Postcrossing 4

07-03-2010 12:00 2997 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
Fijne paasdagen iedereen!

@Ligaa, wat een leuke panda kaart! Helemaal terecht die leuke hurray!!

@Chrisy1, ow wat vroeg... Succes met opstaan!! Maar het is natuurlijk wel fijn om je man en moeder dan weer terug te zien! Dus het is voor een goed doel:)

@Neverisis, leuk een kippenhurray haha! Het was vannacht al aardig stil boven... Dus wie weet..

@Lotte, gelukkig is je kaart toch nog aangekomen, jammer van de korte hurray. Op het moment zijn er bij een aantal van ons ook kaarten lang onderweg... PTT doet zijn werk niet goed haha. Succes met je drukke weken!!

@Stefanie, ik hoop dat je kaart nog gaat aankomen! Ik mag er nu twee aanvragen voor de meet, maar ik hoop dat de andere vier ook nog aankomen!! Leuk dat je ook weer een hurray had!!

@Anita, klinkt als een lekker ochtendje!! Leuk hoor paas eitjes zoeken.. Helaas hier zeggen ze dat ik er te groot voor ben...:(

@Eveline, kijk ze kunnen het dus wel.. Terug reageren op mailtjes die je stuurt. Fijn dat je in ieder geval op die twee al een reactie hebt gehad!! Zo jij hebt ook al een flinke stapel om mee te nemen:)

@JJ, jij ook fijne paasdagen!!

@Janna, vervelend dat Idrukker raar doet, misschien later nog eens proberen! Ik heb nog geen expired kaarten anders had ik ze natuurlijk mee genomen:)

@Teigera, ik had er ook nog nooit van gehoord!! Maar vind ze ook erg leuk! Al zitten er soms wel kaartjes tussen die ik dan net wat minder vindt.. Maar goed zo blijft het..

Jammer dat het weer wat minder is, anders had ik wel zin om lekker even te wandelen. Maar het idee dat er elk moment een plens water op mn hoofd kan vallen staat me niet echt aan..

Vanavond met een vriendinnetje naar het theater, we gaan naar Ja zuster Nee zuster met Joep!!! Hoooooooooi
Teigera, ik had er ook nog nooit van gehoord. Ik vind die beesten (Moomins) wel leuk, maar dat meisje niet zo.

Tine, leuk, naar het theater!

Ligaa, wat een leuke hurray!!
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Hmmm ik heb best veel kaarten geschreven vandaag. Zo'n 16, maar heb niet genoeg zegels in huis. (RoundRobin op forum)Gelijk maar even wat besteld op PMK!

Eigenlijk bedenk ik me nu.. had ik wat van die adressen moeten bewaren voor de meeting... naja helaas pindakaas!

Hebben jullie een leuke pasen tot nu toe? veel eieren gegeten??

*duikt weer in de studieboeken*

daaaag!
Ligaa, dat is nog eens een heerlijke hurray!!!!!!

Zit er echt van mee te genieten.

Tine, voor paaseitjes zoeken ben je nooit te oud hoor, hahaha

En ook ik had gehoopt op beter weer.

Ben het binnen zitten nu wel beu en wil heel graag naar buiten met onze nieuwe aanwinst.

Vanmorgen twee kaartjes geschreven.

Eentje gaat naar Duitsland en eentje naar Oostenrijk.

Die laatste had helaas een heel leeg profiel.
Leeg profiel = Idrukker
quote:Janna80 schreef op 04 april 2010 @ 19:14:

Leeg profiel = Idrukker

Precies, hahahaha

Dus een groeten uit Holland gedaan.

Is wel mijn eerste kaartje naar Oostenrijk, dus nieuw land voor mij en dat is dan wel weer leuk.
En het kaartje in de filipijnen is aangekomen! Geen enkel kaartje is meer onderweg dus ik kan 7 kaarten aanvragen voor de meet, wordt leuk

edit: oooh de hurray is helemaal niet fijn! Alleen maar het volgende:

"My adress for Private swap: adres.

Greets naam."

Bah zeg, ik sta mss wel open voor private swaps maar zij krijgt zeker geen!
Zo weer terug uit theaterland... Was weer super, met een extra kadootje voor tine:) We hadden namelijk niet Joep maar we hadden Roy!! En Roy heeft in Saturday Night Fever gespeeld.. En laat dat nou een van de musicals zijn geweest waar ik helemaal gek van was en nog steeds ben:) Ha was toch weer genieten!!! Zo zou morgen weer gaan;)

@Janna, was zeer zeker leuk!!!!!

@Sweetcandy, haha jij had er zin in vandaag! Helaas nog even wachten met je postzegels.. Pasen is gezellig hier, maar nog geen ei gegeten.. tine is op dieet whahaha Succes met je studieboeken

@Anita, het wordt van de week weer beter weer dan kun je met je kereltje naar buiten! Ik zal nog extra duimen voor mooi weer!

Nou ik ga slapen, trustuhhhh
@Stefanie, nou ja zeg wat brutaal... Je kunt het op zn minst vragen of iemand een private swap wilt doen, maar er direct van uit gaan vind ik brutaal... Gelukkig is hij in ieder geval wel aangekomen...

En nu ga ik echt slapen:)
Ja of toch gewoon zeggen thanks for the card ofzo, maar daarover helemaal niets. Ohja, maak me er niet druk om, zo krijgt ze geen kaartje
Vanochtend had ik een hurray uit Finland en mocht vervolgens een kaart naar DL sturen. Deze crosser vroeg o.a. om schoenen en dus kon ik meteen de Barbieschoentjes van PP-Junkie versturen.

Ook vandaag, tussen de buien door, in de duinen naar eieren gezocht. De jongste in het gezelschap was 11 en de oudste 86, dus je bent echt nooit te oud!

Bij thuiskomst had zoon ook een hurray, maar hij wilde nog niks versturen, had alleen maar oog voor Farmville, er moest eerst geoogst worden...
Goedemorgen

Nog niet misselijk van de eitjes? Hier gisteren onze meiden wel, iets te veel alles door elkaar gegeten dus toen we uiteindelijk in het restaurant waren, geen honger, werd de ene benauwd, hadden daar van die doppinda's op tafel staan en de schil mocht je op de grond gooien, nou, dat was natuurlijk leuk, dus ws teveel nootjes gegeten en toen kreeg ze pijn met slikken, en andere dochter werd tijdens het eten misselijk......:sick: Les geleerd voor de volgende keer, want onze honger ging er ook een beetje van over.

Erg rustig hier op pc gebied, mexico nog niet aangekomen, al over 40 dagen onderweg, en de 2 kortst travelende doen er al 9 dagen over, dus er moet deze week toch wel ergens een hoeraatje vallen........Sinds ik er 6 onderweg mag hebben, niks te hoera'en hier

Nu door naar eitejs zoeken met de huifkar en met lunch erbij.....voor de meiden hoeft dat lunchen niet zo, zijn nog misselijk.......en ik ben gevraagd om daar de kinderen te schminken, altijd leuk om te doen!

Fijne maandag allemaal!!!!!!

ps ik geloof dat ik maar niet op farmville moet kijken, lijkt mij verslavend
Hoi allemaal!

Ik kwam net een website met héle leuke kaarten tegen (vind ik). Nog niks besteld hoor. Ik heb het kruidvat al opdracht gegeven kaarten te maken van een aantal foto's, dus binnenkort heb ik 100 (10 per foto) nieuwe kaarten in huis. Als die op zijn, ooit, als ik me echt niet meer in kan houden, ga ik hier zeker bestellen.

Geniet van de tweede paasdag!
quote:vrouw1968limburg schreef op 05 april 2010 @ 09:57:

ps ik geloof dat ik maar niet op farmville moet kijken, lijkt mij verslavend Om die reden ben ik er nog niet aan begonnen. Ik ken mensen... het klinkt heel leuk, maar ze zijn er enorm druk mee.
Oh Eveline, dat zit in Haarlem toch? Daar ben ik wel eens geweest.

VrouwuitLimburg, dusseh... je zit met 2 misselijke meiden?

Neferisis, handig, dan ben je die kaart meteen kwijt!
Ik heb trouwens wel vaker dat ik zelf de kaart niet echt leuk vind, maar dat ie echt goed bij iemands profiel past en de ander hem dus wel echt leuk vindt. Dat vind ik altijd een beetje gek, hihi. (Ben ik te volgen?)
Weet niet meer wie het zei van de kunstkaarten, maar ik ben nu weer thuis en bij mij liggen ze nog steeds niet op de mat!

Zooo, sweetcandy! 16 kaarten, dat is een hele hoop.

Handig Neferisis, jij bent dus al bijna weer van de pp-kaarten af.

Janna, dat heb ik ook wel eens inderdaad. Leuk is dat!
Welke kunstkaarten bedoel je?

Ik heb ook eens ergens kunstkaarten besteld, zou proefpakketje krijgen maar nooit gekregen (en met mij volgens mij velen niet)
kweet niets van (gratis?) kunstkaarten...
Iedereen een fijne pasen (gehad)?

Beterschap voor de zieken!

Hier een hurray uit Duitsland, er mag nu een kaartje naar Zwitserland!
Wat een gave kaarten hebben ze daar Eveline.

Wel gekeken maar ook nog niks besteld.

En Janna, ik volg je helemaal.

Vind het soms ook moeilijk om bepaalde kaarten te kopen ookal weet ik dat er op postcrossing veel vraag naar is.

Wij hebben net heerlijk gewandeld.

En meteen even de twee kaartjes die ik gisteren had geschreven op de bus gedaan.

Denk vanavond nog de laatste 2 aanvragen.
dag allen!

een plezierige weekend gehad allemaal? ik was dit weekend nauwelijks thuis dus vandaar dat ik ook nauwelijks heb gereageerd

wat betreft postcrossing weinig nieuws... mag nog 3 kaarten gaan versturen maar moet van mijzelf even wachten

Wat er verder allemaal is getypt weet ik nu al niet meer (verlang naar mijn bed whoehoe!) maar eerst moet het gegeten chinees even verteren :P (en harry potter kijken whoehoe)
Vandaag als test voor mijn emailprogramma heb ik een adres aangevraagd, deze mag naar... *hoort tromgeroffel* Maleisie.

Een erg leuk land vind ik, heb hm al een keer eerder gehad. Zowel om naar te versturen en uit ontvangen.

(Test was dat alle mails van pc in 1 map direct bij ontvangen terecht komen)
*Kijkt ook Harry Potter, maar valt waarschijnlijk straks in slaap*

Trust en tot morgen!!!
Jemig weer veel geschreven.

Wat las ik Sweetcandy, adressen aanvragen terwijl er een meeting komt? Ik heb er nog maar 5 travellen.....Er was er eentje expired helaas. Maar die kan ik ook opnieuwd sturen.

Noa_lynn, wauw zeg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven