Fietsklevers?
dinsdag 6 april 2010 om 18:30
Sinds ik op de fiets naar mijn werk ga heb ik last van een raar fenomeen, namelijk fietsklevers. Dat zijn mannen die een klein stukje achter je blijven rijden, sommigen echt heel dicht achter je. Meestal heb ik ze eerst ingehaald omdat ik sneller lijk te fietsen, maar als ik ze dan heb ingehaald is dat ineens niet meer zo. Omdat ik er niet van hou als mensen dicht achter me fietsen versnel ik dan meestal een stukje zodat ik ze kwijt raak, maar dat lukt dan dus niet. En als ik dan weer langzamer fiets halen ze me nog steeds niet in.
Weird! En vervelend ook, vooral omdat de weg waarop dit altijd gebeurt ong. 4 km lang is, en ik dus 4 km lang met zo'n klever achter me zit. Vraag me ook af of ik niet gewoon hartstikke paranoia ben, maar het is nou al een paar keer gebeurd en ik begin te vermoeden dat sommige mannen het er gewoon om doen.
Kent iemand dit?
Weird! En vervelend ook, vooral omdat de weg waarop dit altijd gebeurt ong. 4 km lang is, en ik dus 4 km lang met zo'n klever achter me zit. Vraag me ook af of ik niet gewoon hartstikke paranoia ben, maar het is nou al een paar keer gebeurd en ik begin te vermoeden dat sommige mannen het er gewoon om doen.
Kent iemand dit?
dinsdag 6 april 2010 om 18:46
dinsdag 6 april 2010 om 18:56
Fietsstalker, haha, dat is een leuk woord. Zo voelt het precies namelijk!
Meestal maak ik behoorlijk wat vaart als ik merk dat iemand achter me blijft fietsen, maarja, dat helpt dus niet. Als ik daarna weer langzamer fiets blijven ze ook achter me. Die ene keer waar ik het net over had verminderde ik behoorlijk wat vaart, maar inhalen ho maar. Toen heb ik geroepen dat hij er maar langs moest gaan, ik was het echt helemaal zat.
Meestal maak ik behoorlijk wat vaart als ik merk dat iemand achter me blijft fietsen, maarja, dat helpt dus niet. Als ik daarna weer langzamer fiets blijven ze ook achter me. Die ene keer waar ik het net over had verminderde ik behoorlijk wat vaart, maar inhalen ho maar. Toen heb ik geroepen dat hij er maar langs moest gaan, ik was het echt helemaal zat.
dinsdag 6 april 2010 om 19:10
dinsdag 6 april 2010 om 19:13