Wreck this journal

12-03-2010 14:36 2164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wreck this journal!

Voor uitleg; zie de eerste post!

*Disclaimer: TO is zeer zeker niet verantwoordelijk voor welke verslaving dan ook, voortkomend uit dit topic *
anoniem_90988 wijzigde dit bericht op 21-03-2010 12:16
Reden: dus!
% gewijzigd
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Dank jullie wel

@ Neferisis: goed dat je jezelf kunt inhouden! Ik mag niet werken dus tsjah ik kan ongelimiteerd wrecken!
Mooi Suuz!

Ik ben druk aan het stickers verzamelen, net even bananen gehaald:

Welkom Suuz! En goed bezig al!! Lief van je man dat allemaal gekocht heeft voor je!

Neferisis, ook nog geen wtj stiekum voor een van je kids gekocht?

Noahtb, oh, je had mijn appeltje moeten zien, haha. Viel me alles mee dat er niets over gezegd werd bij de kassa
Oh, Suuz, als je je thuis verveeld kun je ook even hier op overige bij 'Postcrossing' kijken
Bedankt voor de tip Janna!

Inzake de fruitstickers: wij hadden 2 ananassen vorige week, is niet echt een sticker maar ik heb ze toch maar ingeplakt want ze zijn zo lekker groot!
hahaha ow ik moet heel erg lachen om al die fruitstickeracties!!

hier kwam zelfs mijn vriend laatst "lief, moet je mijn fruitsticker nog hebben" hihi enorm lief haha!

Ow en suuz, ik vind je pagina's hartstikke leuk! ik ga morgen denk ik weer lekker knooien! ff bedenken wat :D
Janna, sinds de kids FarmVille ontdekt hebben liggen alle hun andere bezigheden op hun gat
Ik volg dit topic al een tijdje. Vind de foto's ook leuk enzo. Zit ook te denken om zelf zo'n boekje te willen.

Maar wat is er nou zo lollig aan? Ik bedoel: dan heb je 'm af, en dan?
quote:Courage schreef op 06 april 2010 @ 00:52:

Dushi, wat is er met je avatar gebeurt?!

Deze is nie leuk hoor....

(ga ik van huilen )Da's Lurch van the Adams Family. Die is lief hoor... Een heel zacht aardig persoon.
Suuz je bent goed aan het wrecken!!! Mooie afleiding voor jou als je toch "verplicht" thuis moet zitten he
quote:Christiane04 schreef op 06 april 2010 @ 23:10:

Maar wat is er nou zo lollig aan? Ik bedoel: dan heb je 'm af, en dan?Het gaat om de lol/ het creatieve proces die je ervan hebt denk ik. En niet dat je nu al gaat nadenken over wat je moet doen als je hem af hebt. Maar als je daar toch al aan wilt denken: je kunt natuurlijk een blanco boekje/schrift kopen en dezelfde opdrachten nog een keertje doen of gewoon lekker door fröbelen zonder directe opdrachten.
Hoi allemaal,

ik heb de eer dit boekje ook sinds kort in bezit te hebben en wat verslavend!!! Heb er nog niet zoveel mee gedaan, maar al wel begonnen! Zo leuk hier om ideeen op te doen en om de (fruit)foto's te zien!!

Hier vast wat foto's van mijn wtj:

De zijkant moest beklad:

De titelpagina:

De cirkelpagina, maar dies nog lang niet af:

quote:noahtb schreef op 06 april 2010 @ 15:51:

Mooi Suuz!

Ik ben druk aan het stickers verzamelen, net even bananen gehaald:

[afbeelding]
Mejane, wat mooi! Maar waar staat dat de zijkant beklad moet?? Moet ik ook nog doen dan!
Goed zoeken, staat op een van de laatste bladzijden (ik moet zo nodig vaak achteraan beginnen :D)
Mejane: Wat een supertoffe zijkant zeg! En je eerste pagina met de titel van het boek is ook cool!

Suuz: Die bladzijde met de cadeaulabels is echt leuk geworden!

Mijn WTJ vraagt om aandacht, maar helaas ff geen tijd voor! Wat ga ik me uitleven als ik straks mn onderzoek heb afgerond!
MeJane! wow, wordt heel tof allemaal :D

lekker suf eigenlijk, wrecken werkt echt ontspannend! blijft ook verbazingwekkend hoeveel mensen het eigenlijk doen!

owjah en Christiane04, als je journal af is is het net zo leuk! als je over een paar jaar terugkijkt en dan denkt "huh heb ik dat gemaakt" :D
Mejane leuk die zijkant in zebra style! En als je de pagina's van de circel met die kleine circeltjes wil doen...oef das monnikenwerk net als 69 doet!

Ik denk bij die pagina steeds aan hersenen, klinkt vast heel raar maar die zien er eigenlijk ook uit als broccoli/metcirceltjes. Weet dus alleen nog niet hoe.

PS Als ik de pagina laad hier komen mijn foto's eerst in mega formaat en het duurt even voor ze een normaal formaat krijgen, ligt dat aan de link die ik gebruikt heb? Ik vind het al irritant laat staan voor de rest van de mensen die dit topic leest.

Hé Dush inderdaad goede afleiding !
Gisteravond wilde mn vriend trouwens samen wrecken in het boek... dat heb ik ff afgewezen, hij mag 1 pagina doen, maar ik wil niet dat hij het hele boek vernield
Gisteren heb ik niet veel gewreckt. Het was veel te lekker weer. Ben wel de stad in geweest en heb nog wat extra knutselspullen gehaald.

Vandaag komt er ook niet veel van, het is weer een werkdag.

Wat is iedereen goed bezig zeg. Ik zie weer hele leuke dingen. Als ik weer iets heb wat het fotograferen waard is, zet ik weer wat neer.
Ik heb net ff wat paaseitjes gesnoept en 4 andere bonbons, zodat ik mn WTJ kan beplakken met snoeppapiertjes hihi... Snoepen voor het goede doel!
Oh ja....ik heb wel 3 fruitstikkers gescoord

En die pagina waarbij je door verschillende lagen heen moet knippen...dat ging me toch te ver hoor. Dus ik heb die bladzijde in de lengte een paar keer gevouwen en toen geknipt. Is het ook door verschillende lagen heen. Waarschijnlijk niet hoe het bedoeld is, maar ja..eigen interpretatie he?

Zo en toen was de pauze weer voorbij. Vanavond ga ik in de tram verder. Er was nog een opdracht met tekenen terwijl je in beweging bent.
Fieka: die pagina heb ik precies hetzelfde gedaan als jij! Ik wilde ook niet door andere pagina's heen knippen, dus ook de pagina dubbel gevouwen en leuk figuren uit geknipt!
Ik heb een aantal pagina's gelezen maar ehh een paar vragen:, Moet je elke dag iets doen en het boek kan of moet bij Bol.com worden gekocht? Kan het ook een normaal schrift zijn?

(geen bezwaar tegen bol.com ik koop er al veel)
Steph, niks moet, alles mag. Het is een boek met opdrachten die je vrij kan interpreteren.. Maar als je gewoon een schrift wat je hebt liggen wil wrecken, wat let je!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven