! 44 leed + 0003

01-04-2010 02:01 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren






1 april, 3000+ op zijn kop !





14 oktober 2009 begon er een grap....

En nu is deze grap inmiddels een begrip op het forum.

Het 3000+ topic!



Waar we schrijven , kletsen, lachen, delen, steunen en eens een traantje wegpinken.



Dit topic is er voor iedereen!!



We denken hier aan een paar dingetjes .



*Toon respect voor elkaar

* Verdriet wordt niet vergeleken, ieder leed is leed .

* S.v.p geen prive / gevoelige post quoten zodat de schrijver het altijd kan verwijderen.



Have fun!! and stay forever!
Alle reacties Link kopieren
Maar even wat leuks tussendoor: Wij gaan morgen gourmetten! (hoe burgerlijk ook met pasen )

En misschien ga ik morgenavond toch nog op stap want Oudste wil wel oppassen!

Laat ik dat maar niet op de kinderpijler zeggen want dan krijg ik de hele moedermaffia weer over me heen
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud is oudste dan? Vanaf een jaar of 14 kan dat best. Ik was 11 toen ik voor de eerste keer ging oppassen.
Alle reacties Link kopieren
11 dus maar net zo zelfstandig en verstandig als jij natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
Ik heb pasen overigens afgezegd, ga het niet vieren. Midi is bij opa en Mini zie ik niet eens met pasen. Fuck die stomme feestdag dus, ik doe er niet aan mee dit jaar.
Alle reacties Link kopieren
Vind ik eigenlijk een tikkie jong Bammetje... Ik ben achteraf gezien ook verbaasd dat ik op mijn 11e al mocht oppassen. Zowel wat betreft de moeder van dat jongetje als mijn eigen moeder. Zal wel gescheeld hebben dat het in dezelfde straat was.
Alle reacties Link kopieren
Ik blijf in de buurt Min anders zou ik het niet doen.

Ben wel eens vaker even weg maar dan weten ze het niet van te voren en slapen mooi door.

Of ze weten het wel en dan gaat het ook goed, alleen is dat meestal niet tot laat.

Zaterdag was ze uit haarzelf alleen naar huis gekomen terwijl ze wist dat ik weg was en dat ging heel erg goed dus daarom durft ze dit nu ook aan.

Ik ben maar 1 telefoontje en twee straten van ze weg.
Alle reacties Link kopieren
Aha...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zo een etentje en daarna een verjaardag. Zo ontzettend geen zin in. Blegh...
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook gourmetten :-)
Alle reacties Link kopieren
Dan moe je da doen Bordje.
Alle reacties Link kopieren
quote:minny schreef op 03 april 2010 @ 16:30:

Aha...En dat is weer zo'n Minny-reactie die je op meerdere manieren kan uitleggen...
Alle reacties Link kopieren
3000+ gourmet plannen dan maar
Heb ik dat?!
Alle reacties Link kopieren
quote:mamalief schreef op 03 april 2010 @ 16:34:

Dan moe je da doen Bordje.

Misschien ga ik het morgen wel gewoon doen.

Heb toch nog vlees wat voor mijn vakantie op moet.

Maar vanavond eerst maar uit eten
Alle reacties Link kopieren
quote:Sgaapie schreef op 03 april 2010 @ 16:35:

3000+ gourmet plannen dan maar



Nóg een meet???

Kunnen we niet beter meteen met z'n allen bij elkaar intrekken?
Alle reacties Link kopieren
quote:Sgaapie schreef op 03 april 2010 @ 16:35:

3000+ gourmet plannen dan maar Ik stem voor. Graag voor donderdag want daarna ben ik weg :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:mamalief schreef op 03 april 2010 @ 16:39:

[...]





Nóg een meet???

Kunnen we niet beter meteen met z'n allen bij elkaar intrekken?Gezien alle bezuinigingsvoorstellen. Strak plan
Heb ik dat?!
Alle reacties Link kopieren
daar waren toch al plannen voor?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Zo terug van boodschappen en een enorme plensbui gehad.



Interessante discussie gemist.

Ik weet wel één ding, toen ik nog alleenstaande werkende was met 2 opgroeiende kinderen had ik meer geld te besteden dan nu (huursubsidie, (studie)toelagen van de gemeente, minimumpas voor uitjes etc.).



Verder denk ik er net zo over als Pilous, ik maak me er nog niet druk over, lees het ook zo min mogelijk. Een mens lijdt tenslotte het meest....
Alle reacties Link kopieren
ik heb in de ijskast

cervelaat, mozerella en zongedroogde tomaten.

Wat ga ik daar mee maken???
Heb ik dat?!
Alle reacties Link kopieren
een broodje met alles erop en eraan
Alle reacties Link kopieren
Brood met cervelaat, mozerella en zongedroogde tomaten Sgaap.
Alle reacties Link kopieren
Ik eet van m'n leven geen ijs meer door die kutreclame die de hele tijd voor m'n scherm vliegt
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg er juist trek van Bam en heb het net ff gehaald...

not
Alle reacties Link kopieren
quote:Sgaapie schreef op 03 april 2010 @ 16:48:

ik heb in de ijskast

cervelaat, mozerella en zongedroogde tomaten.

Wat ga ik daar mee maken???Tomaten en cervelaat in stukjes snijden, door een paar eieren roeren en dan de mozzerella op het omelet laten smelten.
Alle reacties Link kopieren
was ik weer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven