Bezem-Topic deel 7 !

15-03-2010 10:03 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.



En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.







Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5

bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
Verkeerd begrepen.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen dames!
Alle reacties Link kopieren
Moggûh lieffies!



Voor vandaag:



* voor controle naar de orthopeed

* naar dochter

* met de katjes naar de dierenarts

* in de zon!



Geniet!
Alle reacties Link kopieren
Nee, schonezoon is wat dat betreft nogal laconiek Mamz. Het is gebeurt, tis niet anders. Terwijl mijn dochter zich schuldig voelt: hadden we een spelletje gedaan dan was het niet zover gekomen........
Alle reacties Link kopieren
Môgge Teletubbies.



Het zonnetje schijnt, de lucht is blauw.

Wat een prachtige lentedag gaat het worden. Heerlijk.
Moggu allemaal!



Het ziet er hier al heerlijk uit buiten



Lijstje vandaag:

kast naar beneden

ramen zemen boven

badkamer

wassen,vouwen,strijken

stofzuigen

iets verzinnen om te eten
Alle reacties Link kopieren
Mogge!

Ik ben weer thuis! Gisteren al, maar toen waren we druk de bus aan het opruimen en dergelijke.



Buuf, dochter zou wel gek zijn om zich schuldig te voelen. Dat schoonzoon zo'n heethoofd is dat ie niks anders te doen weet dan dingen slopen is zijn probleem, niet dat van haar. Dat ie dan zo hard tegen deuren mept dat ie botten breekt valt voor mij duidelijk in de categorie "eigen schuld". Ik kan daar echt geen medelijden mee hebben geloof ik. Mot ie maar een cursusje anger management gaan doen ofzo.



Rainz, fijn dat je zo'n lol gehad hebt op RP, maar zorg wel dat je goed je eigen grenzen bewaakt meid!



Verder, ik ben vergeten wat ik nog gelezen heb, sorry, dus maar even een algemene



Lijstje voor vandaag;

- werken

- was ophangen

- was inzetten
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen



Vandaag een poging compu en huishouden .

Druifje, hoe ist meid ? Ik heb je op bh al gefeliciteerd! Heerlijk zeg zo'n kleine frummel



Gold, wat worden kleine meisjes toch (te) snel groot



Verder niet echt bij gelezen



Vandaag :

Routine's boven en beneden.

Ramen lappen oid ( Dat oid kan ook iets anders groots zijn )

Wassen !



Jullie knuffelen.







Fijne dag allemaal !

Geniet !
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
Moggû,



Het is zeker mooi weer, ik denk dat ik een stuk ga fietsen. Naar Rotterdam denk ik want laptop doet eng.

Het beeld flikkert de hele tijd en we hebben 'm pas 5 maanden.

Ik ga 'm terug brengen en ze zorgen maar dat het weer goed komt.

En ik ga gelijk winkelen, moet shirtjes en korte broeken hebben voor de vakantie.

Ik heb vorige week te veel weg gedaan.



Lekker zeg die schoonzoon van je Buuf.

'Gelukkig' was het zijn hand, ik zou woest worden van zo'n iemand.

Jammer dat je dochter zich dan schuldig voelt, moet ze niet doen!



Lekkere dagen gehad Marels? Beetje aardig weer gehad?



Ik was ook 11 toen ok voor het eerst ongesteld werd, vergeet het nooit meer.

En hoop nu dat het snel over is!

Heeft Troela er veel last van?



Rainz, kijk uit voor de smeerlappen hè?

Eebn vriendin van mij heeft een tijdje iets gehad met iemand die ze daar heeft leren kennen en achteraf bleek dat 'ie een stuk ouder was!

Was zo vaag, wel leuk achteraf!



Ik ga me straks aankleden en ff de tafels schoonmaken.

Wasmachine staat al aan, ik heb al 2 wassen opgeruimd.

Het huis ziet er ok uit.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Goedemorgen



Vandaag:

administratie opruimen

foto's op computer en backuppen

kleding doorpassen en voor kringloop klaar leggen

kledingkast opruimen

bed verschonen

wassen drogen opruimen

vaatwasser uit- en inruimen

stofzuigen

haar verven



Bekend lijstje hè

Gisteren heb ik niet veel meer gedaan, we zijn lekker een stukje gaan wandelen.

En ik denk dat ik vanavond even de belangrijkste dingen er uit moet plukken want dit krijg ik niet af op één avond.
Was draait

Ukkie naar de creche gebracht



Marels!Heb je het leuk gehad?



Nik,wat voor laptop heb je?Ik heb nl hetzelfde probleem met mijn acer(Ik ben zo handig om pas na aanschaf op radar te kijken,dan had ik gezien dat ze als slechtste uit de bus kwamen)



Nu als een tornado naar boven!
Alle reacties Link kopieren
Asus, nu doet 'ie het aardig. Kan zo weer over zijn.

Ik prop 'm zo in een tas en ga weg brengen.

Ik prop 'm helemaal nergens in, ze komen 'm halen.

Ik moet alleen nog een afspraak maken.



Dan ga ik maar naar het tuincentrum straks.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
goedemorgen dames



ik was weer wakker.



Buuf, Schonezoon is een stoere bink maar dochter moet zich niet schuldig voelen. Hij moet zelf leren omgaan met zijn agressie



MissM, wat een lijstje succes vandaag



Marels, welkom terug



Goldie, wat worden kleine meisjes dan groot he. Mijn zusje was ook zo vroeg. Ik was pas heeeel laat



Vandaag hoef ik alleen maar in mijn hangmat te lezen als het warm is. Want itsman zit in de beschikbaarheid en leeft zich uit in het huis
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Mogguh



Zolang schonezoon zich maar niet op vrouw of kind uitleeft, Buuv. Hoewel ik zelf een fors temperament heb (en de oplossing om uiting daarvan redelijk te voorkomen ) beangstigt het me echt wel, de woede die in sommige mannen zit. Meer nog dat er een kul in mijn huis woont die ook al behept is met zo'n onstuimig temperament



Vandaag:

naar ggz geweest

dwarsfluit ter reparatie aangeboden

uitzoeken of zoon zelf of clubmaatje de dwarsfluit ernstig heeft ontzet

naar de dokter in verband met hardnekkige hoofdpijnklachten

drie rapportgesprekken

mailtje sturen

oppas regelen voor eventuele psychoeducatie
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook zo'n flikkerend beeld op mijn laptop. Al heel lang. En ik ben er zo aan gewend dat ik het niet eens meer merk. Anderen wel. Hij doet het ook niet altijd. 't Is ook een Acer. Dus onze nieuwe gaat geen Acer worden. Hoewel het verder een fijne laptop is.



Ik ga lekker met de hond fietsen. 't Is zo lekker buiten.
Alle reacties Link kopieren


Ik ben druk met bezemen!



Ik heb al heel de studeerkamer gedaan en ben al halverwege de woonkamer.

Hij gaat lekker!!!!



Zoef zoef...
Alle reacties Link kopieren
Woonkamer

Keuken



Nu pauze.
Pfff ik had de verkeerde kleur kast meegenomen gisteren bij de ikea!Vriend is hem dus nu ruilen...en de bakken zijn er nog steeds niet.



Wel al gedaan:

ramen boven gezeemd

kast naar beneden

2 wassen gedraaid en opgehangen

speelgoed beneden uitgezocht
Ik was iets heel belangrijks vergeten op mijn lijstje:

Werken.



Ben ik nu dus aan het doen
Alle reacties Link kopieren
Een stuk gras gemaaid

Een heel diep gat gegraven in de tuin

Planten verzet

Nu rugpijn hebben
Alle reacties Link kopieren
Wat fanatiek Goldie!



Ik dacht echt dat je vrij was MissM, werken en zo'n indrukwekkende lijst, toitoitoi!



Ik heb vandaag,

- Dakterras schoongemaakt.

- Tafels en wc schoongemaakt.

- 2 korte broeken gekocht.

- 1 lange broek gekocht.

- 5 shirtjes gekocht.

- 2 flessen zonnebrandcreme gekocht.

- Gefietst naar 2 tuincentra, woonboulevard en het centrum.

- Lekker in de zon op het dakterras een boek gelezen.



Ik ga misschien nog,

- Zomerbroeken uitzoeken.

- Was opruimen.

- Boodschappen doen.

- Verder lezen en tv kijken.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Jou lijst mag er ook zijn Nikki!



Oja, ik heb ook nog een was gedraaid en gekookt.

Ik ga er van uit dat ik straks totaal voor pampus ga.

Dat gat graven viel me zwaar tegen.





Als ik morgen nog steeds last van schoonmaakstuipen heb begin ik aan de bovenverdieping.



Morgen ook generale repetitie kijken van het dansoptreden van kleine Troela. Zondag heeft ze echt uitvoering, maar dan ben ik dus de hort op.



Oja, zou ik bijna vergeten:

Contact gehad met de dierenarts over de toestand van onze kat. Het gaat echt niet meer goed.

We hebben een afspraak staan om hem donderdagnamiddag in te laten slapen.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Gold, sterkte alvast voor donderdag. Ook al is het misschien beter voor de kat, verdriet zul je er toch van hebben.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag:

naar ggz geweest

dwarsfluit ter reparatie aangeboden

uitzoeken of zoon zelf of clubmaatje de dwarsfluit ernstig heeft ontzet morgen clubmaatje aanspreken

naar de dokter in verband met hardnekkige hoofdpijnklachten betablokkers mee *eng*

drie rapportgesprekken en goede hoop maar nog veel werk voor de jongste

mailtje sturen

oppas regelen voor eventuele psychoeducatie antwoord afwachten en zorgen dat die psychoeducatie er dan wel komt.



Verder heerlijk in de zon gezeten. En kinders vermaken zich nu nog buiten.



Goldie, niet leuk van en voor de kat, maar het is niet anders

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven