! 44 leed + 0003
donderdag 1 april 2010 om 02:01
1 april, 3000+ op zijn kop !
14 oktober 2009 begon er een grap....
En nu is deze grap inmiddels een begrip op het forum.
Het 3000+ topic!
Waar we schrijven , kletsen, lachen, delen, steunen en eens een traantje wegpinken.
Dit topic is er voor iedereen!!
We denken hier aan een paar dingetjes .
*Toon respect voor elkaar
* Verdriet wordt niet vergeleken, ieder leed is leed .
* S.v.p geen prive / gevoelige post quoten zodat de schrijver het altijd kan verwijderen.
Have fun!! and stay forever!
zaterdag 3 april 2010 om 16:22
zaterdag 3 april 2010 om 16:26
zaterdag 3 april 2010 om 16:28
Ik blijf in de buurt Min anders zou ik het niet doen.
Ben wel eens vaker even weg maar dan weten ze het niet van te voren en slapen mooi door.
Of ze weten het wel en dan gaat het ook goed, alleen is dat meestal niet tot laat.
Zaterdag was ze uit haarzelf alleen naar huis gekomen terwijl ze wist dat ik weg was en dat ging heel erg goed dus daarom durft ze dit nu ook aan.
Ik ben maar 1 telefoontje en twee straten van ze weg.
Ben wel eens vaker even weg maar dan weten ze het niet van te voren en slapen mooi door.
Of ze weten het wel en dan gaat het ook goed, alleen is dat meestal niet tot laat.
Zaterdag was ze uit haarzelf alleen naar huis gekomen terwijl ze wist dat ik weg was en dat ging heel erg goed dus daarom durft ze dit nu ook aan.
Ik ben maar 1 telefoontje en twee straten van ze weg.
zaterdag 3 april 2010 om 16:47
Zo terug van boodschappen en een enorme plensbui gehad.
Interessante discussie gemist.
Ik weet wel één ding, toen ik nog alleenstaande werkende was met 2 opgroeiende kinderen had ik meer geld te besteden dan nu (huursubsidie, (studie)toelagen van de gemeente, minimumpas voor uitjes etc.).
Verder denk ik er net zo over als Pilous, ik maak me er nog niet druk over, lees het ook zo min mogelijk. Een mens lijdt tenslotte het meest....
Interessante discussie gemist.
Ik weet wel één ding, toen ik nog alleenstaande werkende was met 2 opgroeiende kinderen had ik meer geld te besteden dan nu (huursubsidie, (studie)toelagen van de gemeente, minimumpas voor uitjes etc.).
Verder denk ik er net zo over als Pilous, ik maak me er nog niet druk over, lees het ook zo min mogelijk. Een mens lijdt tenslotte het meest....
zaterdag 3 april 2010 om 16:58