Bezem-Topic deel 7 !
maandag 15 maart 2010 om 10:03
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
woensdag 7 april 2010 om 19:33
melkpoedertorentje hadden ze laatst ook bij de wibra
Daar kun je per 'etage' de benodigde hoeveelheid melkpoeder in doen Zoeb, erg handig
coe, wat een vervelend probleem. Herkenbaar nu ik zwanger ben Zachte ontlasting houden is al een deel van de oplossing.
Ben blij dat ik zit. Heb zoveel pijn aan mijn bekken momenteel Ik hoop zo dat het nog weer wegtrekt maar vrees eigenlijk het ergste. Het is in een week tijd wel 10x zo erg geworden
En ik wil helemaal niet klagen maar dit is zo irritant. Als Lief zo thuiskomt mag hij de rest van het huis doen, ik kán niet meer.
Maar in bed liggen doet ook pijn dus tja.
Ben wel erg trots op Zoon. Die heeft vandaag een stuk van de bestrating uit de tuin gehaald, modder erin gedaan én plantjes geplant. En dat voor iemand die zondag 8 wordt. Ben zó trots
Nu maar weer wat zitten enzo. Bah.
(sorry dat ik even niet zo gezellig ben maar het is even zo niet leuk )
Daar kun je per 'etage' de benodigde hoeveelheid melkpoeder in doen Zoeb, erg handig
coe, wat een vervelend probleem. Herkenbaar nu ik zwanger ben Zachte ontlasting houden is al een deel van de oplossing.
Ben blij dat ik zit. Heb zoveel pijn aan mijn bekken momenteel Ik hoop zo dat het nog weer wegtrekt maar vrees eigenlijk het ergste. Het is in een week tijd wel 10x zo erg geworden
En ik wil helemaal niet klagen maar dit is zo irritant. Als Lief zo thuiskomt mag hij de rest van het huis doen, ik kán niet meer.
Maar in bed liggen doet ook pijn dus tja.
Ben wel erg trots op Zoon. Die heeft vandaag een stuk van de bestrating uit de tuin gehaald, modder erin gedaan én plantjes geplant. En dat voor iemand die zondag 8 wordt. Ben zó trots
Nu maar weer wat zitten enzo. Bah.
(sorry dat ik even niet zo gezellig ben maar het is even zo niet leuk )
woensdag 7 april 2010 om 19:58
Helleu,
Wat hadden ze laatst niet bij de Wibra!
Wat vervelend Fuss.
En wat een lekker kind heb je toch!
Coetje, succes morgen.
Ik heb er geen ervaring mee een vriendin van me wel. Ik bespaar je de details.
Goldie, jullie ook veel sterkte en succes morgen.
Ook al weet je dat dit het beste is, het blijft vreselijk.
Marels, hoe bevalt het werkende leven je?
MissM, slaap je al?
Wat balen Mamz van je oudste, zo vervelend allemaal.
Buuf en H_M, wat goed!!!
Rainz, dat je dat durft muizen! Ik durfde niet eens een dode weg te gooien een jaar of wat geleden in een ander filiaal.
Brrrrrrrr.
Zus, heb je goed behang gevonden?
Zoeb, lekker gefietst? Gisteren vond ik het een stuk lekkerder.
Ik heb lekker op het dakterras zitten lezen gistermiddag, het was heerlijk!
Haai Its!
Haai Boro!
Ben ik iemand vergeten?
Hopelijk niet, anders een dikke
Wat hadden ze laatst niet bij de Wibra!
Wat vervelend Fuss.
En wat een lekker kind heb je toch!
Coetje, succes morgen.
Ik heb er geen ervaring mee een vriendin van me wel. Ik bespaar je de details.
Goldie, jullie ook veel sterkte en succes morgen.
Ook al weet je dat dit het beste is, het blijft vreselijk.
Marels, hoe bevalt het werkende leven je?
MissM, slaap je al?
Wat balen Mamz van je oudste, zo vervelend allemaal.
Buuf en H_M, wat goed!!!
Rainz, dat je dat durft muizen! Ik durfde niet eens een dode weg te gooien een jaar of wat geleden in een ander filiaal.
Brrrrrrrr.
Zus, heb je goed behang gevonden?
Zoeb, lekker gefietst? Gisteren vond ik het een stuk lekkerder.
Ik heb lekker op het dakterras zitten lezen gistermiddag, het was heerlijk!
Haai Its!
Haai Boro!
Ben ik iemand vergeten?
Hopelijk niet, anders een dikke
Erik is de Mol en HPL de Lul.
woensdag 7 april 2010 om 20:27
woensdag 7 april 2010 om 22:10
Allemaal
Heerlijk dagje gehad, tot ik uit mijn schuur flikkerde .
De tuin is verzakt, zo'n 25 cm, en dat is veel als je even met je kinderen bezig bent ipv met een stapje omlaag.
Open knie, open ellenboog, dikke voet. Das lekker dan. ( Grindtegels, valt ook zo lekker, had erger kunnen zijn , dus het valt mee )
Kinderen schrokken zich het leplazerus , gingen gelijk Vriend halen enzo, dat was wel lief.
maar AU !
Zo , en nu ga ik slapen
Tot morgen lieve mensen !
Heerlijk dagje gehad, tot ik uit mijn schuur flikkerde .
De tuin is verzakt, zo'n 25 cm, en dat is veel als je even met je kinderen bezig bent ipv met een stapje omlaag.
Open knie, open ellenboog, dikke voet. Das lekker dan. ( Grindtegels, valt ook zo lekker, had erger kunnen zijn , dus het valt mee )
Kinderen schrokken zich het leplazerus , gingen gelijk Vriend halen enzo, dat was wel lief.
maar AU !
Zo , en nu ga ik slapen
Tot morgen lieve mensen !
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
woensdag 7 april 2010 om 23:17
Bor, lekker dan. Was je het afstapje even vergeten?
Wat lief van de kinderen. Zijn ze dus niet gewend dat jij op je kanus valt. Hoop dat het meevalt met de pijn. Maar grindtegels geven over het algemeen niet mee.
Rainz je bent zelf ook een schat hoor. Dat je het maar weet.
Ik zal zo even via Hyves antwoorden.
Ik hoop dat het je nog lukt om oppas te vinden.
Ik geloof dat half Nederland de Dasty heeft ontdekt.
Ik kan me nog steeds geen voorstelling maken van een etage van melkpoedertorentjes. Als ik bij de Hema ben ga ik spieken.
Ik ben namelijk nogal nieuwsgierig.
Coetje dat is een vervelend probleem. Ik kan er dan gelukkig niet over meepraten, maar ik hoor het wel eens zo hier en daar.
Succes morgen bij de dokter.
Gold morgen met de poes naar de DA. Heel veel sterkte. Laat je hem/haar daar of begraaf je poes zelf?
Onze vorige Border Collie is gelukkig thuis overleden, toen we hem allebei vast hadden. De lieverd. Zij is ook aan leukemie gestorven. Hoe hard kan het leven dan zijn en wat hebben we er een verdriet van gehad. We hadden haar vrij kort na het overlijden van Nienke gekregen en het is voor manlief een hele troost geweest. Ze was zo vreselijk lief. We hebben haar op een dierenbegraafplaats laten begraven. Drie dagen later kon ik bij toeval weer een driekleurige Border Collie kopen. Manlief kon ik niet bereiken. Het was een puppie van 8 weken en zo snoezig. Verrassing ook voor manlief. Het was zijn verjaardag toevallig ook nog de dag dat ik de pup gehaald had. Hij wist er niets van en was zo blij met zijn cadeau. Gelukkig..
Wat lief van de kinderen. Zijn ze dus niet gewend dat jij op je kanus valt. Hoop dat het meevalt met de pijn. Maar grindtegels geven over het algemeen niet mee.
Rainz je bent zelf ook een schat hoor. Dat je het maar weet.
Ik zal zo even via Hyves antwoorden.
Ik hoop dat het je nog lukt om oppas te vinden.
Ik geloof dat half Nederland de Dasty heeft ontdekt.
Ik kan me nog steeds geen voorstelling maken van een etage van melkpoedertorentjes. Als ik bij de Hema ben ga ik spieken.
Ik ben namelijk nogal nieuwsgierig.
Coetje dat is een vervelend probleem. Ik kan er dan gelukkig niet over meepraten, maar ik hoor het wel eens zo hier en daar.
Succes morgen bij de dokter.
Gold morgen met de poes naar de DA. Heel veel sterkte. Laat je hem/haar daar of begraaf je poes zelf?
Onze vorige Border Collie is gelukkig thuis overleden, toen we hem allebei vast hadden. De lieverd. Zij is ook aan leukemie gestorven. Hoe hard kan het leven dan zijn en wat hebben we er een verdriet van gehad. We hadden haar vrij kort na het overlijden van Nienke gekregen en het is voor manlief een hele troost geweest. Ze was zo vreselijk lief. We hebben haar op een dierenbegraafplaats laten begraven. Drie dagen later kon ik bij toeval weer een driekleurige Border Collie kopen. Manlief kon ik niet bereiken. Het was een puppie van 8 weken en zo snoezig. Verrassing ook voor manlief. Het was zijn verjaardag toevallig ook nog de dag dat ik de pup gehaald had. Hij wist er niets van en was zo blij met zijn cadeau. Gelukkig..
donderdag 8 april 2010 om 07:02
donderdag 8 april 2010 om 07:39
Goedemorgen!
Het regent hier...bahbah!
Gold,sterkte voor straks bij de dierenarts!
Bor,kijk dan ook uit je doppen Hopelijk valt de schade vandaag ook nog mee.Niet dat alles nu dik en gezwollen is.
MissM,chagrijnige mannen kunnen maar beter de deur uit zijn.
Vandaag:
Huisarts bellen
Monteur voor ketel
Delegatie van woningbouw komt langs
wassen,strijken
luiers halen
werken
Fijne dag lieverds!
Het regent hier...bahbah!
Gold,sterkte voor straks bij de dierenarts!
Bor,kijk dan ook uit je doppen Hopelijk valt de schade vandaag ook nog mee.Niet dat alles nu dik en gezwollen is.
MissM,chagrijnige mannen kunnen maar beter de deur uit zijn.
Vandaag:
Huisarts bellen
Monteur voor ketel
Delegatie van woningbouw komt langs
wassen,strijken
luiers halen
werken
Fijne dag lieverds!
donderdag 8 april 2010 om 09:07
Mogguh
Fussie, heb je al geprobeerd om een wat grote doek strak om je lijf te binden, tussen je taille () en je heupen? Dat wil de druk wel een beetje van je bekken wegnemen.
Hier was gisteren ook een tuinier aan het werk
Rainz, ik hoop dat het toch lukt, want ik vind je ook een lieve en leuke meid en zou je graag zien volgende week (never mind dat ik niet zo praterig ben, hoop ik).
Boro, auw...
Toch fijn dat Vriend er wel was. Kon je je even concentreren op alles wat zeer deed in plaats van gelijk weer ubermutti te moeten zijn.
Zoebie, melkpoedertorentjes zijn ook van na mijn tijd (en ik weet zeker dat ik de helft van de poeder naast de fles zou knoeien). Maaarreh.. dit dus:
Goldie, heel veel sterkte en ook voor de anderen in je gezin.
Coebergh, het regent hier inderdaad Gisteren vanwege de spreekbeurt en konijnen met huisarrest te weinig zonnestraaltjes meegepakt.
Vandaag:
Puinruimen
Kind naar ortho sturen
Visvoer (er wonen hier sinds eergisteren kikkervisjes)
Werkstuk Oudste nazien en een stukje erover schrijven
En nog wat ander kindergedoe
Fussie, heb je al geprobeerd om een wat grote doek strak om je lijf te binden, tussen je taille () en je heupen? Dat wil de druk wel een beetje van je bekken wegnemen.
Hier was gisteren ook een tuinier aan het werk
Rainz, ik hoop dat het toch lukt, want ik vind je ook een lieve en leuke meid en zou je graag zien volgende week (never mind dat ik niet zo praterig ben, hoop ik).
Boro, auw...
Toch fijn dat Vriend er wel was. Kon je je even concentreren op alles wat zeer deed in plaats van gelijk weer ubermutti te moeten zijn.
Zoebie, melkpoedertorentjes zijn ook van na mijn tijd (en ik weet zeker dat ik de helft van de poeder naast de fles zou knoeien). Maaarreh.. dit dus:
Goldie, heel veel sterkte en ook voor de anderen in je gezin.
Coebergh, het regent hier inderdaad Gisteren vanwege de spreekbeurt en konijnen met huisarrest te weinig zonnestraaltjes meegepakt.
Vandaag:
Puinruimen
Kind naar ortho sturen
Visvoer (er wonen hier sinds eergisteren kikkervisjes)
Werkstuk Oudste nazien en een stukje erover schrijven
En nog wat ander kindergedoe
donderdag 8 april 2010 om 09:49
chagerijnige man is idd niet leuk
Ik weet niet waarom ik viel Zoeb, ik heb die neiging nog wel eens om te vallen , voet is dik en knie doet nog pijn ( fijn ook, een is links het andere is rechts ) dus ik loop mank , maar ach, gaat ook weer over voor ik een jongen ben.
Vandaag vooral veel wassen ophangen, daar is het gisteren niet meer van gekomen, lekker handig van me, gisteren kon het buiten, nu moet ik naar boven heen en weer
Maar ach .
Fijne dag allemaal
Ik weet niet waarom ik viel Zoeb, ik heb die neiging nog wel eens om te vallen , voet is dik en knie doet nog pijn ( fijn ook, een is links het andere is rechts ) dus ik loop mank , maar ach, gaat ook weer over voor ik een jongen ben.
Vandaag vooral veel wassen ophangen, daar is het gisteren niet meer van gekomen, lekker handig van me, gisteren kon het buiten, nu moet ik naar boven heen en weer
Maar ach .
Fijne dag allemaal
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
donderdag 8 april 2010 om 10:18
Mogguh....
Boro, zo te lezen heb je een flinke smak gemaakt.
Het had veel erger af kunnen lopen...
Tja vandaag is de dag.
Poes wordt gruwelijk verwend, die snapt er geen ene moer meer van.
We moeten en on 5 uur zijn dus hij heeft nog een hele dag.
Ik ga moet zometeen :
Boodschappen doen.
Kijken voor een windjack (voor aan het strand)
Stofzuigen
Was afhalen en opruimen.
Boro, zo te lezen heb je een flinke smak gemaakt.
Het had veel erger af kunnen lopen...
Tja vandaag is de dag.
Poes wordt gruwelijk verwend, die snapt er geen ene moer meer van.
We moeten en on 5 uur zijn dus hij heeft nog een hele dag.
Ik ga moet zometeen :
Boodschappen doen.
Kijken voor een windjack (voor aan het strand)
Stofzuigen
Was afhalen en opruimen.
donderdag 8 april 2010 om 10:28
Moggûh lieffies!
Oeh, wat vervelend Boor! Zeker te weten dat er niks gebroken is?
Gold, sterkte vandaag! Nemen jullie poes mee naar huis om hem in de tuin te begraven of laat je hem bij de DA?
Ik weet niet of je het laatst meegekregen hebt, maar als jullie willen dat ik een keer kom voor foto's, even een gil geven he?
MissM, er is ook donker plakfolie. Heeft Mmetje zo'n last van het licht dat er door komt? Je kunt het raampje ook altijd nog een soort van lichtdicht maken door er een schotje van spaanplaat voor te zetten.
Mamz, eten kikkervisjes (LEUK!!) visvoer? Die eten toch watervlooien? Ow, das ook visvoer
Ben je er nog met oudste uitgekomen over dat andere akkefietje?
Zoeb, is man vandaag jarig of was dat nou gisteren? Ben ff de kluts kwijt geloof ik. Nou ja in ieder geval (nog) gefeliciteerd!
Dat is ook wat! Sjaggie zijn op je verjaardag dan!
Is hij al terug?
Rainz, ik hoop ook dat het lukt voor volgende week! Anders neem je de kinderen toch mee?
Druif, lekker aan het genieten van de kleine man en zijn zussen?
Hier vandaag maar een Bezem item, ik ga straks met dochter op trouwjurken jacht! Ik vind het zo gaaf dat ze gaat trouwen!
En ik ben stapelgek op schonezoon. Hij is vreselijk lief voor haar en zijn jongens. Even voor de duidelijkheid, hij zal ze nooit wat aan doen. En als dat wel het geval zou zijn, krijgt hij zwaar met mij te maken! Niet alleen met mij , hoor ik net
Happy gaat op Ixsje passen, samen met schonezoon thuis.
Geniet!
Oeh, wat vervelend Boor! Zeker te weten dat er niks gebroken is?
Gold, sterkte vandaag! Nemen jullie poes mee naar huis om hem in de tuin te begraven of laat je hem bij de DA?
Ik weet niet of je het laatst meegekregen hebt, maar als jullie willen dat ik een keer kom voor foto's, even een gil geven he?
MissM, er is ook donker plakfolie. Heeft Mmetje zo'n last van het licht dat er door komt? Je kunt het raampje ook altijd nog een soort van lichtdicht maken door er een schotje van spaanplaat voor te zetten.
Mamz, eten kikkervisjes (LEUK!!) visvoer? Die eten toch watervlooien? Ow, das ook visvoer
Ben je er nog met oudste uitgekomen over dat andere akkefietje?
Zoeb, is man vandaag jarig of was dat nou gisteren? Ben ff de kluts kwijt geloof ik. Nou ja in ieder geval (nog) gefeliciteerd!
Dat is ook wat! Sjaggie zijn op je verjaardag dan!
Is hij al terug?
Rainz, ik hoop ook dat het lukt voor volgende week! Anders neem je de kinderen toch mee?
Druif, lekker aan het genieten van de kleine man en zijn zussen?
Hier vandaag maar een Bezem item, ik ga straks met dochter op trouwjurken jacht! Ik vind het zo gaaf dat ze gaat trouwen!
En ik ben stapelgek op schonezoon. Hij is vreselijk lief voor haar en zijn jongens. Even voor de duidelijkheid, hij zal ze nooit wat aan doen. En als dat wel het geval zou zijn, krijgt hij zwaar met mij te maken! Niet alleen met mij , hoor ik net
Happy gaat op Ixsje passen, samen met schonezoon thuis.
Geniet!
donderdag 8 april 2010 om 11:23
Vanochtend bij het tanden poetsen had middelste ineens een stuk kies in zijn mond.Net terug van de tandarts die hem eruit getrokken heeft,in 8 stukjes.Middelste zit dus heel ontdaan op de bank voor de tv.
Ik heb de huisarts gebeld maar die is er vandaag niet en een vervanger zag ik niet zitten.Morgen weer een poging dus.
Buuf,dat is wel een leuke,bijzondere bezembezigheid
Ik heb de huisarts gebeld maar die is er vandaag niet en een vervanger zag ik niet zitten.Morgen weer een poging dus.
Buuf,dat is wel een leuke,bijzondere bezembezigheid
donderdag 8 april 2010 om 12:08
donderdag 8 april 2010 om 12:17
Boodschappen zijn in tha house.
Ik was ook nog even bij de Scapino en daar stond een Rad van Fortuin.
Draaide ik toch de Hoofdprijs! : Vandaag op alles 50% korting. Nou da's mooi, want ik ging alleen om een windjack.
Ik ga nu met mijn waardebon vanmiddag met de kids nog maar een keer terug, die kunnen meteen nieuwe schoenen uitzoeken .
Leuk! Ik win nóóit wat!
Ja Buuf, we brengen Poes weer mee naar huis, we hebben al een mooi plekje voor hem uitgezocht in de tuin.
Oh en dat familieportret: Laat maar weten wanneer jullie weer eens deze kant op komen!
En we moeten ook nog even je tarieven bespreken .
Veel plezier met het uitzoeken van 'De' Jurk.
Oei Coe, was het pijnlijk voor Middelste?
Nu eten.
Zometeen komt mijn zus afscheid nemen van Poes.
Ik was ook nog even bij de Scapino en daar stond een Rad van Fortuin.
Draaide ik toch de Hoofdprijs! : Vandaag op alles 50% korting. Nou da's mooi, want ik ging alleen om een windjack.
Ik ga nu met mijn waardebon vanmiddag met de kids nog maar een keer terug, die kunnen meteen nieuwe schoenen uitzoeken .
Leuk! Ik win nóóit wat!
Ja Buuf, we brengen Poes weer mee naar huis, we hebben al een mooi plekje voor hem uitgezocht in de tuin.
Oh en dat familieportret: Laat maar weten wanneer jullie weer eens deze kant op komen!
En we moeten ook nog even je tarieven bespreken .
Veel plezier met het uitzoeken van 'De' Jurk.
Oei Coe, was het pijnlijk voor Middelste?
Nu eten.
Zometeen komt mijn zus afscheid nemen van Poes.