Rammelende eierstokken

29-07-2009 14:18 2516 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een aangepast bericht van Blont:

Wie wil er meepraten over haar kinderwens?

Heb jij ook rammelende eierstokken maar is je vriend nog niet toe aan kinderen, lucht hier je hart!

Hier kun je je 'ei' kwijt bij lotgenoten

xx
@assie: ja, geduld is een schone zaak.. en ik ben een ontzettende ongeduldige Ram(p).. die ook altijd met alles de eerste wil zijn. Maar sinds mijn vriend ben ik een stuk rustiger geworden.. en heb ik geleerd om geduld te hebben. En dat geeft ook heel veel rust. Dus ieder nadeel heeft zijn voordeel...

@frutje: ja, het is fijn om de praktische zaken in orde te hebben.. maar, ja, dat kan niet altijd. Stel dat je op je 35ste je man van je leven pas tegenkomt.. tja, dan kun je niet meer jaren wachten.. en der zijn zo nog tig situaties te schetsen

liep net ff in de ah (voor een lekkere maaltijdsalade) en toen zag ik de viva liggen met de bijlage.. ff snel doorgebladerd... maar toen kwam ik al bij een verhaal over onvruchtbaarheid. Een vrouw met pcos (wat ooit bij mij is vastgesteld) nou, dar word ik dan moedeloos van.. snel weer weggelegd dus.

en nu hoppa aan het werk.. kep weer 101 kutklusjes liggen, bah
hoi hoi,

alle maal bedankt voor jullie reacties.

doet me goed.

@orchid: hoe lang heeft jouw man erover gedaan dan om tot een beslissing te komen. en hoe lang zijn jullie nu al bezig?

wel ontzettend spannend dat je 3 dagen over tijd bent. hoop dat de post snel is vandaag!

@springstof : het ene moment wil hij wel kinderen en op het andere moment weer niet. hij geeft aan dat hij er dan teveel rekening mee moet houden. en dat terwijl als we met zijn familie op vakantie gaan hij wel altijd rekening houdt met hun kinderen. Dan zou je toch verwachten dat hij dat ook wel kan met een kind van zijn eigen.

@assie: als ik het goed begrijp gaan jullie er dus over 9 maanden aan beginnen. wat fijn! Gefeliciteerd.

@janine: dat gaat wel redelijk om het onderwerp te laten rusten. hij is tenslotte regelmatig weg voor zijn werk. vervelende is dan alleen dat je er veel zelf mee moet worstelen.
Hmpff, leuk is dat: post is bezorgd, maar geen zwangerschapstest! Terwijl ik gistermiddag al een bevestigingsmail kreeg dat het bedrijf de brief op de bus gedaan heeft! Nou ja, dan morgen maar. Heb de test al betaald (set van 3 stuks, goedkoper dan in de winkel), dus ga niet naar de drogist om er daar eentje te kopen. Dus wat dat betreft ben ik wel geduldig, ja.

@lavender: hoewel ik al een paar jaar een kinderwens heb, ben ik bewust pas gestopt met de pil (eind juli vorig jaar) toen we een huis hadden gekocht. Dat gaf me namelijk net dat extra tikje zekerheid, vanaf dat moment wilde ik er echt voor gaan. Vanaf die tijd vrijen we dus al onbeschermd. Orchidman raakte eigenlijk pas begin dit jaar enthousiast, toen we al verhuisd waren. Sindsdien houden we mijn cyclus extra in de gaten, en sinds 1 maand ben ik dus bezig met temperaturen en ovulatietesten om te kijken wanneer het beste tijdstip is .

Oja, leuk dat jullie allemaal meeduimen, thanks!
@orchid: neeeeeeeeeeeeeeeeee, dat meen je niet! Nou, ik heb geleerd om geduldig te zijn maar volgens mij was ik nu heeel hard naar de drogist gerend.. GA...Doet het voor ons hier op het forum.. Wij(iig ikke) zijn stiekem zo ontzettend benieuwd.
@Orchid

Eens met janine. Waar ben je? Moet ik een test komen brengen? You're killing us!
Wow Orchid respect, dit zou ik niet op kunnen brengen denk ik. Ben heul benieuwd. Maar je hebt nu dus op een 'goed' tijdstip ge..eh nou jajeweetwel? Ik bedoel er is dus een goede kans dat je HET bent?

@Assie: ik tel met je mee, hier nog 6 maanden te gaan. Zes laaaaaaange maanden, ben dus blij met de afleiding van de huwelijksvoorbereidingen. En sparen voor meubels, dat klinkt hoopvol zeg, doen! Ik hoop dat ik na het trouwen nog geld over heb voor een kind Meeeeen wat is dat duur!!

@Lavender, welkommmmmmmmmmmmmm
De kans op bevruchting is op het moment van de eisprong tot een halve dag erna het grootste. Zelfs drie keer zoveel als in de zeven dagen voor de eisprong.

wilde geen ovulatietesten gebruiken.. en gewoon maar doen.. maar denk toch na het lezen van de bovenstaande zin dat ik ze ga gebruiken...
Ben wel heel benieuwd hoe hij er straks over denkt hoor....een tijdje geleden zijn we "overeengekomen" (klinkt wel heel officieel) dat we in 2011 beginnen. Dus daar richt ik me maar op.

En dat sparen......tja, hoeveel geld heb je nodig he. Hij zei het ook met een smile en weet dat ik best een leuk bedrag aan spaargeld heb, dus dat vormt nu al geen probleem. Voordat we beginnen is er weer wat bijgespaard en voordat er uberhaupt een kind is, weet je bijna niet meer waar je met het geld naartoe moet (grapje).....

Vind het best knap van mezelf.......verhuizen, huis leuk ingericht etc en toch ook nog gespaard. Prima! Laat die kids maar komen. Kan ik weer lekker shoppen voor de inrichting van de kinderkamer. Ik hou van shoppen en geef best wat geld uit aan leuke dingen. Je moet ervan genieten he! haha

Pipo: ik denk dat de maanden voor jou nog sneller voorbij gaan. Zo'n bruiloft gaat veel tijd in zitten, is erg leuk en dan als "toetje" gaan voor een beeb. Voordat ik begin ben jij zwanger! Afgesproken???
Janine: ik denk dat ik zo ongeduldig zou zijn en ze ook ga gebruiken. Een paar pagina's geleden zei ik nog van niet.....haha.....maar denk dat ik het even zonder vriend in te lichten doe. Wil de druk in het begin ook niet te hoog maken!
ongelooflijk meiden, wat schrijven jullie een boel!

@orchid: het is vast de positieve vibe van het forum! Iedereen hier raakt snel zwanger . Pfff, wat ben jij geduldig zeg... maar als je het weet wel meteen zeggen he! Niet ons geduld ook nog meer op de proef stellen

@ lavender en (ojeee, door de vele berichtje je nick vergeten!)..: welkom!

Op zich is het wel tof dat de meesten van ons er toch op redelijke termijn voor gaan. Assie, pipo en ik wat later dan orchid, verkademeisje en boefje en zo, maar toch! Nukje ook al best snel. Goed is dat! Die mannen moet je even een beetje pushen, wat laten sudderen, een paar traantjes laten zien, en dan loopt het vaak wel los, gelukkig

Klussen: vreselijk woord! Waarschijnlijk voelt het wel zo als je al 10 maanden bezig bent en tijdens je ovulatie weer 'moet', maar ik noem het nou toch het liefst gewoon seks hoor!
Willen jullie een nieuw topic aanmaken en dan in het moderatortopic even doorgeven dat deze gesloten kan worden?

Dank je wel!
zou ik een nieuwe aanmaken? de rammelende eierstokken DEEL 2?
Ja Janine! Ja!
is aangemaakt.

hoe sluit je deze? moet blont dat doen?
Janine, is het al gelukt???

Moet ik ergens anders komen buurten ?
We posten tegelijkertijd!!

Er staat in het 'moderatortopic' doorgeven dat deze gesloten kan worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven