Wreck this journal
vrijdag 12 maart 2010 om 14:36
zondag 4 april 2010 om 19:20
zondag 4 april 2010 om 19:52
zondag 4 april 2010 om 21:11
quote:noahtb schreef op 04 april 2010 @ 20:54:
@69: Jeez... Dat zijn veeeeel cirkeltjes zeg. Goed gedaan! Ik zit nog te bedenken hoe ik dat ga doen..
@vishnu: Wow, die kazen heb je leuk gedaan. Wat ontzettend creatief.
@Jessy: Hahaha... Hij ziet er goed mishandeld uit.. Was het leuk ?Hij is goed hè?! Het was erg leuk om te doen ja, ben ik ook erg trots dat het zo goed gelukt is
@69: Jeez... Dat zijn veeeeel cirkeltjes zeg. Goed gedaan! Ik zit nog te bedenken hoe ik dat ga doen..
@vishnu: Wow, die kazen heb je leuk gedaan. Wat ontzettend creatief.
@Jessy: Hahaha... Hij ziet er goed mishandeld uit.. Was het leuk ?Hij is goed hè?! Het was erg leuk om te doen ja, ben ik ook erg trots dat het zo goed gelukt is
maandag 5 april 2010 om 01:22
Deze was nog een opgave zeg, ik kan nog geen knoop aanaaien. Natuurlijk scheurde het papier binnen 5 minuten dus ik had het slimme idee om een kartonnetje achter de pagina te plakken om het papier te verstevigen. Maarja, probeer maar eens karton te naaien... De lijnen bleven maar scheef dus ik heb het na 3 lijnen opgegeven.
Ik wilde de naam van m'n zoontje er nog innaaien maar dat ging uiteraard niet, ik was helemaal uit m'n flow . Wel een groot gat gemaakt, dus daarom zit het bloemetje er.. Het rode zijn glittertjes. Het witte is de reflectie, geen witte stukken ofzo.
Inmiddels heb ik m'n journal dusdanig mishandeld:
maandag 5 april 2010 om 09:33
Noah, wat gaaf dat hart! Echt super!
En wat heb je nu precies met die gatenh gedaan? gewoon garen erdoorheen??
Ik zit daar nog over te denken.
Heb wel het woord over en over schrijven af. Deze is wel super geworden vind ik. Ik kom erin zeg maar......
Alleen zat mijn vriend vanochtend ineens de opdracht van die onafgebroken lijn te doen!! Baal ik serieus een beetje van. dat-ie zelf een boek koopt
En wat heb je nu precies met die gatenh gedaan? gewoon garen erdoorheen??
Ik zit daar nog over te denken.
Heb wel het woord over en over schrijven af. Deze is wel super geworden vind ik. Ik kom erin zeg maar......
Alleen zat mijn vriend vanochtend ineens de opdracht van die onafgebroken lijn te doen!! Baal ik serieus een beetje van. dat-ie zelf een boek koopt
maandag 5 april 2010 om 11:25
@69.
Die garen heb ik uit zo'n "borduur je eigen schilderijtje" set. Snap je dan wat ik bedoel?
Ik heb eerst de gaten per een potlood erdoor gemaakt, toen de garen erdoor en later aan de achterkant de gaten plus de garen vastgeplakt met plakband want die garen scheuren uit. (lange zin zeg) Dat lint is van m'n kledinglabeltjes pagina.
Wat ont-zet-tend flauw van je vriend (grapje natuurlijk). Is net of iemand mee zit te eten van je frietjes terwijl ze zelf zogenaamd niet wilden .
Die vispagina is leuk zeg! Ik zit daar nog over te twijfelen. Hoe ben je op vis gekomen?
Die garen heb ik uit zo'n "borduur je eigen schilderijtje" set. Snap je dan wat ik bedoel?
Ik heb eerst de gaten per een potlood erdoor gemaakt, toen de garen erdoor en later aan de achterkant de gaten plus de garen vastgeplakt met plakband want die garen scheuren uit. (lange zin zeg) Dat lint is van m'n kledinglabeltjes pagina.
Wat ont-zet-tend flauw van je vriend (grapje natuurlijk). Is net of iemand mee zit te eten van je frietjes terwijl ze zelf zogenaamd niet wilden .
Die vispagina is leuk zeg! Ik zit daar nog over te twijfelen. Hoe ben je op vis gekomen?
maandag 5 april 2010 om 11:33
maandag 5 april 2010 om 11:35