Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
He gadver, dat is schrikken en balen, van MeaveMadoMoeder... Gek dat we het net over dat andere valincident hadden dit weekend (over dat ik Jootje met MeaveMadoVader was tegengekomen in ziekenhuis, kleine 2 jaar geleden). Bah. Hoe is het nu?

Ik ben het weekendgevoel beetje kwijt door ontzettend vervelende werkmail, door baas gestuurd naar mijn privemail ook, vandaar dat al gezien. Van alles mis en gedoe en fout, geen zin om het allemaal in detail te behandelen hier, maar wel erg vervelend en baas boos en hij reageert het ontzettend op mij af. Deels omdat een deel van wat er mis is onder mijn verantwoordelijkheid valt (kan er feitelijk weinig aan doen, maar dat maakt nu even niet zo veel uit, vrees ik), deels omdat hij gewoon vaak zo reageert als hij zelf erg gestresst is. Maar ik kan het zo ontzettend niet hebben. En ik zie er nu echt heel erg tegenop om morgen te gaan werken, dat geeft een rotgevoel. Het is al niet leuk dat er nu dingen opgelost moeten worden die niet goed gegaan zijn, maar nou is er ook nog nog veel meer dan er afgelopen tijd al was dat ik op deze manier gewoon echt niet wil werken. En dat loopt zo door elkaar heen.

Afijn, ik werkzeik gewoon maar door...

En nu wil ik eigenlijk slapen, maar pieker nogal over waarheen en waartoe.

Stom.

Bloes, wat lekker snel dat je die foto's in AK hebt gezet! Of albumlink dan. Heel heel leuk. En wat grappig dat je meteen tegen een vlam aanloopt *grijns*.
Ben ook benieuwd, Bent! Word je clini-clown misschien?

~ ohohoh, wat ben je toch grappig, hert. Gutogutogut.~
Misschien wordt het antwoord op jouw levensvragen en waarheen leidt de weg enzo steeds een stukkie makkelijker, Lil. Als ik dit zo eens lees, is er van werkplezier niet heel erg sprake meer?

Wens je een zo leeg mogelijk hoofd, goede slaaprust en weinig gepieker toe vannacht! Makkelijk praten, I know, maar goed, de wens is er.
Ik zie toch wel eens loslopend wild hoor. Afgelopen weekend nog, ze kon alleen de weg naar haar huisje niet meer vinden.

(haha, nu moet ook ik aan het zuurstof om mijn eigen grap)

Meave en Mado: Schrikken zeg! (en mijn advies: afwachten wat de dokter overmorgen orakelt)

Ik belde Lil even om haar soortgelijk, eerder genoemd advies te geven. (chill, goed gesprek met baas dringend noodzakelijk en slaap lekker) maar ze zat met GG aan de foon. Dan scheept ze me natuurlijk volkomen terecht af.

Jij ook een dikke knuffel, mop. Utkomtgoed!

Lil en ik hebben vanmorgen de huisjes ingeleverd. Het baby-hok was al nagenoeg klaar: beetje schuiven met wijnglazen was dan wel noodzakelijk. Andere huisje was binnen 2 uur helemaal weer ok. Ik heb Bentetjes tas met lege flessen (is mijn smoes om je in mijn hol te lokken) en ik heb een tube dagcreme van de Hema meegenomen uit de douche. Wil de rechtmatige eigenaar zich melden bij het Hoofd Bev?
Ja sorry mop, we moesten even telefonetisch bij elkaar beklagen, GG en ik; hij verrekt van rugpijn en ziet het leven als louter somber, ik baal van werkstress. Hoewel het inderdaad zolangzamerhand wel redelijk onontkoombaar wordt dat ik zo niet bij huidige werk ga blijven. En word steeds somberderder over dat het structureel anders kan bij dit bedrijf / huidige baas. Het is een doodgoeie vent, dat wel, maar ik kan er op deze manier gewoon niet meer mee werken.

Afijn, genoeg erover, ik moet maar eens lenzen uit en in bed en zo, morgen weer de wekker om kwart over neukende 6 (nee Bam. u hoeft niet te bellen, mijn eigen telefoonwekker voldoet!). En dat laat niet veel uurtjes meer over, zie ik.

O, well. Morgen weer een dag.

Lieve dames, welterusten!
Meld! Kan creme eind okt worden meegenomen naar W? Fijn!

Arme mamma van M&M. Hopelijk valt het morgen allemaal wat mee.

Hopelijk valt morgen sowieso mee. Deadline van twee projecten morgen en heb beide nog lang niet af. En nog een beer te logeren ook. Tsssssss.

Bam, dank voor smsalert. zeeeeer attent! Boven is klaar, stofzuigen helaas niet gelukt. Ga nu wel boven zuigen. Hahahaha, oeps.

Affijn, trusten!

brrrrrrrrrrrr, zie opeens bij Wiehier ene Lieske en moet bij d'r avatar erg aan Lassie denken. Aaaaaaaaargh!
Jaja ik ga echt zo slapen. Maar het dagritme is nu helemaal pet, mijn gootsteen glimt niet, en Lassie moet worden uitbetaald, dus moeilijk de slaap te vatten.

Verano, ik vind het erg jammer dat ik niet even met je op de bank heb kunnen zitten. Over keizersjnee beppen enzo.

Helaas moest het oudste kind worden opgehaald. En was ik door weervrouwtje-in-de-kast te spelen de gehele nacht 'slechts' een paar uur verlaat. Neenee, de drank, slappe lach en huis-genoten hadden daar écht geen schuld van...

Ik vind de foto's super. Komen er nog meer?

Zeker die van een Spa-fles?? Spá??

Dat was zeker voor deze

Oja Bam, dat gevoel heb ik ook, niks gedaan. Bovendien een hoop van thuis vergeten.

Aan wie kunnen wij die dit weekend geen doekjescompulsies hadden de Natte Dweil Award uitreiken?

Zo. De belasting is weer een beetje verder ingevuld.

Truste
Pfff... Lil. Sterkte vandaag. Zal inderdaad je keuze vergemakkelijken?!

Dreamer, vanmiddag nog?! ... Nee hoor, geintje, dan heb ik een lezing te volgen. Maarreh... wat mij betreft doen we snel eens een miniminimeeting, hoor! AL is het maar even een bakje koffie in Paddepoel op een doordeweekse dag!

Jemig, een slagaderlijke bloeding op het hoofd! Ben benieuwd wat de doktoren zeggen; kan me voorstellen dat druk(verschil) vliegtuigcabine niet heel handig is?

Hmmm.... kruisje van Bent maakt me ERG nieuwsgierig?!

En Toet de boel nog afgekregen?

Bloes, pik jij "ze" altijd zo (even snel tussendoor) op??? Spannend, hoor!

Hmm...rijtjespost was niet de bedoeling. Zal aan duf hoofd liggen. 'k Ga denk ik straks maar even buiten koffiedrinken; 't is hier mooi rustig, zonnig weer!
Zo, deel kou uit de lucht met gesprek vanochtend. Heb nog niet in vlaag van Stik D'r Nou Maar In baan opgezegd. Wel vannacht in vlaag gekeken naar concrete andere opties. Zijn er eigenlijk wel. Beetje in de dub nu.

Mijn vriendinnetje van die ik al 25 jaar ken en lief & leed en alles en zo gaat gvd emigreren. Ik gun haar alles, maar sjezus. Ik wil niet dat ze in een ander land woont dan ik! Stom he. We bellen vaak, ik zie haar niet eens zo heel veel, maar gewoon fijn dat ze 25 minuten treinen verderop woont, en straks (nou ja, over klein jaar pas, maar toch) 2,5 uur vliegen.

Koffie, iemand?

Hoe is het met M&M moeder?

En Bentetje, ik ben nu ook wel heel heel nieuwsgierig...
Moeder aan de lijn gehad. Ze is inmiddels thuis met een zware hersenschudding en een gekneusd stuitje. India gaat definitief niet door, want los van risico's is 10 uur in een vliegtuigstoel zitten met een gekneusd stuitje niet echt een pretje.
Hé jakkes Mado, wat een schrik, en ondanks de opluchting dat het bij deze zeer vervelende kwetsuren is gebleven zullen ze wel flink balen.

Help, mijn dochter is een vampier. Nu snap ik waarom ze Lotje beet...heb je die ogen wel eens gezien! Brrrr, dat wordt een enkeletje Tasmanië voor haar verjaardag (overigens heeft dit cadeau niets te maken met het feit dat ze zowel gisteren als vandaag onuitstaanbaar was....). My little handfull.

Verder niets te melden. Vandaag dweildagje. Niet als "ik voel me een dweil", niet als "geef me die geweldig kekke sloffen van Kjong", maar als in "opdweilen wat die stromende administratiekraan aan vervuild water mijn brievenbus ingegoten heeft". Lijst is nu:

1) problemen met RDW vanwege auto Hero

2) problemen met de Soos die vanwege een fout die zij hebben gemaakt 1200 euro van mij willen hebben (ik wou dat ik dat afschuiftalent had, geld krijgen voor je eigen fouten, ik zou rijk zijn!).

