Postcrossing 4

07-03-2010 12:00 2997 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
quote:evelinemos schreef op 07 april 2010 @ 22:11:

Inmiddels heb ik een derde reactie op de mailtjes die ik vorige week stuurde achter vertraagde kaarten aan. Zij mailt dat ze mijn kaartje niet heeft ontvangen. Dat vraagt om een tweede kaartje en daarmee heb ik al acht kaartjes om zondag mee te nemen

jij bent toch niet degene die mij mailde he....Je komt niet uit Duitsland toch??

Ik had ook 3 mailtjes van iemand, maar zag ze vandaag pas allemaal oepsie...
Hahaha Varisha, nee, ik denk niet dat zij dat is
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Goedemorgen!

Evelinemos: Van harte gefeliciteerd! Supertof dat je afgestudeerd bent! Dat is zeker een feestje waard!

Neferisis: Wel leuk dat jullie zo'n uitwisselingsstudent op bezoek krijgen, veel plezier dit weekend. Enne, lekker toch dat je wat rotzooi hebt kunnen wegdoen! Dat schoont je huis lekker op

Varisha: No problem dat je niet zo vaak schrijft, het is geen verplichting

Weet je meiden, ik mis Snoet al een poosje hier... heeft zij aangegeven hier niet langer te willen schrijven??

Hoe laat begint de meeting zondag?
Gefeliciteerd Eveline!

Enne welkom bij de verslaafden Jenneke

Ik ben he-le-maal kapot, maar geen tijd om te rusten. (en eigenlijk ook geen tijd om hier te zijn ) Moet voor 13.00 een presentatie in elkaar zetten, dan naar school voor die presentatie... vanavond nog aantekeningen zoeken en maken voor de toets van morgen *is zoooo niet voorbereid*
Eveline, sorry sorry. Helemaal overheen gelezen GEFELICITEERD met het afstuderen!! Kanjer.

JJ, lees je hyvespost (ja ik zag de knipoog).

Vier RAS RR's geschreven, toevallig iemand die in die groep zit krijgt ook een kaart en dat weet ze niet.

Plus iemand van hier krijgt een kaart, ik had het adres doorgegeven en ik zeg niet wie.
Goedemorgen iedereen!!

O wat schrijven jullie weer veel als ik er even niet ben hahaha!

Om eerst maar eens even blond te doen.. RAS, wat is dit nu schrijf ik toch al een tijd mee maar heb het nog niet voor bij zien komen en nu ineens twee keer.... *voelt zich erg groen*

Eveline, van harte gefeliciteerd!!! Super dat gaan we vieren!!

Verder houd ik het even kort, C_estelle ik ga je bellen vandaag, Stefanie, ik ga je mailen vandaag!

Druk druk druk, maar kom straks nog even buurten!

O trouwens, al 4 hurrays!! Heb er nog twee onderweg!!
quote:steph schreef op 08 april 2010 @ 09:34:

Eveline, sorry sorry. Helemaal overheen gelezen GEFELICITEERD met het afstuderen!! Kanjer.

JJ, lees je hyvespost (ja ik zag de knipoog).

Vier RAS RR's geschreven, toevallig iemand die in die groep zit krijgt ook een kaart en dat weet ze niet.

Plus iemand van hier krijgt een kaart, ik had het adres doorgegeven en ik zeg niet wie.

Ik heb de hyvespost over de meeting van zondag niet meer **bloos**... Hoe laat spreken jullie waar af?

Tine: RAS = Random Act of Smileness... een gedeelte op het forum waar je kunt taggen en mee kunt doen aan Round Robins maar dan het adres van iemand doorgeeft die je wilt verrassen. Je krijgt dus nooit zelf kaartjes (tenzij iemand anders jouw adres heeft doorgegeven).
JJ, ik mail je wel ff.
Danku Steph!
JJ, je hebt hyvesmail over de meeting. Het is ene kopie die iemand mij gestuurd heeft.
Ik heb het ontvangen, dankjewel
Goed geregeld

Volgens mij ging het met Snoet haar gezondheid niet zo lekker. Maar we hebben haar op hyves toch Kunnen 't even vragen!

