Bezem-Topic deel 7 !

15-03-2010 10:03 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.



En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.







Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5

bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Goedemorgen!

Vandaag:

- de (werk)dag weer door zien te komen met een grandioos slaaptekort

- vanavond afspraak met financieel adviseur

- iets van avondeten improviseren



Morgen:

- administratie opruimen

- foto's op computer en backuppen

- kleding doorpassen en voor kringloop klaar leggen

- kledingkast opruimen

- bed verschonen

- wassen drogen opruimen

- haar verven

- vaatwasser aan, uitruimen en inruimen

- melklpoedertorentje halen bij de Prenatal

- boodschappen (niet te veel, anders krijg ik ze niet mee op de wandelwagen)
Dat is zeker een felicitatie waard Buuf en Happy!!



Ukkie speelt in de tuin terwijl ik soep aan het maken ben.

Boodschappen zijn binnen en werk is opgehaald.

Nu nog moed verzamelen voor de luxaflex.

Vanmiddag met Oudste de route van verkeersexamen fietsen.
Alle reacties Link kopieren
Badkamer1 is af!

En hij GLIMT! (helaas maar voor heeeeel even. Ik kén mijn dochters )



Heel schattig Boro, die liefde van 3-jarigen.



Hoe bedoel je Its, over die oom?

Ik begrijp het niet goed.

Komt ie binnen zonder kloppen of bellen? Daar zou ik inderdaad ook niet van gediend zijn.

Of is er meer aan de hand, omdat je aangeeft dat je je sowieso niet op je gemak voelt als hij er is zonder dat Itsman in de buurt is?
Alle reacties Link kopieren
itsman was er wel, hij had een afspraak met die oom. Maar normaal belt oom altijd aan en dan doen wij de deur open. Hij heeft zelf een sleutel en nu belde hij en deed meteen zelf de voordeur open. Nu was ik niets aan het doen maar ik vind het gewoon prettiger als ik zelf de deur kan open doen.
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Dat zou ik ook niet prettig vinden I'ts!Mijn ouders hebben ook een sleutel van mijn huis maar die gebruiken ze eigenlijk nooit.Mijn moeder belt ook altijd aan zodat ik open kan doen.Sleutel is meer voor nood.

Ex-schoonvader heeft mij eens "verrast"toen ik onder de zonnebank lag :( Die denderde ook altijd zomaar binnen.(Zelfs toen de verloskundige mij aan het hechten was toen ik van Oudste was bevallen)Oh wat heb ik die man vervloekt.
He gatver, Coebergh!

Ik ben er ook niet van gediend hoor, dat er mensen zomaar binnen lopen (zelfs al hebben ze net aangebeld). Geef me even de kans om me presentabel te maken!
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Oh, buuf en happy, gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik hou ook niet van zomaar-binnenlopers.

Zelfs aan de poort hangt een bel. Voor zomers, als we buiten zitten en de gewone deurbel niet horen.



Poes heeft net weer binnen gepoept. Dat deed ie tot een half jaar geleden nooit, nu laat ie het maar vallen waar ie wil.

En omdat Oudste hem vanmorgen in de keuken heeft verwend met melk en kaas denkt ie opeens ook weer dat alles mag. Net sprong ie zomaar op het aanrecht waar ik bij stond. Heeft ie nog nooit eerder gedaan want hij wist heel goed dat het aanrecht verboden terrein is.

Hij is buitenom zijn kanker ook nog eens echt zwaar dement geloof ik...



Er zullen morgen heus wel wat traantjes vloeien maar we hebben er allemaal vrede mee hoor.



Even lunchen en dan

*het laatste stukje badkamer2 afmaken.

*Was die ophangt opvouwen en opruimen, nieuwe was ophangen en ook nog een nieuwe draaien.

*Boven en benedenverdieping stofzuigen.

*Boodschappenlijstje maken

*Boodschappen doen(?).

*Generale repetitie kijken.
Alle reacties Link kopieren
Ocharm Gold. Poes weet natuurlijk niet meer hoe het kan dat ie nu opeens zo verwend wordt. en misschien kan zijn maagje er niet meer tegen. Sterkte morgen. Bah, vind het altijd vreselijk.



Buuf en Happy gefeliciteerd. Helaas ik dus niet.



Ik heb ook sleutels van alle kinderen, maar ik gebruik ze niet.

Alleen als ik weet dat er niemand is, om b.v de hond uit te laten of zo. Ik bel aan of loop achterom als de poort open is. Maar nooit en te nimmer dat ik de sleutel zou gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
*het laatste stukje badkamer2 afmaken.

*Was die ophangt opvouwen en opruimen, nieuwe was ophangen en ook nog een nieuwe draaien.

*Boven en benedenverdieping stofzuigen.

*Boodschappenlijstje maken

*Boodschappen doen(?).

*Generale repetitie kijken.



Nu

Eerst

Pauze.
Dan hoef ik volgende week niet in mijn uppie een peukie te gaan roken Zoeb
Ik schaam me om het te zeggen maar ik heb ineens last van aambeien,heb al van alles geprobeerd maar niks lijkt echt te helpen.Iemand van jullie nog een goede tip?
Alle reacties Link kopieren
Ik lees her en der otrivin neusspray tegen aambeien. Als laatste redmiddel kun je ze ook laten weghalen. En als je er geen last van hebt (dat ze dus geen pijn doen), dan zou je ze ook nog kunnen laten zitten en er niets mee doen.
Alle reacties Link kopieren
Heb net trouwens een muis de deur uit gewezen. Zat zomaar in de gang, heel brutaal bovenop de buggy. Heeft me wel even gekost eer ik hem gevangen had en buiten had, maar het is gelukt!
Goed gedaan Rainz



Ik heb al sperti,otrivin en zalf met lidocaine geprobeerd maar het lijkt wel of het alleen maar erger wordt.Ga morgen wel naar huisarts.Ze zaten er al wel maar had er nooit geen last van,tot vorige week dan.Manman wat zijn dat een koleredingen zeg
Alle reacties Link kopieren
Sorry Coe, geen tips hier.

Ik snap dat je er niet mee te koop loopt, maar het is niet iets om je voor te schamen hoor



Bah een muis Rainz!

En dan ook nog zelf vangen? Brrrrr....!



PffffT...Ik ben moe!

Maar ik ben ook trots op mezelf, ik heb echt een boel gedaan de laatste twee dagen.

Ik ga echt zonder schuldgevoel een weekend weg.

En volgend weekend ook
Alle reacties Link kopieren
Muizen heb ik geen moeite mee, spinnen daarentegen! Ik heb mijn vader al gewaarschuwd dat hij nu degene gaat zijn die ik ga bellen als er een spin in huis is. Die durf ik écht niet weg te halen, ook niet met de telescoopsteel van de stofzuiger. Brrr, krijg al rillingen als ik eraan denk.
Heb je van die gewone middeltjes als Sperti of Hemoclin al geprobeerd, Coe?



Muizen zijn ook niet eng, wel schattig en stiekem vies (want ze piesen en poepen overal).

Spinnen zijn eng.
Vandaag:

- de (werk)dag weer door zien te komen met een grandioos slaaptekort

- vanavond afspraak met financieel adviseur heeft afgebeld, dus ik kan vanavond op tijd naar bed

- iets van avondeten improviseren



Morgen:

- administratie opruimen

- foto's op computer en backuppen

- kleding doorpassen en voor kringloop klaar leggen

- kledingkast opruimen

- bed verschonen

- wassen drogen opruimen

- haar verven

- vaatwasser aan, uitruimen en inruimen

- melklpoedertorentje halen bij de Prenatal

- boodschappen (niet te veel, anders krijg ik ze niet mee op de wandelwagen)
Even de planning aanpassen:

Vandaag:

- de (werk)dag weer door zien te komen met een grandioos slaaptekort

- vanavond afspraak met financieel adviseur heeft afgebeld, dus ik kan vanavond op tijd naar bed

- iets van avondeten improviseren

- bed verschonen

- vaatwasser aan, uitruimen en inruimen

- administratie opruimen



Morgen:

- foto's op computer en backuppen

- kleding doorpassen en voor kringloop klaar leggen

- spullen naar de kringloopwinkel

- kledingkast opruimen

- wassen drogen opruimen

- haar verven

- melkpoedertorentje halen bij de Prenatal

- boodschappen (niet te veel, anders krijg ik ze niet mee op de wandelwagen)
Flinke lijst MissM!



Ik heb nog een stukje zolder opgeruimd.Grof vuil komt morgen en dat staat ook al allemaal aan straat.(en nu staat er een vieze man tussen te graaien)



Heb alle middeltjes wel geprobeerd maar het lijkt alsof dat het alleen maar erger maakt.Ga dus gewoon maar morgen met de billen bloot
Alle reacties Link kopieren
Muizen vind ik ook niet erg. Spinnen trouwens ook niet. Daar zet ik een glas over. Kartonnetje eronder en hup naar buiten.

Laatst was er een spinnentopic en ik heb zo vreselijk gelachen.



Gezellig Cou dat we samen roken. Rainz rookt ook. En wie was het nog meer?



MissM Wat is een melkpoedertorentje?



Zooooo schattig dat Terror een lieffie heeft.
Alle reacties Link kopieren
[quote]mamzelle schreef op 07 april 2010 @ 06:58:





Vandaag:

De ramp op mijn rekeningcourant bekijken

Afspraak over psycho-educatie

Kind plus vriendinnetje begeleiden bij spreekbeurttekst maken

Muziekgedoe

Oudste bekende toch zelf op de fluit te hebben geleund. Shit, ben er weer ingestonken dus toen hij vertelde dat iemand anders het had gedaan. En dan snapt hij werkelijk niet dat ik hem niet op zijn woord kan geloven als hij iets anders *een pietluttigheidje* zegt niet te hebben gedaan.



Middelste en vriendinnetje zijn klaar om een hele hoop tekst uit het hoofd te gaan leren.
Alle reacties Link kopieren
Muizen buiten zetten heeft geen zin. Het schijnt dat je zo'n dier minstens een kilometer weg moet zetten, anders komt'ie even vrolijk weer terug.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven