! 44 leed + 0003
donderdag 1 april 2010 om 02:01
1 april, 3000+ op zijn kop !
14 oktober 2009 begon er een grap....
En nu is deze grap inmiddels een begrip op het forum.
Het 3000+ topic!
Waar we schrijven , kletsen, lachen, delen, steunen en eens een traantje wegpinken.
Dit topic is er voor iedereen!!
We denken hier aan een paar dingetjes .
*Toon respect voor elkaar
* Verdriet wordt niet vergeleken, ieder leed is leed .
* S.v.p geen prive / gevoelige post quoten zodat de schrijver het altijd kan verwijderen.
Have fun!! and stay forever!
zaterdag 3 april 2010 om 15:46
BAM ik vind dat ze juist van je spaargeld moeten afblijven.
Ik heb nooit gesnapt dat wanneer ik geld spaar en zuinig leef ik eerst mijn eigen geld moet opmaken als ik in de problemen kom terwijl bijvoorbeeld mijn collega die hetzelfde verdiend al zijn geld opmaakt aan feesten, reizen en weet ik wat in de problemen komt hij gelijk aanspraak kan maken op voorzieningen.
Sparen is dus eigenlijk heel dom. Geef je geld uit en leef. Is goed voor de economie en als het misgaat is er een vangnet.
Helaas ben ik toch zo dom om te sparen
Ik heb nooit gesnapt dat wanneer ik geld spaar en zuinig leef ik eerst mijn eigen geld moet opmaken als ik in de problemen kom terwijl bijvoorbeeld mijn collega die hetzelfde verdiend al zijn geld opmaakt aan feesten, reizen en weet ik wat in de problemen komt hij gelijk aanspraak kan maken op voorzieningen.
Sparen is dus eigenlijk heel dom. Geef je geld uit en leef. Is goed voor de economie en als het misgaat is er een vangnet.
Helaas ben ik toch zo dom om te sparen
zaterdag 3 april 2010 om 15:46
quote:minny schreef op 03 april 2010 @ 15:43:
Ook zo krom, ik las laatst in de krant een artikel over topsalarissen. In een bepaald ziekenhuis verdient iemand meer dan 4 ton per jaar. Enkele pagina's verder lees ik een artikel dat in datzelfde ziekenhuis de kinderafdeling niet gebouwd kan worden, wegens geldtekort. Daar gaan mijn neusharen van krullen...
Dat soort verhalen hoor en lees ik vaker, echt enorm krom zulke dingen.
Maar als ik dat zeg krijg ik vaak te horen: "Dat kan je niet zo simpel stellen, het is geen huishoudpotje daar zit een heel iets achter dat jij toch niet snapt...."
Als meer mensen zo simpel zouden denken als ik zou het al een heel end geld besparen in Nederland volgens mij.
Ook zo krom, ik las laatst in de krant een artikel over topsalarissen. In een bepaald ziekenhuis verdient iemand meer dan 4 ton per jaar. Enkele pagina's verder lees ik een artikel dat in datzelfde ziekenhuis de kinderafdeling niet gebouwd kan worden, wegens geldtekort. Daar gaan mijn neusharen van krullen...
Dat soort verhalen hoor en lees ik vaker, echt enorm krom zulke dingen.
Maar als ik dat zeg krijg ik vaak te horen: "Dat kan je niet zo simpel stellen, het is geen huishoudpotje daar zit een heel iets achter dat jij toch niet snapt...."
Als meer mensen zo simpel zouden denken als ik zou het al een heel end geld besparen in Nederland volgens mij.
zaterdag 3 april 2010 om 15:51
zaterdag 3 april 2010 om 15:55