Bezem-Topic deel 7 !
maandag 15 maart 2010 om 10:03
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
vrijdag 2 april 2010 om 20:44
Ik sluit me helemaal aan bij Fuss, Rainz.
Rustig aan hoor, een berging opruimen en soppen?!
Kom op, laat lekker goor worden joh!
Fuss, ik doe helemaal niets morgen.
Ik ga lekker naar de stad met mijn moedertje.
Zondag met mijn hele boeren familie brunchen bij mijn ouders en maandag komen mijn schoonouders ouderwets gourmetten.
H_M, ik ga jouw zomer manier gourmetten niet doen hoor.
Zit ik met mijn schoonouders half bloot aan tafel.
Zoeb, wat fijn voor je dat het kreng kleiner is!
En fijn voor je schoondochter ook.
En vast gefeliciteerd met manlief!
Maak er een mooie dag van!
MissM, lekker gewerkt?
Ik wel, het was druk. Ik kwam tijd te kort.
Mamz, ik hou het ouderwets met vis en vlees, er zitten geen kinderen aan tafel!
Rustig aan hoor, een berging opruimen en soppen?!
Kom op, laat lekker goor worden joh!
Fuss, ik doe helemaal niets morgen.
Ik ga lekker naar de stad met mijn moedertje.
Zondag met mijn hele boeren familie brunchen bij mijn ouders en maandag komen mijn schoonouders ouderwets gourmetten.
H_M, ik ga jouw zomer manier gourmetten niet doen hoor.
Zit ik met mijn schoonouders half bloot aan tafel.
Zoeb, wat fijn voor je dat het kreng kleiner is!
En fijn voor je schoondochter ook.
En vast gefeliciteerd met manlief!
Maak er een mooie dag van!
MissM, lekker gewerkt?
Ik wel, het was druk. Ik kwam tijd te kort.
Mamz, ik hou het ouderwets met vis en vlees, er zitten geen kinderen aan tafel!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
vrijdag 2 april 2010 om 21:02
4 van de 5 dingen vind ik ook al netjes. Ik hou ermee op voor vanavond.
Die berging, ja, dat noem ik zo, maar is het eigenlijk niet. Daar staan de voerbakken van de katten en ze maken er altijd zo'n bende van! En dat moet dus af en toe eens gepoetst worden.
Maar ik stop voor nu, ik vind het wel welletjes geweest. Morgen is er weer een dag. Nu lekker met een wijntje op de bank, pootjes hoog.
Fijne avond allemaal!
Die berging, ja, dat noem ik zo, maar is het eigenlijk niet. Daar staan de voerbakken van de katten en ze maken er altijd zo'n bende van! En dat moet dus af en toe eens gepoetst worden.
Maar ik stop voor nu, ik vind het wel welletjes geweest. Morgen is er weer een dag. Nu lekker met een wijntje op de bank, pootjes hoog.
Fijne avond allemaal!
vrijdag 2 april 2010 om 21:18
Fusseke, ik denk dat morgen toch weer pittig zal zijn voor je
Bij de kleren zit heel veel wat ik kan gebruiken, een paar zijn naar de zak voor een kleiner vriendje gegaan, en de spijkerbroek naar Oudste.
Hoef me voorlopig even niet druk te maken over shirts/truien
Vanavond nog:
Afwas gedaan
Gestudeerd
Boswas gedaan en uitgehangen
Boek gelezen
Ben heel erg computerblue, al een paar dagen, en da's fijn, dan kan ik lekker studeren of huishoudelijk gedoe doen.
Bij de kleren zit heel veel wat ik kan gebruiken, een paar zijn naar de zak voor een kleiner vriendje gegaan, en de spijkerbroek naar Oudste.
Hoef me voorlopig even niet druk te maken over shirts/truien
Vanavond nog:
Afwas gedaan
Gestudeerd
Boswas gedaan en uitgehangen
Boek gelezen
Ben heel erg computerblue, al een paar dagen, en da's fijn, dan kan ik lekker studeren of huishoudelijk gedoe doen.
vrijdag 2 april 2010 om 23:20
zaterdag 3 april 2010 om 07:20
zaterdag 3 april 2010 om 08:48
Druif(en de rest van het gezin) Gefeliciteerd met jullie mannetje!!
Geniet ervan samen!
Zoeb,gefeliciteerd met Zoebman!
Rainz,zal wel een moeilijke dag worden vandaag.Sterkte en toch ook veel plezier!Heb je de rescuespray al geprobeerd?
Fuss,jij ook een dikke
Ik ga vandaag boodschappen doen,naar ikea voor de 2 kasten en verder opruimen,schoonmaken enz.
Vanavond naar mijn ouders voor Pasen en morgen lekker met mijn gezin aan de gourmet.(ook niet op zijn HM's
Geniet ervan samen!
Zoeb,gefeliciteerd met Zoebman!
Rainz,zal wel een moeilijke dag worden vandaag.Sterkte en toch ook veel plezier!Heb je de rescuespray al geprobeerd?
Fuss,jij ook een dikke
Ik ga vandaag boodschappen doen,naar ikea voor de 2 kasten en verder opruimen,schoonmaken enz.
Vanavond naar mijn ouders voor Pasen en morgen lekker met mijn gezin aan de gourmet.(ook niet op zijn HM's
zaterdag 3 april 2010 om 09:12
quote:rainz schreef op 02 april 2010 @ 20:02:
Beneden stofzuigen
Beneden dweilen
Boven stofzuigen
Boven dweilen
WC poetsen
Badkamer poetsen
Berging opruimen/poetsen
Was wegwerken
Knoop blouse aannaaien
Bijna klaar dus, maar aangezien de kinderen zich vanmorgen niet hebben kunnen inhouden met knoeien, moet ik toch nog een keer stofzuigen en dweilen.
Coe, de rescuespray heb ik nog niet geprobeerd, maar helpt dat tegen nachtmerries dan? Met inslapen heb ik geen problemen, het is puur het steeds wakker worden door nachtmerries.
Voor ik naar bed ga wil ik 5 dingen gedaan hebben, de rest moet dan morgen maar.
Beneden stofzuigen
Beneden dweilen
Boven stofzuigen
Boven dweilen
WC poetsen
Badkamer poetsen
Berging opruimen/poetsen
Was wegwerken
Knoop blouse aannaaien
Bijna klaar dus, maar aangezien de kinderen zich vanmorgen niet hebben kunnen inhouden met knoeien, moet ik toch nog een keer stofzuigen en dweilen.
Coe, de rescuespray heb ik nog niet geprobeerd, maar helpt dat tegen nachtmerries dan? Met inslapen heb ik geen problemen, het is puur het steeds wakker worden door nachtmerries.
Voor ik naar bed ga wil ik 5 dingen gedaan hebben, de rest moet dan morgen maar.
zaterdag 3 april 2010 om 09:53
zaterdag 3 april 2010 om 10:49
Gefeliciteerd met jullie zoon Druif!!!!
Niet dat het eigenlijk wat uit maakt, maar toch wel leuk, na drie dochters een zoon!
Ben benieuwd naar je verslag .
Ik heb al op de rommelmarkt gelopen. Mijn zoveelste boek van Judith Krantz gekocht, dus in mijn nopjes.
Straks tanken over de grens en meteen bij Aldi-over-de-grens om wat lekkere dingen.
Vanmiddag de stad in, naar Action, Big-Bazaar en W van-de-Dasty.
Vanavond een verjaardag, dus ook nog om een paar flessen wijn om als cadeau mee te nemen.
Goldman is er een heel weekend niet, die is 'gamen' met de jongens van het werk.
Niet dat het eigenlijk wat uit maakt, maar toch wel leuk, na drie dochters een zoon!
Ben benieuwd naar je verslag .
Ik heb al op de rommelmarkt gelopen. Mijn zoveelste boek van Judith Krantz gekocht, dus in mijn nopjes.
Straks tanken over de grens en meteen bij Aldi-over-de-grens om wat lekkere dingen.
Vanmiddag de stad in, naar Action, Big-Bazaar en W van-de-Dasty.
Vanavond een verjaardag, dus ook nog om een paar flessen wijn om als cadeau mee te nemen.
Goldman is er een heel weekend niet, die is 'gamen' met de jongens van het werk.
zaterdag 3 april 2010 om 13:13
zaterdag 3 april 2010 om 17:02
Vandaag:
zwemles
Paasboodschappen
Naar de stad voor schoenen en een paar spijkerbroeken
Geen slechte zaken gedaan in de stad, dat compenseert dan weer wat voor de belachelijke uitgaven voor het paasweekend. En dan te bedenken dat ik vergeten ben om voor vanavond nog wat te eten in huis te halen. Patatjes dus
zwemles
Paasboodschappen
Naar de stad voor schoenen en een paar spijkerbroeken
Geen slechte zaken gedaan in de stad, dat compenseert dan weer wat voor de belachelijke uitgaven voor het paasweekend. En dan te bedenken dat ik vergeten ben om voor vanavond nog wat te eten in huis te halen. Patatjes dus
zaterdag 3 april 2010 om 18:01
Hallo Allemaal!!
Druif, gefeliciteerd met de kleine druif
(en verwacht ook een volledig verslag )
HIer is huis een zootje en dat blijft gewoon even zo.
Heb er even geen zin an, kijken of iemand anders ook nog iets beetpakt, snaptu um.
(en zo niet ook geen probleem hoor, maar dan komt de schoonmaakster twee keer per week )
Fijne paasdagen allemaal!
Druif, gefeliciteerd met de kleine druif
(en verwacht ook een volledig verslag )
HIer is huis een zootje en dat blijft gewoon even zo.
Heb er even geen zin an, kijken of iemand anders ook nog iets beetpakt, snaptu um.
(en zo niet ook geen probleem hoor, maar dan komt de schoonmaakster twee keer per week )
Fijne paasdagen allemaal!