Ik wacht op hurrays!!
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Ik wil me aanmelden, maar kun je op een gegeven moment er ook gewoon mee stoppen?
hahaha Kaatje, je bent wel vatbaar voor aanstekelijke dingen he

Maar je kunt altijd weer afmelden, als jij er genoeg van hebt vraag je gewoon geen adressen meer aan

ideaal, want stel het komt een periode waarin het versturen van kaartjes niet zo uitkomt, nou dan ben je ook niet verplicht adressen aan te vragen
Ik had het al gevonden

Ik heb me aangemeld en moet kaartjes sturen naar Duitsland, Finland en Thailand.

Ga ik straks eens lekker voor rondshoppen.
Whaaa, Kaatje, geweldig! Veel plezier met postcrossen! Weet je dat je speciale postzegels voor binnen en buiten Europa kunt kopen op het postkantoor?

Hier vandaag leuke post! Ik heb de hond in bijenpakje kaarten ontvangen (deel altijd met mn beste vriendinnetje en die had ze dit keer aangevraagd). Ze zijn echt geweldig!

Daarnaast een leuke kaart uit Praag! Een multiview, daar houd ik van!

En nog een leuke Raskaart, die me zeker heeft doen glimlachen! Met uienpostzegel uit Finland die je kunt 'aankleden'.

Daarnaast voor mn vriend de bevestiging van de verlenging van zn seizoenskaart voor PSV... pfffffff mannen en voetbal
Oh echt? Dat van die postzegels wist ik niet. Ga ik straks meteen voor kijken.
jj ik weet dat t geen verplichting is,maar je voelt je toch soms lullig omdat de rest zo actief meeschrijft en ik af en toe kom binnenwopen hahaha

janna80, ik denk idd niet dat zij t is...ik lees nu pas dat ze naar 3 verschillende een berichtje had gestuurd....oeps haha...had mijn bril niet op :P
quote:kaatje_85 schreef op 08 april 2010 @ 12:29:

Ik wil me aanmelden, maar kun je op een gegeven moment er ook gewoon mee stoppen?

als je geen zin meer hebt,stop je gewoon lekker....dat is het mooie aan pc...je hebt geen verplichtingen...

kijk ook eens op de eerste pagina van dit topic...staan allemaal winkeltjes gesorteerd op provincie...mss zit er nog n leuke kaartenwinkel bij jou in de buurt waar je geen weet van hebt ;)
oow en postzegels met korting is ook wel een goede tip ;) maar pas handiger als je meer kaarten gaat versturen.....maar goed ik denk dat je dat binnenkort ook gaat doen, want het wordt snel een verslaving haha
Nog een vraagje,

ik heb dus iemand uit China, Thailand, Finland en Duitsland.

Zijn er dan ook speciale postzegels voor bijv. China en Thailand? Of hebben die een ander tarief? Op de site van tnt word ik niet veel wijzer.

En op het postkantoor (nou ja, de tnt service van de Bruna in mijn geval) moet ik vragen voor buitenlandzegels?
Kaatje, vragen naar postzegels voor binnen en buiten Europa bij het postkantoor dan zit je goed hoor.

Hier twee kaarten in de bus.

Eentje uit rusland en die is gewoon leuk van de lelijkheid en eentje van iemand uit de USA die pas op vakantie is geweest in Mexico.

Ik ga ze zo eens registeren.
Anita: Wat staat er op die leuke/lelijke kaart uit Rusland dan?
Welkom aan de nieuwe meeschrijvers....

Vandmorgen een lege Hurray uit Brazilië na 15 dagen....

Zojuist een kaartje uit Tsjechië ontvangen, was wel oke, de tekst was dan weer wel leuker dan het plaatje.

Geen nieuwe adressen aangevraagd.
quote:Jokejacket schreef op 08 april 2010 @ 14:02:

Anita: Wat staat er op die leuke/lelijke kaart uit Rusland dan?

Een porseleinen beeldje van een danseres.

Echt zo'n "oma"-beeldje, hahaha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven