Bezem-Topic deel 7 !
maandag 15 maart 2010 om 10:03
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
maandag 5 april 2010 om 15:03
maandag 5 april 2010 om 16:13
goedemiddag
ik was weer even werken en nu ga ik heerlijk niets meer doen, alleen aan de kaasfondue
Rainz, fijn dat je toch weer wat gelachen hebt
doe mij de kliko met takken maar, ik heb genoeg gegil gehoord
Coe, de ikea dat je dat durft met pasen. Ik ga deze week wel ergens
Leuk goldie, dat oudste de ware heeft gevonden
En fuss, rustig aan
ik was weer even werken en nu ga ik heerlijk niets meer doen, alleen aan de kaasfondue
Rainz, fijn dat je toch weer wat gelachen hebt
doe mij de kliko met takken maar, ik heb genoeg gegil gehoord
Coe, de ikea dat je dat durft met pasen. Ik ga deze week wel ergens
Leuk goldie, dat oudste de ware heeft gevonden
En fuss, rustig aan
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
maandag 5 april 2010 om 17:14
Het is een vriendinnetje van Bor die heeft gereageerd. Ik denk ook omdat de foto misschien bij Bor staat.
Ikea op 2e paasdag??? Wat een held dat je dat hebt aangedurft Coe.
Rainz als je maar lol hebt. Ben je al aan een date toe?
En ja morgen wordt het 18 graden.
De boot ligt op de juiste plek. Het ging niet zo gemakkelijk met die wind. En manlief heeft het roer over moeten nemen.
Ben ook helemaal niet blij met de ligplaats die we nu hebben.
Ik ga er nog wel flink over klagen. We liggen al 11 jaar op dezelfde plek. En dan nu moeten we opeens heel anders invaren. Blugh. Bovendien stak er een dikke schroef uit de steiger die we nu hebben en hebben we een lelijke kras op de boot. Ik snap niet dat iemand een steiger dan niet fatsoenlijk achter laat als je moet verkassen. Me dunkt dat je dat wel verplicht bent. Wij hebben tenminste alles netjes weggehaald.
Ik wil verhaal halen maar manlief wil het er bij laten.
Ik denk er nog even over. Geen overhaaste beslissingen.
Ikea op 2e paasdag??? Wat een held dat je dat hebt aangedurft Coe.
Rainz als je maar lol hebt. Ben je al aan een date toe?
En ja morgen wordt het 18 graden.
De boot ligt op de juiste plek. Het ging niet zo gemakkelijk met die wind. En manlief heeft het roer over moeten nemen.
Ben ook helemaal niet blij met de ligplaats die we nu hebben.
Ik ga er nog wel flink over klagen. We liggen al 11 jaar op dezelfde plek. En dan nu moeten we opeens heel anders invaren. Blugh. Bovendien stak er een dikke schroef uit de steiger die we nu hebben en hebben we een lelijke kras op de boot. Ik snap niet dat iemand een steiger dan niet fatsoenlijk achter laat als je moet verkassen. Me dunkt dat je dat wel verplicht bent. Wij hebben tenminste alles netjes weggehaald.
Ik wil verhaal halen maar manlief wil het er bij laten.
Ik denk er nog even over. Geen overhaaste beslissingen.
maandag 5 april 2010 om 17:58
maandag 5 april 2010 om 18:40
Zolang je niets doet wat jij niet wilt is het toch goed Rainz? En als hij daarmee instemt is het toch leuk. Gewoon op neutraal terrein afspreken, iemand vragen om je na een uurtje te bellen (kun je altijd nog voorwenden dat je naar huis moet ) en als het leuk is genieten
Eet smakelijk Its Hier staat ook nog kaasfondue, voor ooit ofzo
Zoeb, wat stom dan zeg. Ik zou het toch even navragen hoor, waarom het is.
Ik heb net voor het eerst in mijn leven gehogedrukstraald. Geweldig apparaat zoiets zeg! Woei
De voortuin (lees: steentjes) zijn weer minder groen. Morgen een laag azijn erover en dan nog een keertje hogedrukspuit. Wat zal het stralen dan
Ook nog die stoel gehaald en met de mannen op het terras gezeten voor een lekkere lunch.
Nu wordt er lekker voor me gekookt, mmm.
Oh ja, Gold, kijken de dochters niet vreemd op als er 's morgens opeens bezoek is bij het ontbijt?
Eet smakelijk Its Hier staat ook nog kaasfondue, voor ooit ofzo
Zoeb, wat stom dan zeg. Ik zou het toch even navragen hoor, waarom het is.
Ik heb net voor het eerst in mijn leven gehogedrukstraald. Geweldig apparaat zoiets zeg! Woei
De voortuin (lees: steentjes) zijn weer minder groen. Morgen een laag azijn erover en dan nog een keertje hogedrukspuit. Wat zal het stralen dan
Ook nog die stoel gehaald en met de mannen op het terras gezeten voor een lekkere lunch.
Nu wordt er lekker voor me gekookt, mmm.
Oh ja, Gold, kijken de dochters niet vreemd op als er 's morgens opeens bezoek is bij het ontbijt?
maandag 5 april 2010 om 19:03
Rainz,doen wat voor jou goed voelt(makkelijk gezegd he)Maar breng wel iemand op de hoogte,je weet nooit wat voor engerd het is....Vriendin van me heeft iets vervelend meegemaakt,al een aantal jaar geleden,maar ik was blij dat ik op de hoogte was toen.
Hier blijven ook regelmatig mensen logeren,al heb ik niet de luxe van een logeerkamer.Kinderen zijn ook niet anders gewend.Er mogen ook altijd vriendjes en vriendinnetjes logeren,dat mocht bij mijn ouders thuis alleen bij hoge uitzondering en ik vond dat heel erg ..ik mocht trouwens wel vaak bij anderen logeren
Hier blijven ook regelmatig mensen logeren,al heb ik niet de luxe van een logeerkamer.Kinderen zijn ook niet anders gewend.Er mogen ook altijd vriendjes en vriendinnetjes logeren,dat mocht bij mijn ouders thuis alleen bij hoge uitzondering en ik vond dat heel erg ..ik mocht trouwens wel vaak bij anderen logeren
maandag 5 april 2010 om 20:51
Kleine Troela is toch maar net 11 of zo? Pfft, ze zou hoe dan ook woest worden als ze zag dat ze hier klein heette.
Rainz, het lijkt me heel heftig, het gedoe over alleen een leuke middag of toch maar wat meer. Kan me zo voorstellen dat meneer niet op RP staat voor een leuke middag.
Oow, weer een aanvaring met Oudste. Pfft, het jong heeft het lef niet om naar buiten te gaan *en keutelt dus net als ik rond het huis* maar tegen zijn moeder durft 'ie wel, heuse dreigementen zelfs.
Hij is nu wel razend stil. Als ik hem moet geloven heb ik morgen een zure dag.
Voor de rest een fijne paasdag gehad, en lekkere kaasfondue gegeten. De kleintjes gingen liever kampvuurtje spelen boven een waxinelichtje en hebben dus verbrand brood en verbrande knakworstjes op.
Rainz, het lijkt me heel heftig, het gedoe over alleen een leuke middag of toch maar wat meer. Kan me zo voorstellen dat meneer niet op RP staat voor een leuke middag.
Oow, weer een aanvaring met Oudste. Pfft, het jong heeft het lef niet om naar buiten te gaan *en keutelt dus net als ik rond het huis* maar tegen zijn moeder durft 'ie wel, heuse dreigementen zelfs.
Hij is nu wel razend stil. Als ik hem moet geloven heb ik morgen een zure dag.
Voor de rest een fijne paasdag gehad, en lekkere kaasfondue gegeten. De kleintjes gingen liever kampvuurtje spelen boven een waxinelichtje en hebben dus verbrand brood en verbrande knakworstjes op.
maandag 5 april 2010 om 20:51
maandag 5 april 2010 om 21:56
Wat bekend Buuf, ik had ook zo'n heethoofdige zoon.
Die sloeg de gaten in de deuren. Gelukkig is ie nu niet meer zo.
En ik zei altijd dat het beter de deur was dan een mens.
Maar 't is wel een stoere bink zeg jou schoonzoon. Dat ie zijn uit de kom geschoten pink zelf weer in de kom heeft geduwd met al die gebroken botjes.
Achossie Gold Kleine Troela al ongesteld op haar elfde.
Dat is wel erg jong zeg.
Die sloeg de gaten in de deuren. Gelukkig is ie nu niet meer zo.
En ik zei altijd dat het beter de deur was dan een mens.
Maar 't is wel een stoere bink zeg jou schoonzoon. Dat ie zijn uit de kom geschoten pink zelf weer in de kom heeft geduwd met al die gebroken botjes.
Achossie Gold Kleine Troela al ongesteld op haar elfde.
Dat is wel erg jong zeg.