Maart06

20-03-2010 12:56 1088 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo kunnen we hier weer verder schrijven over onze kleuters.

Ik blijf t een hilarisch ding vinden, vooral die naam al: neuspeer

Onderbroekenlol, kweet t.

Vroeg me hetzelfde af als Xop mbt Yuma.

Is hij te moe om hele dagen te gaan? Of anders om de dag een hele dag? Dus eerst op dinsdag en donderdag en dan de week erop de maandag erbij?

Mijn broer had met zijn kinderen hetzelfde. Neefje hebben ze steeds bekeken hoe hij zich voelde en dat duurde ook vrij lang voordat hij hele dagen volhield.

Nichtje hebben ze t motto: geen gezeur, je gaat gewoon gehanteerd. Die was in no time gewend.

Hoop dat je mannetje het snel helemaal naar zn zin heeft op school en t goed volhoud. Geeft jou toch ook wat meer rust.

Niet prettig een parasiet, wanneer krijgt hij de uitslag?

Juul, wat een heerlijke zoon heb je!

Xop, ik vind dat t echt tijd wordt dat jij aan de hyves gaat. Wil wel weer eens foto's van L en S zien ;-D

Scoob, nieuw ding klinkt helemaal leuk!

Heerlijk hoor dat t zo goed loopt en je er zoveel plezier aan hebt.

Q, bleehhhhhh, wat ranzig!!

Ik heb man gezegd dat ik niet zelf meer t aquarium mag leeghalen ivm zwangerschap. Moet nl t eerste stukje ook zelf aanzuigen, zodat ik de slang naar beneden in een emmer kan laten weglopen.

ghe ghe

Wat goed dat Emdin van zn speen af is

Merel, is je vriend butler van beroep??

Gisteren met mn vader de kamer geplint (vader), de kast in elkaar gezet (samen), rolgordijn tegen zon/warmte opgehangen (ik) en lamp opgehangen (vader).

Dit weekend moeten we alleen nog de plank boven de commode ophangen en de gordijnen. Oftewel, zo goed als klaar.

Nu lekker daarna nog 9 weken luieren, zennnnnnnnnn

Auw auw, ik word vandaag zwaar mishandeld.grrrr.

Jasper heeft mij in die 41 weken maar 2 x een pijnlijke por gegeven. Maar nu, man man, ik word echt bont en blauw geschopt/geduwd/gedraaid.

Gisteren de 30 weken controle gehad. Alles was goed.

Moest bloedprikken en kreeg een anti D spuit. En voor een angsthaas voor prikken zoals ik een zeer pittige controle.

Man zou vrij nemen om me te steunen, want ik wilde absoluut niet alleen. Was ie t vergeten (zwangert mee geloof ik).

Ouders konden niet mee, dus ik moest alleen.

En ik heb t overleefd! Ging super goed, dus ik voel me een enorm stoer wijf nu
koffie, zwart graag...
ah, lees nu je reactie Indian.

Weet je: als moeder weet je heel goed hoe je kind in elkaar steekt, dus je moet doen wat je gevoel ingeeft.

Lekker bij je standpunt blijven dus.

(geldt voor zowel Y als D)
koffie, zwart graag...
dubbel
koffie, zwart graag...
n.
Even een vraagje: waarom heb je er voor gekozen om Yuma nu op zwemles te doen? Jasper is een flinke knul en heeft al behoorlijk spierkracht en die is na t uur echt wel moe + rest vd dag. De eerste weken werkte die moeheid ook de rest vd week door.

Yuma is een stuk kleiner en ieler. Als Yuma al zo moe is van school, kan de zwemles erbij net even teveel voor zn lichaam zijn?

Oh emo zijn, was je nu helemaal afgebouwd met bv? Door de bv blijf je in die zwangerschapshormonen zitten he, dan begin je die hormonen pas af te bouwen zodra je gestopt bent en kan je misschien nog aan het ontzwangeren zijn?

Als je bedenkt dat ik tijdens mn bevalling nog een infuus weigerde ondanks de mededeling dat Jasper in levensgevaar kwam (optie houtgreep door een paar zusters en man werkte wel), is t toch knap dat ik me nu zonder verdovingscreme en remi laat prikken.

Vandaar dat ik ook zo ongelofelijk trots ben op mezelf.

(kan nog steeds glimmen van trots, grijns op mn gezicht)

Voor iemand die die heftige angst heeft denk ik totaal niet voor te stellen, soms voel ik me ook best een muts hoor.
koffie, zwart graag...
.
haha, net een rondje op de skelter gereden, errug leuk (en pijnlijk voor mij) Die vinden de boys wel gaaf denk ik!!
ha ha ha, zie je al gaan!

Jasper heeft vorig jaar een grote skelter gehad en was er ook zo mega blij mee.

Nu moet man m echt smeren want na een jaar buitenstaan is de ketting + lagers verroest dus kan ie m bijna niet meer vooruit trappen.

Eerst wilden we een nieuwe kopen, maar we houden toch deze.

Jasper moeten ze ook altijd uit t zwembad sleuren. Die wilt ook nooit stoppen.
koffie, zwart graag...
Neuspeer, dat vind ik toch zo'n ranzig woord. Meerdere keren gebruikt, maar maar 1 ker met succes en dat succes was zo walgelijk dat ik echt stond te kokhalzen, brrr.

Q wat raar dat je het met de mond moet aanzuigen zeg. Syl ook, dus het is normaal??? Nou dart sterkt me weer in mijn mening geen vissen te nemen. Brr ik moet er niet aandenken om per ongeluk een slok binnen te krijgen zeg.

Gisteren overwogen om Milena een middagje thuis te houden van school, maar ze wilde toch wel graag. Dus ze is gewoon gegaan. Vanochtend ook, ze is wel moe nu, maar ook omdat ze slechter slaapt nu ze naar school gaat. Dit weekend gaat ze het hele weekend logeren dus ik hoop maar dat ze daar een beetje goed slaapt.

Leuk zeg een skelter. D is denk ik nog een beetje klein om erop te rijden , maar achterop zitten bij de grote broer is natuurlijk ook erg leuk.

Syl, hoe is het nu met je gordijnen?

Is Pips eigenlijk al naar NY vertrokken? (was het nu NY?, volgens mij niet, maar dacht ik dat steeds)

Ik heb ook zo'n zin in mooi weer, zwembadje in de tuin, zandbak open, lekker rennen (Mileen) en kruipen (Bojan) over het gras.Leukleuk! Maar vandaag ziet het er hier ook weer heul mooi uit. Net de boodschappen gedaan, zo even opruimen. Lekkere onderneming is dat tegewoordig; boodschappen doen. Bojan schept er een haast satanisch genoegen in om zodra ik iets in de kar gooi, het er weer uit te pakken en het op de grond te gooien. Zo heb ik alle boodvschappen 5 keer in mijn handen en loop ik overal te bukken en me te verontschuldigen als ie iemand raakt...

Bojan trekt de kasten weer es leeg. Hij heeft een voorliefde voor de administratiemappen en de autoblaadjes van lief waar lief heel zuinig op is (maar niet wegzet). ah en nu de foto's.
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
.
Heb rails besteld voor die gordijnen. Over 3 weken is die ongeveer binnen. Dan gordijnen op t railssysteem hangen en afmeten hoever ze ingekort moeten worden.

Zal dus nog wel een maand duren voordat ze echt hangen.

Heb die neuspeer nog nooit gebruikt. Echt zo'n ding die je aanschaft en nooit iets mee doet.

Heb je Bojan los in de kar? Ik zou m in t zitje doen in het wagentje, dan kan hij echt niet achter zich de boodschappen eruit krijgen.

Pips gaat einde vd maand naar NY.

Hier moet ik nog het zand vervangen uit de zandbak. Schijnt elk jaar te moeten ofzo. Maar hij heeft er al meerdere keren in gespeeld.

Zet maar een aantal data neer, dan kijk ik of ik die kan.

Jasper had gisteren goed geluisterd naar de juf op school. Vorige week was hij er vandoor gevlogen toen hij mn moeder zag en weigerde terug naar de klas te gaan. Ze moeten nl gezamelijk naar buiten komen. Zowel de juf, mn moeder als man en ik hebben hem goed duidelijk gemaakt dat hij naar de juf moet luisteren en niet zomaar de klas mag uitvliegen naar buiten. Hij heeft t dus in zn oren geknoopt.
koffie, zwart graag...
Oh Frans. Een klein aquarium kan je gewoon in de gootsteen leeggieten hoor. Maar ik heb een grotere en die kan je niet optillen. Enigste manier om dan t water eruit te krijgen is door een slang in het aquarium te hangen, iets aan te zuigen en dan naar beneden in een emmer te hangen.

Maar de slang is doorzichtig en erg lang. Dus als je m halverwege volzuigt, is t al genoeg. Geen risico op een slok water dus ha ha

De pomp hoef ik niet aan te zuigen, zoals Q moet doen.
koffie, zwart graag...
quote:sylvester schreef op 09 april 2010 @ 11:38:

.

Heb je Bojan los in de kar? Ik zou m in t zitje doen in het wagentje, dan kan hij echt niet achter zich de boodschappen eruit krijgen.

.Eh ja Bojan kan dat wel dus. Niet de flessen en de andere dingen die helemaal onderin liggen, maar hij kan erg lang worden als hij graag iets wil pakken.
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
even bijgelezen, nu weer werken, zwwwwaaaaaaaiiii!
Frans, ducktape mee en zn handen vasttapen aan de duwstang vd winkelwagen

Wat een wurm zeg. Geweldig!

Hoi pips!
koffie, zwart graag...
hai
.
ben direct afgewezen voor mijn sollicitatie. De reden: u voldoet niet aan de gestelde functie-eisen met betrekking tot de gevraagde werkervaring. Op zich klopt het natuurlijk wel, want heb totaal geen ervaring in les geven en begeleiding. Maar gewoon jammer, dat je je geeneens mag presenteren.

Frans: tis niet gebruikelijk dat je je pomp moet aanzuigen. Maar aangezien ik mijn pomp/filter anders niet gestart krijg, moet ik wat. Het komt puur door teveel lucht in de slangen. En net zoals bij Syl heb ik een groot aquarium die je niet op kan tillen, dus leeg moet maken ter plekke. Ik doe het eigenlijk altijd per emmer (schep het vieze water met een maatkan in de emmer en gooi de emmer leeg in het toilet). Dat met die slang vind ik lastig en mijn aquarium staat ook te ver van aan afvoer af. Als je een aquarium kiest, kies dan inderdaad gewoon een kleintje, die je kan leeggooien in de keuken, of nog beter kies een vissoort, waar je algeneters bij kan zetten, dan hoef je bijna niet van water te wisselen.

Net naar de kapper geweest. Ik ben weer hoogblond en het model is nog assymetrischer dan het was. Het zit weer goed!

Zo, ga zo Emdin alvast halen. Moet nog even kijken wat we vanavond gaan eten. Waarschijnlijk restjes. heb nog pizza, die ik kan afbakken en andijviestamp met gehaktballen. Genoeg in huis, dus.
Oh Q, wat vervelend zeg. Je kan je niet eens motiveren/presenteren!

Sinds mn broer heel vroeger een algeneter gekocht had en die monsterlijk groot en eng werd, heb ik een afkeur voor algeneters. Geen idee of die bij sluierstaarten mogen?

Indian, whoe ha ha. Heb ff gelezen. Kweet niet van welke planeet die komt??

"in mijn tijd" had nutrilon t afstrijkrandje. En de opmerking dat dat ervoor zorgde dat t echt een reden was om nooit nutrilon te gaan gebruiken snap ik al helemaal niet.
koffie, zwart graag...
nee
Syl: algeneters mogen niet bij sluierstaarten en/of goudvissen.

Wouw, ik word zo langzamerhand steeds meer een expert op vissengebied. Het moet niet gekker worden.

Indian:ja, de restjes zijn nu op, behoudens nog een paar gehaktballetjes, maar die zijn morgen op brood ook nog erg lekker.
ja mmm da's wel lekker Q.

Kom straks nog wel even.
wat een heerlijk weer, weer
hey, allemaal een fijn weekend gehad???
gm

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven