Het grote Napraattopic - 2

11-03-2010 16:52 3005 berichten
quote:Vivamod schreef op 01 februari 2010 @ 14:13:

Dit is het grote napraattopic :-) Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:

- de angels et moi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.

- vragen aan mij kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod

- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico

- omdat we niet van tevoren kunnen voorspellen of dat 'werkt', willen we dit topic een maand op proef doen. Als dit topic helemaal uit de hand loopt kunnen we op 1 maart dus besluiten 't te sluiten.

grtjs,

NaomiEen aanvulling van mijn kant; Als je een posting plaatst die zo grof-beledigend-provocerend is dat er meerdere rapportages over binnenkomen, wordt het alsnog aangepast. Een waarschuwing volgt er dan echter niet.
quote:Taha schreef op 06 april 2010 @ 20:45:

Wil je nog even napraten over die behoefte, Calm?

Eigenlijk wel, ik was zo benieuwd wat tuinkriebelen en groen vingeren nu precies inhield.... Maar dat gaat nu aan mijn neus voorbij ben ik bang!

excuses voor het ontbreken van enig niveau maar ik heb echt geen zin in studeren en moet eigenlijk nog veel te veel doen!
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier, MV.

Ik wil vanavond alleen maar House zien, ff wachten nog
quote:dangeensuus schreef op 06 april 2010 @ 20:46:

En ik wil ook nog even kwijt dat ik een aantal van jullie heftige SBS people vind. Zoeken naar de crisis op libelle. Zeker hetzelfde soort mensen wat bij een brand vooraan staat bij de camera om te roepen ohhhhhhhhhh wat errugggggggg ( ben ik in beeld )DOE EFFEN NORMAAL, tuuk gaan we bij een brand meteen alle breipatronen redden. En ik heb een reden voor een account daar, laatste was om op gevangene bezoek te gaan bij Boro. En aangeschaft volgens mij voor die rebel Floor. Oh HPL nog ertussen. Zoiets ofzo.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Met de tijd kom je vanzelf wel op de juiste leeftijd. Toch vind ik tuinkriebelen en groene vingeren (das weer meer Viva) niet echt een indicatie dat je hier niet goed op je plek bent.
quote:Calm schreef op 06 april 2010 @ 20:50:

[...]

Eigenlijk wel, ik was zo benieuwd wat tuinkriebelen en groen vingeren nu precies inhield.... Maar dat gaat nu aan mijn neus voorbij ben ik bang!

excuses voor het ontbreken van enig niveau maar ik heb echt geen zin in studeren en moet eigenlijk nog veel te veel doen!TUINKRIEBELEN ??? WTF? groen vingeren
quote:mylenevalerie schreef op 06 april 2010 @ 20:51:

[...]

DOE EFFEN NORMAAL, tuuk gaan we bij een brand meteen alle breipatronen redden. En ik heb een reden voor een account daar, laatste was om op gevangene bezoek te gaan bij Boro. En aangeschaft volgens mij voor die rebel Floor. Oh HPL nog ertussen. Zoiets ofzo.?? Effen? nee joh, het is lente, gewoon een leuk bloempatroontje verwerken in je breiproject
quote:Festen schreef op 06 april 2010 @ 20:53:

[...]

TUINKRIEBELEN ??? WTF? groen vingerenHoe noemen ze dat ook alweer een babylonische leesverwarring geloof ik....
ik ben eigenlijk wel een beetje uitgeluld.....
Calm is fun!
Ik ben verder aan de studie, anders wordt het nachtwerk. Heb me wel een uurtje bijzonder onzinnig maar toch goed vermaakt. Bedankt dames!meiden!
quote:Calm schreef op 06 april 2010 @ 20:46:

BGB ik denk dat wanneer je breipatronen voor condooms gaat uitwisselen op de sexpijler je wellicht beter kunt opoverstappen... Tot die tijd, wees welkom en inspireer ons O, dat duurt dan nog wel even ik wip loop jullie jonkies er nog zo uit, hoor.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Succes, Calm!

Ga ook ff wat anders doen of zo. En ik heb me ook vermaakt. En daar is Viva ook voor!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 06 april 2010 @ 21:05:

[...]

O, dat duurt dan nog wel even ik wip loop jullie jonkies er nog zo uit, hoor.

Mijn vriend heeft zich al eens afgevraagd hoe ik aan bepaalde inspiratie kwam, mooi niet dat ik mijn bron ga prijsgeven ;)

@ Taha, soms zou je dat bijna vergeten, mooie reminder dan vandaag!

Weltrusten alvast iedereen!
quote:dangeensuus schreef op 06 april 2010 @ 20:31:

ik vraag me af waarom ze daar crisis hebben.

Wie zou daar nu voor crisis kunnen zorgen Geef toch gewoon toe dat viva betere engeltjes heeft
Calm.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Taha schreef op 06 april 2010 @ 21:05:

Succes, Calm!

Ga ook ff wat anders doen of zo. En ik heb me ook vermaakt. En daar is Viva ook voor!Dat is ook het gene wat Evidenza altijd beweerd, het forum is een aanvulling en geen invulling, en zo is het maar net.
Laat maar, advies forumster opgevolgd.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
quote:nouschi schreef op 06 april 2010 @ 19:09:

Ik vind het niet netjes.Okee zo kun je t ook bekijken. Ik ga wel even aan t editten.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Hmf als ik nu aan t quoten sla ipv verwijderen schiet t niet op....

*zucht*
moonlight82 wijzigde dit bericht op 06-04-2010 21:52
Reden: dom bezig
% gewijzigd
He Moonlight, wat leuk, een one-womanshow
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Moon-o-loog noem ik t wel eens...

die is leuk gevonden!
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Mijn bek valt echt open van verbazing (ben pas op pagina 64 volgens mijn instelling). Ik heb voor het eerst in een halfjaar een topic geopend over emotionele zaken en hoppa, meteen roepen mensen dat ik maar beter en permaban kan krijgen. Ik reageer op enorm veel topics, ik heb lol met bijvoorbeeld Dangeensuus en dan vind ik het hard dat ik van háár hoor hoe ze over me denkt. Nu weet ik toevallig ook zaken achter de schermen (niet over Suus) van bepaalde mensen en die zijn zó vals dat de honden er geen brood van lusten. En maar met een schijnheilig smoelwerk de lieverd uithangen hier.

Ik ben príma in orde, alleen word ik soms overmand door verdriet. En in zo'n staat denk ik niet logisch, maar wie wel? Ik luister wél naar mensen die raad geven, alleen wordt dat wel overschaduwd door mensen die me behandelen als een klein kind. Dan lees ik ook nog dat ik altijd opgeef dat ik mooi ben en intelligent (wat ook zo is) maar dat deed ik vooral in het begin omdat dat het enige was wat ik nog had. Nu sta ik er een stuk realistischer in en kan niemand me daar nog op betrappen. Ik word ook ouder, stabieler en ik maak leerprocessen door. En tegelijkertijd word ik er recalcitrant van, want wíe bepaalt dat dat móet? Ik ga geen raad aannemen van mensen als ik die raad niet goed vind. Als ik dan iemand op de pik trap dan zij het maar zo.

Jezus, kap gewoon met die meta-analyse en laat me gewoon forummen. Ik heb momenteel toch geen klap te doen.
quote:[message=5667299,noline]Digitalis schreef op 06 april

Ik luister wél naar mensen die raad geven, alleen wordt dat wel overschaduwd door mensen die me behandelen als een klein kind.Ga dan ook niet lopen jammeren dat iedereen zo naar tegen je doet en dat je alleen wat begrip wilde maar dat niet krijgt. Als je dat begrip wel krijgt maar mensen die dat begrip geven zó afserveert, dan gaan er ook aan die kant nekharen overeind staan. Dringt dat nou echt niet tot je door?quote:Dan lees ik ook nog dat ik altijd opgeef dat ik mooi ben en intelligent (wat ook zo is) maar dat deed ik vooral in het begin omdat dat het enige was wat ik nog had. Nu sta ik er een stuk realistischer in en kan niemand me daar nog op betrappen.Begin d'r dan niet steeds zelf over als je d'r niet mee geconfronteerd wil worden!quote:Ik word ook ouder, stabieler en ik maak leerprocessen door. En tegelijkertijd word ik er recalcitrant van, want wíe bepaalt dat dat móet? Ik ga geen raad aannemen van mensen als ik die raad niet goed vind.Dat hoeft ook helemaal niet, maar als je de raad niet góed vindt, ga dan niet lopen jammeren dat je géén raad hebt gekregen. Want die heb je wel gekregen. Jammer dat daar niks bij zat waar je wat mee kon, dat meen ik oprecht. Maar je hebt wel raad gekregen. Zeikstekker niet zo.quote: Als ik dan iemand op de pik trap dan zij het maar zo.

Jezus, kap gewoon met die meta-analyse en laat me gewoon forummen. Ik heb momenteel toch geen klap te doen.Niet om het een of ander, maar JIJ rakelt het nu weer zelf op. Als je geen klap te doen hebt, haak dan aan op kletstopics, of doorgeefvraagtopics. Maak een topic aan over de nadelen van de kleur pimpelpaars t.o.v. groen met gele streepjes voor mijn part. Gá dan forummen! Wie houdt je tegen?
Iets anders
Digitalis, het is een kunst om alles wat er over je geschreven is te lezen maar dan ook los te laten. Je wordt nu eenmaal eerder door een strontkar overreden dan door een koets, hoewel het even hard kan zijn. Behoudt je eigenwaarde, laat je oren niet hangen naar negatieve berichten. Misschien hebben ze voor 50% gelijk, als je er beter van wordt gebruik het. Anders, laat het los. Het leven is te mooi, om het op te offeren aan roddel en achterklap. Zoek naar iets wat niet alleen beter voor je is, maar zoek "het beste voor je".

Ik zou het leuk vinden als je mij een prive mail stuurt, groet Dibah

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven