Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

26-02-2010 21:35 5827 berichten
Alle reacties Link kopieren
Fika!*

Het 11e topic alweer, daar drinken we een kopje op!

En afvallen... dat doen we hier ook nog!

Link naar het 10e topic: Afvallen met... 10x NIEUW!

*Fika = 'koffieleuten' in 't Zweeds. En koffieleuten, dat is wat wij hier doen!
om Xan en het douchegordijn. Wel bijzonder dat hij het heeft weg gemikt zonder reden. Maar heel fijn dat hij de badkamer gepoetst heeft, en dat jij dat dunnetjes hebt overgedaan door je te douchen

Oh, en het ging zo goed met de bank en de poes toch? Beetje jammer dat 'ie zich niet aan de regels houdt. Maar of wegdoen nou de beste oplossing is?

Hier is het boven inmiddels gestofzuigd, bed afgehaald zodat ik vanavond in een schoon en fris bed kan en de ramen open (ik negeer de regen, het werkt alleen nog niet zo goed ) en ik ga nu met de grootste rotklus beginnen namelijk het poetsen van de badkamer.
Nou, hij vond zelf wel dat er een duidelijke reden was, namelijk dat het douchegordijn stonk en dat het niet goed uit de was gekomen was (ik vermoed dat het dus geen wasbaar douchegordijn was ). Ik herkende de redenen zelf niet zo goed, maar goed... morgen gaan we dus even een nieuw douchegordijn bij de Ikea kopen

Ja, Grijs Monster hield zich heel goed aan de regels, maar ineens is er sprake van een gedragsverandering

Succes met alle klusjes. Hier regent het heel hard trouwens
Peas on earth!
Paaspoetsen, ja daar moeten wij zo ook eens mee bezig. Zit alleen nog steeds in mijn badjas. De badkamer poetsen is hier helaas ook erg nodig. En stofzuigen, troepjes uitzoeken, wassen draaien, bed verschonen.. Zucht, ik wil een huisvrouw.

Wel al van onze taart zitten eten, heel lekker, wel zoet(!!!!!) aangezien alle versieringen van marsepijn en suiker zijn.
Gisteren heeeerlijk Pintxos gegeten, en wijn gedronken. En daarna nog 1 wijntje in de kroeg om de hoek. Eentje maar, want ons contante geld was op

Al met al toch pas om 2:30u in bed. Nu enigszins brak en op weg naar Opa & Oma.

Wel heeeel gezellig gehad met vriendin. Moeten we echt weer vaker doen!

Taart ziet er erg leuk uit Keessie!!
Oh Age, Pinxtos, waar!? Ik ben er dol op, maar ik weet alleen een plek in Groningen waar je ze kunt eten.

De Food-tour gister was echt heel erg leuk, heel lekkere dingen gegeten (goeie dumplings, geweldige pizza en canoli, da's Italiaans gebak, een opgerold knapperig wafeltje met een vulling van ricotta, zalig) en het was ook erg gezellig eigenlijk, met zo'n super-amerikaans gezinnetje opgetrokken (2 advocaten uit LA met een zoontje) en met een ouder Iers stel, erg leuk.

's Avonds nog de Brooklyn Bridge over gelopen, en nu moet ik opschieten want ik word geacht om 10.00u ergens in de buurt van Fifth te zijn, alwaar kennis en ik naar de Easter Parade gaan kijken. Schijnt iets met hoedjes van doen te hebben, en verder begrijpen we het ook niet Later!
Pintxos in de Jordaan, ik mail je wel eens waar!

NY klinkt echt geweldig!

Ik ben me nu aan het inlezen over China. Eens een boekje gekocht over de gewoonten & etiquettes in China. En vriendin heeft me de Lonely Planet uitgeleend
Moos, ik word helemaal jaloers van je verhalen uit NY! Volgens mij heb je het super naar je zin! Fijn!

Ik wil weer terug

Age, fijn dat je het zo gezellig hebt gehad met je vriendin! Misschien snel genoeg maar wat nieuws plannen als de conclusie is dat jullie dit toch echt vaker moeten doen? En dan hoeft dat niet alweer volgende week maar staat het wel alvast in je agenda
Wat zijn Pinxtos? Ik heb net met Kees ge-paas-late-lunched. Lekker kneuterig met zelfgeperste sinaasappelsap en gekookte eitjes.

Ik denk dat iedereen naar NY wil van Moos haar verhalen Drift!

Moos, leukleukleuk!

*zet NY ook op vakantieverlanglijstje*

Ik ben pkaasfondue aan't maken
Peas on earth!
Lekker, kaasfondue! Ik heb een pizza in de oven liggen. Had ik al in een eeuwigheid niet gehad en had er trek in
Jaaa, was heel lekker! Is zo'n pakje, maar écht heel lekker! Alleen jammer dan Xan er in z'n eentje een flinke bel witte wijn bij dronk

Lekker met broccoli, champignons, bleekselderij en stokbrood. Nu heb ik wel weer genoeg gehad geloof ik *burp*

Pizza ook lekker! Heb ik al lang niet meer gegeten!
Peas on earth!
Oh, Boef Zoekt Vrouw begint bijna
Peas on earth!
Maar jij kunt toch ook wel wat wijn drinken? Zou ik gewoon doen hoor!

Ik zit nu bij opa en oma. En opa brengt me zo naar mama's huis, maar pas als Bananasplit afgelopen is

We hebben bij tante allemaal lekkere dingen gegeten. Chinese hapjes, maar ook soep van oma en rundvleessalade.

Neefje was grappig, want hij had een nieuwe schep gekregen en is daar heel blij mee. Wilde ook op de foto (m'n nieuwe camera) zodat ik dat naar Broer in Zweden kan sturen

Daarna in de regen naar buiten met regenlaarsjes om de tuin te gaan scheppen
Zo, en nu in mama's huis. Opa heeft Bananasplit niet afgekeken, volgens mij had hij in de gaten dat ik dat programma heeeel stom vond

Nu wacht ik tot de chocoladeroom afgekoeld is tot handwarm zodat ik het op de bodem van de taart kan gieten.

Ook al is het moeilijk: ik heb bij m'n tante het toetje (viennetta) afgeslagen, en hier thuis heb ik het schaaltje met paaseitjes die op de tafel stond verstopt in de kast

Niks gesnoept van de cake (voor de bodem) en niks van de chocolade.

Ik leer het nog wel!
1 van mijn lievelingsfilms nu op Canvas!

Nobody Knows

Goed zo Age! Al zit ik je geloof ik wel een beetje uit te lachen om het schaaltje paaseitjes dat je verstopt hebt
Is toch heel slim? Want nu is het er niet...

Beetje lastig dat jij er nu weer over begint hoor... En dat het huis naar chocola ruikt door die chocoladeroom

quote:AgentL schreef op 04 april 2010 @ 20:45:

Maar jij kunt toch ook wel wat wijn drinken? Zou ik gewoon doen hoor!

Serieus? Neehoor, dat doe ik niet, da's niet goed
Peas on earth!
Wel leuk dat je zelf iets verstopt. Is het dan ook de bedoeling dat je niet meer weet waar het is?

Ben je dat lekkere toetje weer aan't maken? Wauw!
Peas on earth!
Ha, de herhaling van X-factor. Kan ik toch nog even nagenieten, want heb het gemist vrijdag
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 04 april 2010 @ 22:47:

[...]

Serieus? Neehoor, dat doe ik niet, da's niet goed

Ja echt wel! Vis moet zwemmen!

Vriendin die gisteren bij mij was kwam er destijds pas na 13 weken achter dat ze zwanger was. Heeft nog flink lopen zuipen toen ze het nog niet wist En ook daarna, dronk ze wel eens een glaasje wijn. Nooit meer hoor, en gewoon af en toe.

Nu heeft ze een heel leuk & sociaal kind!
In mijn geval zou het juist niet goed zijn als ik opeens 9 maanden geen alcohol zou drinken. Daar zou m'n lever spontaan van gaan falen
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 04 april 2010 @ 22:48:

Wel leuk dat je zelf iets verstopt. Is het dan ook de bedoeling dat je niet meer weet waar het is?

Ben je dat lekkere toetje weer aan't maken? Wauw!

Begin jij er óók alweer over? Hoe moet ik het dan vergeten?

Haha, nee, nu staat het tenminste niet in het zicht...

De taart staat inmiddels in de koelkast, ik heb wel de lepel afgelikt, maar de pan direct afgespoeld...
Goedemorgen!

Ik ben er vroeg bij, had graag nog wat langer in mijn bed gelegen. Maar mijn ouders staan zo voor de deur omdat we mijn tuin op orde gaan maken. Daar ben ik in mijn eentje niet zo goed in namelijk

Age, vriendinnen van mij hebben helemaal op het einde van de zwangerschap wel eens een paar slokken wijn gedronken maar de meesten hebben de hele zwangerschap (of in ieder geval vanaf het moment dat ze wisten dat ze zwanger waren) geen alcohol gehad.

Ik zou het zelf geloof ik ook niet zo heel snel doen. Beetje beroepsdeformatie ook denk ik. Foetaal alcohol syndroom krijgt een kindje echt niet zomaar natuurlijk maar ik zou bang zijn voor iets soortgelijks in het klein ofzo.

Computer gaat weer uit. Tot later!
Handig zulke ouders

Maar af en toe moet een glas wijn toch wel kunnen? Zoals gisteren bij de kaasfondue. Als je dan heel erg zin hebt in wijn dan kan 1 glaasje toch wel?

Anyway, ik heb nog lang geen plannen om zwanger te worden, dus ik hoef er helemaal niet over na te denken

Ik hoor nu net op de radio dat de lente eraan gaat komen!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven