! 44 leed + 0003
donderdag 1 april 2010 om 02:01
1 april, 3000+ op zijn kop !
14 oktober 2009 begon er een grap....
En nu is deze grap inmiddels een begrip op het forum.
Het 3000+ topic!
Waar we schrijven , kletsen, lachen, delen, steunen en eens een traantje wegpinken.
Dit topic is er voor iedereen!!
We denken hier aan een paar dingetjes .
*Toon respect voor elkaar
* Verdriet wordt niet vergeleken, ieder leed is leed .
* S.v.p geen prive / gevoelige post quoten zodat de schrijver het altijd kan verwijderen.
Have fun!! and stay forever!
zaterdag 3 april 2010 om 20:43
Och Sgaapie. Oke, je hebt je punt gemaakt en ik begrijp je. Lekkere k*tzooi dus eigenlijk.
Heb jij ook dat je hoe dan ook toch die bevestiging nog wel probeert te krijgen van die persoon? Ook al weet je dat je je neus stoot, althans niet alleen je neus maar heel je wezen? Ik moet zeggen dat ik er nu wel bijna klaar mee ben maar toch steekt het zijn kop nog weleens boven water dat je die bevestiging zoekt, dat er gezegd wordt: meid wat doe je het goed, we zijn trots op je. Hilarisch natuurlijk want het zal nooit gezegd worden.
Heb jij ook dat je hoe dan ook toch die bevestiging nog wel probeert te krijgen van die persoon? Ook al weet je dat je je neus stoot, althans niet alleen je neus maar heel je wezen? Ik moet zeggen dat ik er nu wel bijna klaar mee ben maar toch steekt het zijn kop nog weleens boven water dat je die bevestiging zoekt, dat er gezegd wordt: meid wat doe je het goed, we zijn trots op je. Hilarisch natuurlijk want het zal nooit gezegd worden.
zaterdag 3 april 2010 om 20:46