3) rib uitgedraaid door de TNT die voor ieder verhuizende achternaam een nieuw postdoorstuurformulier-met-bijbehorend-prijskaartje willen hebben.

4) ruzie met de Soos (alweer) vanwege brief op poten die ik én niet heb verdient én waarvan de toon mij in het geheel niet aanstaat.

5) ruzie met UPC die willen dat ik wél betaal, terwijl ik niets van ze heb.

6) ruzie met de KPN waar ik wél dingen van wil hebben, maar die niet leveren (nee, dames, nogsteeds geen telefoon en internet in het nieuwe huis, zit hier dus weer op het eilandje) vanwege naamwijzinging van Hero's naar mijn naam én verhuizing. Brrr, dat zijn TWEE vragen, KPN krijgt accuut een wegtrekker!

Oh, en dan mag ik vanmiddag nog aan de gang met de bedankkaartjes van Hero. Inclusief foto. Mooi, maar reteconfronterend. Ik zal maar tissues meenemen naar zijn ouders.

Pfff, wat een zooi.

Gelukkig heb ik niet alle drank aan het slempgebeuren gedoneert.

En voor ik eht evrgeet...zodra de ergste gekte voorbij is (dus over een jaar of drie) zijn jullie bij deze uitgenodigd voor een hapje-en-een-drankje at my place. Mogen jullie gelijk mijn nieuwe bed bewonderen. tenminste...als ik die dan al heb...
Wat wilde ik nou toch typen?
Note to self: wanneer ik om recepten vraag, moet ik ze ook gelijk opslaan, zodat ik niet terughoef naar pagina 73 om ze op te zoeken!

Ik hoop dat het lukt met de KPN Mims, ik heb de ervaring dat alleen m'n voorletters veranderen (van mn gangbare naam naar m'n zondagse naam, ik heb het opgegeven) al heul erg moeilijk was. Laat staan én je naam wijzigen, én adres én gewoon... wat doen voor de KPN tsk tsk tsk

sterkte ook met Soos. Die hebben zo bij vlagen van die ráre dingen. Zoals ooit, dat ik korting zou krijgen op m'n uitkering, omdat ik weigerde een baan van 3 dagen op te zeggen, om een cursus van 6 weken, 3 dagen per week te gaan doen, waarin ik dan een computerprogramma zou leren, die ik al kon (wp 5.1, had ik al geleerd op de door hun gefinancieerde secretaresseopleiding )

Ergens werkte deze manier van werken wel; ik heb toen heeeel erg mijn best gedaan, nog meer dan ik al deed, om zoveel werk te vinden dat ik niet meer afhankelijk was. Leuk als je dat kunt (jong, alleengaand, fit, net opleiding achter de rug, flexibel, enz) maar als je dat om wat voor reden dan ook, even niet kunt, zwaar beroerd, die afhankelijkheid.

LE was retenieuwsgierig naar m'n snoepzakje en had te melden dat die snoepjes heel erg lekker zijn

En vervolgens: Murphy in progress... waterschade deel 2:

Van 't weekend is er iemand geweest, heeft wat onderdelen van de patchkast verwijderd en een 'blower' neergezet, voor het drogen van de kast

Gisteren zijn er zo'n 4-5 verzekeringsmannen langsgeweest om e.e.a. te bespreken. Hier zat K. bij, van de CIO/ICT van de gemeente Groningen. Hij wist te melden dat vandaag, 'in de loop van de ochtend' alles hersteld zou zijn.

Verbazing en vreugde bij ons, toen vanmorgen rond half 10 al iemand van een weetikveelwatvoorbedrijf kwam, met nieuwe onderdelen. Hij zou ongeveer 1-1,5 uur bezig zijn met installeren, en daarna moest iemand van ICT komen, om verder te installeren. Om er zeker van te zijn dat er iemand zou zijn, ik alvast bellen naar ICT. Ik kreeg het frontoffice... "OH, hebben jullie lekkage gehad dan?" ... gelukkig is er één naam van deze afdeling, waarvan ik de persoon ken en die me altijd wel kan en wil helpen, dus ik ben doorverbonden. Deze persoon wist inderdaad te helpen en heeft K. weer gestuurd. K. was er in 30 minuten, dus te vroeg, jaaa, inderdaad. Hij heeft die meneer van het bedrijf geholpen.. (neem ik aan) Toen meneer van 't bedrijf zo'n beetje klaar was, ging K. weer weg. Er was namelijk een stekkertje toch wel erg beschadigd. Daar moest een nieuwe voor komen

...

K. (en alle jongens van ICT) rijden in een bedrijfswagentje met een grote achterbak, zodat daar veel in vervoerd kan worden. Helaas doen ze dat niet. Nee, voor elk stekkertje of verlengsnoertje moeten ze terug naar hun eigen afdeling. Aangezien ik om 11.30 uur vrij was, heb ik vandaag niet mee kunnen maken dat ik aan 't werk kon.

Donderdag vervolg (mag toch hopen dat e.e.a. dan werkt)

Oorzaak van de schade was trouwens een lekkende buis. Nadat het bedrijf is gebeld, dat deze buis geleverd had was het antwoord "OHja, met die buizen hebben we wel vaker dit soort problemen gehad"

Ik voel een schadeclaim aankomen

zo

k ga bakken

LD gaat straks mee eten naar Zoyla brengen, misschien dat ze nog even kan spelen met Iris
dreamer wijzigde dit bericht op 03-10-2007 09:24
Reden: ff knippen
% gewijzigd
Later is nu
Dream, ik vind het SUPER dat je dat voor Zoy doet. Echt! Ik snap heus dat jij het maar een kleinigheid vindt, en blij bent daadwereklijk iets nuttigs voor d'r te kunnen doen, maar desondanks toch; HULDE!!!!
PS Af en toelijkt het wel of jij bij mij in het gebouw werkt, joh.. . Ambtenaren................
Het zijn dan ook echt Dé Opgetrokkenmuren Bedrijven zeg Mims.

Ik heb over je gedroomd Lil. Niet dat jij het was. Maar jij was het wel. Een hoop gezeik met baasje. En ik heb hem in de hoek gezet voor je. Een soort naughty chair.

(Kepselfgeenlefe)
Wat een gedoe allemaal, Mims. Brr.

En jij hebt ook een zeer frustrerend werkverhaal, Dream.

Ik heb er 1 uit categorie Kinderen. Oh mén, ik moet echt weer dringend aan het werk want sjonge..wat een uitdagingen allemaal.

Was snelsnel in supermarkt met Levi, kon nog net wat spullen halen voordat hertjes opgehaald moesten worden uit school. Brood enzo, wel handig als ze thuis eten. Klimt Levi 28737 keer uit de buggy (riempjes kunnen niet strakker, hij weet zich er toch nog uit los te wurmen) waardoor buggy telkens om kiept (topzwaar) en tijdens afrekenen/inpakken van boodschappen had-ie ook nog 'ns zijn broek uitgetrokken waarna hij er als een haas vandoor ging. Naar buiten nog wel, de stromende regen in. Zie je het voor je, moeder met zweet op hoofd, jonglerend met allerlei voedingsmiddelen achter een halfnakende 1,5-jarige aan. Uiteraard kwam ik ook nog 'ns te laat op schoolplein aan, stond Noah daar in tranen op mij te wachten want omdat ik te laat was kon hij niet bij een vriendje eten, was Yentl boos omdat 'jij ALTIJD te laat bent!!!" en Levi probeerde nog maar een keer of 600.000 om zich luid krijsend uit die buggy te bevrijden. Dus dat was heel gezellig hier!

Strakjes nieuwe poging. Er gaat een meisje mee uit klas van Yentl en ze blijft avondeten ( was hier gisteren ook te spelen en ze wilde zo graag mee-eten, maar ja, ik heb tel.nr.'s nog niet van moeders enzo dus vanavond in de herkansing) en ik hoop dat Levi zich een beetje rustig houdt zodat ik even een uurtje met Noah alleen kan spelen.

(die het overigens echt niet zo goed doet op school. Hij vroeg huilerig aan mij waarom hij eigenlijk in groep 3 zit en niet in groep 2, want hij kent nog geen 1 woordje en alle andere kindjes wel.. en met zwemmen is hij vanmorgen als enige van de klas teruggezet naar het ondiepe bad. Heel sneu voor hem en hij wordt er niet zekerder van, zeg maar. Straks maar even een afspraak maken met zijn juf, ik snap er allemaal niks van. Kind mag toch verdorie wel even wénnen aan nieuwe school enzo? Je zet een kind toch niet in z'n up in een ondiep bad?? Heel raar.)

Goed, koffie maar.
joh

mogelijk dat wegens 'marktwaarde' onze 2 bedrijven de ICT samen gaan doen
Later is nu
Jemig toch, arme MM-moeder.

En arme Mims, wat een vervelende rompslomp krijg je bij dat verhuisgedoe (even voor the record: ik ben wel bij TNT, maar niet bij de post-afdeling hè?) en dan ook nog met de kaartjes aan de slag, sterkte meid.

Alex, sta jij ook in het foto-album? Wel jammer dat je al weg was, ja. Nouja, de meeste hebben een hello-goodbye-hug gehad, dus ... had ik maar eerder moeten komen.

Heb wel compleet nuchter een vragenvuur over me heen gehad, niet te zuinig, dus dat deed me sowieso besluiten dat ik de volgende keer maar beter tijdens de zuip aanwezig kan zijn. Dan bep ik ook wat beter, Kjong.

Erg leuk om Delano ook even te zien.

Toet had het over een Lassie-avatar, maar ik zag laatst een CandyCandy-av, daar werd ik zowaar een beetje boos van. Die hoort bij Mims! (Ook al heeft Mims momenteel de mooiste avatar van heel viva, Candy hoort ook bij haar, vinnik).

Dream, doe jij wel 'es wat daar op je werk?
Jeetje Bambi, dat is wel raar.. zo'n kind in een aparte situatie zetten, terwijl hij net nieuw is. Dat bevordert de inburgering niet echt. Hopelijk komt er snel extra hulp, zodat hij in elk geval woordjes kan leren lezen op het niveau van de rest van de klas.

Kan Levi niet in het winkelkarretje? OF klimt hij daar ook uit?

Hier trouwens stralend blauwe lucht, maar op die informatie zat je vast niet te wachten

nu echt aan 't werk

toedels

Later is nu
Bambi, wat sneu voor Noah, het klinkt wel een beetje of hij niet eens de kans krijgt... raar hoor.
Verano, die CandyCandy had ik ook gezien, en ik vond het ook niet leuk! Want = Mims! Maar ja, kan diegene ook niet weten......

Bam; beetje vreemd zeg, met dat nog geen woordjes kennen en alleen in het ondiepe gezet worden. Sneu voor je jochie! Ik zou denk ik ook even bellen....

En jeeeeeetje; ik kreeghet achter de PC zelfs nog warm toen ik me je supermarkt-belevenis voorstelde. Pfffffffffffffff!!!!!! Lekker, he, zo'n ondernemende anderhalfjarige!
Whoehahah Bam, wat had ik dát graag gezien!!

Maar jezus dat gedoe met Noah is echt belachelijk zeg! Ik zou vandaag die juf nog aan haar jasje trekken. Arm jongetje. Hoe moet je je zo nou lekker op je gemak gaan voelen in nieuwe situatie? Belachelijk.

Arme Mims, wat een gekut zeg! klote-instanties! En dan ook nog die kaartjes... pffff....

Driem, ook al 'zo'n gefuck op werk. Al lijkt het mij helemaal niet verkeerd om een paar dagen schaamteloos te luieren op werk.

Hmm, ik zit ook nog met werkdingetje in maag, doe ik ff achterkamer.
Ooooh en dan vergeet ik helemaal Lil met haar werksores... sorry!

Daar zou je toch ook buikpijn van krijgen (en hoofdpijn) klotesituatie.

Is zo'n sabbaticalding een reeële optie voor je? Ik zou het echt wel overwegen dan. Even orde op zaken, rust in de kop enzo. En dan weer fris aan iets nieuws beginnen?

Sterkte in elk geval met nadenken en piekeren.
Koekiesopdracht is af, help me herinneren dat ik deze week nog een keer link van bedrijf in AK zet zodat geinteresseerden zich ook aan kunnen melden!

Schoolkrant ook al bijna af. Life is good!

Arm hertje, wat lullig dat ie zich zo voelt op zn nieuwe school!

En arme mm-moeder, die dr reis aan dr neus voorbij ziet gaan.

Luieren op werk klinkt idd zo verkeerd nog niet, maar kan me stress omdat je niets kunt ook wel weer voorstellen.

Lil, fijn dat gesprek beetje hielp, hopelijk de rest van de week nog een paar van die momenten zodat werk, wat toch leuk was, weer leuk wordt!

Nu weer snel door met mijn opdrachten. Gelukkig geen eentje gekregen van Bam vandaag, huishouden schiet er vandaag bij in. What's new?
Ha, maar van uitstel komt geen afstel wat India is geduldig en ze gaan in januari in de herkansing. Ik kom zo verder beppen en sociaal doen, want moet nu Florence Nightingalerig (staat mij in het geheel niet) een kopje thee zetten voor de patiente. Ik pas op mijn moeder nu.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven