uit de fysiotherapie wereld of........

Hoe willen ze dat allemaal bij gaan houden???
hahah ja dat snap ik maar het is ook niet zozeer om mij lachen,maar gewoon grappig voordoen,ik lach,hij lacht.

Ik begrijp wl dat hij dat moet doen,maar het komt mij nog iets losser over,niet als een fysiotherapeut,want daar ben ik dus al meerdere andere keren geweest
Hmmm, ik hoop het niet voor je, maar ik denk toch dat je er meer achter zoekt dan er daadwerkelijk achter zit. In mijn werk (therapeut) moet ik ook mensen behandelen. Het wordt dan al snel 'persoonlijk' en het klikt ook, het is wel eens voor gekomen dat patiënten buiten de behandelingen om contact zochten en 'meer' wilden (ik snapte nooit goed waarom zij dit zo zagen), maar dit kun je als behandelaar gewoon niet doen, het is strikt genomen zelfs verboden. Ik denk dus dat wat jij als romantische interesse ziet, in werkelijkheid gewoon een prettige, professionele houding is (zoals eerder hier al genoemd.) Probeer geen sprookje in je hoofd te creëren, dat voorkomt een desillusie!
Ik ben fysiotherapeut.

Die regel geldt zo:

Stel dat jullie een relatie krijgen tijdens of vlak na de behandelingen.

Dat gaat even goed, maar na een paar maanden dumpt hij je voor een ander.

Jij voelt je kut en boos en gaat verzinnen dat hij je tijdens de behandeling onzedelijk heeft betast of wat dan ook.

Hij komt voor de tuchtraad en krijgt zeker niet het voordeel van de twijfel. Weg carrière.

Als hij een half jaar 'afkoelen' inlast geldt het therapeut-patiënt principe niet meer en kan jij hem dus niet meer voor de tuchtraad slepen.

Dus als jij iets met hem wil en er zeker van bent dat dat wederzijds is zul je hem dat moeten vertellen. De behandeling wordt gestopt en na een half jaar hebben jullie vrij spel.

Maar nogmaals: dat hij aardig en vrolijk is hoort bij zijn vak, dus kijk goed of je de juiste signalen opvangt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven