Bezem-Topic deel 7 !
maandag 15 maart 2010 om 10:03
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
donderdag 8 april 2010 om 12:55
Gold,die spuiten voor de verdoving zijn wel gemeen,toen moest hij wel even een traantje laten.Omdat de kies in stukken brak was het eruit halen nog best een wrikwerk.En dat gekraak in je mond is niet fijn natuurlijk,maar vandaag een dagje thuis vind ie wel heel leuk
Wat een leuke prijs trouwens!Dan is het ook niet erg om vanmiddag nog even terug te rijden voor meer.
Zoeb,ik wilde nog even zeggen dat ik een beetje jaloers ben op jullie boot.Ooit,als ik heel rijk ben(als in geld) wil ik ook een boot.Wij gaan hier weleens een middag varen in de biesbosch,heerlijk ontspannen!
Monteur staat voor de deur!
Later!
Wat een leuke prijs trouwens!Dan is het ook niet erg om vanmiddag nog even terug te rijden voor meer.
Zoeb,ik wilde nog even zeggen dat ik een beetje jaloers ben op jullie boot.Ooit,als ik heel rijk ben(als in geld) wil ik ook een boot.Wij gaan hier weleens een middag varen in de biesbosch,heerlijk ontspannen!
Monteur staat voor de deur!
Later!
donderdag 8 april 2010 om 14:11
Ieuw! Ja, die verdoving is echt het ergst!
Stofgezogen
Was gevouwen en weer nieuwe opgehangen
Zus was al in tranen om Poes.
Ik voelde het nog niet zo...Maar net stond ik het grafje te graven in de tuin en dat was toch wel even raar.
Ik denk dat het échte besef straks pas komt.
We hebben Poes 10 jaar in ons midden gehad.
Hij was verwaarloosd toen hij bij ons kwam en het leek wel alsof hij voelde dat wij hem 'gered' hadden. Een heel aanhankelijk, lief beest was het. Hij wilde altijd overal bij zijn.
Als we koffie dronken kreeg Poes een cupje koffiemelk en dat wist ie zo goed! Aan tafel zat ie op een krukje erbij en at zo af en toe een hapje mee.
Nee het is goed zo.
We wachten niet tot hij pijn gaat krijgen en we willen ook niet dat ie zijn laatste dagen in de garage moet slijten omdat iedereen hem nu echt vies gaat vinden met die akelige etterende wond op zijn (wat ooit) neus (was).
Nu ligt ie nog even lekker op een dekentje de bank.
Verdorie. Krijg ik het toch moeilijk...
Stofgezogen
Was gevouwen en weer nieuwe opgehangen
Zus was al in tranen om Poes.
Ik voelde het nog niet zo...Maar net stond ik het grafje te graven in de tuin en dat was toch wel even raar.
Ik denk dat het échte besef straks pas komt.
We hebben Poes 10 jaar in ons midden gehad.
Hij was verwaarloosd toen hij bij ons kwam en het leek wel alsof hij voelde dat wij hem 'gered' hadden. Een heel aanhankelijk, lief beest was het. Hij wilde altijd overal bij zijn.
Als we koffie dronken kreeg Poes een cupje koffiemelk en dat wist ie zo goed! Aan tafel zat ie op een krukje erbij en at zo af en toe een hapje mee.
Nee het is goed zo.
We wachten niet tot hij pijn gaat krijgen en we willen ook niet dat ie zijn laatste dagen in de garage moet slijten omdat iedereen hem nu echt vies gaat vinden met die akelige etterende wond op zijn (wat ooit) neus (was).
Nu ligt ie nog even lekker op een dekentje de bank.
Verdorie. Krijg ik het toch moeilijk...
donderdag 8 april 2010 om 15:02
Achossie Gold tuurlijk is het moeilijk. Beter voor de poes, maar wel kut.
Buuf wat gaaf. Een trouwjurk uitzoeken met je dochter.
Ik ben jaloers. Ik zal dat niet meer kunnen. Maar ik bedenk me dan opeens dat ik het je zo van harte gun. 't Is toch een klein wondertje dat jij dat wel kan.
Och en ik mag met schoondochters mee. En die heb ik drie. Dus ik heb ook nog wel zoiets in het verschiet. Maar toch... van je eigen dochter is het anders.
Geniet. En vertel straks hoe het was. Ben erg benieuwd.
Buuf wat gaaf. Een trouwjurk uitzoeken met je dochter.
Ik ben jaloers. Ik zal dat niet meer kunnen. Maar ik bedenk me dan opeens dat ik het je zo van harte gun. 't Is toch een klein wondertje dat jij dat wel kan.
Och en ik mag met schoondochters mee. En die heb ik drie. Dus ik heb ook nog wel zoiets in het verschiet. Maar toch... van je eigen dochter is het anders.
Geniet. En vertel straks hoe het was. Ben erg benieuwd.
donderdag 8 april 2010 om 16:23
Sterkte Gold! En ook voor je gezin. Arm poezebeest.
Zoeb, zovaak loop je nog tegen 'niet meer' aan he? En iedere keer doet het vast weer pijn.
Pfff, ik wil zoveel maar de rem moet erop. Vandaag al een aantal keren een harde buik gehad en dat wil ik niet. Morgen gelukkig weer op controle.
Heb alleen een druk weekend voor de boeg: morgen afstuderen zwager, zaterdag boodschappen halen en opruimen want zondag is Zoondag: dan is hij jarig. Weet nu nog even niet hoe ik het ga organiseren maar goed, dat komt wel weer.
Oh, Skippy komt even langszwemmen. Mén, dat is zo'n rotgevoel Maar het is wel heel gezellig, zo'n kindje dat zich in je handen nestelt!
Zoeb, zovaak loop je nog tegen 'niet meer' aan he? En iedere keer doet het vast weer pijn.
Pfff, ik wil zoveel maar de rem moet erop. Vandaag al een aantal keren een harde buik gehad en dat wil ik niet. Morgen gelukkig weer op controle.
Heb alleen een druk weekend voor de boeg: morgen afstuderen zwager, zaterdag boodschappen halen en opruimen want zondag is Zoondag: dan is hij jarig. Weet nu nog even niet hoe ik het ga organiseren maar goed, dat komt wel weer.
Oh, Skippy komt even langszwemmen. Mén, dat is zo'n rotgevoel Maar het is wel heel gezellig, zo'n kindje dat zich in je handen nestelt!
donderdag 8 april 2010 om 16:41
Och Fus, zo'n golfbeweging. Wat fijn is dat. Zelfs na 26 jaar weet ik dat nog.
Doe je rustig aan met je bekken. Ik had ook met 7 maanden al harde buiken. En dan werden ze nog te laat geboren.
Weten jullie dat er veel is veranderd sinds die tijd.
Toen was het nog heel gewoon en normaal en niks aparts om zwanger te zijn. Nu vind ik het altijd weer een klein wondertje als er ergens een baby'tje groeit en gezond op de wereld komt.
Maar ik had dan ook wel van alle vier super makkelijke zwangerschappen.
Ja Fus, vaak loop ik tegen dingen aan. Dingen die ik niet meer kan doen met mijn meiske. Gisteren op de fiets was er nog zo'n naar mens die tekeer ging tegen haar kleine meid. Dan moet ik op mijn handen gaan zitten om niets te zeggen.
Zulke dingen doen pijn en dat was zelfs nog een vreemde.
Doe je rustig aan met je bekken. Ik had ook met 7 maanden al harde buiken. En dan werden ze nog te laat geboren.
Weten jullie dat er veel is veranderd sinds die tijd.
Toen was het nog heel gewoon en normaal en niks aparts om zwanger te zijn. Nu vind ik het altijd weer een klein wondertje als er ergens een baby'tje groeit en gezond op de wereld komt.
Maar ik had dan ook wel van alle vier super makkelijke zwangerschappen.
Ja Fus, vaak loop ik tegen dingen aan. Dingen die ik niet meer kan doen met mijn meiske. Gisteren op de fiets was er nog zo'n naar mens die tekeer ging tegen haar kleine meid. Dan moet ik op mijn handen gaan zitten om niets te zeggen.
Zulke dingen doen pijn en dat was zelfs nog een vreemde.
donderdag 8 april 2010 om 17:29
goedemiddag
ik was er weer.
Gold. alvast een dikke teletubbieknuffel voor als je zo terug bent
Buuf, leuk is dat hoor jurken passen en Happy en ixsje een mannendag, benieuwd wat ze gedaan hebben
Zoeb, ook gewoon een knuffel voor jouw
Coe, arme oudste, het is tijd dat het eens beetje ophoudt bij jullie
Boro, lekkere lomperd van me, doe me toch niet na
ik was er weer.
Gold. alvast een dikke teletubbieknuffel voor als je zo terug bent
Buuf, leuk is dat hoor jurken passen en Happy en ixsje een mannendag, benieuwd wat ze gedaan hebben
Zoeb, ook gewoon een knuffel voor jouw
Coe, arme oudste, het is tijd dat het eens beetje ophoudt bij jullie
Boro, lekkere lomperd van me, doe me toch niet na
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
donderdag 8 april 2010 om 18:51
Nou wij zijn er weer...
Poes is vredig ingeslapen en we hebben hem net in de tuin begraven. In een grote schoenendoos in zijn dekentje gewikkeld. Wat een rotklusje.
Troela heeft een steen met zijn troetelnaam en de datum op het 'grafje' gelegd.
Daarna heb ik de kattenbak en zijn etensbakje opgeruimd.
Ik voel me heel raar, maar ik heb nog geen traan gelaten.
De meiden wel.
Hartverscheurend.....
Pffffft... Nu wil ik even aan leuke dingen denken.
Buuf, geslaagd voor een jurk?
Fuss, Dat 'zwemmen van de baby-in-de-buik, kan ik me ook nog levendig herinneren.
Ik vond het af en toe een heerlijk, maar ook vaak een helemaal niet fijn gevoel.
Wij zijn goed geslaagd bij de Scapino. Dwz: De meiden.
Ik alleen het windjack wat ik vanmorgen al uitgezocht had.
Ik presteer nu eenmaal niet onder druk en die druk was er wel ivm de afspraak bij de dierenarts.
Ach, het zei zo. De meiden waren iig weer blij.
Ze hebben beiden Birckenstocks, en Oudste pumps, een blousje en een bikini. Troela gympen, en een broekje plus shirtje om te gymen op school.
En nu ga ik aan het eten beginnen.
Na het eten mijn tas inpakken en dan ben ik morgen pleitos voor het weekend.
Poes is vredig ingeslapen en we hebben hem net in de tuin begraven. In een grote schoenendoos in zijn dekentje gewikkeld. Wat een rotklusje.
Troela heeft een steen met zijn troetelnaam en de datum op het 'grafje' gelegd.
Daarna heb ik de kattenbak en zijn etensbakje opgeruimd.
Ik voel me heel raar, maar ik heb nog geen traan gelaten.
De meiden wel.
Hartverscheurend.....
Pffffft... Nu wil ik even aan leuke dingen denken.
Buuf, geslaagd voor een jurk?
Fuss, Dat 'zwemmen van de baby-in-de-buik, kan ik me ook nog levendig herinneren.
Ik vond het af en toe een heerlijk, maar ook vaak een helemaal niet fijn gevoel.
Wij zijn goed geslaagd bij de Scapino. Dwz: De meiden.
Ik alleen het windjack wat ik vanmorgen al uitgezocht had.
Ik presteer nu eenmaal niet onder druk en die druk was er wel ivm de afspraak bij de dierenarts.
Ach, het zei zo. De meiden waren iig weer blij.
Ze hebben beiden Birckenstocks, en Oudste pumps, een blousje en een bikini. Troela gympen, en een broekje plus shirtje om te gymen op school.
En nu ga ik aan het eten beginnen.
Na het eten mijn tas inpakken en dan ben ik morgen pleitos voor het weekend.
donderdag 8 april 2010 om 19:11
Goed vooruitzicht Goldie!Ik hoop dat je een heerlijk weekend hebt!
I'ts hoe staat het met jouw jurk?En de rest van de voorbereidingen?
Woningbouw gaat bekijken of we een dakkapel mogenDat zou helemaal ideaal zijn.In ieder geval kan ik afspraken maken met aannemer voor keuken enz.
Middelste heeft nergens last meer van,skeelert al weer vrolijk buiten rond
I'ts hoe staat het met jouw jurk?En de rest van de voorbereidingen?
Woningbouw gaat bekijken of we een dakkapel mogenDat zou helemaal ideaal zijn.In ieder geval kan ik afspraken maken met aannemer voor keuken enz.
Middelste heeft nergens last meer van,skeelert al weer vrolijk buiten rond
donderdag 8 april 2010 om 19:11
Fijn dat poes vredig is ingeslapen. Dat scheelt een klein beetje. Het zal nog wel stil worden.
Veel plezier dit weekend als ik je niet meer spreek!
Its, hoe is et eigenlijk met de caafjes? En de trouwvoorbereidingen allemaal op volle sterkte? Ben je al aan het aftellen?
Ik had net een verdrietige papa aan de telefoon. Omdat het vandaag 2 jaar geleden is dat mama begraven werd. Vind het wel heel sneu voor hem. Tenslotte is hij alleen nu. Merk wel dat ik er helemaal geen last van heb en dat het dan moeilijk troosten is Gelukkig komt hij zondag, kan hij even bijkomen.
Veel plezier dit weekend als ik je niet meer spreek!
Its, hoe is et eigenlijk met de caafjes? En de trouwvoorbereidingen allemaal op volle sterkte? Ben je al aan het aftellen?
Ik had net een verdrietige papa aan de telefoon. Omdat het vandaag 2 jaar geleden is dat mama begraven werd. Vind het wel heel sneu voor hem. Tenslotte is hij alleen nu. Merk wel dat ik er helemaal geen last van heb en dat het dan moeilijk troosten is Gelukkig komt hij zondag, kan hij even bijkomen.
donderdag 8 april 2010 om 19:12
Dag liefjes!
Ik ben er wel hoor, maar ik ben zo druk op het moment met vanalles.... Werk, het regelen van een makelaar, een of andere cursus regelen voor Marelsman die ie al eeuwen wil doen...
De tijd dat ik achter de computer zit ben ik meer bezig met regelen, regelen, regelen dan dat ik tijd heb om even lekker te forummen.
Wat ontzettend rot zeg Goldie, de poes in laten slapen.... Wij hebben onze Poes (ze luisterde nergens anders naar ) in december in laten slapen en mán wat was dat moeilijk. En wat hebben we samen staan huilen bij de dierenarts. Sterker, als ik er nog aan denk, bah... Ik vond die beslissing zó vreselijk moeilijk, zelfs al weet je dat het beter is...
Bor, waarom doe je dat dan ook, doos, de schuur uit pleuren? Mafkees. Maar gelukkig dat je het nog doet.
Buuf, wat ontzettend leuk zeg, trouwjurken uitzoeken met dochter! Zijn jullie goed geslaagd?
Voor de rest;
Ik ben er wel hoor, maar ik ben zo druk op het moment met vanalles.... Werk, het regelen van een makelaar, een of andere cursus regelen voor Marelsman die ie al eeuwen wil doen...
De tijd dat ik achter de computer zit ben ik meer bezig met regelen, regelen, regelen dan dat ik tijd heb om even lekker te forummen.
Wat ontzettend rot zeg Goldie, de poes in laten slapen.... Wij hebben onze Poes (ze luisterde nergens anders naar ) in december in laten slapen en mán wat was dat moeilijk. En wat hebben we samen staan huilen bij de dierenarts. Sterker, als ik er nog aan denk, bah... Ik vond die beslissing zó vreselijk moeilijk, zelfs al weet je dat het beter is...
Bor, waarom doe je dat dan ook, doos, de schuur uit pleuren? Mafkees. Maar gelukkig dat je het nog doet.
Buuf, wat ontzettend leuk zeg, trouwjurken uitzoeken met dochter! Zijn jullie goed geslaagd?
Voor de rest;
668, the neighbour of the Beast
donderdag 8 april 2010 om 20:16
nogmaals een dikke knuffel goldie
Met de trouwvoorbereidingen gaat alles naar wens. Mijn trouwjurk is afgepast, mijn make-up is rond en ik ga donderdag voor mijn haar. Nu alleen bedenken wat ik met mijn nagels wil.
Voor de rest is bijna alles geregeld op een paar kleine dingen na
En mijn caafjes doen het ook weer goed. Ottelientje is helemaal hersteld van haar val en de kleintjes worden steeds handtammer
Met de trouwvoorbereidingen gaat alles naar wens. Mijn trouwjurk is afgepast, mijn make-up is rond en ik ga donderdag voor mijn haar. Nu alleen bedenken wat ik met mijn nagels wil.
Voor de rest is bijna alles geregeld op een paar kleine dingen na
En mijn caafjes doen het ook weer goed. Ottelientje is helemaal hersteld van haar val en de kleintjes worden steeds handtammer
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
donderdag 8 april 2010 om 20:19
donderdag 8 april 2010 om 20:22
Haaai Coetje! Fijn dat er iemand blij is met de kinderwagen!
Werk begint steeds meer te lopen! Ik merk wel dat ik weer onzeker wordt of "men" wel vindt dat ik het goed doe, zeg maar, maar goed, dat moeten we dan maar afwachten en vooralsnog gewoon van ons af laten glijden.
Werk begint steeds meer te lopen! Ik merk wel dat ik weer onzeker wordt of "men" wel vindt dat ik het goed doe, zeg maar, maar goed, dat moeten we dan maar afwachten en vooralsnog gewoon van ons af laten glijden.
668, the neighbour of the Beast
donderdag 8 april 2010 om 20:32
Marels, na acht dagen mag je nog gewoon onzeker zijn. Sterker nog, je mag iets vragen als je twijfelt!
Ik heb net het werkstuk van Oudste nagekeken. Nee, hij heeft niet gecopypaste (wat is dat, mama?) Hij heeft met tien vingers blind overgetypt, misschien drie woorden veranderd, en dat noemt hij dan eigen werk.
Pfff, aangezien ik hem al een keer of vijf hierop heb aangesproken en hij volhardt dat hij het zelf heeft gedaan, moet hij zelf maar gaan uitzoeken of de juffrouw dit door heeft.
Hij kan ook nog de komende twee weken gebruiken om wat meer eigen materiaal in te brengen..
Ik heb net het werkstuk van Oudste nagekeken. Nee, hij heeft niet gecopypaste (wat is dat, mama?) Hij heeft met tien vingers blind overgetypt, misschien drie woorden veranderd, en dat noemt hij dan eigen werk.
Pfff, aangezien ik hem al een keer of vijf hierop heb aangesproken en hij volhardt dat hij het zelf heeft gedaan, moet hij zelf maar gaan uitzoeken of de juffrouw dit door heeft.
Hij kan ook nog de komende twee weken gebruiken om wat meer eigen materiaal in te brengen..
donderdag 8 april 2010 om 20:36
Vragen doe ik ook wel hoor Mamzie, maar ik durf niet zo goed te vragen of ze vinden dat ik het goed doe, ofzo. Ben bang om te horen dat ze me niet leuk / goed / weet ik wat vinden. Ik ben raar, ik weet 't.
Handig trouwens, van Oudste.... Wijsheid komt met de jaren hopen we dan maar?
Handig trouwens, van Oudste.... Wijsheid komt met de jaren hopen we dan maar?
668, the neighbour of the Beast
donderdag 8 april 2010 om 20:43
Was leuk vanmorgen Zoeb! En je raadt nooit wat ik vanmiddag heb gedaan: al een gedeelte meubels verschoven! Ik was er zó klaar mee, met plannen maken en niet uit kunnen voeren omdat ik nog geen andere meubels heb, dat ik de huidige meubels heb verplaatst.
Nog niet alles, helaas, moet eerst een sterk iemand hebben die me even wil helpen met de TV (en dan ook nog iemand die dat ding voor me aansluit, want ik weet echt niet hoe dat moet). Maar het bankstel en de salontafel staan iig nu wel hoe ik het hebben wil.
Gold en Zoeb
Marels, gewoon vragen. Heb ik ook gedaan en kreeg alleen maar positieve reacties. Zou bij jou ook zomaar kunnen zijn en dan is het wel een veer in je reet dat ze zo blij met je zijn. En anders weet je wel alvast waar je eea zou kunnen veranderen.
Nog niet alles, helaas, moet eerst een sterk iemand hebben die me even wil helpen met de TV (en dan ook nog iemand die dat ding voor me aansluit, want ik weet echt niet hoe dat moet). Maar het bankstel en de salontafel staan iig nu wel hoe ik het hebben wil.
Gold en Zoeb
Marels, gewoon vragen. Heb ik ook gedaan en kreeg alleen maar positieve reacties. Zou bij jou ook zomaar kunnen zijn en dan is het wel een veer in je reet dat ze zo blij met je zijn. En anders weet je wel alvast waar je eea zou kunnen veranderen.