Postcrossing 4
woensdag 7 april 2010 om 14:57
Nu maar hopen dat er veel jongetjes geboren worden, Tine!
Oooh er is iets heel ergs gebeurd, ik heb net een stapeltje kaarten gevonden die ik allang had moeten versturen....
Ik schaam me diep. Die kaarten had ik blijkbaar in een tas gestopt, maar die tas gebruik ik vrijwel nooit. Pak ik net die tas uit, komen daar postcrossingkaarten tevoorschijn. Snel naar de brievenbus gecrosst en ze op de post gedaan.
Ik vond het al zo vreemd dat ik nog geen één Hurray had!
Oooh er is iets heel ergs gebeurd, ik heb net een stapeltje kaarten gevonden die ik allang had moeten versturen....
Ik schaam me diep. Die kaarten had ik blijkbaar in een tas gestopt, maar die tas gebruik ik vrijwel nooit. Pak ik net die tas uit, komen daar postcrossingkaarten tevoorschijn. Snel naar de brievenbus gecrosst en ze op de post gedaan.
Ik vond het al zo vreemd dat ik nog geen één Hurray had!
woensdag 7 april 2010 om 15:06
Haha, eigenlijk wel grappig Juuf! Je zei inderdaad laatst nog dat je kaarten maar niet aankwamen, hihi, nu weet je waarom niet
Mijn betoverde deurmat bracht me 1 kaart uit Dubai van een Taiwanese met deze gekke tekst:
Dear Friends,
I'm sending the cards from Dubai.
Happy postcrossing.
Have a nice year 2010.
2010.3.11
Jank, wat een slechte tekst en écht geen mooie kaart van Dubai....
Mijn betoverde deurmat bracht me 1 kaart uit Dubai van een Taiwanese met deze gekke tekst:
Dear Friends,
I'm sending the cards from Dubai.
Happy postcrossing.
Have a nice year 2010.
2010.3.11
Jank, wat een slechte tekst en écht geen mooie kaart van Dubai....
woensdag 7 april 2010 om 15:12
Hahaha Juuf, je hebt nu dan vast een nieuw record met 'kaarten die het langst onderweg zijn'
Zonde JokeJacket van die kaart uit Dubai. Zo'n speciaal land en dan een lelijke kaart ontvangen.....
Geen idee of ik een lekkere combi maak vanavond... maar ik ga Kipfielt + groente + mediterraans/pronencaals sausje wokken... en dan gestoomde aardappeltjes erbij (daar zit ook een of andere lente-kruiden mix over)
Ach... het zal vast wel smaken. En anders doe ik mij te goed aan het toetje: tirumisu-cake...... Zo duur, maar Zooooo lekker!
Zonde JokeJacket van die kaart uit Dubai. Zo'n speciaal land en dan een lelijke kaart ontvangen.....
Geen idee of ik een lekkere combi maak vanavond... maar ik ga Kipfielt + groente + mediterraans/pronencaals sausje wokken... en dan gestoomde aardappeltjes erbij (daar zit ook een of andere lente-kruiden mix over)
Ach... het zal vast wel smaken. En anders doe ik mij te goed aan het toetje: tirumisu-cake...... Zo duur, maar Zooooo lekker!
woensdag 7 april 2010 om 16:29
Hoi dames,
Hier een meelezer, jullie hebben me aangestoken!
Begin vorige week 2 kaarten verstuurd, vandaag de andere 3.
Bedoelen je met officials, de kaarten via de pc site?
Ik zie hier allemaal onbekende termen voorbijkomen, over soorten kaarten, kunnen jullie me een minilesje geven? Alvast bedankt!
Veel plezier,
Jenneke
Hier een meelezer, jullie hebben me aangestoken!
Begin vorige week 2 kaarten verstuurd, vandaag de andere 3.
Bedoelen je met officials, de kaarten via de pc site?
Ik zie hier allemaal onbekende termen voorbijkomen, over soorten kaarten, kunnen jullie me een minilesje geven? Alvast bedankt!
Veel plezier,
Jenneke
woensdag 7 april 2010 om 16:55
Welkom Jenneke,
Leuk dat we je hebben aangestoken
Officials zijn inderdaad kaarten die je via de officiële website verstuurd. Je kunt namelijk ook nog kaarten sturen via het PC-forum. Daar heb je tags, RRkaarten en nog veel meer verslavende leuke kaartsoorten.
Hopelijk komen je kaarten snel aan en kun je iets moois in je eigen brievenbus vinden!
Steph: Nee, heb hem niet ingescand. Daar doe ik de moeite niet voor
Leuk dat we je hebben aangestoken
Officials zijn inderdaad kaarten die je via de officiële website verstuurd. Je kunt namelijk ook nog kaarten sturen via het PC-forum. Daar heb je tags, RRkaarten en nog veel meer verslavende leuke kaartsoorten.
Hopelijk komen je kaarten snel aan en kun je iets moois in je eigen brievenbus vinden!
Steph: Nee, heb hem niet ingescand. Daar doe ik de moeite niet voor
woensdag 7 april 2010 om 17:21
Welkom Jenneke!!!
Hier geen pc-nieuws.
Of wie weet werkt het forum zo ook voor mij als voor Ligaa.
Wel leuke post, nu 3 hoera een zoon kaarten en mijn I-drukker met de lammetjes.
Die zijn zo lief, ik kan niet wachten om ze te mogen sturen.
En ook hier alleen een pen erbij Tine.
De vorige keer had ik ook nog iets van 2 of 3 extra kaarten.
Trouwens veel succes met je skeeler-gebeuren!
Hier geen pc-nieuws.
Of wie weet werkt het forum zo ook voor mij als voor Ligaa.
Wel leuke post, nu 3 hoera een zoon kaarten en mijn I-drukker met de lammetjes.
Die zijn zo lief, ik kan niet wachten om ze te mogen sturen.
En ook hier alleen een pen erbij Tine.
De vorige keer had ik ook nog iets van 2 of 3 extra kaarten.
Trouwens veel succes met je skeeler-gebeuren!
woensdag 7 april 2010 om 18:34
Jenneke, welkom bij deze verslaving.
RR=Round Robin (ook op het pc-forum)
Tags= is iemand op het pc-forum tikken en daar stuur je dan een kaart heen.
Als je meer kaarten wilt versturen dan de 5 die je nu mag versturen is het pc-forum de site om het te doen. Of nog meer accounts aanmaken......Dat doen wij iig niet.
RR=Round Robin (ook op het pc-forum)
Tags= is iemand op het pc-forum tikken en daar stuur je dan een kaart heen.
Als je meer kaarten wilt versturen dan de 5 die je nu mag versturen is het pc-forum de site om het te doen. Of nog meer accounts aanmaken......Dat doen wij iig niet.
woensdag 7 april 2010 om 19:03
hoi Jenneke! wees welkom 
zow, ik ben weer lekker thuis en bij thuiskomst lag er een kaartje uit Taiwan in mijn brievenbus! zo nu lekker met de beentjes in de lucht, want ben vandaag druk bezig geweest met tekenen, verstoppetje, schipper mag ik overvaren, anne maria koekkoek en wedstrijdje hoog schommelen, sjongejonge wat heb ik toch een moeilijke baan
zow, ik ben weer lekker thuis en bij thuiskomst lag er een kaartje uit Taiwan in mijn brievenbus! zo nu lekker met de beentjes in de lucht, want ben vandaag druk bezig geweest met tekenen, verstoppetje, schipper mag ik overvaren, anne maria koekkoek en wedstrijdje hoog schommelen, sjongejonge wat heb ik toch een moeilijke baan
woensdag 7 april 2010 om 19:03
D'r is weer veel geschreven zie ik!
Ik had vandaag een blije mailbox en een blije deurmat!
Een art-kaart uit de USA met een leuke tekst en een leuke Hurray uit Belarus. Oww, en gisteren ook nog een lege Hurray uit Finland. Ik heb er nog maar 3 onderweg van de 10.
Goed hé, ik heb me nog steeds ingehouden met aanvragen!
Tine, zou je me willen bellen, dan kunnen we wat afspreken om zondag samen te reizen.
Ik heb zin in zondag.
Steph, goed idee om 15 euro cash mee te nemen speciaal voor de Hightea.
Jenneke welkom...... bijna vergeten! Oeps......
Ik had vandaag een blije mailbox en een blije deurmat!
Een art-kaart uit de USA met een leuke tekst en een leuke Hurray uit Belarus. Oww, en gisteren ook nog een lege Hurray uit Finland. Ik heb er nog maar 3 onderweg van de 10.
Goed hé, ik heb me nog steeds ingehouden met aanvragen!
Tine, zou je me willen bellen, dan kunnen we wat afspreken om zondag samen te reizen.
Ik heb zin in zondag.
Steph, goed idee om 15 euro cash mee te nemen speciaal voor de Hightea.
Jenneke welkom...... bijna vergeten! Oeps......
woensdag 7 april 2010 om 19:18
Hier geen postcrossing nieuws, maar ik heb wel een aantal tweedehandskaarten gekocht in Deventer vandaag. De man heeft lade's vol ongeschreven kaarten! Ik ben helemaal blij dus.
En ik was al blij -want dat kwam ik hier vertellen- Ik had vandaag mijn afstudeergesprek en heb het gehaald
Het spande er even om of het gesprek deze week zou kunnen, maar het is gelukt. Komende zondag geen afstudeerspanning voor mij dus, maar nog meer reden voor een leuke middag.
En ik was al blij -want dat kwam ik hier vertellen- Ik had vandaag mijn afstudeergesprek en heb het gehaald
woensdag 7 april 2010 om 19:54
Dag dames! Geen blije brievenbus vandaag, geen kaartjes dus. Enkel een uitnodiging voor een communiefeest en daarnaast een rekeninguittreksel haha
Super eveline!! Proficiat hoor!!
Jenneke, welkom! Veel plezier met deze verslavende hobby
Tine ik heb je nog gemaild voor zondag om af te spreken, heb je het mailtje gekregen?
Ik popel om adressen aan te vragen! Ik kan niet meer wachten, maar moet toch nog wachten hé. Vrijdagavond vraag ik ze aan, dan heb k nog tijd om ze te schrijven
Super eveline!! Proficiat hoor!!
Jenneke, welkom! Veel plezier met deze verslavende hobby
Tine ik heb je nog gemaild voor zondag om af te spreken, heb je het mailtje gekregen?
Ik popel om adressen aan te vragen! Ik kan niet meer wachten, maar moet toch nog wachten hé. Vrijdagavond vraag ik ze aan, dan heb k nog tijd om ze te schrijven
woensdag 7 april 2010 om 21:12
woensdag 7 april 2010 om 21:19
woensdag 7 april 2010 om 21:52
Morgen expired weer een kaart naar China .
Verder heb ik nu zeker 7 kaarten om te schrijven op de meeting.
En ik heb dr zin in!
Al vind ik het nog steeds doodeng .
Gisteren en vandaag 4 kaarten in de brievenbus gevonden, zaterdag lag dr 1 bij mn bovenbuurman in de bus.
Leverde me dan weer een gesprekje van een uur op .
Verder heb ik nu zeker 7 kaarten om te schrijven op de meeting.
En ik heb dr zin in!
Al vind ik het nog steeds doodeng .
Gisteren en vandaag 4 kaarten in de brievenbus gevonden, zaterdag lag dr 1 bij mn bovenbuurman in de bus.
Leverde me dan weer een gesprekje van een uur op .
woensdag 7 april 2010 om 22:11
woensdag 7 april 2010 om 22:27
@eveline: gefeliciteerd met je afstuderen! Zal een lekker gevoel zijn (kan ik me ook nog wel herinneren, haha, voelde heeeeeeerlijk).
Vandaag een kaartje uit Italie, helaas niet een bijzonder leuk kaartje. Van een meisje van 12 met behoorlijk goed Engels, dat vond ik dan wel weer knap! Verder had ik een Hurray uit China en uit Zweden, en mijn nieuwe kaartjes gaan ook weer naar precies die landen. Kennelijk is postcrossing in Zweden in opkomst want die krijg ik de laatste tijd vaker!
Vandaag een kaartje uit Italie, helaas niet een bijzonder leuk kaartje. Van een meisje van 12 met behoorlijk goed Engels, dat vond ik dan wel weer knap! Verder had ik een Hurray uit China en uit Zweden, en mijn nieuwe kaartjes gaan ook weer naar precies die landen. Kennelijk is postcrossing in Zweden in opkomst want die krijg ik de laatste tijd vaker!
donderdag 8 april 2010 om 00:14
De hele dag lopen rennen en regelen, morgen moet ik de Portugese uitwisselingsleerling van mijn dochter van Schiphol halen. Ik heb mijn werkkamer omgetoverd tot een gezellig logeerhol en heb dozen vol met zooi weggegooid. Vond zelfs nog onuitgepakte dozen van voor de verhuizing (14 jaar geleden ).
Tussendoor de brievenbus geleegd: ik had een leuke pauwenkaart (die van de HEMA) uit NL en een schilderachtige tuinenkaart uit de V.S. Ook was er weer eens post voor zoon: een pandaknuffel uit China, een schot in de roos.
Ik ga nu een tuk doen, want als ik het activiteitenprogramma van dochter voor de komende dagen bekijk zijn de dagen erg lang en moet er weer vroeg opgestaan worden. Boa noite (da's Portugees voor truste).
Tussendoor de brievenbus geleegd: ik had een leuke pauwenkaart (die van de HEMA) uit NL en een schilderachtige tuinenkaart uit de V.S. Ook was er weer eens post voor zoon: een pandaknuffel uit China, een schot in de roos.
Ik ga nu een tuk doen, want als ik het activiteitenprogramma van dochter voor de komende dagen bekijk zijn de dagen erg lang en moet er weer vroeg opgestaan worden. Boa noite (da's Portugees voor truste).
donderdag 8 april 2010 om 00:21
Hooi iedereen...
sorry dat ik niet zo vaak meer schrijf...maar heb t echt vreselijk druk. bah.
Ik kreeg vandaag een ras uit taiwan,van iemand uit hong kong. ze was daar voor een meeting ofzo, en d8 goh laat ik een kaartje sturen. leuk he.
Ik had vanavond 3 hurrays....dus meteen 3 nieuwe kaarten geschreven. Ze mogen naar: Engeland,Duitsland en Amerika.
heb vorige week een ongelukje gehad met de auto, iemand reed me aan. Niet heel veel schade hoor, maar toch balen.
Anita gefeliciteerd met je kleine...geniet ervan...
Nieuwe members: welkom
sorry dat ik niet zo vaak meer schrijf...maar heb t echt vreselijk druk. bah.
Ik kreeg vandaag een ras uit taiwan,van iemand uit hong kong. ze was daar voor een meeting ofzo, en d8 goh laat ik een kaartje sturen. leuk he.
Ik had vanavond 3 hurrays....dus meteen 3 nieuwe kaarten geschreven. Ze mogen naar: Engeland,Duitsland en Amerika.
heb vorige week een ongelukje gehad met de auto, iemand reed me aan. Niet heel veel schade hoor, maar toch balen.
Anita gefeliciteerd met je kleine...geniet ervan...
Nieuwe members: welkom