Wreck this journal

12-03-2010 14:36 2164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wreck this journal!

Voor uitleg; zie de eerste post!

*Disclaimer: TO is zeer zeker niet verantwoordelijk voor welke verslaving dan ook, voortkomend uit dit topic *
anoniem_90988 wijzigde dit bericht op 21-03-2010 12:16
Reden: dus!
% gewijzigd
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Lieve bloemetjes! En die cirkeltjes zijn ook leuk!

*foto's weer weg*
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Fieka, die is mooi geworden!

Vishnu, ik vind em leuk, die boom! Die andere ook trouwens!

Creatief hoor!
Jeee!! Op alle kiwi's zit een sticker!!
Mooie foto's allemaal weer!

Vishnu, dat heb ik ook altijd, in je hoofd lijkt het zo leuk Maar ik vind jou boom echt mooi!

69, ik heb een schaduwboekje gekocht, zo'n dummie. Ik bedenk altijd nog iets veeeel leukers om te doen als ik de opdracht al af heb, die gaan dus dat andere boekje in haha.
Jee Vishnu, wat ben jij crea!! Echt te mooi zeg! Ik ben een beetje........ hoe noem je dat? Onder de indruk!
En Fieka ook al zo leuk!

Die gekleurde pagina was ik mee bezig en pas halverwege dacht ik mmmhhh, ik had m als puzzelstukjes moeten inkleuren. heb ik toen nog een soort van gedaan, maar t is dus nogal een slordige ratjetoe eigenlijk geworden. Beetje jammer vind ik.
Vishnu, die vogels zijn stickers of echt getekend??

En hoe kom je op t idee van die kaas???? Echt leuk man.
De opdracht met het touwtje en dan flink tegen de muur slaan heb ik gedaan

De rest is niet zo leuk om te showen.
@69: Jeez... Dat zijn veeeeel cirkeltjes zeg. Goed gedaan! Ik zit nog te bedenken hoe ik dat ga doen..

@vishnu: Wow, die kazen heb je leuk gedaan. Wat ontzettend creatief.

@Jessy: Hahaha... Hij ziet er goed mishandeld uit.. Was het leuk ?
De lin kerpagina moet ik ook nog becirkelen, maar daar heb ik voorlopig geen zin in.

Ben nu bezig met een woord over te schrijven
quote:noahtb schreef op 04 april 2010 @ 20:54:

@69: Jeez... Dat zijn veeeeel cirkeltjes zeg. Goed gedaan! Ik zit nog te bedenken hoe ik dat ga doen..

@vishnu: Wow, die kazen heb je leuk gedaan. Wat ontzettend creatief.

@Jessy: Hahaha... Hij ziet er goed mishandeld uit.. Was het leuk ?Hij is goed hè?! Het was erg leuk om te doen ja, ben ik ook erg trots dat het zo goed gelukt is
Ik gooi m'n vraag nog even in de herhaling:

Wat moet je doen met "Document time passing"?

Er zit nu een pagina in de was trouwens.
Ik denk dat je moet beschrijven wat je allemaal gedaan hebt, of wat er gebeurd is. Zo van, 9u opgestaan, 9.05 jus gedronken...

denk ik...
@ Noah: beschrijf het verstrijken van de tijd
Tja, zoals ik het interpreteer is het iets met bijhouden van de tijd.

Hoe je dat dan uitvoert ben ik ook nog niet helemaal uit.
Ooooh.. Nu snap ik hem, wat dom zeg..

Ik las document in de zin van documenten/papier, niet in de zin van noteren/bijhouden..

Deze was nog een opgave zeg, ik kan nog geen knoop aanaaien. Natuurlijk scheurde het papier binnen 5 minuten dus ik had het slimme idee om een kartonnetje achter de pagina te plakken om het papier te verstevigen. Maarja, probeer maar eens karton te naaien... De lijnen bleven maar scheef dus ik heb het na 3 lijnen opgegeven.

Ik wilde de naam van m'n zoontje er nog innaaien maar dat ging uiteraard niet, ik was helemaal uit m'n flow . Wel een groot gat gemaakt, dus daarom zit het bloemetje er.. Het rode zijn glittertjes. Het witte is de reflectie, geen witte stukken ofzo.

Inmiddels heb ik m'n journal dusdanig mishandeld:

@ DarkRosePrincess: Ik ga morgen mijn boek uitlaten, dus als je in de buurt een halve zool met een boek aan een touwtje ziet lopen, hahaha... Dat ben ik..
Noah, wat gaaf dat hart! Echt super!

En wat heb je nu precies met die gatenh gedaan? gewoon garen erdoorheen??

Ik zit daar nog over te denken.

Heb wel het woord over en over schrijven af. Deze is wel super geworden vind ik. Ik kom erin zeg maar......

Alleen zat mijn vriend vanochtend ineens de opdracht van die onafgebroken lijn te doen!! Baal ik serieus een beetje van. dat-ie zelf een boek koopt
Noah, wat is dat lint wat uit je boek steekt?
@69.

Die garen heb ik uit zo'n "borduur je eigen schilderijtje" set. Snap je dan wat ik bedoel?

Ik heb eerst de gaten per een potlood erdoor gemaakt, toen de garen erdoor en later aan de achterkant de gaten plus de garen vastgeplakt met plakband want die garen scheuren uit. (lange zin zeg) Dat lint is van m'n kledinglabeltjes pagina.

Wat ont-zet-tend flauw van je vriend (grapje natuurlijk). Is net of iemand mee zit te eten van je frietjes terwijl ze zelf zogenaamd niet wilden .

Die vispagina is leuk zeg! Ik zit daar nog over te twijfelen. Hoe ben je op vis gekomen?
Wow 69 wat een monnikenwerk jouw cirkelpagina. Wel erg mooi geworden!
quote:Fieka schreef op 04 april 2010 @ 13:22:

De eerste pagina is gewreckt. Ik had bijna mn hele journal in 1x gewreckt...de stiften die ik heb drukken nogal door. Gelukkig had ik ergens een hoekje gebruikt als test. Ik wil er wel langer mee doen dan 1 dag

[afbeelding]Goed gedaan!!!!
quote:jessy schreef op 04 april 2010 @ 20:51:

De opdracht met het touwtje en dan flink tegen de muur slaan heb ik gedaan

[afbeelding]

De rest is niet zo leuk om te showen.Bij jou kun je niet meer zeggen dat je de opdracht niet goed uitgevoerd hebt hahahaha!!! Top

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven